Modelism - RHC Forum: HPI trophy 3.5 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

HPI trophy 3.5 Probleme Trophy 3.5 ...Help va rog!!

#1 Useril este offline   Jokerbest 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 10
  • Gender:Male

  Postat 29 January 2010 - 03:45 PM

De 2 saptmania jumate am un trophy. Ok. Am reusit sa il pornesc odata am mers cu el cam un sfert de rezervor sh dupa am oprit o. Azi am reusit sa o pornesc din nou dupa grele incercari zilele trecute. Am pornit o de kteva ori dar statea pornita doar cu igniteru de bujii in ea. Daca il scoteam se oprea. pana la urma s a oprit sh asa a ramas. Nu mai reusesc sa o pornesc sub nicio forma. La surubul de high speed am umblat deoarece mi se parea ca nu e in ras ca sa fie ca din fabrica dar doar atat. Daca cineva e din targoviste si ma poate ajuta as fi foarte recunoscator. :D
0

#2 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 29 January 2010 - 04:46 PM

Eu sunt aproape sigur ca ai ars bujia. Verific-o intii de toate, apoi vezi tutorialele video de pe CD-ul cu care a venit masina. In plus, e cam rece afara pentru rularea unei masini cu motor nerodat suficient.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#3 Useril este offline   Jokerbest 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 10
  • Gender:Male

Postat 29 January 2010 - 09:21 PM

Bujia nu e arsa deoarece am verificat-o. Pe cd m-am uitat dar acolo scrie clar de primul rezervor ca trebuie consumat cu masina suspendata. Dar e posibil sa fie de la bujie sa mai dea doar cateva scantei asa pana moare de tot. Dar am o intrebare daca am pornit-o si nu ramane pornita decat cu igniteru de bujii in ea ce are?
0

#4 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 29 January 2010 - 10:03 PM

merge prea inecata.de obicei reglajul cu surubul la nivel e un reglaj cam bogat,mai incearca si infileteaza hi-speed-u adica surubu mare.
cand iei fisa de pe bujie combustibilul o stinge ca vine prea mult.din ce zici tu cam asta reiese.incearca sa mai saracesti amestecu putin

Aceasta postare a fost editata de prisi: 29 January 2010 - 10:04 PM

If it is to be it is up to me
0

#5 Useril este offline   Jokerbest 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 10
  • Gender:Male

Postat 29 January 2010 - 10:47 PM

Da o sa incerc sa mai strang putin surubul de high speed. Dar am inteles ca la el se umbla dupa rodaj. Poate sa dauneze cu ceva daca umblu la el sa mai "saracesc" putin amestecul? ....sunt nou in asta si de asta intreb macar cu ajutorul vostru poate reusesc sa o pornesc cu succes :rolleyes:
0

#6 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 29 January 2010 - 11:00 PM

pai tu faci rodajul la -8 grade????si te intrebi de ce porneste greu si nu il pot regla???ai masurat cumva temperatura motorului sa vezi la cat ajunge???si care e temperatura optima de functionare???de aceea este manualul acela pus in cutie,pt a fi citit.iar bujia mai mult ca sigur e arsa si poate amestecul prea bogat.oricum nu cred ca nu e nimeni care sa te ajute si care se pricepe!!! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 29 January 2010 - 11:00 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#7 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 30 January 2010 - 12:16 AM

mai bine ne-ai spune din ce oras esti, poate vi, vine ciceva pe la tine sa te ajute
si cum zice si Kitty
ii mult prea rece pentru a fi rodat!!!
daca vrei sa te bucuri de Hobiul asta fara sa fie nevoie sa cumperi alt motor pesre putin timp
cea mai importanta parte este rodarea
de acea cat este de bine rodat cu ata nu vei avea probleme in timp
eu zic ca 3-4 rezervoare
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#8 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 30 January 2010 - 12:50 AM

Vezi postareaBorz_Florin, la Jan 30 2010, 12:16 AM, a spus:

mai bine ne-ai spune din ce oras esti, poate vi, vine ciceva pe la tine sa te ajute
si cum zice si Kitty
ii mult prea rece pentru a fi rodat!!!
daca vrei sa te bucuri de Hobiul asta fara sa fie nevoie sa cumperi alt motor pesre putin timp
cea mai importanta parte este rodarea
de acea cat este de bine rodat cu ata nu vei avea probleme in timp
eu zic ca 3-4 rezervoare

Florin omul a spus foarte clar,este din Targoviste.
0

#9 Useril este offline   Jokerbest 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 10
  • Gender:Male

Postat 30 January 2010 - 03:06 PM

Eu stiu ce ziceti voi sa nu fac rodaju la temperatura asta da io il fac in subsolul casei unde sunt 16-17 grade sau kiar mai mult. Daca cineva este aproape de targoviste si crede ca ma poate ajuta sa vina el sau sa vin eu as fi recunoscator dak ati putea.
0

#10 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 30 January 2010 - 03:33 PM

Vezi postareaJokerbest, la Jan 30 2010, 03:06 PM, a spus:

Eu stiu ce ziceti voi sa nu fac rodaju la temperatura asta da io il fac in subsolul casei unde sunt 16-17 grade sau kiar mai mult. Daca cineva este aproape de targoviste si crede ca ma poate ajuta sa vina el sau sa vin eu as fi recunoscator dak ati putea.

SI crezi ca vei putea rezista in acel sunet infernal????
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#11 Useril este offline   Jokerbest 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 10
  • Gender:Male

Postat 30 January 2010 - 03:55 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jan 30 2010, 03:33 PM, a spus:

SI crezi ca vei putea rezista in acel sunet infernal????

nu e asta o problema ca primu rezervor il las sa se consume sg sh dupa o scot afara sa mai consum 2.
0

#12 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2010 - 07:37 PM

Vezi postareaJokerbest, la Jan 30 2010, 03:55 PM, a spus:

nu e asta o problema ca primu rezervor il las sa se consume sg sh dupa o scot afara sa mai consum 2.


Nu e vorba de sunet aici ca un Trophy nu urla chiar intr-un asa hal gen Savage :rolleyes:...eu spre exemplu am pornit-o pe a mea intr-un balconas micutz...sfatul meu e sa o rodezi 2-3 rezervoare cu rotile in aer si din nou 2-3 rezervoare afara dand ture...dar era mai bine sa astepti pana la vara ca asa o sa ai surprize la reglajele motorului ca se obisnuieste cu alt tip de aer....mai rece...e mai dificil de reglat atunci...
0

#13 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 31 January 2010 - 09:35 AM

Un motor NU "se obisnuieste" cu nici un reglaj deoarece aceste reglaje se fac in functie de temperatura, combustibil folosit, bujie folosita, umiditatea aerului si densitatea acestuia.
Cat despre rodaj, asteapta sa fie peste 7-8 grade si la acesta temperatura se poate face daca "imbraci" radiatorul motorului.
Neefectuarea corecta a rodajului scurteaza drastic viata unui motor.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#14 Useril este offline   ARSAVAGE 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 15-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:MOTOR SPORTS

Postat 06 January 2011 - 02:11 PM

Vezi postareaJokerbest, la Jan 29 2010, 03:45 PM, a spus:

Am pornit o de kteva ori dar statea pornita doar cu igniteru de bujii in ea. Daca il scoteam se oprea. pana la urma s a oprit sh asa a ramas. Nu mai reusesc sa o pornesc sub nicio forma. La surubul de high speed am umblat deoarece mi se parea ca nu e in ras ca sa fie ca din fabrica dar doar atat. Daca cineva e din targoviste si ma poate ajuta as fi foarte recunoscator. :)


Regula: atunci cand motorul merge doar cu ingniter-ul in glow plug, inseamna ca bujia care este pe motor este prea "RECE" si are nevoie de enegie de la Igniter pentru a fi mai "CALDA" si a sustine combustia. Solutie: se scoate bujia de pe motor si se monteaza una mai calda. De ex. daca aveai o bujie RECE R5 (care se foloseste vara) si vrei sa pornesti motorul la temp. mai joase va trebui sa incerci cu R4 (medium cold) sau R3 (CALDA). Cu cat scade temperatura se folosesc bujii mai calde si invers.
0

#15 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 06 January 2011 - 09:25 PM

Antevorbitorul meu a spus tot!Schimba bujia cu una mai calda un R3 si o sa mearga ceas!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#16 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 07 January 2011 - 11:43 PM

Vezi postareaARSAVAGE, la Jan 6 2011, 02:11 PM, a spus:

Regula: atunci cand motorul merge doar cu ingniter-ul in glow plug, inseamna ca bujia care este pe motor este prea "RECE" si are nevoie de enegie de la Igniter pentru a fi mai "CALDA" si a sustine combustia. Solutie: se scoate bujia de pe motor si se monteaza una mai calda. De ex. daca aveai o bujie RECE R5 (care se foloseste vara) si vrei sa pornesti motorul la temp. mai joase va trebui sa incerci cu R4 (medium cold) sau R3 (CALDA). Cu cat scade temperatura se folosesc bujii mai calde si invers.



ai vazut la ce data s-a dat ultimul reply?

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#17 Useril este offline   Revimor 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 21-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2011 - 12:55 PM

Vezi postareaKitty, la Jan 7 2011, 11:43 PM, a spus:

ai vazut la ce data s-a dat ultimul reply?


Peste un an ;)


Am si eu aceeasi problema, pica motorul cand scot incalzitorul. Am dat astazi comanda de o bujie R3, va tin la curent. Am reusit cu greu sa consum un plin ;)
0

#18 Useril este offline   ARSAVAGE 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 15-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:MOTOR SPORTS

Postat 22 January 2011 - 10:05 PM

Vezi postareaKitty, la Jan 7 2011, 11:43 PM, a spus:

ai vazut la ce data s-a dat ultimul reply?


Dahh..., am vazut, normal... tu ce crezi? si acum iti raspund de ce am postat: in situatia lui sunt mai multi modelisti si de foarte multe ori un post mai vechi si un reply "la distanta" poate sa ajute in privinta unei probleme specifice. acum tot e iarna... si ca totul sa fie si mai actual, chiar eu mi-am luat acum cateva zile un Trophy nou si nu reusesc deloc sa-l pornesc, se opreste dupa cateva secunde, am incercat tot:
- schimabt bujii R3-R4-R5-R4-R3, verificate toate
- "prime" corect motorul
- verificat etanseitate rezervor/furtune
- imbogatit/saracit... nimic...
Credeti ca s-ar putea sa fie ceva in carburator, practic statea pornita doar cu ingiter-ul si daca dadeam ceva spritzuri de gaz, total neindicat ptr. rodaj, asa ca m-am oprit. mentionez ca motorul era preincalzit la 60 grade cu un foen si eram in garaj la vreo 19 grade... nu stiu ce sa-i mai fac...
0

#19 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 22 January 2011 - 10:40 PM

Eu am patit la fel si a trebuit sa schimb bujia. Tu zici ca le-ai tot schimbat, inseamna ca e reglat prost motorul. Incearca o resetare a reglajelor, mi-e greu sa iti explic cum se face, dar gasesti in manual/pe net explicatiile. In caz ca tot nu merge, poate se ofera cineva sa se uite la masina ta. Pot si eu dar trebuie sa vii in Militari, pe linga Politehnica.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#20 Useril este offline   eric 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 12-January 11

Postat 23 January 2011 - 08:28 PM

Ionut cum pot lua si eu leg cu tine?
0

#21 Useril este offline   ARSAVAGE 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 15-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:MOTOR SPORTS

Postat 09 February 2011 - 01:29 PM

A trecut ceva vreme de cand am avut problema cu Trophy-ul si acum i-am dat de capat. Dupa ce am eliminat cauze multiple (bujii, etanseitate rezervor, glow defect, setari diferite jiglere, etc., etc...), am constatat ca motorul putea sa mearga doar daca turnam nitro direct in carburator, deci am dedus ca era o problema de alimentare:
- fie tragea "aer fals",
- fie era infundata o canelura din carburator, asa ca:
L-am dus la un doctor mai mare, a facut si el toate incercarile mentionate si la final a schimbat cu un alt carburator (el avea evident mai multe) si a mers ca uns, din prima! Acum o sa incerc sa aflu care era problema cu primul carburator si voi posta.
E posibil ca un set mai mare de Trophy-uri sa fi avut problema asta, e bine de stiut, sa fie avizati si cei care poate trec prin asa o problema. Practic testul carburatorului l-am facut turnand nitro direct in el, dupa ce am scos filtrul. Mergea putin, pana consuma acel nitro si apoi se oprea, deci am dedus ca nu putea sa se alimenteze din rezervor. Numai bine!
0

#22 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 09 February 2011 - 03:17 PM

Vezi postareaARSAVAGE, la Feb 9 2011, 01:29 PM, a spus:

A trecut ceva vreme de cand am avut problema cu Trophy-ul si acum i-am dat de capat. Dupa ce am eliminat cauze multiple (bujii, etanseitate rezervor, glow defect, setari diferite jiglere, etc., etc...), am constatat ca motorul putea sa mearga doar daca turnam nitro direct in carburator, deci am dedus ca era o problema de alimentare:
- fie tragea "aer fals",
- fie era infundata o canelura din carburator, asa ca:
L-am dus la un doctor mai mare, a facut si el toate incercarile mentionate si la final a schimbat cu un alt carburator (el avea evident mai multe) si a mers ca uns, din prima! Acum o sa incerc sa aflu care era problema cu primul carburator si voi posta.
E posibil ca un set mai mare de Trophy-uri sa fi avut problema asta, e bine de stiut, sa fie avizati si cei care poate trec prin asa o problema. Practic testul carburatorului l-am facut turnand nitro direct in el, dupa ce am scos filtrul. Mergea putin, pana consuma acel nitro si apoi se oprea, deci am dedus ca nu putea sa se alimenteze din rezervor. Numai bine!


problema respectiva are o cauza probabila...acumularea de sedimente din combustibil.Incearca sa "speli" motorul si carburatorul cu WD40. O sa mearga ceas!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu