Modelism - RHC Forum: T-rex 450 flybarless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

T-rex 450 flybarless Mecanica stoc modificata

#1 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 December 2009 - 01:17 AM

Desi sunt in pauza de zbor de vreo 3 luni si mai o sa stau macar tot atata, din cauza domnului tantar am ajuns in psesia unui fes de la gaui .

Si pana apare electronica si mecanica dedicata de la align , am incercat sa modific mecanica deja existenta .
Am luat un 450 se v2 , am demontat capul original am scos din "dulap " o alta mecanica stoc de v1(macar cea originala de v2 sa ramana intreaga ) si am inceput modificarile.

P.s. apropo daca cineva a mai facut operatiunea asta precum si ceva trick-uri le la gu-365 sunt bineveniti cu sfaturi
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#2 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 December 2009 - 01:31 AM

am facut pozele cu telefonul de lene.
gu-365 si capul inainte de modificari

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: gu_365Picture_002.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#3 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 December 2009 - 01:33 AM

.........

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: beforePicture_018.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#4 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 December 2009 - 01:38 AM

cel mai greu de facut este una din modificarile de la "washout base"
care trebuie transformat in asa fel incat sa nu mai se miste si singurul lui rol este sa ramana de a tine fix swash plate-ul.
Dupa ce am stricat 2 originale de la align (tarod-ul nu prinde foarte bine in aluminul de la align) am gasit unul pentru mintitan de la kasama sau microheli nu mai stiu exact de unde a ramas .
am dat pe lateral 2 gauri in care ulterior am facut filet de 2mm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: swah_blockerPicture_023.jpg
  • Imagine atasata: swah_blocker2Picture_010.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#5 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 26 December 2009 - 11:13 PM

E gata , chiar nu e asa mult de lucru si a esit si bine .

ce e fain ca se folosesc bratele vechi care aveam de rezerva cam asa arata final.

am reglat electronica compenseaza corect , mai sa bibilesc firele si sa il scot la aer.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: head_finalPicture_014.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#6 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 December 2009 - 12:11 AM

Am mai continuat cu electonica .
Conform celor de la gaui pentru o mai buna functionare si o influenta mai mica a vibratiilor , trebuie facut un support de montare.

Tot conform lor firele ce ies-intra in fes nu au voie sa fie " stranse sau apasate" deci exlcus un heli "ordonat "

Am folosit o bucata de textolit care l-am lipit pe frame cu banda dublu adeziva de 2mm pe acesta am montat cu banda speciala de la gaui , stabilizatorul.
Am respectat si specificatia conform caruia "plate-ul de fixare" trebuie sa fie mai mare ca suprata fes-ului

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: support_montare__1Picture_037.jpg
  • Imagine atasata: support_montare__1Picture_038.jpg
  • Imagine atasata: support_montare__2Picture_040.jpg

Aceasta postare a fost editata de nen77: 28 December 2009 - 12:14 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#7 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2009 - 09:04 AM

Sa pui un filmulet cu zborul. Sunt tare curios cum performeaza unitatea gaui.
0

#8 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 December 2009 - 11:23 AM

Vezi postareamorph, la Dec 28 2009, 09:04 AM, a spus:

Sa pui un filmulet cu zborul. Sunt tare curios cum performeaza unitatea gaui.

si eu sunt curios
o sa ii dau un zbor cred ca dupa revelion, mai am insa de lucru putin pe el, se pare ca palele trebuie perfect echilibrate , masurate unghiurile ceea ce e cam dificil din cauza lipsei flybarului ca punct de reper.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#9 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2009 - 11:41 AM

E simplu, scoate o pala si bagi o surubelnita pe gaura, apoi cand faci unghiul ti cont ca surubelnita sa fie paralela cu axul si te ghidezi dupa ea.;)
Sau poti sa bagi un "T" pe gaura de la surbul ce tine pala.
0

#10 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 December 2009 - 08:31 PM

Vezi postareanen77, la Dec 28 2009, 11:23 AM, a spus:

si eu sunt curios
o sa ii dau un zbor cred ca dupa revelion, mai am insa de lucru putin pe el, se pare ca palele trebuie perfect echilibrate , masurate unghiurile ceea ce e cam dificil din cauza lipsei flybarului ca punct de reper.


Salut , eu aceeasi problema am rezolvat'o cu o rigla de plastic pe care am gaurit'o si montat'o cu surubul aferent pe head , avantajul la un head cu 4 pale este ca o poti roti 360 grade .

Bafta
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#11 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 December 2009 - 11:39 PM

am terminat tot e RTF desi a aparut o mica problema am lucrat 1 ora sa echilbrez un set de pale saab , am masurat unghiuri etc problema e ca dupa ce am terminat draguta mea fetita mi-a ascuns o pala , tre sa gasesc o metoda sa o fac sa imi spuna unde e.

daca nu asta e un set de pale noi asa cum sunt put of the box
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#12 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 09 January 2010 - 07:51 PM

L-am scos azi la zbor .(dupa 2 packuri de setari in firma)

Fara prea multe reglaje l-am zburat e incredibil de precis (nu stabil ci precis) foarte agil.
Am dat un zbor totul a decurs oki , m-am declarat foarte multumit .

L-a cel de-al doilea zbor la decolare a luat-o puternic dreapta cu maxim de cursa nu am putut compensa.Nu l-am crashuit dar s-a inclinat pe partea dreapta foarte puternic si am atins cu o pala , desi nu fost crash faptul ca serourile " duc " direct in pale a spart carcasa servoului(exact cum a spus morph)


In filmuletul de prezentare -setare este prezentata eroare ca fiind de la vibratii( http://www.youtube.c...h?v=7Sr1eM46ENg - e prezentata aci de la minutul 0.48 ) desi heliul se prezinta foarte bine si nu are vibratii.
Sper sa schimb servoul pana maine si sa il scot din nou la aer.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu