Salut . am un lama v4 si am o problema : (in primul rand tin sa mentionez ca sunt incepator) Cand incerc sa ridic elicopterul acesta are intentia de a se ridica , dar la 10 cm de sol parca isi pierde putere si cade, apoi iar se ridica la un pic si iar cade, parca ar fi in valuri (bateria este complet incarcata). Sper ca m-am facut inteles . In asteptarea unui raspuns Va multumesc
Pagina 1 din 1
Probleme Lama V4 Va rog ajutati-ma
Postat 27 February 2010 - 12:48 PM
acatalyyn, la Feb 27 2010, 12:34 PM, a spus:
Salut . am un lama v4 si am o problema : (in primul rand tin sa mentionez ca sunt incepator) Cand incerc sa ridic elicopterul acesta are intentia de a se ridica , dar la 10 cm de sol parca isi pierde putere si cade, apoi iar se ridica la un pic si iar cade, parca ar fi in valuri (bateria este complet incarcata). Sper ca m-am facut inteles . In asteptarea unui raspuns Va multumesc
Incearca cu o alta baterie . Cand a zburat ultima data bine si ce s-a intamplat de atunci ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
Postat 28 February 2010 - 04:22 PM
am avut si eu un lama
simptomele ar fi urmatoarele
1. daca se duce un motor(pica prima data un motor nu ambele deodata) heli are tendinta de a se roti in jurul axei verticale. se simte puternic ca vrea sa se roteasca si daca compensezi din proportional foarte mult o sa zboare dar o sa se duca foarte repede bateria. in orice caz ori se ridica ori se invarte puternic.plus ca motorul cu periile duse face un alt zgomot de la perii daca il invarti si se incalzeste mult mai tare
2. daca incep sa se duca bateriile le simti in timp, vezi ca scade treptat timpul de zbor. oricum o jumate de minut si o baterie dusa tot trebuie sa il ridice sus
...sa nu fie 3in 1...regulatorul
p.s. asa era cu lama3 versiunea dolphin
simptomele ar fi urmatoarele