kit de heli
#3
Postat 21 February 2010 - 08:46 AM
Required items.ÂÂ
Brushless Outrunner Motor
Servos, Gyro, Receiver and ESC
Lipoly Battery (2200mAh 3S)
asta inseamna ca e numai mecanica. nu are nici motor, nici regulator(electronica care invarte motorul), nici servo(comenzile),nici receptor( piesa care primeste comenzile de la telecomanda) si nici baterie. nici vorba sa aiba telecomanda.
  Concluzie : trebuie multi bani in plus sa zboare. Sper ca ati vazut asta. Prima data va sfatuiesc sa vedeti de ce are nevoie un elicopter sa zboare si sa faceti calculele. Oricum daca va uitati atent observati ca exista un topic despre hk450 unde sunt facute recomandari de colegi. cititi cu atentie acolo prima data
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#4
Postat 21 February 2010 - 09:05 AM
firedragon, la Feb 21 2010, 08:46 AM, a spus:
Required items.ÂÂ
Brushless Outrunner Motor
Servos, Gyro, Receiver and ESC
Lipoly Battery (2200mAh 3S)
asta inseamna ca e numai mecanica. nu are nici motor, nici regulator(electronica care invarte motorul), nici servo(comenzile),nici receptor( piesa care primeste comenzile de la telecomanda) si nici baterie. nici vorba sa aiba telecomanda.
  Concluzie : trebuie multi bani in plus sa zboare. Sper ca ati vazut asta. Prima data va sfatuiesc sa vedeti de ce are nevoie un elicopter sa zboare si sa faceti calculele. Oricum daca va uitati atent observati ca exista un topic despre hk450 unde sunt facute recomandari de colegi. cititi cu atentie acolo prima data
Pai la pretul care il are cu transport cu tot ajungi pe la 42$ adica aprox.130 lei
Ar fi culmea sa bage si electonica in pretul asta.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#6
Postat 21 February 2010 - 10:16 AM
echipa, la Feb 21 2010, 10:10 AM, a spus:
va multumesc
Voi nici macar nu cititi ce scriu cei de aici in topicul vostru?? Conteaza doar cat dureaza transportul? Nu ati inteles ca pe acel site nu au in stoc acel produs? Si ca pe langa acel kit ciudat de ieftin mai aveti nevoie de alte componente mult mai scumpe? Si, oricum, un transport rapid de care vreti voi costa cu mult peste valoarea produsului....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 21 February 2010 - 10:33 AM
va multumim
#8
Postat 21 February 2010 - 11:22 AM
Asta e mai aproape de ce ai vrut la inceput . Poti alege EMS expres , costa dar vin mai repede (o saptamana max doua din auzite dar nu bag mana in foc cand e vorba de Ro ) .
Dar ceva e in neregula cu graba asta , cu elicopterele nu e bine sa te grabesti .
#9
Postat 22 February 2010 - 07:32 AM
misumat, la Feb 21 2010, 10:16 AM, a spus:
Cu electronica(motor ,servo ,receptor,gyro)eu am ajuns pe la 100$ ,ceea ce e cam la un sfert fata de magazinele de aici.Pe linga pret am inteles ca toti cei care il au sint multumiti de ce poate.
Eu inca de abia pe la faza de hoover sint .Cred ca de cind il am(din vara) ,nu stiu daca am acumulat 3 minute de hoover si asta mai mult din lipsa de timp.
Si inca ceva: cumparati servo care chiar daca sint ceva mai scumpe sa nu va "lase" in plin zbor .Eu asa am patit la ultima incercare si m-am ales cu pagube destul de insemnate.
Servo ce le am pe el sint TG-9(Turnigy) ,iar cel in cauza era servo de platou ,mai exact cel din spate(nu stiu cum sa-l denumesc)
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 22 February 2010 - 07:33 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#10
Postat 22 February 2010 - 09:29 AM
Din ce inteleg eu acuma ati ramas doar unul din moment ce vorbesti la singular,colegi te-au lasat? sau tu te ocupi de heli si ceilalti de statie si incarcator....
ps,Ce faceti cu heli?sa nu imi spuneti ca vreti sa il zburati....mai aveam eu un prieten care vroia un aeromodel fpv sa sa dea cu vopsea pe casa poporului :blink: din cauza asta nu o sa primiti prea multe detali si singuri sunt sanse mici sa zburati un heli fara pagube...
#12
Postat 22 February 2010 - 10:47 PM
Totusi avem o intrebare : am gasit un kit "http://www.okazii.ro/catalog/37268000/Elic...Trex-450-S.html#forum", ieftin din pc de vedere al pretului si al calitatii dar bugetul e strans si ne descurcam cum putem, momentan e un proiect - hobby(care bate mai mult spre proiect). Daca verificati linkul, o sa vedeti "Elicopter HKH 450 kit - compatibil Align Trex 450 S" ce inseamna mai exact acel "compatibil"? din cate am inteles de la alte persoane sunt diferite. Sau daca vi se pare mult prea stupida/ciudata intrebarea va rog sa ne trimiteti sau sa ne dati un schita de asamblare, un manual pt modelu Elicopter HKH 450. Mersi.
#13
Postat 22 February 2010 - 11:07 PM
Dupa parerea mea,daca pui 400g pe acest heli o sa zboare doar daca il aruncati in sus,sau o sa zboare insa cu flacarile valvoi,va lua foc si motorul si regulatorul simultan....ma refer la varianta aia de 100$ care v-am tot ziso de ceva vreme si eu si colegi...poate daca schimbati motorul (200w)si regulatorul(60A),pale carbon,pack 40c,e posibil sa mearga insa va consuma repede acumulatorul,bafta
#15
Postat 23 February 2010 - 11:01 AM
Acesta e un pack 40c,adica suporta curenti mari de descarcare fata de cei clasici20-25c,bineinteles ca si la pret sunt dubli,iar legat de timp....cred ca se incadreaza in 5 minute.
Fara sa va descurajez,eu nu vad proiectu vostru realizabil(doar partea de heli,statie,incarcator)mai ieftina de300$,si asa e posibul sa fie putin.Bafta
#16
Postat 23 February 2010 - 10:14 PM
acum intrebarea noastra este aveti idee unde sa gasesc in romnia un pack 40C??
multumim
#18
Postat 24 February 2010 - 08:54 AM
Mai jos de atat la bani nu cred ca iesiti.Bafta!
#19
Postat 24 February 2010 - 10:30 AM
E totusi foarte potrivit pt cineva cu buget restrans care vrea sa invete hover, orientari , forward flight fara sa riste sa dea de pamant cu ceva mult mai scump . Tocmai faptul ca era "expendable" mi-a dat curajul sa-l zbor FPV .
Dar daca o sa avem ceva mai multe detalii despre "aplicatie" poate o sa va dam sfaturi mai bune .
De exemplu eu construiesc acum un tricopter pt FPV , tocmai pentru ca e mai stabil , mult mai usor de reparat si cu capacitate de incarcare mai mare decat Belt-ul . Pe 500GT nu indraznesc sa-l zbor FPV desi e net superior Belt-ului pentru ca e mult prea periculos in caz de crash .
#22
Postat 26 February 2010 - 08:17 AM
RAPTOR, la Feb 25 2010, 11:38 PM, a spus:
Daca il ingreunezi, (cu tren suplimentar, cu baterie mai mare, cu maimute agatate....) devine mai stabil pentru ca are inertie mai mare.
Nu numai regulatorul, intreg grupul propulsor va fi mai incarcat, are sa degaje mai multa caldura (acumulatorul, variatorul, motorul, firele, conexiunile si mecanica).
#23
Postat 26 February 2010 - 09:37 AM
vlad1, la Feb 26 2010, 08:17 AM, a spus:
Asa credeam si eu dar nu e adevarat , a mai fost o discutie , un heli mai mare e mai stabil decat un heli mai mic dar un heli mic ingrasat are tendinta sa o ia intr-o directie si sa nu mai vrea sa se intoarca . Marirea headspeed-ului ajuta , dar nu face minuni .
#24
Postat 26 February 2010 - 01:25 PM
Ahernar, la Feb 26 2010, 09:37 AM, a spus:
Daca tot m-ai citat, eu nu am scris despre marirea head-sped-ului (p'aici ii zice viteza de rotatie). Aceasta mareste stabilitatea pentru ca mareste stabilitatea giroscopica (energia in rotatie), eu m-am referit la masa, inertie si incarcare.
Fa urmatorul experiment, zboara 450-ul cu un acumulator usor sa zicem 3S1P 1800/30C, si cu unul mai greu 3S1P 2600 /30C. Probabil diferenta de masa este 50-70g, dar pe stabilitate in zbor (dinamica si la punct fix), se simte din plin. Evident, ca fiind mai greu, daca o ia intr-o parte, il controlezi ceva mai greu ('nu mai vrea sa se intoarca') pentru ca ai marit masa (implicit inertia) nu capacitatea de guvernare.
#25
Postat 26 February 2010 - 01:47 PM
#26
Postat 26 February 2010 - 02:14 PM
#27
Postat 26 February 2010 - 07:00 PM
RAPTOR, la Feb 26 2010, 02:14 PM, a spus:
NU ai in totalite dreptate, eu am filmat cu o camera normala cu un minititan si a mers excelent( timpul de zbor a scazut cu 2-3 min si tot a tinut 6 min la 2200 25 C) si nu ma refer la hover .
http://www.youtube.com/watch?v=LCBLyUkir1E...feature=channel
Aceasta postare a fost editata de ady23: 26 February 2010 - 07:01 PM
#29
Postat 26 February 2010 - 08:42 PM
Ahernar, la Feb 26 2010, 08:02 PM, a spus:
PS - misto filmul
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/