Pentru ca se apropie momentul in care voi apasa butonul "Order" pentru primul elicopter, si nu am gasit pe forum o descriere clara a diferentelor dintre cele doua sisteme, as fi interesat de o comparatie ( avantaje si dezavantaje ) intre flybar si flybarless.
Este mai bine sa incepi cu flybarless?
Cred ca mai sunt si alti incepatori in situatia mea si un astfel de tutorial poate fi util.
Toate cele bune
Pagina 1 din 1
Primul heli - Flybar sau Flybarless? Aceasta-i intrebarea
#2
Postat 28 March 2010 - 02:37 PM
Sunt foarte multe comparatii flybar/flybarless si la noi pe forum. Nu te complica, nu arunca cu banii. Ca sa nu mai zic ca inca nu prea sunt piese de schimb pentru flybarless..
Cel mai ieftin kit flybarless tot este mai mult de 300 USD (peste pretul elicopterului). Cumpara o clona de 450 (sunt cateva pe forum noi sau asamblate) si ai ce zbura/busii cu 100-150 USD. Zboara-l in toate pozitiile si dupa aceea cumpara ce vrei.
Deja ai cea mai buna statie de heli, esti pe drumul cel bun. Stefan
Cel mai ieftin kit flybarless tot este mai mult de 300 USD (peste pretul elicopterului). Cumpara o clona de 450 (sunt cateva pe forum noi sau asamblate) si ai ce zbura/busii cu 100-150 USD. Zboara-l in toate pozitiile si dupa aceea cumpara ce vrei.
Deja ai cea mai buna statie de heli, esti pe drumul cel bun. Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 28 March 2010 - 04:01 PM
Flybar.
-E mai usor de pilotat de incepatori, heliul se aseaza mai bine la pozitia normala (pe ture, tic-tocuri)
-Pe langa acest fapt, un crash aduce pe langa mecanica si servouri noi in 99% dintre cazuri,
-Schimbul unei sarme, nu merita cei ~300euro (cat e 3g-ul spre exemplu), in loc sa te bucuri sa zbori (flybar) o sa stai sa setezi, reglezi, ajustezi mecanic si electronic unitatea fbl ca sa o faci sa zboare ca cea flybar (paradoxal, nu?).
-Unii zic ca sta mai bine pe vant flybarless, asa e, dar in hover poate, in rest te influenteaza la fel de rau sau de putin si nu iti arde de smecherii pe vant puternic.
Eu am un 600e fbl si iti zic sigur ca nu merita diferenta de bani. Daca o sa-mi iau pe viitor alt heli, sigur o sa fie cu flybar.
Nu zic ca un heli flybarless nu zboara bine, dar aduce ceva mai multe probleme de natura electronica in viata de zi cu zi a pilotului r/c.
-E mai usor de pilotat de incepatori, heliul se aseaza mai bine la pozitia normala (pe ture, tic-tocuri)
-Pe langa acest fapt, un crash aduce pe langa mecanica si servouri noi in 99% dintre cazuri,
-Schimbul unei sarme, nu merita cei ~300euro (cat e 3g-ul spre exemplu), in loc sa te bucuri sa zbori (flybar) o sa stai sa setezi, reglezi, ajustezi mecanic si electronic unitatea fbl ca sa o faci sa zboare ca cea flybar (paradoxal, nu?).
-Unii zic ca sta mai bine pe vant flybarless, asa e, dar in hover poate, in rest te influenteaza la fel de rau sau de putin si nu iti arde de smecherii pe vant puternic.
Eu am un 600e fbl si iti zic sigur ca nu merita diferenta de bani. Daca o sa-mi iau pe viitor alt heli, sigur o sa fie cu flybar.
Nu zic ca un heli flybarless nu zboara bine, dar aduce ceva mai multe probleme de natura electronica in viata de zi cu zi a pilotului r/c.
#5
Postat 29 March 2010 - 09:46 PM
trebuie sa incepi cu un flybar ca sa sti apoi sa reglezi flybarless-ul.Intre timp softul acestora din urma se va mai imbunatati si va fi mai usor de configurat. Inca este dificil de setat un FBL. Ca heli recomand cat mai mare: optim clasa 500.
* Logo 400 V-Bar
#6
Postat 29 March 2010 - 09:57 PM
Esti din Bucuresti. Vino la unul din locurile in care se zboara in week-end si o sa le vezi cu ochii tai - si cu flybar si fara si mici si mari.
De cate ori pornesc unul mai mare ca 450 imi e frica - stau mai departe. Cu 450 nu imi e frica. Altfel cu cat e mai mare cu atat mai bine - visul oricui e sa aibe un 700.
De cate ori pornesc unul mai mare ca 450 imi e frica - stau mai departe. Cu 450 nu imi e frica. Altfel cu cat e mai mare cu atat mai bine - visul oricui e sa aibe un 700.
cornel parscov, la Mar 29 2010, 09:46 PM, a spus:
trebuie sa incepi cu un flybar ca sa sti apoi sa reglezi flybarless-ul.Intre timp softul acestora din urma se va mai imbunatati si va fi mai usor de configurat. Inca este dificil de setat un FBL. Ca heli recomand cat mai mare: optim clasa 500.
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 29 March 2010 - 10:36 PM
Multumesc pt invitatie
Am incercat sa vin week-end-ul trecut dar fiul meu, care este si el la inceput de automodelism m-a solicitat pt asistenta tehnica si transport, asfel incat nu am avut de ales. La acest sfarsit de saptamana sunt Sfintele Sarbatori de Paste si ar fi de preferat sa stam cu familiile noastre ( cel putin eu care in marea majoritate a timpului sunt plecat ).
Promit sa nu pun mana pe nici un heli inainte de a avea cel putin o participare la o intalnire a pasionatilor de heli din Bucuresti.
Toate cele bune
Am incercat sa vin week-end-ul trecut dar fiul meu, care este si el la inceput de automodelism m-a solicitat pt asistenta tehnica si transport, asfel incat nu am avut de ales. La acest sfarsit de saptamana sunt Sfintele Sarbatori de Paste si ar fi de preferat sa stam cu familiile noastre ( cel putin eu care in marea majoritate a timpului sunt plecat ).
Promit sa nu pun mana pe nici un heli inainte de a avea cel putin o participare la o intalnire a pasionatilor de heli din Bucuresti.
Toate cele bune
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1