Modelism - RHC Forum: Problema t-rex 250 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema t-rex 250 - pitch ciudat-

#1 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 12:28 PM

Am si eu o problema si sunt dispus la sugestii.

am un t-rex 250 luat sh de pe forum.
l-am zburat totul a fost oki, pana am schimbat palele, apoi a inceput o problema foarte ciudata.


Curba de zbor e -11 +11 , fenomenul se manifesta cam asa:
curba de gaz 100% linie
Daca dau peste 5-6 grade pas la pale nu raspunde la comanda se comporta ca si pas zero peste 5-6 grade raspunde la valorea reala adica corespunzator 8-9 grade pas cand vreau sa il cobor dau pas usor negativ heli is pastreaza altitudinea si raspunde la pas negativ doar foarte mare -8 -9 cand pleaca racheta in jos.


rezultatul a fost urat la ultimul test l-am infipt in tavan in firma.

s-a comportat identic la ultimele teste (4-5)

ce am inlocuit :
-80% din rotor in afara de swash plate tot - mecanica completa ,palele paddle , bratele, blade holdere , linkuri, main rotor hub.-piesele le-am inlocuit pe rand ca sa vad de unde e problema, rotorul se comporta impecabil nici cea mai mica frecare merge lin etc.
-am refacut programul , masurat pas etc
-pale incercat de la align ,si ceva no name china laudate pe forumuri "3d le zice"
-in zbor nu se simte asa tare insa de aterizat e aprope imposibil...fenomenul e mult atenuat cu palele align stoc(balsa sau spuma ce or fi)



pot sa fie servourile problema sunt align-urile din combo
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#2 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 12:46 PM

Cand citeam textul tot la servouri ma gandeam. Daca mixajul lor e corect din statie, raman servourile.
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 12:50 PM

Dosarele X :)

Este evident ca nu am nici ce mai vaga idee si peste asta tu te cam pricepi la heli. Dar, avand in vedere ca e vorba de un 250, l-as tura fara jena in mana (putin peste nivelul capului sa nu imi zboare ceva in ochi) - poti simtii foarte multe pe care altfel nu le observi in zbor - mai ales daca zborul e un dezastru. Stefan
0

#4 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 12:51 PM

Cred ca ai joc in bratele servourilor....
Hormonu' bate neuronu'
0

#5 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 01:00 PM

Vezi postareabogdan luben, la Jan 7 2010, 12:51 PM, a spus:

Cred ca ai joc in bratele servourilor....

nu are jocuri deloc la servouri , turez cu tupeu in mana si clasa 500 (cu 600n nu am avut tupeu)

fenomenul e predominant dar pentru scurt timp dispare (20 de secunde), chiar si cand se manifesta , servourile lucreaza se misca proportional , de aceea am schimabt head-ul am banuit ca poate fi din jocuri la brate sil rulmenti.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#6 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 01:03 PM

se intampla doar cand ai motor turat sau si cand dezactivezi motorul?
Hormonu' bate neuronu'
0

#7 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 01:10 PM

doar in zbor (si in mana)

Aceasta postare a fost editata de nen77: 07 January 2010 - 01:21 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#8 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 07 January 2010 - 02:00 PM

Feathering shaft-ul l-ai schimbat? Poate e indoit... Incearca sa schimbi si receptorul, poate are probleme.
0

#9 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 02:04 PM

Vezi postareaMihaiD, la Jan 7 2010, 02:00 PM, a spus:

Feathering shaft-ul l-ai schimbat? Poate e indoit... Incearca sa schimbi si receptorul, poate are probleme.

da am inlocuit tot in afara de swash plate ..
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#10 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 07 January 2010 - 02:24 PM

Poate e de la articulatiile mixerului de pas colectiv. Am patit si eu mai demult - la miscari ample de mansa nu prea se cunostea dar era aproape imposibil de aterizat lin.

Cam asa:


Imagine atasata: kx019001a_4.jpg
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 January 2010 - 02:36 PM

In momentul in care il tii in mana si ii dai pitch ( pozitiv sau negativ ) cu miscare lenta a stick-ului poti urmarii miscarea swash-ului sa vezi daca se misca odata cu stick-ul sau sare brusc de pe 0 grade la cat spui tu ?

Tot odata ai putea sa simti si diferentele fluxului de aer generat de pale - adica de la 0 grade la 5 grade sa nu " sufle " deloc si brusc sa sara .
Banuiesc ca turatia se mentine constanta si nu are un salt de la o anumita pozitie a stck-ului.


Pe mod Normal ( cu acceleratie de la 0 la 100 ) tot la fel se comporta ?

P.S.

Daca tii cu mana de suportii palelor si incerci sa opui rezistenta ( in sensul sa nu lasi sa schimbe pitch-ul foarte usor ) dar nu tii foarte tare ca sa nu se strice ceva si asta cu motorul decuplat , observi reactia servourilor, miscarea pieselor de la head cat si forta care se resimte in mana pe zona cursei stick-ului cu probleme.

Ne dam si noi cu parerea , sper sa nu spunem chiar aberatii.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 January 2010 - 02:46 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 January 2010 - 02:45 PM

Vezi postareanen77, la Jan 7 2010, 12:28 PM, a spus:

Am si eu o problema si sunt dispus la sugestii.

am un t-rex 250 luat sh de pe forum.
l-am zburat totul a fost oki, pana am schimbat palele, apoi a inceput o problema foarte ciudata.


Curba de zbor e -11 +11 , fenomenul se manifesta cam asa:
curba de gaz 100% linie
Daca dau peste 5-6 grade pas la pale nu raspunde la comanda se comporta ca si pas zero peste 5-6 grade raspunde la valorea reala adica corespunzator 8-9 grade pas cand vreau sa il cobor dau pas usor negativ heli is pastreaza altitudinea si raspunde la pas negativ doar foarte mare -8 -9 cand pleaca racheta in jos.


rezultatul a fost urat la ultimul test l-am infipt in tavan in firma.

s-a comportat identic la ultimele teste (4-5)

ce am inlocuit :
-80% din rotor in afara de swash plate tot - mecanica completa ,palele paddle , bratele, blade holdere , linkuri, main rotor hub.-piesele le-am inlocuit pe rand ca sa vad de unde e problema, rotorul se comporta impecabil nici cea mai mica frecare merge lin etc.
-am refacut programul , masurat pas etc
-pale incercat de la align ,si ceva no name china laudate pe forumuri "3d le zice"
-in zbor nu se simte asa tare insa de aterizat e aprope imposibil...fenomenul e mult atenuat cu palele align stoc(balsa sau spuma ce or fi)



pot sa fie servourile problema sunt align-urile din combo



Doar o parere ' ai verificat angrenajele servourilor ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#13 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 04:01 PM

@rad gabi -am inlocuit tot headul..in afara de swash am luat TOT- linkuri
piese, grip-uri, hub arm-urile suruburi , articulatii, l-am comandat de la magaziul unde sunt piese in romania-pasarea de foc , pe componente a ajuns vreo 500-600 ron(am aproximat).

in mana swashul se misca proportional dar tractiunea exercitata e inexistenta
pana la pas +6+7 (care daca tin flybarul fix il pot masura cum creste gradual pasul=fara sa fie turat)

-aceasi problema a avut-o un amic din bucuresti A.P., si au rezolvat-o cu alt set de pale (cum initial mi se parea si mie ca ar fi cauza-chair eu i-am sugerat asta)-ulterior la mine a apraut cu acelasi set de pale cu care a functioat 2 zboruri.

intre timp nu crashuit , nu am modificat nimic il am in cutia de tranport
am aplicat si metoda emprica demonteaza-monteaza tot.

p.s am gasit o rezolvare foarte stintifica alt kit complet .

ps-2 ajung acasa deseara si il refac- dupa contactul cu tavanul e varza-skid, boom, pale axxe , batery tray, cabina, curea, pale coada,pale piesele le am fara batery tray care il voi comada maine.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#14 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 04:04 PM

Vezi postareatantar, la Jan 7 2010, 02:45 PM, a spus:

Doar o parere ' ai verificat angrenajele servourilor ?

servourile le-am verificat miscand de comenzi au forta suficienta , tiut in mana si turat swashul lucreaza.

daca ma gandesc mai bine ar putea sa am totusi 4 perechi de pale defecte-teoretic doar asta ar putea fi explicatia.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#15 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 05:07 PM

"l-am zburat totul a fost oki, pana am schimbat palele, apoi a inceput o problema foarte ciudata......
"

Hmm, exact asa am patit si eu, insa am fost inspirat si am schimbat palele ( am inceput cu ce e mai simplu spre norocul meu).

Bafta si sa ne spui cum ai rezolvat-o. :rolleyes:
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#16 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2010 - 05:32 PM

Am patit si eu asta, dar la 450 cu niste pale care aveau grip-ul mai mic decat trebuie.
Daca strangi surubul sa prinzi pala bine, apare o deformare a suportului de pala care se transmite in rulmentul dinspre centru si rezulta greutate de miscare.
Desfa cele 2 linkuri care misca unghiul la pale si invarte cu mana de ele...in mod normal se misca foarte usor...la mine se miscau greu...foarte greu...a trebuit sa slabesc surubul care tine pala ca sa isi revina. rezolvarea la mine a fost saibe sub si deasupra palei inainte de a o baga in bladegrip.
Din cauza asta flybar-ul nu putea sa lucreze cum trebuie asupra unghiului la pale sau actiona mai usor intr-o parte.

mi-am adus aminte de chestia asta pentru ca doar ai zis ca ai schimbat palele

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 07 January 2010 - 05:32 PM

0

#17 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 January 2010 - 07:00 PM

Vezi postareaACHIMOTO, la Jan 7 2010, 05:07 PM, a spus:

"l-am zburat totul a fost oki, pana am schimbat palele, apoi a inceput o problema foarte ciudata......
"

Hmm, exact asa am patit si eu, insa am fost inspirat si am schimbat palele ( am inceput cu ce e mai simplu spre norocul meu).

Bafta si sa ne spui cum ai rezolvat-o. :rolleyes:

am schimbat palele am 4 seturi ..de fapt mai am 3 :rolleyes: fiindca am incercat de la 2 firme diferite, si de la 2 producatori diferiti .

si totusi e posibil ca sa fie de la pale.


@alexvid acum am studiat atent e exact cum zici palele sunt usor mai mici decat distanta de la gripuri nu suficient cat sa pun saiba. Referitor la linkuri 250-ul la pale are linkuri fixe

cand ajung acasa la piese ma pun sa il refac oricum am cateva ore bune de lucru pe el.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#18 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 08 January 2010 - 02:01 PM

L-am refacut.

E categoric din pale cu cele de spuma problema nu se manifesta.(tractiunea se manifesta gradual)-cu cele de carbon creste sacadat si doar peste pas+5 +6.

singura diferanta intre pale este profilul acestora, si grosimea la blade holdere.


Am facut pe iddle 1 o curba de gaz mai mica ( 90-70 -90)- ca sa poata fi aterizat - si acum pare cat de cat controlabil.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#19 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 09 January 2010 - 07:54 PM

L-am zburat cu noile ajustari merge super oki.
Cauzele problemei sunt grosimea palei in blade holder dupa mici ajustari smirgluiri saibe etc , a zburat perfect cu acelasi set de pale cu care inainte a facut repsectivele probleme.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#20 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 10 January 2010 - 01:02 PM

Multumim pentru feedback, de acum inainte vom stii ce trebuie facut in asemenea situatii :rolleyes:
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu