Modelism - RHC Forum: de la monkey business la kestii serioase :-) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

de la monkey business la kestii serioase :-) m-a prins si pe mine

#31 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 09:29 AM

Chinuitor, deja ma usturau degetele iar surubelele alea microscopice cu care se fixeaza skiurile de picioare sunt imposibile. Cel mai mic inbus care exista, inventat initial pentru dezvirginarea amibelor si euglenelor, evident ca s-a tocit rapid si cel de-al 4-lea surubel asteapta linistit sa merg azi sa cumparcateva KG de inbusi d'aia mici
Imagine atasata: 5.jpg
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#32 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 09:34 AM

Dupa ce am pus coada am realizat ca fixarea acesteia in corpul elicopterului si deci intinderea curelei... e okiometrica si "la mana". Cred ca ori nu inteleg eu fenomenul, ori proiectantii trebuiau sa prevada aici o gradatie sau o formula desteapta ca sa evite libera mea apreciere personala de incepator, care este!!!
Imagine atasata: 6.jpg
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#33 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 09:41 AM

Sa va explic cat m-am chinuit sa montez motorul? Ca am crezut ca trebuie pus cu firele inspre bot, spre baterie, iar in manual piesele sunt abstractizate, nu indica nicaieri directia firelor. Ma gandeam chiar sa decupez putin in peretele lateral dreapta... bine ca a intrat fi-mea in camera si mi-a rasturnat toata sandramaua, ca dupa ce am cules de pe jos elicopterul am observat ca pot sa pun cablurile spre interior, adica acolo unde voi face jonctiunea cu controlerul pentru motor :rolleyes:
Imagine atasata: 7.jpg
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#34 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 09:46 AM

Am tot cautat ieri pe vestita alee bucuresteana a electronicii o mufa simpla si mica, mama-tata, ca pun pe acumulator si pe controlerul motorasului. Pt moment am rezolvat-o cu bananele din imagine, dar pt viitor trebuie sa comand ceva mai micut. Initial pusesem mufele tata pe acumulator dupa care mi-am dat seama ca daca se ating mucesc celulele, asa ca am facut schimb
Imagine atasata: 8.jpg




VA URMA
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 11:32 AM

In primul rand felicitari pentru achizitie si pentru ca te obosesti sa postezi constructia.

Acum la treburi serioase. Mufele care ne trebuie noua nu se gasesc pe alea elctronicii. O sa pun un post cu ce mufe se folosesc si cu poze mai tarziu ca e de munca. In heli sunt curenti mari 20-100A, sunt cabluri foarte groase si mufe care sa reziste, am cautat si eu mufe la inceput la magazinele de uz general si n-am gasit nimic. Din fericire se gasesc si in Bucuresti.
0

#36 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 30 May 2010 - 11:39 AM

Vezi postareaBiciclistu, la May 30 2010, 10:23 AM, a spus:

Exista dovezi ca am furat la examen, am copiat, am folosit la greu acest forum :rolleyes:
Atasament 4.jpg

desfa si rotorul si verifica de loctite .
spala suruburile cu alcool apoi aplica loctite .
poate ai prins taiwanezul cu chef de lucru care a pus loctite cat trebuie poate nu.

ESTE ABSOLUT RECOMANDAT SA PUI LOCTITE DIN NOU.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#37 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 01:14 PM

multumesc de sfat, asa o sa fac!

Stiu ce mufa imi trebuie, dar nu am gasit. Ceea ce am facut e provizoriu... uite ceva numa' bun: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...Connector_(Pair


In schimb am alta problema, tot cu radiocomanda. Mi-am facut cablul pt PC si am scos-o de la incarcat. Am mufat totul si am pornit... bip bip bip, Low battery!!!!!!!! A stat toata noaptea la incarcat, mai mult de 16 ore cum zice la carte. Pe displayul incarcatorului arata variabil 8.7 - 9.07V, ceva de genul asta, insa l-a identificat LiPo.

Imagine atasata: 2.jpg

Am scos acumulatorul, care e un Spektrum NiMH 1500mA 9.6V si l-am mufat separat. Indica absolut la fel, "9.02V LiPo", dar nu pare nimic in neregula, desi eu HABARNAM electronica nici macar in limita bunului simt! Voi intelegeti ceva?

Imagine atasata: 9.jpg

Nu ar fi trebuit sa identifice acumulatorul drept NiMH? Sa fie ars acuulatorul si sa nu tina curent sau sa fie de vina incarcatorul?? Sau gresesc eu undeva???

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 30 May 2010 - 01:20 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#38 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 02:12 PM

Nu e bine, trebuie sa apara ca Nimh, cireste manualul. Eu am cautat dar nu am gasit pe net manualul. Stefan
0

#39 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 03:02 PM

manualul e in germana iar pe net nu gasesc
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#40 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 03:39 PM

Nu exista pe incarcator un buton de comutare, ceva ?
Poate se poate comuta din Lipo in Nimh prin apasarea lunga a unui buton sau apasarea a doua butoane simultan.

Un incarcator nu are cum sa stie ce baterie ai tu Lipo sau Nimh. Eventual pune intrebarea in forumul mare la tehnice, suna din nou la furnizor sau pune un scan al manualului.
0

#41 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 30 May 2010 - 04:45 PM

Inexpensive 230 V/ 12 V fast charger in high quality metal case.
For charging 4 - 8 cell NC/ NiMH and 1 - 4 cell 3.7 Volt LiPo-batteries.
With integral Equalizer and large LCD to show current, voltage and capacity.

LiPo mode
After connecting battery pack to the charger, recognition of the cell count takes place and the charge cut-off voltage is adjusted automatically. Operation mistakes with the cell count adjustment are almost impossible to make. The adjustment of the charge current can take place in wide range from 0.3 - 3 A. The charging takes place uding the well-known CC-CV method. The integrated Equalizer automatically balances the voltage level of the individual cells during the charging process.
The charger has an optical LED charge process indicator, that also indicates when the battery is 95% charged.

NC/ NiMH-Mode:
The cell count will be automatically recognised also for these battery types. The manual adjustment of the charge current can take place in wide range from 0.3 - 3 A.
The Delta-Peak automatic cut-off operates after the batteries are fully charged. The large LCD displays the actual voltage and charge current. Likewise, the charged capacity will also be displayed.

By connecting the supplied SPS 4A mains power supply, the charger can also be used with 230- Volt mains supply and can be used as an inexpensive and universal 230 V-AC as well as a 12 V-DC charger.




incerca sa ti butonul ala de start apasat vezi ce se intampla cred ca schimba intre ele incerca in 2 feluri ori cand il conectezi la sursa de tensiune ori cand e deja conectat.


si nu e asa rau iti vede nimh ca life care sunt mai apropiate de tensiunea de functionare ca lipo

Aceasta postare a fost editata de nen77: 30 May 2010 - 04:46 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#42 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 04:47 PM

Si mie mi se pare ciudat ca nu poti sa alegi tu din charger tipul de pack pe care il incarci.. Am cautat manualul pe net, nu am dat de el.. peste tot scrie in schimb ca stie sa isi recunoasca singur numarul si tipul de celule.. dar tot ciudat mi se pare..

Trecand peste asta. Eu cand mi-am luat statia (Futaba 7c 2.4) a venit cu un pack NiCd, 8 celule, 600 sau 800mAh (mi-e lene sa o desfac acum sa iti spun exact). Ideea este ca eu tot pe charger am pus-o, pe NiCd (la mine se poate selecta) si l-am pus sa o incarce.. A incarcat cam 30 ore continuu cu 0.1A si nu se termina.. nu ajungea la Delta-Peak. Mi-am spus ca a stat prea mult prin depozit si e probabil terminat packul si i-am facut cateva cicluri de descarcare-incarcare in speranta ca il pot reinvia.. Draci.. descarca cam 100-200mAh si incarca pana il opream eu.. neajungand vreodata la voltajul nominal. M-a enervat treaba asta si l-am pus pe google la treaba :rolleyes:

Ca sa nu o mai lungesc am gasit pe net (probabil multi de aici o stiu deja) solutia de a readuce la viata o baterie reincarcabila NiCd sau NiMh:


Eu i-am dat cam 2 randuri de socuri pack-ului legat la bateria de la masina ca are amperaj mare (odata - la + si + la minus si o data + la + si - la -). Am tinut cablurile in contact cam 2-5 secunde, nu mai mult, apoi i-am facut un cliclu normal descarcare-incarcare. Rezultatul: pack-ul este perfect acum, intra in el cam cu 50/60mAh peste capacitate si merge de nu e adevarat.

Ma gandesc ca s-ar putea sa ai aceeasi problema. Nu este recomandat, dar ar putea sa mearga. Daca iei in calcul toate posibilitatile si nu gasesti alta solutie si te pregatesti sa arunci pack-ul, poti sa incerci si varianta asta ca tot nu ai nimic de pierdut. Daca o faci nu uita, SAFETY FIRST! altfel risti sa ti se intample asa ceva:


LE. Exista si o explicatie a fenomenului. Nu ma pricep la chimie dar se pare ca in timp chimicalele din tipul asta de baterii cristalizeaza si de aici apare fenomenul de lipsa a capacitatii. Daca le supui la un curent mai mare, reactivezi chimicalele.. Cine stie mai bine poate explica mai bine, eu asta am citit pe net..

AH, si mare atentie pentru vitejii care citesc si cred ca au descoperit cum sa faca economie la baterii: nu merge DECAT cu baterii reincarcabile si DOAR cu cele bazate pe Ni, NU puneti LiPo ca luati foc instant!!!

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 30 May 2010 - 04:56 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#43 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 30 May 2010 - 07:48 PM

Cand am vb cu cei de unde am cumparat RC mi-au spus ca au probat-o inainte iar pentru asta presupun ca au incarcat putin acumulatorul (desi nu e obligatoriu). Ceea ce ma face sa cred ca problema e de la incarcator e ca face absolut la fel si cand incarc acumulatorul de la heli, care este un LiPo de 2500 cu 3 celule. E drept ca scrie pe display LiPo si afiseaza corect voltajul, insa ledurile de celule nu se aprind (am conectat si mufa cealalta de la acumulator). Apoi cand apas START, indiferent de acumulator, ledul de incarcare se face rosu si incarcatorul incepe sa scoata un sunet de alarma. Acelasi sunet il scoate si daca pun invers firele. Nu stiu daca ar incarca celalalt acumulator pt ca nu am unde sa-l probez, heli nu e inca operabil si fara telecomanda ma indoiesc ca pot.
Din pacate nu pricep o boaba germana sa descifrez manualul, dar logic nu prea poti face multe combinatii cu un singur butor, am incercat tot... nu comuta pe NiMH!
Inainte sa trosnesc acumulatorul cu curent de incarcare mare, as vrea sa fiu sigur ca nu e de vina incarcatorul... sugestii?
:rolleyes: :) :( :(
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#44 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 30 May 2010 - 11:49 PM

Ce sursa de alimentare ai?
La mine nu facea fata la 12 V constant in consum, de acolo imi aparea eroare la 3 celule LiPo si 8 celule NiCd, NiMh, la 2 modele low cost, Power Peak 400, LiPoly 300.

Apropo, la acumulatorul LiPo, verifica mufa de egalizare, sa fie la semnul facut pe carcasa minusul, adica cablul negru.


Inca o posibilitate, cu 300 mAh, cat e minimul setabil, s-ar putea sa fie prea mult pentru acumulatorul statiei, si sa dea eroare si din cauza asta.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 30 May 2010 - 11:51 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#45 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 31 May 2010 - 08:36 AM

Va multumesc pt raspunsuri!
M-a ajutat colegul forumist firedragon, care are acelasi tip de telecomanda DX7. Problema era de la .... LIPSA MANUALULUI. O sa atrag atentia importatorilor din Botosani (stiti voi care) sa traduca manualul, sau macar sa-l dea in engleza, ca pasareasca aia nemteasca o stie numai mutu! Ca sa nu zic ca legea romana prevede CLAR ca orice este comercializat pe teritoriul statului sa aibe instructiuni in lb majoritara...
Anyway, problema era de la incarcator si nu era o problema deloc :rolleyes: Dupa ce alimentez incarcatorul si inainte sa cuplez acumulatorul, trebuie apasat pe START sa selectez tipul, evident ca reclama cu "o face automat" e o balarie (o PROASTA traducere a manualului). Dupa aceea se cupleaza bateria (careia ii este recunoscut nr de celule automat) si se apasa din nou START. Ledul verde va inceta sa clipeasca si va ramane aprins iar pe afisaj se vor succeda diferite informatii privind incarcarea.
Intr-un cuvant, de vina eram eu..... nicio noutate, nu?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#46 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 09:19 AM

Nici nu poti banui ce se poate face cu un singur buton :rolleyes: Incarcatorul nu e prost si cred ca instructiunile ar incapea in 3 randuri. Pe de alta parte el recunoaste automat numarul de celule (lipo sau nimh) deci reclama nu e proasta.

Atentie mare, scrie si in manual, statia DX7 are mufa de incarcare cu polaritatea invers decat tot restul lumii.
0

#47 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 31 May 2010 - 09:41 AM

Da, am vazut, + pe margine si - in miez... multam!

Reclama (sau specificatiile traduse pe site-ul distribuitorului din RO) zice ca il alimentezi si poti pune orice baterie, detectarea tipului se face automat, uite:


---------------------
Incarcator rapid, necostisitor pentru 12 V sau 230 V cu carcasa de metal.
Pentru incarcare 4-8 celule NC/ NiMH si 1-4 celule LiPo.
Cu egalizator integrat si ecran LCD ce afiseaza curentul, tensiunee si capacitatea.

Mod de incarcare LiPo
Dupa conectarea acumulatorului la incarcator, incepe recunoasterea numarului de celule, urmand ajustarea automata a tensiunii de oprire a procesului de incarcare. Gresirea operatiunii de detectie a numarului de celule este aproape imposibila. Ajustarea curentului de incarcare se face intre 0.3 si 3 A. Procesul de incarcare se face prin binecunoscuta metoda CC-CV. Egalizorul integrat balanseaza automat tensiunea celulelor, in timpul procesului de incarcare.
Incarcatorul are un LED, drept indicator optic al procesului de incarcare, care avertizeaza vizual atunci cand bateria este incarcata in proportie de 95%.

Mode de incarcare NC/ NiMH:
Numarul de celule este recunoscut automat, de asemenea tipul acumulatorului. Ajustarea manuala a curentului de incarcare are loc intr-o gama larga de la 0.3 pana la 3 A.
Porcesul de detectie automat Delta-Peak actioneaza dupa ce acumulatorul este complet încarcat. Afisajul LCD prezinta voltajul actual si curentul de incarcare. De asemenea, capacitatea incarcta va fi afisata.

Prin conectarea la sursa externa de 12 V/ 4 A, acest incarcator poate fi utilizat la reteaua electrica de 220 V. Sursa de 12 V este inclusa in set.
---------------------



In realitate nu face nici o detectie a TIPULUI, trebuie selectat manual. Si fara instructiuni, ajutor de la binevoitori sau noroc kior.. nu te prinzi de intregul proces. Noi sa fim sanatosi :rolleyes:

Si sa speram ca daca mai are cineva aceasta problema, cu un simplu search pe acest site va descoperi solutia!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#48 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 31 May 2010 - 10:03 AM

De fapt iti scrie foarte clar, in Modul LiPo, detecteaza automat numarul lor, si in Modul NiMh/NiCd, "Numarul de celule este recunoscut automat, de asemenea tipul acumulatorului" , adica daca e NiMh sau NiCd.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 31 May 2010 - 10:04 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#49 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 31 May 2010 - 10:09 AM

Vezi postareaBiciclistu, la May 31 2010, 10:41 AM, a spus:

Da, am vazut, + pe margine si - in miez... multam!

Reclama (sau specificatiile traduse pe site-ul distribuitorului din RO) zice ca il alimentezi si poti pune orice baterie, detectarea tipului se face automat, uite:


---------------------
Incarcator rapid, necostisitor pentru 12 V sau 230 V cu carcasa de metal.
Pentru incarcare 4-8 celule NC/ NiMH si 1-4 celule LiPo.
Cu egalizator integrat si ecran LCD ce afiseaza curentul, tensiunee si capacitatea.

Mod de incarcare LiPo
Dupa conectarea acumulatorului la incarcator, incepe recunoasterea numarului de celule, urmand ajustarea automata a tensiunii de oprire a procesului de incarcare. Gresirea operatiunii de detectie a numarului de celule este aproape imposibila. Ajustarea curentului de incarcare se face intre 0.3 si 3 A. Procesul de incarcare se face prin binecunoscuta metoda CC-CV. Egalizorul integrat balanseaza automat tensiunea celulelor, in timpul procesului de incarcare.
Incarcatorul are un LED, drept indicator optic al procesului de incarcare, care avertizeaza vizual atunci cand bateria este incarcata in proportie de 95%.

Mode de incarcare NC/ NiMH:
Numarul de celule este recunoscut automat, de asemenea tipul acumulatorului. Ajustarea manuala a curentului de incarcare are loc intr-o gama larga de la 0.3 pana la 3 A.
Porcesul de detectie automat Delta-Peak actioneaza dupa ce acumulatorul este complet încarcat. Afisajul LCD prezinta voltajul actual si curentul de incarcare. De asemenea, capacitatea incarcta va fi afisata.

Prin conectarea la sursa externa de 12 V/ 4 A, acest incarcator poate fi utilizat la reteaua electrica de 220 V. Sursa de 12 V este inclusa in set.
---------------------



In realitate nu face nici o detectie a TIPULUI, trebuie selectat manual. Si fara instructiuni, ajutor de la binevoitori sau noroc kior.. nu te prinzi de intregul proces. Noi sa fim sanatosi :rolleyes:

Si sa speram ca daca mai are cineva aceasta problema, cu un simplu search pe acest site va descoperi solutia!





pai cred ca ti-am spus asta in postul meu ...il poti citi mai sus.

insa cum esti la inceput e clar ca asemenea probleme nu ai de unde sa le sti inainte cam la majoritatea incarcatoarelor eurpene se seteaza tipul de acumulator inainte de al conecta apoi el detecteaza automat ...(orbit face la fel)
iar cu polaritate inversa nu cred ca e o problema am vazut ca ai scos bateria din statie..idem si aci graupner are tot + pe exterior
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#50 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 31 May 2010 - 12:04 PM

Vezi postareaprotheus, la May 31 2010, 11:03 AM, a spus:

De fapt iti scrie foarte clar, in Modul LiPo, detecteaza automat numarul lor, si in Modul NiMh/NiCd, "Numarul de celule este recunoscut automat, de asemenea tipul acumulatorului" , adica daca e NiMh sau NiCd.


Exact, "tipul acumulatorului" nu se refera la detectia intre LiPo si NiMH cum am dedus eu, ci la autodetectia intre NiMh si NiCd. Dar trebuie sa recunosti ca e o bariera destul de fada intre sensuri si mai ales un nou sosit in aceasta gara (ca mine) poate interpreta gresit kestiunea. Ceea ce am si facut! Oricum, nicaieri in descrierea de pe site nu zice CUM sa faci manual alegerea... deci necesitatea traducerii manualului nu e o fantezie a mea ... sper :unsure:
Si nu am, Doamne fereste, nimic cu distribuitorul botosanean, i-am scris politicos ca ar fi utila traducerea manualului, atat!

TOATE BUNE
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#51 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 09:20 PM

Sal felicitari !
Eu am tot ce ai comandat tu
1. Eu as renunta sa incarc statia cu chargerul ala - exista in Ro incarcatoare ff ok pt statia aia
2. Vezi ca heli pe care il ai tu e ff scump nici sa nu te gindesti sa il zbori singur sau sa il pornesti din gresala in casa (la reglaje deconecteza motorul - nu ai nevoie de el)!!!!!
3.MUUUUUlt simulator si dupa aia cu pasi micii mici mici
4.ia in considerare si o optiune de heli mult mai ieftin din HK o clona pt ca e pacat dc busesti asa ceva
5 ceva piese de schimb din start sunt binevenite

PS. eu nici acum nu ma incumet sa scot t rexul
0

#52 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 02 June 2010 - 11:40 AM

Multam de sfaturi, ai dreptate! Am bagat ieri toata ziua simulator si ... UAAAUU, E GRELE TATA!!! Dupa ce am rupt bucati cateva mii, abia reusesc sa tin in aer elicopteru cateva minute de zbor lin, fara figuri. Dar abia acum apreciez cu adevarat ce reflexe au baietii aia cand zboara 3D. Dupa ce am zburat (distrus de mii de ori) un elicopter 3D in RFS4.5 mi-a venit foarte usor sa zbor unul SCALE si muuult mai usor sa zbor un avion acrobatic. La aterizari e mult de lucru la toate categoriile de aparate iar la heli, hoverul still e un chin :-))
Da' poate imi iau si un avion :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#53 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 02 June 2010 - 01:03 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Jun 2 2010, 12:40 PM, a spus:

Multam de sfaturi, ai dreptate! Am bagat ieri toata ziua simulator si ... UAAAUU, E GRELE TATA!!! Dupa ce am rupt bucati cateva mii, abia reusesc sa tin in aer elicopteru cateva minute de zbor lin, fara figuri. Dar abia acum apreciez cu adevarat ce reflexe au baietii aia cand zboara 3D. Dupa ce am zburat (distrus de mii de ori) un elicopter 3D in RFS4.5 mi-a venit foarte usor sa zbor unul SCALE si muuult mai usor sa zbor un avion acrobatic. La aterizari e mult de lucru la toate categoriile de aparate iar la heli, hoverul still e un chin :-))
Da' poate imi iau si un avion :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

cand te pregatesti de zbor mai adauga cam asa la dificultatea zborului :

-heli pe sim e setat perfect-real e de lucru..
- adrenalina ...
- real nu ai reset model

mici sfaturi daca imi permiti:
zboara pe sim fara complicatii doar orientare, si incerca sa faci orice sa u dai cu el de sol.
din cate stiu nu neaparat corect ...reality se pune la 140%

Aceasta postare a fost editata de nen77: 02 June 2010 - 01:04 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#54 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 02 June 2010 - 01:29 PM

domnilor, nu doar ca "permit" sfaturi, dar le implor cu toata umilinta nascuta din putinatatea cunostintelor mele in domeniu.. asa ca va implor, nu va abtineti http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#55 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 05 June 2010 - 10:20 AM

Aasaaaaa... dupa 5 zile de simulator nu m-as incumeta sa scot la zbor elicopterul, dar cred ca as incerca cu un avion. E mult mai usor cu YAK-ul decat cu Trex450 :)
La heli imi ies toate manevrele de baza si daca nu mi-as pierde orientarea cand se departeaza, ar fi si mai bine. Insa aici e vina simulatorului, un mediu virtual care incearca sa simuleze spatiul si care micsoreaza pana la disparitie modelul PREA REPEDE mimand departarea. Mai sunt confuziile cu peisajul atunci cand faci manevre si ramai prea mult timp la joasa inaltime, avand in fundal obiecte colorate confuz. Modelul e prea mic, chiar si in imediata apropiere e minuscul, iar raspunsul la comenzi e brutal, lucruri care conduc sinergic la acelasi rezultat... POC!! Insa dupa 3-4 ore de Trex, cand ma destind cu un heli mare si greoi, incapabil de 3D (sau cu un avion), ma plictisesc cat stau in aer B)
Sunt curios in realitate cat de repede pierzi din ochi modelul si cat de instabil e in aer (pe vreme buna), pt ca pe sim necesita corectii in permanenta si nu am reusit nici pana acum sa fac un hover nemiscat cu Trex-ul.
Mai sunt problemele de RC, care pe acest cablu jack-jack nu este foarte precisa. Imi las pe ecran o copie a telecomenzii (facilitate in RFS4.5 - pt a observa miscarile joistikurilor RC reale) si observ ca joistikurile tremura, au spasme aritmice. Sau asa e conceput simulatorul pt a crea un mediu mai real (vant, emotii, etc) ?

In we asta am sa fac o vizita la camp sa-i vad la treaba pe avansati si sa ma inspir :D
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#56 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2010 - 12:57 PM

Conexiunea jack-jack asa cum ii spui tu este probabil cea pe intrarea din placa de sunet, care este o interfata analogica extrem de proasta. Daca mai ai si o placa de sunet onboard facuta la kilogram e si mai groaznic.

Partea proasta: pana nu treci pe un cablu cu conectare pe USB vei avea parte de spasme si glitchuri si nu poti sa te bazezi pe ce comenzi dai, mai ales cand e vorba de niste manevre mai complexe.

Partea buna (culmea exista si o parte buna): toate glitchurile pe care le da interfata si pe care trebuie sa le corectezi tu in permanenta iti antreneaza instinctele. O sa vezi ca realitatea va parea mai usoara cand modelul va face ce ii spui tu si nu mai ai parte de glitchuri. Parte care bineinteles in realitate se compenseaza cu alte "spasme", cele umane: model real cu bani investiti real, emotii, adrenalina.. cel putin la primul zbor garantat tremura stickurile sub degetele proprietarului :)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#57 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 16 June 2010 - 08:19 PM

Am deja ceva antrenament in mediul virtual si as dori o prima incercare de ridicare de la sol, nimic spectaculos. Macar cateva ridicari mici la cativa centimetri, aterizari, habarnam ce/cum ar trebui sa fac la inceput. Insa incainte de orice cred ca ar trebui un fine tuning. L-am pornit de mai multe ori, am vazut niste filmulete cum trebuie setat el si radiocomanda, am facut la fel si pare OK, dar inca vibreaza si mi-e ca daca il ridic se duce la padure :rolleyes:
As putea veni oricand la Chitila, dar... ma ajuta cineva va rog?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#58 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 09:34 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Jun 16 2010, 09:19 PM, a spus:

Am deja ceva antrenament in mediul virtual si as dori o prima incercare de ridicare de la sol, nimic spectaculos. Macar cateva ridicari mici la cativa centimetri, aterizari, habarnam ce/cum ar trebui sa fac la inceput. Insa incainte de orice cred ca ar trebui un fine tuning. L-am pornit de mai multe ori, am vazut niste filmulete cum trebuie setat el si radiocomanda, am facut la fel si pare OK, dar inca vibreaza si mi-e ca daca il ridic se duce la padure :(
As putea veni oricand la Chitila, dar... ma ajuta cineva va rog?



Vezi ca daca il pornesti in casa e de rau ( mai ales pt noi incepatorii)
Sfat : desfa 2 mufe de la motor cind reglezi servourile - nu iti trebuie motor pt asta
0

#59 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 21 June 2010 - 04:05 PM

Respectang instructiunile precise si valoroase :) ale lui Stefan, cred ca am facut o treaba aproape buna cu setarile, swashul sta perfect plan (asa vede ochiul meu). Am insa in continuare o problema cu acumulatorul, in sensul ca nu pot sa-l incarc cu incarcatorul meu. Acumulatorul a venit cu mufa Poliquest, 5 picioruse (desi are 3 celule), iar incarcatorul are pe el o mufa tot cu 5 picioruse insa normala, nepoliquest... Ca sa-l incarce pe un alt incarcator, mihaimcg a reusit treaba permutand firele intre ele, insa pe incarcatorul meu tot de-a-ndoaselea vine.

@mihai3d - evident ca m-a mancat sa-l pornesc in casa sa-mi verific reglajele intr-un mini hover... dar cand s-a speriat fi-mea de zgomot am lasat jos throttle-ul si bine am facut, ca poate totusi nu e atat de bine reglat cum cred eu :rolleyes: Vedem in we la camp, abia astept!!!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#60 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 June 2010 - 06:05 PM

Asta am uitat-o. Robbe foloseste alta mufa tip Kokam. Iti trebuie un adaptor care se gaseste si in RO:

Adaptor egalizor robbe - JST XH Cod: 8214
Adaptor egalizor pentru pachete de 2-6 celule LiPo.
Se foloseste la conectarea acumulatorilor LiPo de voltaje diferite cu urmatoarele egalizoare de la Robbe:
Lipoly Equalizer 5 celule – cod 8446
Top-Equalizer 6 celule – cod 8488
Top-Equalizer 12 celule – cod 8484
sau incarcatori cu Egalizor integrat si connector robbe.
Adaptorii contin diferite cabluri pentru utilizarea cu egalizoare de 5 si 6 celule.
Pret cu TVA: 16.10 Lei la Botosani

Cu acest adaptor poti sa incarci bateriile care vin din China. Eu mi-am construit pe vremuri singur un adaptor din niste mufe din PC de la floppy si CDrom. Daca ai pus DEAN pe ESC putem sa il testam si cu bateriile nostre pe camp. Stefan



Vezi postareaBiciclistu, la Jun 21 2010, 05:05 PM, a spus:

Respectang instructiunile precise si valoroase :) ale lui Stefan, cred ca am facut o treaba aproape buna cu setarile, swashul sta perfect plan (asa vede ochiul meu). Am insa in continuare o problema cu acumulatorul, in sensul ca nu pot sa-l incarc cu incarcatorul meu. Acumulatorul a venit cu mufa Poliquest, 5 picioruse (desi are 3 celule), iar incarcatorul are pe el o mufa tot cu 5 picioruse insa normala, nepoliquest... Ca sa-l incarce pe un alt incarcator, mihaimcg a reusit treaba permutand firele intre ele, insa pe incarcatorul meu tot de-a-ndoaselea vine.

@mihai3d - evident ca m-a mancat sa-l pornesc in casa sa-mi verific reglajele intr-un mini hover... dar cand s-a speriat fi-mea de zgomot am lasat jos throttle-ul si bine am facut, ca poate totusi nu e atat de bine reglat cum cred eu :rolleyes: Vedem in we la camp, abia astept!!!

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu