O BARCA DE PLANTAT
#62
Postat 07 April 2010 - 10:54 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#63
Postat 07 April 2010 - 10:09 PM
Am un radiator cu serpentina inclusa o sal caut
Racirea nu e problema ,problema sunt motoarele care nu merg egal
Va multumesc pt sfaturi,nu mai fac nimic pana nu fac o proba pe lac
O seara buna
#64
Postat 08 April 2010 - 06:49 AM
Oricum o barca bine reglata si echilibrata v-a merge drept doar daca nu sunt valuri si nu bate vantul.La tine daca deviatia nu este mare poti regla din carme.
Aceasta postare a fost editata de cata2: 08 April 2010 - 06:49 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#65
Postat 08 April 2010 - 09:37 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#66
Postat 08 April 2010 - 08:25 PM
Te-ai complicat cu 2 motoare si doua carme.Dar si cu doua reg. este complicat pt ca de ex. eu la o barca de viteza cu doua motoare si doua reg. cu turomeru cu tot n-am reusit sa le fac sa aiba aceasi turatie(exact aceasi, diferenta era mica)
......induci omu in eroare.....te contrazic ......exeplifica....la ce barca de viteza, ce motoare, ce ESC. ai folosit .....si cum ti ai dat tu seama ca o barca de viteza cu doua motoare alimentate de doua ESC-uri nu merge drept...
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#67
Postat 08 April 2010 - 08:56 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#68
Postat 08 April 2010 - 11:32 PM
Parca vad ca iar vine Nch-ul za zica el ca bat campii...
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 08 April 2010 - 11:36 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#70
Postat 09 April 2010 - 08:19 AM
Multumesc Mariane dar cred ca singura dreptate pe care am spus-o din acest topic este cea referitoare la T de la turometru.
Aceasta postare a fost editata de cata2: 09 April 2010 - 08:25 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#71
Postat 09 April 2010 - 08:56 AM
Asa ca nu va faceti griji.... testati barca pe apa si dupa aia trageti concluzii
Si eu cand mi-am facut prima barca ma gandeam ca o sa mearga nasol, ca o sa se scufunde, ca nu o sa fie stabila.... deh ganduri negre si cand am probat-o pe apa am ramas surprins cat de bine se comporta
Am plantat cu ea de mai multe ori si am fost foarte multumit de ea
Asa ca la apa cu ea si dupa aia tragem concluzii
#72
Postat 09 April 2010 - 05:43 PM
Aceasta postare a fost editata de cata2: 09 April 2010 - 05:44 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#73
Postat 09 April 2010 - 06:40 PM
.....nu vreau sa ma cert cu nimeni si nici sa fac pe grozavul dar mi se pare normal ca daca faci o afirmatie sa vii si cu niste explicatii....
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#74
Postat 09 April 2010 - 08:18 PM
Aceasta postare a fost editata de cata2: 09 April 2010 - 08:32 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#75
Postat 09 April 2010 - 08:37 PM
Aceasta postare a fost editata de cata2: 09 April 2010 - 08:45 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#76
Postat 09 April 2010 - 09:11 PM
Multe intrebari asa ca o iau usor
Am reusit sa fac un radiator racit cu apa (maine poze)pt regulator si 2 noi pt motoare,asa ca schimbam tot
cata2 era un termostat de la o centrala feroli,daca te uiti mai atent la poza o sa vezi o sonda din cupru,la reseu e alceva , ori cum nu are importanta ca nu o mai pun.
Nici un surub nu e strans decat la mana cu exceptia motoarelor,deci carma e pusa sa fie acolo reglajul il fac pe balta numai asa imi pot da seama ,in cada nu cred ca am sanse.
Nu reglajul carmei e problema ,la turatie mica un motor trage mai tare la turatie mare merg relativ egal,un reglaj fin pe care il pot face din telecomanda.
Maine seara poze si detali pt cei interesati
O seara buna
#78
Postat 09 April 2010 - 09:29 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#79
Postat 09 April 2010 - 11:11 PM
on topic.... Vali...ca sa racesti un esc (la navo) cel mai usor e sa folosesti apa.....ai la dispozitie din belsug acolo unde te dai cu barca....nu are rost sa te complici cu chestii inutile....foarte important cand iti alegi un esc este amperajul suportat de el, si de ce nu , firma producatoare.....personal (nu dati cu pietre) nu sunt adeptul celor homemade.....in principiu (asa procedam noi vitezistii) esc la un navomodel trebuie sa reziste la un curent aproape dublu decat trage motorul (motoarele)....cel mai bine e sa masori curentii (cat consuma motorul) in functie de bateria folosita, elice, greutatea barcii......daca vrei te pot ajuta sa faci teste....ca vad ca esti tot bucurestean....
Aceasta postare a fost editata de dily: 09 April 2010 - 11:22 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#80
Postat 10 April 2010 - 07:45 AM
Fisiere atasate
-
Fotografii_0032.jpg (144.56K)
Number of downloads: 746
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#81
Postat 10 April 2010 - 08:32 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#82
Postat 10 April 2010 - 09:51 PM
Radiatorul din al 5 gauri de 8 una langa alta frezate si am facut o gaura de 8mmx40mm,cam asa

Number of downloads: 682

Number of downloads: 651
Pt motoare mi-am dat seama ca muncesc aiurea sal fac rotund,lam facut patrat pe exterior,intra mai multa apa,deci o racire mai buna

Number of downloads: 653
cam asa arata

Number of downloads: 659

Number of downloads: 180

Number of downloads: 182
Maine detali daca le doriti
o seara buna
Fisiere atasate
-
Picture_062.jpg (38.92K)
Number of downloads: 188
#83
Postat 10 April 2010 - 10:47 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#84
Postat 10 April 2010 - 11:34 PM
Aceasta postare a fost editata de cata2: 10 April 2010 - 11:37 PM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
#85
Postat 10 April 2010 - 11:44 PM
cata2, la Apr 11 2010, 12:34 AM, a spus:
.....eeee, daca mai cumpara un esc se schimba treaba.....nu de alta dar e pacat sa l strice pe cel care exista deja....rookie 35 sunt regulatoare f. bune dar nu trebuie sa le fortam limitele....
....mai exista la botosani si un model pt. doua motoare cu racire gata montata....f.bun dar cam costa ceva......
.....nu poate sa cositoreasca cupru pe aluminiu....daca nu are vibratii cred ca rezista poxipolul.....presiune nu are, dar totusi e destul de riscant.
Aceasta postare a fost editata de dily: 10 April 2010 - 11:50 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#86
Postat 11 April 2010 - 12:21 AM
personal... cred ca ai facut o treaba foarte buna... si abia astept sa vad filmuletul... oricum conteaza daca tie iti place.
posibil ca motoarele folosite de tine sa nu consume mai mult de 3-4A fiecare... insumat 6-8A... deci Rokie 35 face treaba lejer... fara "incalzeala mare".
Cred ca pana la urma mai bine renunti la toata racirea cu apa ( in cazul tau ) daca nu se incalzesc motoarele/regulatorul... si scapi de o cantitate de peste 1 Kg aproximez eu ( componente + apa din circuit )... faci barca ceva mai usoara si pui un ventilator de calc cu turatie mica ( am eu unul pe care ti-l donez... e un brushless si conuma putin... f silentios... 800 - 1000 rot/min ) care sa scoata aerul cald din interior si absoarbe din exterior. La intrarea aerului poti pune un fel sifon cu sicane ca sa nu ai probleme cu apa chiar daca ploua si ai rezolvat problema.
in functie de cum merge barcuta esti singurul care ia deciziile... asa ca...
spor mai departe!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#87
Postat 11 April 2010 - 12:26 AM
Adistul, la Apr 11 2010, 01:21 AM, a spus:
personal... cred ca ai facut o treaba foarte buna... si abia astept sa vad filmuletul... oricum conteaza daca tie iti place.
posibil ca motoarele folosite de tine sa nu consume mai mult de 3-4A fiecare... insumat 6-8A... deci Rokie 35 face treaba lejer... fara "incalzeala mare".
Cred ca pana la urma mai bine renunti la toata racirea cu apa ( in cazul tau ) daca nu se incalzesc motoarele/regulatorul... si scapi de o cantitate de peste 1 Kg aproximez eu ( componente + apa din circuit )... faci barca ceva mai usoara si pui un ventilator de calc cu turatie mica ( am eu unul pe care ti-l donez... e un brushless si conuma putin... f silentios... 800 - 1000 rot/min ) care sa scoata aerul cald din interior si absoarbe din exterior. La intrarea aerului poti pune un fel sifon cu sicane ca sa nu ai probleme cu apa chiar daca ploua si ai rezolvat problema.
in functie de cum merge barcuta esti singurul care ia deciziile... asa ca...
spor mai departe!
.....bai frate.....de unde le scoateti?.....eu unul nu mai zic nimic....
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#88
Postat 11 April 2010 - 12:29 AM
dily, la Apr 10 2010, 11:47 PM, a spus:
salut dilly.
VALI a folosit racirea folosita de baieti la barcile de viteza: un tub mai mare ca motorul in diametru... cu doua tevi: intrare /iesire apa care circula pe toata suprafata exterioara a motorului si personal cred ca e mai eficienta decat cea pe serpentina ( care are un contact mai mic cu motorul )... conditia fiind ca varianta aleasa de el sa fie bine realizata.
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#89
Postat 11 April 2010 - 12:32 AM
dily, la Apr 11 2010, 01:26 AM, a spus:
l-as intreba pe Vali cat consuma motoarele lui cu axul blocat... sar de 5A/fiecare?
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 11 April 2010 - 12:36 AM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#90
Postat 11 April 2010 - 06:03 AM
Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!