Modelism - RHC Forum: Primul heli - Flybar sau Flybarless? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Primul heli - Flybar sau Flybarless? Aceasta-i intrebarea

#1 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 09:46 AM

Pentru ca se apropie momentul in care voi apasa butonul "Order" pentru primul elicopter, si nu am gasit pe forum o descriere clara a diferentelor dintre cele doua sisteme, as fi interesat de o comparatie ( avantaje si dezavantaje ) intre flybar si flybarless.
Este mai bine sa incepi cu flybarless?

Cred ca mai sunt si alti incepatori in situatia mea si un astfel de tutorial poate fi util.

Toate cele bune
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 02:37 PM

Sunt foarte multe comparatii flybar/flybarless si la noi pe forum. Nu te complica, nu arunca cu banii. Ca sa nu mai zic ca inca nu prea sunt piese de schimb pentru flybarless..

Cel mai ieftin kit flybarless tot este mai mult de 300 USD (peste pretul elicopterului). Cumpara o clona de 450 (sunt cateva pe forum noi sau asamblate) si ai ce zbura/busii cu 100-150 USD. Zboara-l in toate pozitiile si dupa aceea cumpara ce vrei.

Deja ai cea mai buna statie de heli, esti pe drumul cel bun. Stefan
0

#3 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 04:01 PM

Flybar.
-E mai usor de pilotat de incepatori, heliul se aseaza mai bine la pozitia normala (pe ture, tic-tocuri)
-Pe langa acest fapt, un crash aduce pe langa mecanica si servouri noi in 99% dintre cazuri,
-Schimbul unei sarme, nu merita cei ~300euro (cat e 3g-ul spre exemplu), in loc sa te bucuri sa zbori (flybar) o sa stai sa setezi, reglezi, ajustezi mecanic si electronic unitatea fbl ca sa o faci sa zboare ca cea flybar (paradoxal, nu?).
-Unii zic ca sta mai bine pe vant flybarless, asa e, dar in hover poate, in rest te influenteaza la fel de rau sau de putin si nu iti arde de smecherii pe vant puternic.

Eu am un 600e fbl si iti zic sigur ca nu merita diferenta de bani. Daca o sa-mi iau pe viitor alt heli, sigur o sa fie cu flybar.

Nu zic ca un heli flybarless nu zboara bine, dar aduce ceva mai multe probleme de natura electronica in viata de zi cu zi a pilotului r/c.
0

#4 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 29 March 2010 - 09:34 PM

merita sa ai si un fbl , mai ales ca pe asta se va trece , parerea mea e ca reflexele ti le faci pe flybar.

Aceasta postare a fost editata de nen77: 29 March 2010 - 09:38 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#5 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 550
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2010 - 09:46 PM

trebuie sa incepi cu un flybar ca sa sti apoi sa reglezi flybarless-ul.Intre timp softul acestora din urma se va mai imbunatati si va fi mai usor de configurat. Inca este dificil de setat un FBL. Ca heli recomand cat mai mare: optim clasa 500.
* Logo 400 V-Bar
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2010 - 09:57 PM

Esti din Bucuresti. Vino la unul din locurile in care se zboara in week-end si o sa le vezi cu ochii tai - si cu flybar si fara si mici si mari.

De cate ori pornesc unul mai mare ca 450 imi e frica - stau mai departe. Cu 450 nu imi e frica. Altfel cu cat e mai mare cu atat mai bine - visul oricui e sa aibe un 700.

Vezi postareacornel parscov, la Mar 29 2010, 09:46 PM, a spus:

trebuie sa incepi cu un flybar ca sa sti apoi sa reglezi flybarless-ul.Intre timp softul acestora din urma se va mai imbunatati si va fi mai usor de configurat. Inca este dificil de setat un FBL. Ca heli recomand cat mai mare: optim clasa 500.

0

#7 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2010 - 10:36 PM

Multumesc pt invitatie

Am incercat sa vin week-end-ul trecut dar fiul meu, care este si el la inceput de automodelism m-a solicitat pt asistenta tehnica si transport, asfel incat nu am avut de ales. La acest sfarsit de saptamana sunt Sfintele Sarbatori de Paste si ar fi de preferat sa stam cu familiile noastre ( cel putin eu care in marea majoritate a timpului sunt plecat ).
Promit sa nu pun mana pe nici un heli inainte de a avea cel putin o participare la o intalnire a pasionatilor de heli din Bucuresti.

Toate cele bune
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu