HPI trophy 3.5 Probleme Trophy 3.5 ...Help va rog!!
#1
Postat 29 January 2010 - 03:45 PM
#3
Postat 29 January 2010 - 09:21 PM
#4
Postat 29 January 2010 - 10:03 PM
cand iei fisa de pe bujie combustibilul o stinge ca vine prea mult.din ce zici tu cam asta reiese.incearca sa mai saracesti amestecu putin
Aceasta postare a fost editata de prisi: 29 January 2010 - 10:04 PM
#5
Postat 29 January 2010 - 10:47 PM
#6
Postat 29 January 2010 - 11:00 PM
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 29 January 2010 - 11:00 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#7
Postat 30 January 2010 - 12:16 AM
si cum zice si Kitty
ii mult prea rece pentru a fi rodat!!!
daca vrei sa te bucuri de Hobiul asta fara sa fie nevoie sa cumperi alt motor pesre putin timp
cea mai importanta parte este rodarea
de acea cat este de bine rodat cu ata nu vei avea probleme in timp
eu zic ca 3-4 rezervoare
#8
Postat 30 January 2010 - 12:50 AM
Borz_Florin, la Jan 30 2010, 12:16 AM, a spus:
si cum zice si Kitty
ii mult prea rece pentru a fi rodat!!!
daca vrei sa te bucuri de Hobiul asta fara sa fie nevoie sa cumperi alt motor pesre putin timp
cea mai importanta parte este rodarea
de acea cat este de bine rodat cu ata nu vei avea probleme in timp
eu zic ca 3-4 rezervoare
Florin omul a spus foarte clar,este din Targoviste.
#9
Postat 30 January 2010 - 03:06 PM
#10
Postat 30 January 2010 - 03:33 PM
Jokerbest, la Jan 30 2010, 03:06 PM, a spus:
SI crezi ca vei putea rezista in acel sunet infernal????
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#12
Postat 30 January 2010 - 07:37 PM
Jokerbest, la Jan 30 2010, 03:55 PM, a spus:
Nu e vorba de sunet aici ca un Trophy nu urla chiar intr-un asa hal gen Savage :rolleyes:...eu spre exemplu am pornit-o pe a mea intr-un balconas micutz...sfatul meu e sa o rodezi 2-3 rezervoare cu rotile in aer si din nou 2-3 rezervoare afara dand ture...dar era mai bine sa astepti pana la vara ca asa o sa ai surprize la reglajele motorului ca se obisnuieste cu alt tip de aer....mai rece...e mai dificil de reglat atunci...
#13
Postat 31 January 2010 - 09:35 AM
Cat despre rodaj, asteapta sa fie peste 7-8 grade si la acesta temperatura se poate face daca "imbraci" radiatorul motorului.
Neefectuarea corecta a rodajului scurteaza drastic viata unui motor.
You can go faster... I can go anywhere !
#14
Postat 06 January 2011 - 02:11 PM
Jokerbest, la Jan 29 2010, 03:45 PM, a spus:
Regula: atunci cand motorul merge doar cu ingniter-ul in glow plug, inseamna ca bujia care este pe motor este prea "RECE" si are nevoie de enegie de la Igniter pentru a fi mai "CALDA" si a sustine combustia. Solutie: se scoate bujia de pe motor si se monteaza una mai calda. De ex. daca aveai o bujie RECE R5 (care se foloseste vara) si vrei sa pornesti motorul la temp. mai joase va trebui sa incerci cu R4 (medium cold) sau R3 (CALDA). Cu cat scade temperatura se folosesc bujii mai calde si invers.
#16
Postat 07 January 2011 - 11:43 PM
ARSAVAGE, la Jan 6 2011, 02:11 PM, a spus:
ai vazut la ce data s-a dat ultimul reply?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#17
Postat 21 January 2011 - 12:55 PM
#18
Postat 22 January 2011 - 10:05 PM
Kitty, la Jan 7 2011, 11:43 PM, a spus:
Dahh..., am vazut, normal... tu ce crezi? si acum iti raspund de ce am postat: in situatia lui sunt mai multi modelisti si de foarte multe ori un post mai vechi si un reply "la distanta" poate sa ajute in privinta unei probleme specifice. acum tot e iarna... si ca totul sa fie si mai actual, chiar eu mi-am luat acum cateva zile un Trophy nou si nu reusesc deloc sa-l pornesc, se opreste dupa cateva secunde, am incercat tot:
- schimabt bujii R3-R4-R5-R4-R3, verificate toate
- "prime" corect motorul
- verificat etanseitate rezervor/furtune
- imbogatit/saracit... nimic...
Credeti ca s-ar putea sa fie ceva in carburator, practic statea pornita doar cu ingiter-ul si daca dadeam ceva spritzuri de gaz, total neindicat ptr. rodaj, asa ca m-am oprit. mentionez ca motorul era preincalzit la 60 grade cu un foen si eram in garaj la vreo 19 grade... nu stiu ce sa-i mai fac...
#19
Postat 22 January 2011 - 10:40 PM
#21
Postat 09 February 2011 - 01:29 PM
- fie tragea "aer fals",
- fie era infundata o canelura din carburator, asa ca:
L-am dus la un doctor mai mare, a facut si el toate incercarile mentionate si la final a schimbat cu un alt carburator (el avea evident mai multe) si a mers ca uns, din prima! Acum o sa incerc sa aflu care era problema cu primul carburator si voi posta.
E posibil ca un set mai mare de Trophy-uri sa fi avut problema asta, e bine de stiut, sa fie avizati si cei care poate trec prin asa o problema. Practic testul carburatorului l-am facut turnand nitro direct in el, dupa ce am scos filtrul. Mergea putin, pana consuma acel nitro si apoi se oprea, deci am dedus ca nu putea sa se alimenteze din rezervor. Numai bine!
#22
Postat 09 February 2011 - 03:17 PM
ARSAVAGE, la Feb 9 2011, 01:29 PM, a spus:
- fie tragea "aer fals",
- fie era infundata o canelura din carburator, asa ca:
L-am dus la un doctor mai mare, a facut si el toate incercarile mentionate si la final a schimbat cu un alt carburator (el avea evident mai multe) si a mers ca uns, din prima! Acum o sa incerc sa aflu care era problema cu primul carburator si voi posta.
E posibil ca un set mai mare de Trophy-uri sa fi avut problema asta, e bine de stiut, sa fie avizati si cei care poate trec prin asa o problema. Practic testul carburatorului l-am facut turnand nitro direct in el, dupa ce am scos filtrul. Mergea putin, pana consuma acel nitro si apoi se oprea, deci am dedus ca nu putea sa se alimenteze din rezervor. Numai bine!
problema respectiva are o cauza probabila...acumularea de sedimente din combustibil.Incearca sa "speli" motorul si carburatorul cu WD40. O sa mearga ceas!
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA