Cum scot un surub cu cap inbus Largit , mama lui
#1
Postat 24 May 2010 - 01:24 AM
Baiul este ca 2 suruburi cu cap inbus sunt largi !
Cheia e buna - am Wiha nu prostii - aluneca in acele 2 suruburi !
Ce facem in acest caz ? Are si protectie deci canci patent pe surubel !
Si intrebarea 2 - prosteasca
Exista o solutie cu care sa inmoi loctite-ul de suruburi - ca sa le scoti ulterior cand esti in deep shit, ca mine ?
Am incerca cu diluant de unghii - cu miros de fructe de padure amestecate cu lavanda :rolleyes: , dar niente !
Mai gasesc o intrebare prosteasca si maine
Merci
#2
Postat 24 May 2010 - 01:37 AM
#3
Postat 24 May 2010 - 03:22 AM
Eu in cazurile astea mai taiam un sant in acel imbus cu proxxonul apoi il fortam cu o surubelnita in linie ori pana se desfacea ori pana se rupea. Mai poti sa-l sapi cu un burghiu pana mai ai suficient de putina carne sa-l poti scobi cu ceva ascutit afara.
#4
Postat 24 May 2010 - 08:29 AM
Incearca cu un Torx care sa intre putin fortat.
Daca ai dat cu Loctite cand ai strans surubul, incearca sa-l incalzesti inainte cu un varf curat de letcon
Bafta,
Adrian
#5
Postat 24 May 2010 - 08:58 AM
#6
Postat 24 May 2010 - 09:17 AM
Calin, la May 24 2010, 04:22 AM, a spus:
Aceleasi doua metode le foloseam si eu, doar ca in cazul asta inteleg ca nu e loc de proxxon, flex , etc, iar metoda cu burghiul mi-a dat rezultate de fiecare data, mai ales pentru ca se incalzea surubul atat de tare incat atunci cand terminam de gaurit capul surubului.... reuseam sa-l desfac cu mana...
Aceasta postare a fost editata de misumat: 24 May 2010 - 09:18 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 24 May 2010 - 10:18 AM
Eu am patit o faza foarte asemanatoare la pinionul de pe axul motorului. Mereu trebuia sa pun solutie blocatoare, pentru ca axul motorului nu avea nici o retentie mecanica si mereu pinionul luneca si iesea de pe ax. Ii puneam solutie blocatare sa il tina mai bine. Cand am incercat sa il desfac efectiv s-a rotunjit hexul de pe surub si tot nu s-a desfacut. L-am taiat cu un disc cu diametru de 0.5mm in ideea de a reusi sa il fac compatibil pentru surubelnita dreapta. Cand am dat cu surubelnita, insa, s-a rupt surubul...
In final am incercat cu micromotorul din dotare(is tehnician dentar). Am avut retineri sa folosesc din prima freza de stanga, si am incercat cu freza normala, doar cu sensul de rotatie setat pentru desfiletarea surubului. Cum era de asteptat a patinat destul de mult freza pe capul surubului(ma rog, ce mai ramasese din el:D), insa a incalzit asa tare surubul incat a ars pasta de blocare, si apoi si-a dat drumu si s-a desfiletat fara probleme...
Bafta. Daca te ajuta cu ceva, depinde din ce oras esti, poate am vre-un coleg cunoscut...Daca ceva da un privat si vedem cum rezolvam.
Art-tech Cessna 182
#8
Postat 24 May 2010 - 10:17 PM
M-ati excitat - pun Weller-ul pe el cu robinetul la maxim
sarumina !
#9
Postat 24 May 2010 - 10:45 PM
http://homerepair.about.com/od/interiorhom...extractor_5.htm
#10
Postat 14 July 2010 - 12:04 PM
ovidiugm, la May 24 2010, 11:45 PM, a spus:
http://homerepair.about.com/od/interiorhom...extractor_5.htm
Bai desteptilor ! :rolleyes:
Ie simplu - adicatelea am folosit un bit de 1/16 parca cu pas imperial !
Se pare ca unele surubele de la clone sunt cu metric si altele cu imperial !
Tu-le muma in dop de chineji !