Postat 16 October 2010 - 08:51 PM
Ca sa continuam saga cu comportamentul avionului: daca sa zicem motorul nu va avea nici un unghi ci axul lui va fi paralel cu axa avionului probabil ca avionul dc va avea o elice cu sens de rotatie spre dreapta ar insemna ca la full avionul ar trebui sa aiba o tendinta de urcare respectiv de viraj spre stanga.Acest lucru ar putea fi compensat cu un mixaj ca la >50% motor sa aiba un 10% de profundor in jos si 5-10% spre dreapta asta in functie de comportament.
Am mai aflat ca pentru funcub de ex,la actionarea flapsurilor ar trebui sa fie mixat si cu profundorul tot in jos deoarece dupa o usoara urcare a avionului datorita cresterii portantei,botul avionul va avea tendinta de ridicare si care ar trebui compensat.
E corect sau am inteles gresit? :D :rolleyes: :D
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S