Modelism - RHC Forum: Transmisie bicicleta cu motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Transmisie bicicleta cu motor De care, cum? CVT?

#1 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 02:06 PM

Am o bicicleta pe care special am cumparat-o pentru a-i adapta un motor Honda GX31. Motorul este unul in 4 timpi, 31 cc, 1,3 cp.
M-am gandit sa o fac friction-drived pe roata din spate, deoarece elimin nevoia de piese greoaie (reductor, fulii, pinioane), iar sistemul de prindere este faorte simplu de realizat. Ideea este ca vreau sa fie cat mai usoara posibil, nu vreau sa o transform intr-un moped greu si puturos, trebuie sa o urc pe scari pana la etajul 4! Ii pun motor pentru ca pana la serviciu sunt 8 km si nu vreau sa ajung transpirat, si vreau de asemenea sa o folosesc si cand ma duc la pescuit (40 - 50 km) unde o sa am dealuri de urcat, mers prin padure, etc...

De-alungul cautarilor nu am gasit o solutie viabila pentru transmisie, majoritatea sistemelor prezentate sunt cu o singura treapta de viteza (puterea transmisa direct la roata prin curea, lant, rola de frictiune).
Dezavantajul este ca acest sistem ori are putere mare si viteza mica ori invers.
M-am gandit la un ansamblu variator de scuter numai ca este mult prea mare si greu.
Am zis sa incerc cu o transmisie hidraulica, dar am dat pe spate cand am aflat preturile: 300E un motor hidraulic si 500E o pompa cu debit variabil, iar greutatea 4 kg fara lichid!
Am facut un ansamblu dupa modelul cvt-ului, format din doua seturi de pinioane de bicicleta, unul inversat, si un deraior, astfel incat cand actionez deraiorul lantul se muta pe ambele seturi de pinioane, si, unul fiind invers, se obtine un rezultat asemanator, numai ca mie mi se pare zgomotos la turatii mici, - invartit cu mana, d-apoi la turatii de peste 5000 rpm. M-am gandit si la varianta unui reductor melcat inainte de ansamblul de pinioane, dar pretul acestuia este foarte mare pentru ceea ce ofera (75E) si nu isi are rostul in constructia friction-drive. Voi ce parere aveti, sa zicem ca as putea sa atenuez zgomotul facandu-i un sistem de ungere al lantului - si bineinteles totul intr-o cutie, va rezista ansamblul?

Mai exista varianta cu doua conuri fixe si curea mobila care este cea mai economica, dar din pacate este foarte voluminoasa.

Am mai gasit pe net un sistem numit NuVinci, dar care este prea scump (500$) si nu este chiar ce imi trebuie mie.

As fi interesat unde as putea gasi sau cum as putea sa construiesc ieftin ceva de genul acesta: Mini CVT
Pare destul de simplu si usor in acelasi timp fata de solutiile descrise inainte.

Pana acum este singura solutie viabila pe care o vad, numai ca m-am interesat pe la diversi comercianti de fulii/variatoare si cei care au asa ceva ori sunt prea mari, ori sunt de scuter si sunt grele iar sistemul de prindere este dificil de adaptat.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat, sau, de ce nu, cu o alta solutie v-as fi tare recunoscator.

Aceasta postare a fost editata de alexandru.ast: 28 August 2008 - 02:13 PM

0

#2 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 28 August 2008 - 02:27 PM

Pune si u poze cu bicla si cu motorul.Mini CVT nu cred ca o sa reusesti gasesti sau sa faci.

Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 28 August 2008 - 03:37 PM

nevoia te invata...:)
0

#3 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 02:35 PM

Imi cer scuze ca nu am postat unde trebuie.
Nu am pus poze ca am considerat ca nu este atat de important ce bicicleta e sau cum arata motorul, ci transmisia in sine.

Bicicleta
http://www.dkbike.ro/magazin/components/com_virtuemart/shop_image/product/1781b8b046bb42731ba8f76b6078c816.jpg

Motorul
http://www.outsideconnection.com/gallant/hpv/powerAssist/fs/GX31_2.jpg
0

#4 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 28 August 2008 - 03:23 PM

lasand la o parte faptul ca nu a postat unde trebuie uite la ce mam gandit eu ! pui motorul acolo cum e in poza , iei de la alta bicicleta o roata zimtata si pui cu lat pana la foaia mare a bicicletei ( atentie sa scoti pedalele ) si astept motorul invarte in locul tau foaia ( in locul unde ar trebui sa fie pedalele ) si ai si viteze prin schimbarea pinionul ! eu zic ca mertita incercata ideea mea !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1781b8b046bb42731ba8f76b6078c816.jpg

Aceasta postare a fost editata de ad525: 28 August 2008 - 03:23 PM

0

#5 Useril este offline   Toys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 06-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 28 August 2008 - 03:35 PM

Vezi postareaad525, la Aug 28 2008, 04:23 PM, a spus:

lasand la o parte faptul ca nu a postat unde trebuie uite la ce mam gandit eu ! pui motorul acolo cum e in poza , iei de la alta bicicleta o roata zimtata si pui cu lat pana la foaia mare a bicicletei ( atentie sa scoti pedalele ) si astept motorul invarte in locul tau foaia ( in locul unde ar trebui sa fie pedalele ) si ai si viteze prin schimbarea pinionul ! eu zic ca mertita incercata ideea mea !



Este pozitionat prost il locul ala !
@ad525 tie iti convine sa mergi cu un motor intre picioare ? Iar acel motor sa aiba cateva mii de rotatii, pe deasupra mai ai si un pinion pe acolo...
O sa existe accidente !

1. Cu banii de pe bicicleta si de pe motor iti cumparai un scooter.
2. Nu prea se merita sa strici bicicleta...
3. Este destul de slab motorul zic eu... ( poate ca sunt eu mai teribilist )...
0

#6 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 August 2008 - 03:46 PM

....eu inteleg ca vrei o bicicleta cu motor dar care sa functioneze si manual, adica sa dai la pedale, nu?
Atunci, faci un suport si pui motorul in spate, sub sa.
Lantul trebuie cumva montat pe unul din pinioanele de la roata.

Daca nu ma insel bicicletele cu motor au un butuc mai special, in sensul ca au un pinion fix pe roata si un pinion cu unisens pentru pedale!!!??
Ideea e sa nu trebuiasca sa ridici talpile de pe pedale cand roata este actionata de motor.
Mai mult, ce faci cand dai la pedale, actionezi si motorul? Deci, ai nevoie si de un ambreiaj.
RHCForum - Webmaster
0

#7 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 August 2008 - 03:50 PM

...inca ceva

De ce nu cauti o trotineta termica? Are tot ce ai nevoie ptr asa ceva si nici nu costa mult.
Cu ceva vreme in urma am vazut la Shell o astfel de trotineta cu motor pe benzina.
Avea cutie automata de viteza, etc..
RHCForum - Webmaster
0

#8 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 August 2008 - 03:51 PM

Waw, cate raspunsuri la obiect....

Parerea mea este sa incerci intai friction drive cum ai zis initial prin adaugarea la motor a unui pin zimtat, cum este si la go-ped-uri, doar ca nu stiu ce raport vei obtine (viteza/putere) fata de go-ped ca alea au roti mici si te propulseaza cam la 30km/h.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 220273578640_2_0_1.jpg

0

#9 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 August 2008 - 03:52 PM

Da Gabi, se numesc go-ped-uri....sunt si la noi, si se gasesc si pe okazii parca
0

#10 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 04:38 PM

Bineinteles ca vreau sa si pedalez, mai mult, acest sistem prin frictiune are marele avantaj ca pot sa il dau jos oricand sau sa il montez in maxim 10 minute (este o platforma ce are pe ia totul care vine prinsa in spate, ca un portbagaj.
Nu am nevoie de ambreiaj, voi folosi o maneta ca la frana care va actiona platforma, adica va apasa roata de frictiune pe roata bicicletei sau o va ridica de pe ea.

Referitor la ideea cu motorul intre picioare, da, exista astfel de kituri care se moteaza, dar ganditi-va ca vara toata caldura aia se va ridica tot intre picioare, te murdaresti de ulei/benzina si in plus poti sa te si arzi, sau, mai rau, sa iti ia foc hainele...

Insa marea mea problema nu este aici, ci la TRANSMISIE. Si anume, vreau neaparat o transmisie variabila sau in trepte.

Nu am cum sa imi iau trotineta, ganditi-va ce inseamna faci 50 km, sa mergi prin noroaie 2 km si sa mai urci si cateva dealuri si poteci prin padure.

Scuterul este exclus din motivul ca nu pot sa il bag in casa - stau la etajul 4 si nu am lift. Si in plus, scuterul are marele dezavataj legat de amprenta la sol si garda mica, ceea ce il face inutil prin paduri de exemplu sau prin poteci inguste, la fel si prin noroaie. Si sa fim seriosi, un scuter bunicel (de marca si usor) sare lejer de 3500 RON second-hand.

DECI, ce transmisie imi recomandati din cele enumerate mai sus in primul post?

Aceasta postare a fost editata de alexandru.ast: 28 August 2008 - 04:42 PM

0

#11 Userul este online   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2280
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 28 August 2008 - 04:51 PM

Cea mai buna solutie este sistemul frantuzesc Velosolex. Motorul sta in fata pe furca si se angreneaza prin frictiune ca la goped. Ai un sistem de parghii cu care dezangrenezi si nu mai exista frecari. Frictiunea se face printr-un cilindru de metal cu doua diametre, practic doua trepte. Ca sa schimbi deplasezi cu o parghie motorul cativa centimentri intr-o parte. Schimbarea nu se poate face in mers. Fa rost de o schema de undeva. Ar fi de preferat sa cumperi unul cu totul... E unul pe Okazii...

Imagine atasata: 638px_Velosolex.jpg

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 28 August 2008 - 04:55 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#12 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 August 2008 - 04:55 PM

Exista si trotineta
"...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta...." pentru offroad, este mult mai misto, si chiar pentru asta este facuta, si din cate am vazut ii poti pune si sa

Oricum, trotineta termica suna naspa...
0

#13 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 04:56 PM

Vezi postareaDiesel power, la Aug 28 2008, 05:55 PM, a spus:

Exista si trotineta
"...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta....
...tro...ti...ne...ta...." pentru offroad, este mult mai misto, si chiar pentru asta este facuta, si din cate am vazut ii poti pune si sa

Oricum, trotineta termica suna naspa...


Si cand trec printr-o balta o sa faca motorul "baldabac, baldabac" hiccc
0

#14 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 05:00 PM

Vezi postareaERASER, la Aug 28 2008, 05:51 PM, a spus:

Cea mai buna solutie este sistemul frantuzesc Velosolex. Motorul sta in fata pe furca si se angreneaza prin frictiune ca la goped.


Sistemul acela mi se pare greoi (face furca foarte grea si scade manevrabilitatea) si in plus o sa fie al naibii de usor ca la prima frana sa ajungi in cap :mellow:
0

#15 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 05:03 PM

Vezi postareaalexandru.ast, la Aug 28 2008, 06:00 PM, a spus:

Sistemul acela mi se pare greoi (face furca foarte grea si scade manevrabilitatea) si in plus o sa fie al naibii de usor ca la prima frana sa ajungi in cap :mellow:


Cea mai buna solutie dupa mine ar fi cea hidraulica: poti sa ai tractiune pe toate rotile si teoretic o infinitate de trepte de viteza, numai ca... pretul sare de 1500 euro pentru hidromotoare, pompa, furtune, supape, etc...
0

#16 Useril este offline   Red Team 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 25-December 05

Postat 28 August 2008 - 05:13 PM

Subiectul ASTA l-ai vazut ?

Sunt cateva link-uri interesante acolo !

Succes !
0

#17 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 05:26 PM

Vezi postareaRed Team, la Aug 28 2008, 06:13 PM, a spus:

Subiectul ASTA l-ai vazut ?


Da, dar acolo nu se vorbeste de transmisii.
0

#18 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 28 August 2008 - 06:41 PM

......bicicleta asta in final zboara ? la ce altitudine ?
0

#19 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 28 August 2008 - 07:11 PM

Motorul este pt generator de curent sau.................?
nevoia te invata...:)
0

#20 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 07:46 PM

Vezi postareaghost rider, la Aug 28 2008, 08:11 PM, a spus:

Motorul este pt generator de curent sau.................?


Motorul este pentru bicicleta - adica eu la asta vreau sa il folosesc.
Honda produce si motoare bulk, care se pot pune pe orice, de la 10cc pana la 5000 cc.

Vezi postareaARU, la Aug 28 2008, 07:41 PM, a spus:

......bicicleta asta in final zboara ? la ce altitudine ?


Zboara la altitudinea la care le zboara singurul neuron din creierul persoanelor care pun intrebari ca sa faca posturi.

Inainte sa puneti intrebari stupide sau a incerca un misto ieftin manelistic, va rog sa cititi ce s-a descutat pana acum.

Aceasta postare a fost editata de alexandru.ast: 28 August 2008 - 07:50 PM

0

#21 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 28 August 2008 - 10:01 PM

uita-te si aici http://www.okazii.ro/catalog/6325563/auto-...leta-motor.html
nevoia te invata...:)
0

#22 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 28 August 2008 - 10:16 PM

Vezi postareaghost rider, la Aug 28 2008, 11:01 PM, a spus:



Stiu pe dinafara acel model.
Are transmisie fixa - o singura treapta.
0

#23 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 28 August 2008 - 10:19 PM

motorul tau Honda,are ambreiaj?

sau iese direct axu motorului si atat?

io zic ca era mai bine sa iei o drujba de vre-o 3-4hp si avea si ambreiaj centrifugal si era si mai mic si mai usor motorul.........

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 28 August 2008 - 10:26 PM

nevoia te invata...:)
0

#24 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 29 August 2008 - 10:08 AM

Vezi postareaghost rider, la Aug 28 2008, 11:19 PM, a spus:

motorul tau Honda,are ambreiaj?

sau iese direct axu motorului si atat?

io zic ca era mai bine sa iei o drujba de vre-o 3-4hp si avea si ambreiaj centrifugal si era si mai mic si mai usor motorul.........


Are ambreiaj centrifugal care cupleaza la 1800 rpm.

Nu era bine cu drujba. Drujba are un motor in 2 timpi, este zgomotos, si nu cred ca este mai mic si mai usor. Imagineaza-ti ca acest motor are 3 kg cu plinurile facute.

Mai repet inca o data, ca sa nu deviem de la subiect, ca vad se discuta mult pe marginea lui: MA INTERESEAZA O SOLUTIE PENTRU TRANSMISIE VARIABILA SAU CU VITEZE, nu solutii de montaj, cuplaje, ambreiaje, trotinete, scutere, drujbe.
0

#25 Userul este online   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2280
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 29 August 2008 - 12:09 PM

Vezi postareaalexandru.ast, la Aug 28 2008, 06:00 PM, a spus:

Sistemul acela mi se pare greoi (face furca foarte grea si scade manevrabilitatea) si in plus o sa fie al naibii de usor ca la prima frana sa ajungi in cap :rolleyes:


Atunci fa-l identic dar pe roata din spate. Singurul dezavantaj este ca nu poti schimba treptele in mers. Frictiunea se realizeaza prin greutatea motorului, rapoartele de transmisie la roata de 24" sunt I = 22:1 si II = 17:1. Ca si costuri este minim, iti trebuie cilindrul facut pe strung si parghiile din teava patrata da 1/2" si un sudor. Maxim 250 Lei
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#26 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2008 - 07:01 PM

A, e simplu! Tre' modificat axu' la pedale astfel: In loc de actualul ax se pune o teava solidara cu foaia actuala si cu inca o foaie montata pe stanga. In aceasta teava se monteaza un rulment unisens (de bendix de dacie sau alta masina) prin care se trece un ax solidar cu pedalele. Astfel, pedalele nu se vor invarti cand motorul antreneaza lantul. Motorul se cupleaza cu alt lant la foaia din stanga si se monteaza in spate, singura problema e ca motorul trebuie sa se invarta in sens antiorar privit dinspre ax.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#27 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 29 August 2008 - 07:31 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 29 2008, 08:01 PM, a spus:

A, e simplu! Tre' modificat axu' la pedale astfel: In loc de actualul ax se pune o teava solidara cu foaia actuala si cu inca o foaie montata pe stanga. In aceasta teava se monteaza un rulment unisens (de bendix de dacie sau alta masina) prin care se trece un ax solidar cu pedalele. Astfel, pedalele nu se vor invarti cand motorul antreneaza lantul. Motorul se cupleaza cu alt lant la foaia din stanga si se monteaza in spate, singura problema e ca motorul trebuie sa se invarta in sens antiorar privit dinspre ax.


Felicitari pentru o solutie simpla si foarte ingenioasa.
Multumesc mult!

Daca am inteles eu bine, schema e de felul urmator:
Imagine atasata: solutie.JPG

Am gresit desenul, axul galben (pe interior) este pentru pedale, iar cel exteriro pentru foi!

Referitor la rotatie, da, se face antiorar, si, din cunostintele mele, toate motoarele termice se invartesc antiorar.

Aceasta postare a fost editata de alexandru.ast: 29 August 2008 - 07:35 PM

0

#28 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 29 August 2008 - 09:54 PM

Revin cu cateva calcule:

Foaia mare are 48 dinti, pinionul mic are 11 dinti.
Pentru o viteza maxima de 50km/h la 5500 rpm la motor, tinand cont ca roata are lungimea de 2.05m, ar rezulta un raport de transmisie intre motor si pinion de 1:91.73!!! Deci, daca pinionul de la motor ar avea diametrul de 4cm, atunci diametrul pinionului de pe stanga axului pedalier ar trebui sa aiba 360 cm :unsure:
Deci este nevoie neaparat de un reductor care nu numai are un raport mare, dar va trebui sa fie si foarte voluminos pentru a rezista la cuplul de 100Nm rezultat dupa reducere.

Din pacate reductoarele din comert peste 1:18 nu accepta turatii de intrare decat maxim 2500 rpm :D
Ar mai fi o solutie sa "construiesc" un gearbox cu baie de ulei pentru acest raport mare... dar deja cred ca ma complic prea mult.

Cred ca revin la ideea cu frictiune pe roata din spate, si incerc sa fac cumva tot un fel de cvt cu fulii cu diametru variabil (conice).

Orice informatie referitor la modul cum as putea sa le construiesc sau piese existente in comert sunt binevenite!

Aceasta postare a fost editata de alexandru.ast: 29 August 2008 - 09:58 PM

0

#29 Useril este offline   bestia 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 25-August 07

Postat 31 August 2008 - 12:06 PM

nici nu m-am obosit sa citesc toate topicurile fiindca:

1.incearca mai intai sa dezmembrezi bicicleta si-apoi sa o faci inapoi astfel incat sa mearga la fel ca inainte : perfect
2. daca iti reuseste asta (5% sanse) te poti gandi sa pui si un motor pe bicicleta
3. te-ai intrebat de ce se numeste bicicleta? cadrul NU e facut ptr motor, cadrul rezista la vibratii produse la viteze de 50km/h (adik sa pedalezi de sa-ti sara pinioanele) ptr scurt timp
4. ce faci daca ai accident la 50km/h pe un vehicul facut in debaraua lu bunica?
5. si daca te "capseaza" politia? lor ce-o sa le zici?

vb cuiva de aici: mai bine iti iei scuter. :angry2:
"Ne diferentiaza nu ceea ce suntem, ci ceea ce facem"
m.
0

#30 Useril este offline   alexandru.ast 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 01 September 2008 - 09:01 AM

Vezi postareabestia, la Aug 31 2008, 01:06 PM, a spus:

nici nu m-am obosit sa citesc toate topicurile fiindca:

1.incearca mai intai sa dezmembrezi bicicleta si-apoi sa o faci inapoi astfel incat sa mearga la fel ca inainte : perfect
2. daca iti reuseste asta (5% sanse) te poti gandi sa pui si un motor pe bicicleta
3. te-ai intrebat de ce se numeste bicicleta? cadrul NU e facut ptr motor, cadrul rezista la vibratii produse la viteze de 50km/h (adik sa pedalezi de sa-ti sara pinioanele) ptr scurt timp
4. ce faci daca ai accident la 50km/h pe un vehicul facut in debaraua lu bunica?
5. si daca te "capseaza" politia? lor ce-o sa le zici?

vb cuiva de aici: mai bine iti iei scuter. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif


Ar trebui ca si eu sa nu ma obosesc sa iti citesc postul, cum am spus mai sus, unii posteaza doar ca sa se afle in treaba.
Cu toate astea, am sa incerc sa iti raspund cu argumente la toate punctele tale:

1. Cred ca singura problema intr-adevar complicata la o bicicleta este centrarea cercului, dar si aceasta, cu multa rabdare se rezolva. Daca tu nu reusesti, asta nu inseamna ca alcineva nu poate. Cand o sa fii in stare sa dezmembrezi un motor de autovehicul, sa cureti piesele, sa le intinzi pe o patura pe toate si apoi sa il faci la loc atunci mai vorbim.

2. Tinand cont ca sigur imi va reusi, pot sa ma gandesc.

3. Denumirea de "bicicleta" nu are legatura cu rezistenta cadrului. Poate doar daca e vorba de DHS sau first Bike, dar sincer acelea nu sunt biciclete. Orice bicicleta poate sa mearga cu 45 km/h constant fara sa se dezmembreze nimic.

4. La fel si daca faci accident la 50km/h intr-un scuter sau motocicleta.

5. Este legal, atat timp cat motorul nu depaseste 49cc iar viteza maxima nu depaseste 35km/h. (Acum o sa zici ca eu vreau 50km/h, ok, mai nou vreau 35, e ok asa?)

Referitor la Scuter, ia incearca tu sa il urci pana la etajul 4 si apoi mai vb.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu