T-rex 450 flybarless Mecanica stoc modificata
#1
Postat 26 December 2009 - 01:17 AM
Si pana apare electronica si mecanica dedicata de la align , am incercat sa modific mecanica deja existenta .
Am luat un 450 se v2 , am demontat capul original am scos din "dulap " o alta mecanica stoc de v1(macar cea originala de v2 sa ramana intreaga ) si am inceput modificarile.
P.s. apropo daca cineva a mai facut operatiunea asta precum si ceva trick-uri le la gu-365 sunt bineveniti cu sfaturi
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 26 December 2009 - 01:38 AM
care trebuie transformat in asa fel incat sa nu mai se miste si singurul lui rol este sa ramana de a tine fix swash plate-ul.
Dupa ce am stricat 2 originale de la align (tarod-ul nu prinde foarte bine in aluminul de la align) am gasit unul pentru mintitan de la kasama sau microheli nu mai stiu exact de unde a ramas .
am dat pe lateral 2 gauri in care ulterior am facut filet de 2mm.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#5
Postat 26 December 2009 - 11:13 PM
ce e fain ca se folosesc bratele vechi care aveam de rezerva cam asa arata final.
am reglat electronica compenseaza corect , mai sa bibilesc firele si sa il scot la aer.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#6
Postat 28 December 2009 - 12:11 AM
Conform celor de la gaui pentru o mai buna functionare si o influenta mai mica a vibratiilor , trebuie facut un support de montare.
Tot conform lor firele ce ies-intra in fes nu au voie sa fie " stranse sau apasate" deci exlcus un heli "ordonat "
Am folosit o bucata de textolit care l-am lipit pe frame cu banda dublu adeziva de 2mm pe acesta am montat cu banda speciala de la gaui , stabilizatorul.
Am respectat si specificatia conform caruia "plate-ul de fixare" trebuie sa fie mai mare ca suprata fes-ului
Aceasta postare a fost editata de nen77: 28 December 2009 - 12:14 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#8
Postat 28 December 2009 - 11:23 AM
morph, la Dec 28 2009, 09:04 AM, a spus:
si eu sunt curios
o sa ii dau un zbor cred ca dupa revelion, mai am insa de lucru putin pe el, se pare ca palele trebuie perfect echilibrate , masurate unghiurile ceea ce e cam dificil din cauza lipsei flybarului ca punct de reper.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#10
Postat 28 December 2009 - 08:31 PM
nen77, la Dec 28 2009, 11:23 AM, a spus:
o sa ii dau un zbor cred ca dupa revelion, mai am insa de lucru putin pe el, se pare ca palele trebuie perfect echilibrate , masurate unghiurile ceea ce e cam dificil din cauza lipsei flybarului ca punct de reper.
Salut , eu aceeasi problema am rezolvat'o cu o rigla de plastic pe care am gaurit'o si montat'o cu surubul aferent pe head , avantajul la un head cu 4 pale este ca o poti roti 360 grade .
Bafta
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#11
Postat 28 December 2009 - 11:39 PM
daca nu asta e un set de pale noi asa cum sunt put of the box
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#12
Postat 09 January 2010 - 07:51 PM
Fara prea multe reglaje l-am zburat e incredibil de precis (nu stabil ci precis) foarte agil.
Am dat un zbor totul a decurs oki , m-am declarat foarte multumit .
L-a cel de-al doilea zbor la decolare a luat-o puternic dreapta cu maxim de cursa nu am putut compensa.Nu l-am crashuit dar s-a inclinat pe partea dreapta foarte puternic si am atins cu o pala , desi nu fost crash faptul ca serourile " duc " direct in pale a spart carcasa servoului(exact cum a spus morph)
In filmuletul de prezentare -setare este prezentata eroare ca fiind de la vibratii( http://www.youtube.c...h?v=7Sr1eM46ENg - e prezentata aci de la minutul 0.48 ) desi heliul se prezinta foarte bine si nu are vibratii.
Sper sa schimb servoul pana maine si sa il scot din nou la aer.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro