Tabela Frecvente pt Calugareni cum sa o facem.
#31
Postat 07 September 2004 - 11:48 AM
Ai putea folosi un marker permanent pentru tiparirea frecventelor. Cine vine la camp isi incercuieste frecventa cu un marker normal care se poate sterge cu o carpa la plecare. Poti schimba si layout-ul tabelei pentru a-ti putea scrie si numele sub frecventa.
doar o idee..
#32
Postat 07 September 2004 - 12:00 PM
charlie, la 7 Sep 2004, 09:04, a spus:
Nu, nu s-a uitat cu analizorul. Are cineva posibilitatea sa-mi scaneze statia cu un analizor? E Futaba FC16 si aveam incredere ca nu bruiez...
Acum parca imi pare rau ca s-a stabilit cum facem cu Tabela de Fracvente ca mai aveam cateva idei :wub: .... Putem scrie canalul cu creta pe un copac sau pe tabla de la intrarea in Calugareni :D
In privinta regulilor de conduita la zbor ar trebui sa fie puse langa acesta tablela. Sa fie o schema a locului de zburat cu delimitarile de rigoare: zona de zburat, de aterizat, pt piloti si pt spectatori.
Personal voi incerca sa stau mai aproape de padure cand zbor desi ies pozele nasoale ... :)
Fisiere atasate
-
SIMG0071.JPG (49.93K)
Number of downloads: 48
#33
Postat 07 September 2004 - 12:04 PM
mi-am innegrit o unghie da tabela e gata.
nu e profi da e totu vizibil .se vede si carligu da rufe si ecusonu.
sambata's cu ea pa camp.
sa vedem ce facem cu prinderea sau cu transportul ei ?!?
Fisiere atasate
-
tabela_frecvente.JPG (88.53K)
Number of downloads: 62
#34
Postat 07 September 2004 - 12:06 PM
#35
Postat 07 September 2004 - 01:12 PM
@mada-te laudai ca ai la serv autocolant
adu si tu niste rosu verde si portocaliu sa coloram frumos tabela!!!
#38
Postat 07 September 2004 - 01:32 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#39
Postat 07 September 2004 - 01:44 PM
BogdanStancu, la 7 Sep 2004, 13:32, a spus:
o dam si la zbor da pa ce canal? :wub:
#40
Postat 07 September 2004 - 01:45 PM
MADA, la 7 Sep 2004, 13:20, a spus:
spune-mi daca le vrei pana sambata
vino sambata pa camp cu autocolant si vedem ce iese.
#41
Postat 07 September 2004 - 02:09 PM
pe bogdan nu l-am mai scris ca lui nu-i pasa !
Fisiere atasate
-
tabela_frecvente1.jpg (96.23K)
Number of downloads: 76
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 07 September 2004 - 02:13 PM
#42
Postat 08 September 2004 - 07:40 AM
Oricum, bine ca s-a pornit ceva in directia asta! Daca cineva se sacrifica si sta sa "cranieze" niste reguli de disciplina pt. CLG (si nu numai), io am sa fac niste fluturasi, ceva pe acolo, ca sa-i dam celor nou veniti...
#43
Postat 08 September 2004 - 07:47 AM
Valteras, la 8 Sep 2004, 07:40, a spus:
masa de bucatarie a fost!!!
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#44
Postat 08 September 2004 - 07:53 AM
SILVIU66, la 8 Sep 2004, 07:47, a spus:
Valteras, la 8 Sep 2004, 07:40, a spus:
masa de bucatarie a fost!!!
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
"Redenda terra terrae!"
.....................................
Adecatelea "Te intorci din pamantul din care esti facut!" sau "Din pamant esti facut, in pamant te intorci!"
...pentru cei care au fost corijenti la Limba Latina sau nu au citit cu atentie inscriptia de pe poarta cimitirului de langa casa mea din copilarie, de la Gherla...
#45
Postat 08 September 2004 - 08:49 AM
Valteras, la 8 Sep 2004, 08:53, a spus:
Bai Frankenstein, da ce copilarie mirifica ai avut: Gherla, cimitir la poarta, gerontofilie...violatoru' din Tei...hai, acu spune tot!
Cu rabdare si ciocan.
#46
Postat 08 September 2004 - 08:31 PM
1.La apropierea de campul de zbor nu se va intra cu masina in zona PDA decat dupa asigurarea ca nu exista nici un aeromodel in aer.
2.Parcarea autoturismelor se va face in zona special stabilita.
3.Spectatorii vor urmari evolutiile aeromodelelor numai din locurile special stabilite pentru fiecare aeromodelodrom.
4.Este interzisa prezenta spectatorilor in zonele de "start" unde pilotii pornesc motoarele termice.Pericol de accident.
5.Pilotii RC vor pilota aeromodelele numai de pe locurile stabilite in dreapta sau stanga PDA.
6.Zona de zbor se va stabili la distanta de spectatori.
7.Este interzisa pornirea radiocomenzii inainte de consultarea tabelei de frecvente.
8.Spectatorii nu vor sta niciodata langa pilotul rc in afara de cazul in care a fost invitat in mod expres.
9.Recuperarea modelelor de pe PDA se va face numai in momentele de siguranta , si anuntand, cu voce tare, ca se intentioneaza recuperarea modelului, in asa fel incat cei care piloteaza sa afle ca e cineva pe pista. .
10.Este interzis zborul aeromodelelor dincolo de linia de siguranta pentru spectatori.
11.Traversarea PDA de catre spectatori sau piloti se va face doar prin capetele PDA si dupa asigurarea ca nu exista nici un aeromodel pe panta de aterizare.
12.In caz de incident tehnic in zbor pilotul in cauza va anunta prin viu grai ceilalti piloti aflati "in aer" pentru degajarea zonei de aterizare de catre acestia si aterizarea in siguranta a pilotului aflat in dificultate.
13.In caz de "iesire la zbor" pilotul va marca pe tabela de frecvente canalul ocupat.
14..........
... orice abatere de la prezentele reguli se va sanctiona cu excluderea de la zbor pentru o perioada de....
sunt amestecate si pentru piloti si pentru spectatori da-s obosit la ora asta.
mai bagatzi si voi sa iasa ceva bun.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 09 September 2004 - 09:05 AM
#47
Postat 08 September 2004 - 08:38 PM
#48
Postat 08 September 2004 - 08:41 PM
hobbyconstruct, la 8 Sep 2004, 20:38, a spus:
chestie de bun simtz :)
#49
Postat 08 September 2004 - 09:02 PM
ORICE PILOT ,IN CAZUL UNEI CONJUNCTURI NEFAVORABILE POATE COMITE O EROARE CARE SA DUCA LA UN EVENIMENT DE ZBOR.
LEGE:
PILOTII RC SUNT OBLIGATI SA CUNOASCA PERFECT AEROMODELELE PE CARE LE PILOTEAZA,SA CUNOASCA LIMITELE AEROMODELELOR SI ALE MAIESTRIEI LOR DE ZBOR,SI NICI MANDRIA FALSA,NICI AMBITIA NU TREBUIE SA DEPASEASCA ACESTE LIMITE.
silviu66securistdeaeromodelodroame
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 September 2004 - 09:06 PM
#50
Postat 08 September 2004 - 09:16 PM
avem shi axiome, avem shi legi, mai multe chiar de cat avea Moise
subscriu oricum shi sprijin actziunea cu tziple moka pt doritori
s'auzim numai de bine
0728.26.93.19
#51
Postat 08 September 2004 - 09:23 PM
Era sa fac o gluma legata de pista de aterizare. Mai degraba s-ar numi doar pista de decolare, ca aterizarea e pe unde se apuca. :)
Aceasta postare a fost editata de bitex: 08 September 2004 - 09:30 PM
Telefon: 0721 385365
#52
Postat 08 September 2004 - 10:45 PM
Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 08 September 2004 - 10:47 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#53
Postat 09 September 2004 - 08:42 AM
SILVIU66, la 8 Sep 2004, 21:31, a spus:
9.Recuperarea modelelor de pe PDA se va face numai in momentele de siguranta in care nu mai exista aeromodele in aer.
Eu zic ca se poate recupera modelul si cand in aer se afla modele; altfel, te blochezi cu modelul pe pista si acestea pot reprezenta un obstacol nedorit.
in acest fel, paragraful 9 capata urmatoarea completare:
...si anuntand, cu voce tare, ca se intentioneaza recuperarea modelului, in asa fel incat cei care piloteaza sa afle ca e cineva pe pista.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#54
Postat 09 September 2004 - 08:48 AM
eu cred ca asa ceva nu va merge: daca o sa te trezesti pe aeromodelodrom (ce nume!!!) tu si cu vreunul pe care nu il suferi? ii dai statia, sau nu? regula asta functioneaza la concursuri, dar nu cred ca la noi e nevoie de reguli pe care nu numai ca nu le intelegem, dar nici -eu personal- nu le aprobam. Sunt sigur ca regula de bun simt sa ne informam (prin intermediul tabelei) si apoi sa ii respectam pe ceilalti va fi suficienta daca va fi respectata.
...ca in felul asta, ii dai Etajului motiv sa ne ia si la misto; si are toate motivele, uite ce frumos a scris: "din intelepciune, organizatorii fac o perchezitie a participantului" eu as adauga, in acelasi timp: daca participantul nu are cine stie ce asupra lui, poate se gaseste vreo nevasta mai acatarii sa fie perchezitionata, pina se lasa cu chicoteli si incepe sa-i placa...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#55
Postat 09 September 2004 - 08:51 AM
hobbyconstruct, la 8 Sep 2004, 21:38, a spus:
Hai, ma, Nenea Giro, ca incercam si noi sa ne disciplinam si poate la urmatoarea intalnire nu o sa te mai suparam ! :)
Poate ca n-o sa crezi, dar omu care a uitat sa faca ce trebuia, a fost de adevaratelea marcat de dauna pricinuita!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#56
Postat 09 September 2004 - 09:00 AM
Cam asa e . Nu prea imi vine sa ii dau statia . Scopul tabelei e destul de clar si sa incercam sa plecam de la ideea ca toti suntem de bun simt si daca o sa vedem frecventa ocupata nu o sa dam drumu la statie . Daca se intampla fro nenorocire si il prindem cu mana pa buton atunci ne certam .
Regulile sunt bune atata timp cat sunt respectate .Nu ma astept sa fie dictatura si cine nu respecta sa ii luam capu dar poate incet incet o sa ne obisnuim cu ideea ca de ex regula cu statu in mijlocul pistei e buna pentru toata lumea nu e facuta ca sa ma simt io bine. Vreau sa incercam sa respectam niste reguli simple inainte de frun incident .
#57
Postat 09 September 2004 - 09:06 AM
BogdanStancu, la 9 Sep 2004, 08:42, a spus:
SILVIU66, la 8 Sep 2004, 21:31, a spus:
9.Recuperarea modelelor de pe PDA se va face numai in momentele de siguranta in care nu mai exista aeromodele in aer.
Eu zic ca se poate recupera modelul si cand in aer se afla modele; altfel, te blochezi cu modelul pe pista si acestea pot reprezenta un obstacol nedorit.
in acest fel, paragraful 9 capata urmatoarea completare:
...si anuntand, cu voce tare, ca se intentioneaza recuperarea modelului, in asa fel incat cei care piloteaza sa afle ca e cineva pe pista.
s-a marcat!!
am modificat.
mai bagatzi.
sugestii,reclamatii...
#58
Postat 09 September 2004 - 09:29 AM
Receptor multicanal este fiecare dintre receptoarele noastre: ai nevoie de mai mult de un canal ca sa faci sa zboare o bazdaganie.
Rostul beculetelor nu il inteleg, poate doar sa ne distram mai frumos, dar in cazul asta, mai bine luam o instalatie de pom de craciun.
revenind:
Ca (aproape) orice aparat care merge cu curent, daca dai drumul la intrerupator in pozitita ON, statiile functioneaza tot timpul; ca nu se misca servourile decat cand dai o comanda, asta e altceva, asa trebuie sa fie; bineinteles cu exceptiile de rigoare, cand servourile au miscari nedorite, cam ca la noi aici. Aia se poate chema (nu m-am uitat in dictionar sa caut cuvinte abracadabrante!) fie bruiaj, fie ca receptorul nu primeste semnalul corect din cauza de "range", fie ca servourile au buba la cap, etc.
De fapt, unde vrei sa ajungi? Ca daca iar vii cu vreo aiureala pseudostiintifica ne vom plictisi ingrozitor si iar o sa inceapa lumea sa faca o mica-mare bascalie pe seama ta... nu ca nu ne-ar distra (bascalia!), dar ar fi contraproductiv...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#59
Postat 09 September 2004 - 09:49 AM
etaju II, la 9 Sep 2004, 09:47, a spus:
Vine omul la tabela,
- constata ocuparea 'fizica' a frecventelor,
- isi butoneaza statia,
- face si o verificare suplimentara cu ocazia asta ca are 'purtatoare'
- si daca aprinde sau nu mai multe beculete decat e cazul.
te numesc sponsor si sef de proiect!
cand e gata sa ne anuntzi .
#60
Postat 09 September 2004 - 09:51 AM
PS. Etajule, vezi cum este? Cand ai ajuns la zbor si ti-ai scos statia din cutie/geanta chiar daca nu ai motorul modelului pornit, esti tentat sa verifici daca macar acumulatorii sunt incarcati sau esti tentat sa verifici servourile, pana sa pregatesti totul de zbor. Ete tocmai asta nu se face fara o incursiune prealabila prin zona... Ca toate astea se fac deseori prin simpla pornire a statiei si nu e foarte indicat, daca nu esti singur acolo.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 09 September 2004 - 09:56 AM
Telefon: 0721 385365