un plan de c-160 transall plan transall c160
#3
Postat 26 November 2009 - 09:43 PM
#4
Postat 27 November 2009 - 10:15 PM
tetea, la Nov 26 2009, 09:43 PM, a spus:
Multumesc, am vazut cam tot ce se poate vedea pe net despre transall c-160, dar nici un plan cat de cat "construibil". Am gasit manuale, schite, dar nu stiu cum sa fac profilul de aripa. Vreau sa construiesc un model mic, de aprox 75 cm anvergura. Iarasi nu stiu cum sa comand motoarele, cu un esc sau cu doua?
#5
Postat 27 November 2009 - 10:16 PM
ad525, la Nov 26 2009, 08:53 PM, a spus:
Daca ai incercat sa faci niste planuri tot e mai mult decat ce am eu acum, daca le ai in format digital ar fi ok. Multumesc
#6
Postat 27 November 2009 - 10:21 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#7
Postat 27 November 2009 - 10:24 PM
LE : Am o problema cu atasarea pozelor.. nu stiu de ce nu pot sa le pun
Aceasta postare a fost editata de ad525: 27 November 2009 - 10:25 PM
#8
Postat 27 November 2009 - 10:36 PM
omega776, la Nov 27 2009, 10:15 PM, a spus:
Motoarele le comanzi cu doua ESC - uri prin cablu " Y " doar ca la un ESC scoti firul rosu din mufa ( il izolezi si il lasi acolo ca poate il pui la loc pt. alt
proiect ) - asta numai dupa ce gasesti planuri !
#9
Postat 28 November 2009 - 12:40 AM
ad525, la Nov 27 2009, 11:24 PM, a spus:
LE : Am o problema cu atasarea pozelor.. nu stiu de ce nu pot sa le pun
Daca nu poti incarca pozele, trimite-mi pe im, te rog.
#10
Postat 28 November 2009 - 12:44 AM
misumat, la Nov 27 2009, 11:21 PM, a spus:
Interesant, interesante mai ales detaliile cu trenul de aterizare; sincer modelul tau mi se pare imens, e prea mult pentru mine, daca poti mai pune detalii e ok. O sa te mai deranjez cu intrebari, pentru ca eu chiar insist sa construiesc un model de la zero, electric.
#11
Postat 28 November 2009 - 10:14 AM
http://rapidshare.co...ansall.rar.html
Succes si spor la treaba !
#12
Postat 28 November 2009 - 10:33 AM
omega776, la Nov 28 2009, 12:44 AM, a spus:
Am uitat sa-ti spun ca exista si un model mai mic, de 1,45m anv, si e si electric, asa cum vrei tu: http://www.jamara-mo...C-160-EP-1450mm . Ai acolo si un buton "Bauanleitung" cu pdf-ul de asamblare. Pe asta mi l-au trimis initial cei de la Jamara din greseala (nu a ajuns la mine, doar la furnizorul din Botosani), si apoi au zis ca asta termic nu il mai au si nu se mai fabrica.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#14
Postat 28 November 2009 - 03:45 PM
ad525, la Nov 28 2009, 11:14 AM, a spus:
http://rapidshare.co...ansall.rar.html
Succes si spor la treaba !
Gata, le-am descarcat, multumesc foarte mult, si eu am apucat sa le vad, mi-au placut, apoi au disparut. Imi sunt de folos.
#15
Postat 28 November 2009 - 03:51 PM
misumat, la Nov 28 2009, 11:33 AM, a spus:
Exact asa ceva vreau si eu, aceeasi schema de culori, dar ceva mai mic. La Jamara pe site nu reusesc sa vad ce pret are c-160 electric. Ai idee, macar aproximativ? Dintre toate materialele stranse de mine pana acum, cel mai de folos imi este manualul de care mi-ai zis, e dat pana si profilul de aripa, multumesc.
#16
Postat 28 November 2009 - 04:51 PM
omega776, la Nov 28 2009, 03:51 PM, a spus:
A venit cu un pret de 720 lei la Botosani, eu avand discountul maxim la ei de 10%. Adica daca nu ai discount va fi pe la 800 ron.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#17
Postat 28 November 2009 - 05:20 PM
omega776, la Nov 26 2009, 07:31 PM, a spus:
uite am gasit pe rcgroups.com,forum un plan asemanator cu ce cauti tu....au si un video f.frumos si instructiuni de realizare....cauta la sectiunea foamies scratchbuilds ,se numeste THE TWINS,multipurpose cargo plane....ciao si multa bafta!!!
#18
Postat 30 November 2009 - 01:33 PM
Fisiere atasate
-
transall_c_160.pdf (54.22K)
Number of downloads: 154
#20
Postat 30 November 2009 - 05:54 PM
tetea, la Nov 30 2009, 04:39 PM, a spus:
Poza asta e de la cel de 1,45m electric de la Jamara, i-am dat deja linkul si are multe poze acolo.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#21
Postat 30 November 2009 - 08:51 PM
am vazut si eu mai tarziu link-ult tau. Facusem si eu oarece sapaturi pe net in incercarea de a veni in ajutor unui coleg.....
Asta-i se mai intampla, oricum tot ceea ce am gasit se refera la un depron care este departe de subiect si un termic mare, dar fara planuri. plecand insa de la desenul de ansamblu al modelului si cu oarece cunostinte de CATIA, sau indemanare de maestru, se pot obtine sectiunile la fuselaj ca aripa si-o poate scoate din airfoil. Am mai gasit referiri la C17 care ar avea fuselajul asemanator, dar tot o prezentare generala, in schimb cu sectiuni.