Modelism - RHC Forum: 1/8 contra 1/10 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1/8 contra 1/10

#1 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 15 January 2003 - 05:40 AM

care din cele doua clase este preferata si de ce?
si ar mai fi: electric contra termic.

argumente pro si contra!
0

#2 Useril este offline   Stefan 

  • Director tehnic RHC
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 189
  • Inregistrat: 04-March 02

Postat 15 January 2003 - 11:25 AM

Salut,
1/10 sau 1/8 ?, nu cred ca iti poate spune cineva ce sa alegi, diferentele de pret fiind relativ mici, pana la urma este o problema de gust sau de ce automodele au ceilalti asta in cazul incare vrei sa ai cu cine sa bagi ture.

Personal sunt atras de amandoua clasele, pentru ca nu imi place sa stau pe margine cand unii alearga cu 1/10 si eu sunt cu 1/8 si invers.

Partea cu electric sau termic sta cam asa:
Indiferent de tip pentru ca automodelul sa se miste cat de cat pe pista ai nevoie fie de un motor termic mai bun sau de un motor electric + variator + acumulator adevarat, ceea ce la pret ajungi tot pe acolo.....
Motorul termic este cam "betiv", faci plinul si el trage combustibilul prin carburator si il arunca pe evacuare ars ca vai de mama lui pana rezervorul ramane gol..... ii faci plinul si pleci mai departe.....
Motorul electric amesteca voltii cu amperii timp de 5-6 minute dupa care trebuie lasat la racit iar in acumulatori trebuie varsate niste galeti de volti si amperi asta cu un incarcator bun daca vrei sa ai grija de ei si sa continui alergarea dupa vreo 20 de minute de incarcat.....
Termicul spre deosebire de electric mai face si mizerie ceea ce pentru unii este neplacut....
Tot la motorul termic mai este si zgomotul care mie unul imi place, dupa care urmeaza puterea (pe care o poti simti si auzi) si faptul ca daca vrei sa mergi 10 sau 30 de minute in continu poti sa faci asta.
0

#3 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 January 2003 - 11:44 AM

...fiecare clasa are farmecul ei!
Pentru prima intrebare raspunsul este relativ simplu, care este diferenta intre Mercedes si Dacia?
Mare!
Insa si la clasa de 1/10 exista modele foarte performante care se apropie foarte mult de performantele unui model de 1/8.De aici rezulta un alt aspect foarte important, performantele pe care trebuie sa le aiba pilotul, una e sa pilotezi un model la care viteza maxima este de 40-50Km/h si alta e sa pilotezi la ...100-120 chiar 140 km/h!
...e o mica mare diferenta!
Concluzie: 1/8 = satisfactie maxima!

"electric contra termic"?
Parerile sunt impartite.Dupa parerea mea, un model electric de la care vrei sa ai pretenti este mai costisitor decat un model termic.
Hai sa facem un mic calcul: A) un sasiu cu roti si caroserie de 1/10 electric 4wd costa in jur de 250-350 usd, ai nevoie de minim 4 seturi de acumulatori care costa in jur de 50-60 usd/set, motor modificat in jur de 60-80 usd, incarcator inteligent pentru acumulatori minim 100 usd!Total 610-770 usd.<_< sasiu cu roti si caroserie 1/10 termic 4wd 250-350 usd, motor f. bun (OS MAX 2.11 cc Competition) max 250 usd, doua seturi acumulatori receptie 8usd/set.Total 516-616usd.
Mai trebuie sa iei in calcul combustibilul pe care il consumi la termica si care costa in jur de 250.000 lei/litru!
RHCForum - Webmaster
0

#4 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 15 January 2003 - 03:01 PM

Sa ma ierti, nenea Buggy, dar nu sunt deloc de acord cu comparatia ta... Faptul ca o masina merge cu 140 la ora pentru mine nu inseamna nimic! Ar trebui sa ai o pista numai cu linii drepte, dar majoritatea pistelor de concurs au 1 linie dreapta si in rest curbe, unele fff stranse! Si atunci nu are asa mare importanta o masina rapida, ci pilotul! Daca ai BMW si esti pilot slab te ia si unul cu o SuperNova... Acuma de fapt depinde ce vrei de la masina: viteza de top si putere mare, sau o masina polivalenta care merge si on-road, si off-road... Iar la 1/10 se ajunge si la 80-100 la ora!
Inca o data, fara suparare, dar imi aduc aminte de fabula cu broasca testoasa si iepurele...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#5 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 15 January 2003 - 04:00 PM

Pentru incepatori, o masina electrica ar fi aparent cea mai buna solutie. E mai ieftina (una entry level), porneste garantat, face putzine fitze.. bla bla.

Am zis APARENT, pentru ca nu trece mult si omu vrea UPGRADE. Ei, la o electrica fiecare upgrade te costa o groaza, pe cand la o termica, chiar si entry level, singurul upgrade ce va produce imbunatatiri majore ar fi o treci pe rulmenti si eventual sa-i schimbi motorul. Deci, termica e mai de perspectiva.


in ceea ce priveste, intre 1/8 si 1/10 eu am preferat 1/8 ca-mi incap degetele mai usor in ea. Dar in rest... daca masina e facuta calumea, gravitatia este aceeasi pentru toti.

Si Buggy, nu uita ca daca un 1/8 atinge 140km/h, n-ar fi deloc corect si echitabil sa-i ceri unui 1/10 sa atinga aceeasi viteza. Este vorba de proportii.

Iti dau un singur exemplu: doua vehicole se deplaseaza rectiliniu cu o viteza de peste 180 hm/h. Unul din ele este un Porshe, altul este un camion Mac cu remorca cu tot. Te impresioneaza in egala masura ambele???.....

Deci, e o chestie de gust. Si avand in vedere ca tendinta globala este aceea de miniaturizare, putem deja observa o directie....

s-aveti noroc
alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#6 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 15 January 2003 - 06:02 PM

...am uitat sa trec ceva la modelul electric respectiv speed-controler-rul care costa in jur de 100 usd.

Ai perfecta dreptate Viper dar, atat din pct de vedere tehnic cat si din pct al performantei un model de 1/8 este net superior.
N-am incercat sa scot in evidenta ca in linie dreapta masina atinge 140 /h, era doar un termen de comparatie.
Mai mult, virajele pot fi luate si la viteze mari iar aici intervine treaba cu latimea masinutei!Una sa intri cu 60/h intr-un viraj cu un model care are o latime de 200 mm si alta este cu unul de 250 mm!
Eu ma refer la tot acest "ansamblu" de avantaje.
Sa-ti mai spun ceva, este mult mai usor ptr. un incepator daca porneste cu un model de 1/8 si cu un motor mai slabut.

Cam atat am avut de zis, mai departe....scrie-n carte!
RHCForum - Webmaster
0

#7 Useril este offline   URK 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 163
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 January 2003 - 02:12 AM

ATENTIE!

1/8 nu numai ca este mai rapid, este de fapt si mai puternic! Deci Vipere, pe linii depte, chiar si scurte, cu un cuplu mai mare si o putere mai mare, atingi viteze mai mari mult mai repede! De aici indemanarea si viteza de reactie pe acelasi circuit pe care alearga masini 1/10, tre' sa fie mult mai mare - a pilotului, evident. Tot de aici si satisfactiile (adrenalina) este mai mare. TE ROG PILOTEAZA MAI INTAI UN MODEL 1/8 dupa care poti face comentarii comparative. Am masini la ambele clase (sielectric si termic, 1/8 si 1/10) si pot spune ca regina este totusi 1/8 - evident termic.

Parerea mea!

Numai bine
URK
0

#8 Useril este offline   URK 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 163
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 January 2003 - 02:27 AM

A! prietene "######"!

Daca vrei sa faci competitie, sa simti adrenalina, sa depinzi de economia cursei si strategie - ia-ti un termic 1/8. Iti recomand un SG de la RHC - BLACK ONE. Masina echilibrata in raportul calitate pret.

Mai cred ca trebuie sa te misti repede. Vei descoperi suficiente aspecte pe care vei vrea sa le upgradezi. E bine sa te prinda primavara cu masina pusa la punct!

La 1/8 este cel mai mare spectacol! Iti place Formula1? Daca da, atunci cerede-ma ca asta este raspunsul - 1/8

Electric? Din punctul meu de vedere costurile sunt mai mari si mizeria mai putina (combustibil, ulei, bujii, etc..) Raspunsul e simplu! Am electric si nu ma prea dau cu el (si evident este un un electric performant)

Ia-ti 1/8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bafta
URK
0

#9 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 16 January 2003 - 11:44 AM

Nene URK, ai dreptate ca 1/8 e un fel de F1! Sunt de acord ca cine vrea putere si viteza isi ia 1/8, am vazut destule filme si le-am vazut pe ale voastre...Dar, de exemplu, mie nu-mi plac si pace! Nu ma atrage nici puterea mai mare, nici viteza mai mare! Mai mult ma atrage un 1/5, de exemplu, dar astea sunt vise... deea de baza e ce vrea fiecare, iar aici fiecare si-a expus punctul personal de vedere, care nu poate fi "portat" catre altul...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#10 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 16 January 2003 - 03:01 PM

La intrbarea asta numai tu poti sa-ti raspunzi pt.ca important e ce-ti place tie nu altora,daca stau sa ma gindesc fiecare dintre cei ce filozofeaza pe aicea au inceput cu ce au putut si ce au avut nu cu formula1: Bugy a inceput cu un Mini Coper,URK cu 1/8 de la Stefan,Stefan sa nu mai vorbim era fanatic 1/8 Rally. In 2001 campionatul de 1/8 trak de dela Bucuresti a avut trei concurenti Lucian,Razvan,si inca un pusti .........Asa ca i-ti ce-ti poti permite (baneste vorbind) si vino la pista ca pe aicea numai se vorbeste si atit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#11 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 16 January 2003 - 03:30 PM

Pustiul ala sunt eu. Ce nu iti mai aduceai aminte numele meu?
Si a mai fost si echipa de la palatul copiilor care mai mult statea cu lucru la masini decit concura.


Bog
0

#12 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 January 2003 - 04:04 PM

....mrrrr.....ham, ham!....Bog-raul!
RHCForum - Webmaster
0

#13 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 16 January 2003 - 04:55 PM

Au! Mushka!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#14 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 16 January 2003 - 11:34 PM

am deschis subiectul din curiozitate, asa ca nu merita sa va enervati. sunt sigur ca fiecare apreciaza cel mai mult modelul pe care il detine si il conduce. cat despre alegere...aici e cam greu de spus. din afara eu apreciez un model mai mult dupa cum arata si se misca(nu caroseria, ci in general, si cum reactioneaza la acceleratii, curbe...).

Aceasta postare a fost editata de ikonet: 16 January 2003 - 11:37 PM

0

#15 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 17 January 2003 - 10:06 AM

De aia am si pus mesajul de mai sus, ca sa-i "intarat" un pic pe posesorii de masini, si astfel sa devina mai obiectivi. Cred ca am reusit si din raspunsuri se pot deduce plusurile si minusurile.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#16 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 17 January 2003 - 11:14 AM

recunosc, m-am gandit ca fiecare isi va lauda ce are, e normal.
oricum sunt cateva aspecte tehnice mentionate pe care nu le cunosteam.

Aceasta postare a fost editata de ikonet: 17 January 2003 - 11:16 AM

0

#17 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 17 January 2003 - 12:45 PM

Bogdane, ma refeream la SENIORI nu la juniorii de la palat pe care recunosc canu-i prea cunosteam.Ori cum tot trei eram.
###### mai vroiam sa-ti spun ceva ori ce-ti iei acum e important doar de inceput pt. daca se infige definitiv si irevocabil microbul in tine ori cum vei vrea si "aia si aia si aia .............................si nu mai termini ,ori cum bafta la alegere si sa ne vedem sanatosi la pista.
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#18 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 17 January 2003 - 07:40 PM

bine pus punctul pe 'i' rallyman, asa e pt moment vreau 'ceva' raportat la cat dispun acum, poti sa fii sigur ca am pus ochii si pe altceva.....deja incep ..., ceva care sa mearga si sa ma dau si eu pe-acolo. :)
0

#19 Useril este offline   Death 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 17-January 03

Postat 28 January 2003 - 06:05 PM

Salut,

Sint noutz pe site-ul acesta si incerc sa ma dumiresc ce sa-mi iau: 1/8 sau 1/10. Practic, afara 99% din oferte sint 1/10.
Din discutiile voastre inteleg ca mult mai marfa este 1/8 ( logic, e mai mare....:).
Cum se impaca chestia asta ????? Si in alta ordine de idei : care sint clasele OFICIALE pentru masini ?

Multumesc,
Vrei, nu vrei, tot la mine ajungi !!!
0

#20 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 28 January 2003 - 06:29 PM

Clase

1/12 electric
1/10 electric 2wd
1/10 electric touring 2wd si 4wd (190mm)
1/10 termic 2wd si 4wd
1/10 electric teren
1/10 termic teren (dar la noi nu sunt masini si nu este concurs de asa ceva)
1/8 temic 2wd si 4wd

Bog
0

#21 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 28 January 2003 - 06:56 PM

Teoretic ,costurile sint similare la clasele termice de 1/10 si1/8 dar 1/10 sint mai putin pretentioase in privinta pistei pecind un 1/8 vrea neaparat o pista cit de cit .Sfatul meu este sa incepi cu 1/10 de pista (masina dedicata) si pentru faptul ca in acest moment 1/10 termic e mai putin populata si deci concursuri mai putin nebune la 1/8 nebunia e mare se ascut cutite se incarca pistoale se fac declaratii belicoase si e mai bine sa incepi cu o clasa mai potolita asta e parerea mea dar stai ca m-am luat cu vorba si tu ne-ai intrebat care sint clasele oficiale (la Federatie sper ca te referi)
- clasa de 1/8 trak cu doua subclase 2WD si 4WD
- clasa de 1/10 trak electric 2WD cu doua subclase in functie de caroserie
- clasa de 1/10 trak termic 2WD (clasa nou introdusa am auzit)
- si clasele de teren care la noi sint doar electrice 2WD si 4WD
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#22 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 January 2003 - 07:05 PM

Death, putem sa ne luam de mâna. Si eu sunt incepator. Daca fac rost de un regulament ceva mai nou (am unul din 1990...) si aflu niste dimensiuni, imi dau seama daca si cum pot sa fac rost de un model. Prea se dau baietii cu auto si noi nu... Chiar n-avem loc? Ce zici? Macar stam la bârfa despre ce fain ar fi daca-am avea... Ca tot n-avem, dar suntem optimisti!
Hai pa!
Ovidiu!

PS: Si e bine la auto ca e mai putin riscant ca la aero. Abia invatam sa folosim o statie...
Ca de pe asfalt mai jos nu cade nimic (la prima vedere...) Spre deosebire de tine, am prins totusi o bordura cu un auto captiv asa ca totul e relativ.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 28 January 2003 - 07:10 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#23 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 28 January 2003 - 07:09 PM

Bitex dar ai fost la pista cu noi ca eu nu te-am vazut.Cum aratai ca poate ne-am vorbit .

Bog
0

#24 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 January 2003 - 07:29 PM

Pe 19 am fost (atunci când era zapada si cred ca am vazut in trecere si masina din poza, dar nu-s sigur), dar pe 26 nu. Cred ca voi veni saptamâna asta. Fac tot posibilul.
Spor la treaba sau noapte buna!
Ovidiu.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#25 Useril este offline   ikonet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 232
  • Inregistrat: 03-December 02

Postat 29 January 2003 - 12:22 AM

trebuie sa recunosc ca am fost impresionat de clasa 1/8(duminica), una e sa-ti spuna cineva, si alta sa vezi cum se misca... o singura problema ridica 1/8, daca nu le ai cu pilotajul si nu esti interesat de performanta/concursuri, e mai bine sa nu te gandesti...
0

#26 Useril este offline   Death 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 17-January 03

Postat 29 January 2003 - 01:01 AM

Sincer, baieti nu prea stiu ce sa-mi iau......Dragos (aka Viper...:) tot incearca sa ma traga spre partea asta cu auto. Anul trecut in Franta, cadou din partea firmei unde lucrez, am condus o masina de formula 3. Cool, dar daca conduci zilnic masina, parca nu te-ai baga tot la masini ( mai ales ca eu sint cu electronica si compurile...:). Am un prieten bun care are 2 avioane ( unul in constructie ) si un elicopter si care tot trage de mine sa mergem la Clinceni....Si culmea, mie imi plac navele si submarinele.......Insa din ce am vazut eu aici as fi cam singur ca nu prea m-as da cu speedboat-ul. De fapt, cred ca atmosfera de club pe care o creati face toti banii, asa ca subscriu la parerea ca decat singur in parc cu una la 1/5 mai bine in gasca cu 1/8.......:)

Am vorbit cu Vipera si am sa vin si eu duminica sa va vad la treaba....:)

PS. Multumesc pentru sfaturi.
Vrei, nu vrei, tot la mine ajungi !!!
0

#27 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 29 January 2003 - 09:45 AM

Fratzie Death, vino duminica si GARANTAT o sa te distrezi!!! Mai ales ca se pare ca voi fi singura furnicutza (1/10) printre mamutzi (1/8 ). Cu toate astea, am tupeu sa ma "strecor" si eu printre ei, macar sa-i incurc! :) :) :) :) Da' sa stii ca nu-i Diesel!!!

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 29 January 2003 - 09:45 AM

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#28 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 29 January 2003 - 02:07 PM

Nu esti singur bre Furnica, n-ai auzit??.... vine si io cu safety caru'....
si cat m-or tzine bateriile, ma tin si eu dupa voi..... Ce daca-n linie dreapta esti mai tare, poate-n curbe-s mai dibac!!!..hihi...

desi, acuma serios vorbind, vin sa vad care-i atomosfera. Ca daca o sa fie plin de tab-uri peste tot, sa nu mai stiu de care sa ma feresc... mai bine vin cu zepelinu'.....

dar de venit vin....

alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#29 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 January 2003 - 02:12 PM

Viperica mica si frumusica, ti-am promis ca vin cu 1/10!
Sa vezi ca se poate si cu asa ceva, "buturuga mica rastoarna carul mare"!
Sa vezi show!
RHCForum - Webmaster
0

#30 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 29 January 2003 - 02:15 PM

Eeeeee, asa mai merge, vin intariri!!!! Ati imbulinat-o! Nu stiu cine, dar imi place cum suna! :)
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu