Modelism - RHC Forum: NEED HELP: E-RAZOR 450 SAU FALCON 450?? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

NEED HELP: E-RAZOR 450 SAU FALCON 450??

#1 Useril este offline   ivan alexandru 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10

Postat 09 March 2010 - 06:41 PM

[size="2"]SALUTARE..TOCMAI CE MI-AM FACUT SI EU CONT SI VREAU SA IMI CUMNPAR UN HELI..AM GASIT UN E-RAZOR 450 SI FALCON 450...CE SFATURI IMI DATI? SUNT INCEPATOR....AM INTELS CA TREBUIE SA FAC MULTE ORE DE SIMULATOR...O SA INCERC SA VB SI CU UNUL SAU ALTUL SA IMI DEA CATEVA SFATURI DESPRE CUM SA INCEP.....DAR DEPSRE ELICOPTERE CE PARERE AVETI?CE AR TEBUI SA IMI CUMPAR?NU AM MAI MULT DE 10 MIL PT UN ELICOPTER....ASTEPT RASPUNS....ID MEU DE MESSENGER PT CEI PASIONATI DE RC HELI SI CARE VREA SA MAI DISCUTAM: PRETENDER_DIA2002...SUNT DIN BUCURESTI
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#2 Useril este offline   max500 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 01-February 09

Postat 09 March 2010 - 06:45 PM

mai bine incerca sa ei unul la mana a doua de preferat un T-rex 450 sau un Minititan daca ai statie daca nu 10mil e cam putin
0

#3 Useril este offline   motzu 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08

Postat 09 March 2010 - 06:58 PM

Vezi postareaivan alexandru, la Mar 9 2010, 06:41 PM, a spus:

[size="2"] PASIONATI DE RC HELI SI CARE VREA SA MAI DISCUTAM: P

Draga Alexandru

Eu fac parte din gashka alora mari k dimensiuni si rai da' gura care au a skop sa le dea la gioale alora kare SCRIE cu litere mari , prostii , agramatizate , etc...

Ne bukuram k ti-ai fakut kont si postezi printre noi ,asha din 1'u minut !!!

Dar ...!!!!!

1. Citeste regulamentul !