recomadari tren aterizare pt incepatori
Postat 30 April 2010 - 06:16 PM
Am incercat sa citesc cat mai mult, pt a evita deschiderea inutila de topicuri.. si am gasit multe informatii extrem de utile.
Sunt un "foarte" incepator si detinator de curand al unui BeltCPv2 pe care l-am trantit de vreo 2-3 ori .. apoi am inceput sa ma documentez serios.
acum pilotez "FMS".. si mai am mult de lucu pana sa fac o noua incercare, dar sunt perseverent! :)
Vreau sa-mi confectionez singur un tren de aterizare pt incepatori si am nevoie de sfaturi:
- sa folosesc teava sau tije de carbon ? (teava e mai usoara.. tijele mai rezistente.. cred) ?
- care ar fi lungimea optima a bratelor? 40 cm.. sau mai mult ?
- pot folosi mingii de ping-pong lipite la extremitati?
multam!
Postat 30 April 2010 - 06:37 PM
alinutzelu, la Apr 30 2010, 07:16 PM, a spus:
Am incercat sa citesc cat mai mult, pt a evita deschiderea inutila de topicuri.. si am gasit multe informatii extrem de utile.
Sunt un "foarte" incepator si detinator de curand al unui BeltCPv2 pe care l-am trantit de vreo 2-3 ori .. apoi am inceput sa ma documentez serios.
acum pilotez "FMS".. si mai am mult de lucu pana sa fac o noua incercare, dar sunt perseverent! :)
Vreau sa-mi confectionez singur un tren de aterizare pt incepatori si am nevoie de sfaturi:
- sa folosesc teava sau tije de carbon ? (teava e mai usoara.. tijele mai rezistente.. cred) ?
- care ar fi lungimea optima a bratelor? 40 cm.. sau mai mult ?
- pot folosi mingii de ping-pong lipite la extremitati?
multam!
Cea mai buna este teava de carbon,usoara rezistenta si elastica,avand in vedere ca se vinde bucata de 1m,o tai in doua,o poti refolosi dupa aceea.Poti folosi mingi de ping-pong.Daca teava de carbon ti se pare scumpa,merg si 2 baghete de pin de 4x4.
Postat 30 April 2010 - 06:44 PM
takeoff, la Apr 30 2010, 07:37 PM, a spus:
optez pt teava de carbon.. 4x4 e ok si pt teava? sau mai groasa e mai buna?