Modelism - RHC Forum: The European Free Flight Aeromodelling Championshi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

The European Free Flight Aeromodelling Championshi F1A, F1B, F1C, 25-31 july, Buzau, Romani

#1 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

  Postat 01 August 2004 - 10:45 PM

:) :) :)
In periada 25-31 Iulie a avut loc in orasul Buzau faimosul campionat European de planoare zbor liber. Au fost prezente 27 de tari din Europa si peste 120 de sportive.Organizarea a fost perfecta, conditiile de concurs ideale. Multumim pentru aceasta ocazie in primul rand echipei Romaniei fara de care aceasta poveste nu exista, D-lui Mihai ZANCIU-presedintele FRMd, domnului Conu Marius membru FAI, Dr. Ree Andras presedintele de concurs membru FAI, Ivan Horejsi, membru Fai si directorului de concurs prof.dr. George Arghir.
Concursul s-a desfasurat pe aerodromul Buzau, o intindere de iarba incadrata de dealurile Buzaului, Orasul Buzau. Organizatorii au prevazut trei corturi immense de armata, un buffet mobil si o firma de catering ce asigura masa de pranz pe camp. Nu au lipsit nici 16 Wc-uri ecologice astfel ca nimeni sa nu reproseze nimic organizatorilor.
Ziua de luni a fost cu organizarea concursului. Lotul de arbitrii, destul de numeros, aproximativ 50 de arbitrii, majoritatea din Buzau, a participat la sedinta tehnica a arbitrilor.Cred ca Federatia a fost sprijinita de arbitrii sportivi din toate regiunile tarii.mentionez aici pe Radu Mircea de la Bacau un veteran al acestei categorii, el insusi cu ani in urma campion European, Morar Aurel, Nica Ovidiu, Moraru de la Suceava….Voi completa aceasta lista de indata ce imi va fi adusa la cunostinta.
Marti, prima zi de concurs, a inceput la orele 8 dimineata cu clasa F1A. Ce inseamna insa F1A? Sunt planoare cu suprafata maxima de 34 dm2, peste 410 grame ce nu pot fi controlate de la sol in timpul zborului. Singurele comenzi sunt date de un autocnips mechanic ce in anumiti timpi realizeaza comenzi mecanice, cea mai importanta este determalizarea. Timpul de zbor in cele 7 runde de calificare este dinainte stabilit la 3 minute. Concurentii lanseaza planoarele cu un cablu de 50 de metrii. Lansarea se face pentru un zbor in 55 de minute toti cei trei concurenti ai echipei unei tari.In acest timp trebuie sa lanseze toti, dar pornirea cronometrului incepe cand planorul se desprinde din cablu. Concurentul poate lansa din orice loc de pe camp. De exemplu echipa Suedeza a preferat sa alerge in continuu cu planorul in cablu si numai cand curentul de termica era simtitor present sa declanseze. Majoritatea concurentilor insa asteptau minute in sir sa varieze parametrii indicati pe aparate sofisticate ce masurau viteza vantului, variatia de temperature la sol, deci un posibil val de termica in zona startului. Era sufficient ca unul din batranii probei sa lanseze ca cailalti sa lanseze si ei instantaneu, 20 de planoare in cateva secunde planau in aer. Vremea nu a fost una de vara autentinca, dimineata a fost ceata, a batut vantul, a iesit soarele puternic, iar innorat, ploaie. Si chiar in aceste conditii Planoarele, majoritatea lor au facut timpi maximi de start. Un timp maxim de start duce planorul foarte departe, el este tinut subt observatie cu binoclu obligatoriu. Daca nu ar intervenii autocnipsul care sa pozitioneze ampenajul la 45 de grade planoarele s-ar pierde purtate de curentii calzi.La sfarsitul primei zile de concurs s-au calificat in baraje 22 de concurenti in ciuda conditiilor proaste de zbor, din 80 toti, care au facut zboruri maxime in toate cele 7 runde. Acestia au fost: Kraus yaron(Israeli), Vosejpka Jan (Cehia), Aberlenc Frederic (Franta), Pankov serghei (Russia), Findhal Per (Suedia), Persson Anders (Suedia), Bachar Lior (Israel)Indrisonis Rimas (Lituania), Kubit Stanislaw (Polonia)Voros Jeno (Ungaria), Ball Anthony (Anglia), Moreau Francois (Franta), Stamov Victor (Ucraina), Bezak Ivan(Slovenia), Marco Stranieri (Italia), Ardo Parna (Estonia), Schellhase Joerg(Germania) si romanul nostrum POPESCU MARIAN, cu mare cinste in aceasta finala.
Primul baraj cu 5 minute departajaza acesti 22 de concurenti la 5 concurenti : Kraus yaron(Israeli), Vosejpka Jan (Cehia), Aberlenc Frederic (Franta), Pankov serghei (Russia)si MARIAN POPESCU din ROMANIA, cinste lui!. Barajul final, in conditii de semiintuneric la orele 21:00 cu timp nelimitat de zbor face clasamentul final cu Yaron Kraus din Israel pe primul loc cu 210 secunde. Popescu Marian rateaza barajul final rupandui-se cablul la lansare.Pe tari pe locul 1- Slovenia, 2-Israel si 3- Luituania.
Vreau sa spun ca dominatia o au tarile ruse care tot ei sunt si furnizori de echipamente . Ce sa mai spunem? Modele lor sunt aceleasi la echipele din toate tarile.



Miercuri Clasa F1B- planoare propulsate cu motor de cauciuc.
Asa cum spune si numele clasei planoarele au in fuselaj maxim 30 de grame de elastic care rasucit cu 2-300 de ture reuseste sa invarta o elice speciala ca forma sis a ridice planorul la peste 50 de metrii. Lansarea se face din mana. Mecanismele sunt complexe, la detensionarea elasticului elicea se pliaza pe langa fuselaj pentru a nu frana zborul si desigur acelasi mechanism de determalizare.Participanti 69 de concurenti din 25 de tari. Conditii de concurs mizerabile, o ploaie sanatoasa a udat totul in jurul ei. Si chiar in aceste conditii reusesc 7 zboruri cu timpi maximi 12 sportivi printer care si romanul nostrum Marian Popescu care trece si de primul baraj cu 300 secunde maxime de zbor si iese pe locul 8 in finala cu 179 de secunde, se pare ca mecanismul nu a pliat palele pe fuselaj ramanand deschise pe aripa si franand zborul. Pe primul loc Stepanchuk Stepan din Ucraina cu 398 de secunde in finala.Pe tari Germania pe primul loc, Ukraina pe 2 si Anglia pe 3, Romania locul 14 poate si din lipsa unei echipe performante.


Joi, Clasa F1C-motomodele
Este clasa cea mai complexa, propulsarea planorului este data de un motor termic de 2,5 cmc, care este programat sa mearga la peste 24000 rotatii nu mai mult de 5 secunde, suficiente insa sa ridice planorul la 60-100 de metrii. Aceeasi strategie de concurs, lansarea in moment de val de termica a fost esential.Curiozitatea a fost modelul rusuluiLeonid Fuzeev cu o particularitate deosebita, aripile planorului sau erau pliate, modelul pleaca lansat ca o racheta, inaltimea luata este net superioara.Dupa oprirea motorului aripile se deschid si zborul planat incepe.Acelasi Marian Popescu intra in baraj si pierde in cel de-al doilea, Rusul campion European si mondial en titre pierde finala cu 300 secunde desigur mecanismul autocnipsului a fost uitat la acest timp sip e locul 1 iese din Ukraina Verbitsky Yevhen cu 420 de secunde.Pe tari locul1 Anglia, pe 2 Ukraina si 3 bielorusia.

A urmat vineri seara banchetul de final de concurs la Hotelul Pietroasa din Buzau, unde am fost prezenti si lotul de arbitrii pentru care multumim D-lui Zanciu stiind situatia financiara grea a federatiei. Au fost inmanate Cupele, Diplomele si Trofeele. Cu multi ani in urma numele romanilor sunt trecute pe aceste trofee transmisibile. Dar las pozele si comentariile lor sa povesteasca despre acest concurs nadajduind ca vor apare alti tineri romani talentai sa faca performanta aviatica cu aceste planoare. Este doar o expresie de vointa si tenacitate in sport si nu cred ca in acest an 2004 nu s-ar gasi bani pentru echipamentele necesare ce nu implica costuri si tehnica ridicata ca la alte clase radioComanda sau Elicoptere.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#2 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:07 PM

The European Free Flight Aeromodelling Championships for seniors F1A, F1B, F1C, 25-31 july, Buzau, Romania, titlul oficial al campionatului


Luni seara a avut loc in Piata prefecturii din Buzau deschiderea oficiala a concursului, cu fanfara, steaguri si rachete lansate de Moraru de la Suceava ce purtau in ele steagurile tuturor tarilor participante

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#3 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:10 PM

Marti dimineata la 8:00 a inceput concursul cu clasa F1A

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#4 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:12 PM

Toata lumea in pregatiri Si sportivii dar si noi arbitrii. Plafon jos, camp invaluit in ceata

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#5 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:14 PM

Pregatiri inainte de start

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#6 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:16 PM

Fiecare regleaza autocnipsurile, initiaza comenzile planorului si sta de vorba despre strategia concursului.

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#7 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:22 PM

echipa Elvetiei:

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#8 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:25 PM

Echipa Turciei:

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#9 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:27 PM

Dl Ree Andras, omul care a avut un cuvant in aducerea campionatului in Romania

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#10 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:33 PM

Echipa Letoniei

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#11 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:34 PM

Echipa Finlandei

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#12 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:36 PM

Echipa Austriei

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#13 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:37 PM

Echipa Austriei si Turciei la un schimb de priviri!

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#14 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:40 PM

Israel, tara care a dat cel mai tanar campion european: Kraus Yaron, in stanga pozei

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#15 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:41 PM

Croatia:

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#16 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:44 PM

Lituania

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#17 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:48 PM

Echipa populara a Frantei; Aberlenc Frederic, Francois moreau, Frederic Dujardin, locul 3 la individual

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#18 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:53 PM

sunt convins ca emotiile sunt mari si sansele mici!

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#19 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 01 August 2004 - 11:53 PM

Dom*PROFESOR, la 1 Aug 2004, 23:16, a spus:

Fiecare regleaza autocnipsurile, initiaza comenzile planorului si sta de vorba despre strategia concursului.

Se pare ca nu numai autocnipsurile :)
Oricum ! Un pas bun pt noi ... sa Ne ajute Dumnezeu sa mai avem competiti si TERENU nostru ! GoD Bless US :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 01 August 2004 - 11:54 PM

A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#20 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:55 PM

O parte din flota Frantei:

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#21 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 01 August 2004 - 11:58 PM

Ucraina team:poate cea mai buna echipa, doua titluri europene la individual si vicecampioana europeana la acest concurs

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#22 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:00 AM

Si modelele F1A ale ucrainienilor:

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#23 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:04 AM

Olandezii zburatori si echipa CSG ?!?(incerc sa ma gandesc si nu realizez ce tara e CSG)

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#24 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:06 AM

Daca va apucati de acest sport este riscul sa va prinda varsta inaintata si intelepciunea odata cu ea...

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#25 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:07 AM

prieteni..

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#26 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:10 AM

Pasarile....aparatele care au reusit sa adune atatia oameni intr-o minunatie lasata de dumnezeu ZBORUL
Caracteristica acestor pasari este o mare finete in planare, ai impresia ca sunt agatate de cer...

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#27 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:14 AM

Si oamenii fara de care acest concurs nu exista MARIAN POPESCU si DANIEL PETCU, un criteriu a fost si rezultatele acestor oameni, adica ale Romaniei, pentru a aduce acest campionat acasa.Cinste lor!

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#28 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:17 AM

Si nu in ultimul rand sa amintim de cel care a fost POPA CRANGU, cu adevarat parintele moral si spiritual al acestei clase. De la el incolo incepe istoria marilor succese..Dumnezeu sa-l odihneasca!

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#29 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:20 AM

Si omul pregatit moral si fizic sa conduca acest campionat Dl Zanciu Mihail. Razvan Bujor la arbitraj cu frumoasa buzoianca indragostita de aeromodele Beatrice

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#30 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 02 August 2004 - 12:24 AM

Capitanul echipei Norvegiei, un om la 74 de ani. In fundal Ionut Mihalache, colegul meu de arbitraj, un tanar buzoian student la aeronave indragostit si el de aeromodele....

Fisiere atasate


PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu