Modelism - RHC Forum: o barcuta de nadit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

o barcuta de nadit cateva nelamuriri

#271 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 26 January 2010 - 07:41 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 26 2010, 07:38 PM, a spus:

Ar fi bine sa pui inelul inapoi. Crezi ca l-au pus degeaba? Are rol in circuitul magnetic. Fara el sectiunea miezului se reduce mult si, implicit, randamentul motorului.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Inelul este inapoi la locul lui mestere :rolleyes:
It's time to go outside and play now!
0

#272 Useril este offline   mihai49 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Postat 26 January 2010 - 07:41 PM

Vezi postareamihai49, la Jan 26 2010, 07:40 PM, a spus:

Pentru D4 are o bucsa interioara de bronz (o teava)

teava are exterior de 4 si interior de 3, ai inteles?
0

#273 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 26 January 2010 - 07:46 PM

Vezi postareamihai49, la Jan 26 2010, 07:41 PM, a spus:

teava are exterior de 4 si interior de 3, ai inteles?

Crezi ca nu am sunat sa ma interesez nu ai deloc dreptate da un tel sa vezi ca nu e ca tine nu au de la 3 la 5 nu ma mai zapacii.
It's time to go outside and play now!
0

#274 Useril este offline   mihai49 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Postat 26 January 2010 - 07:47 PM

Vezi postareamihai49, la Jan 26 2010, 07:41 PM, a spus:

teava are exterior de 4 si interior de 3, ai inteles?

ai gasit cuplaj de sarcina cod 1446 ? - mareste fotografia si ai sa vezi
0

#275 Useril este offline   mihai49 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 18-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Postat 26 January 2010 - 07:50 PM

Vezi postareamihai49, la Jan 26 2010, 07:47 PM, a spus:

ai gasit cuplaj de sarcina cod 1446 ? - mareste fotografia si ai sa vezi

da, este de 3,2 dar se stringe cu surubul 0,2 pe diametru nu este sesizabil
0

#276 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 26 January 2010 - 07:52 PM

Vezi postareamihai49, la Jan 26 2010, 07:47 PM, a spus:

ai gasit cuplaj de sarcina cod 1446 ? - mareste fotografia si ai sa vezi

Era vorba de 3 ala este de 3.2 deci nu e bun tot o sa fie putin descentrat.
Am vrut sa il iau si eu pe ala dar dupa putin moment de gandire am zis pas.
La o adica as putea sa il iau pentru ca este totusi un cuplaj elastic.

Aceasta postare a fost editata de oxygen2k8: 26 January 2010 - 07:53 PM

It's time to go outside and play now!
0

#277 Useril este offline   Piticu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 17-January 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2010 - 08:02 PM

Vezi postareaoxygen2k8, la Jan 26 2010, 07:52 PM, a spus:

Era vorba de 3 ala este de 3.2 deci nu e bun tot o sa fie putin descentrat.
Am vrut sa il iau si eu pe ala dar dupa putin moment de gandire am zis pas.
La o adica as putea sa il iau pentru ca este totusi un cuplaj elastic.


poti sa folosesti o bucata de furtun mai groasa in carne si este mult mai bun, este un cuplaj flexibil si astfel elimini vibratile
0

#278 Useril este offline   mr.tim 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2010 - 08:38 PM

Vezi postareaPiticu, la Jan 26 2010, 08:02 PM, a spus:

poti sa folosesti o bucata de furtun mai groasa in carne si este mult mai bun, este un cuplaj flexibil si astfel elimini vibratile

Poate ne explicati si ce fel de furtun ne trebuie si eventual de unde cumparam asa ceva, furtunul stiu ca trebuie sa mearga pe bucsile de bronz de la botosani.
Dar pe unde gasim asa ceva in Bucuresti si de care trebuie.
Eu am ceva vibratii cu cel de aluminiu fix, dintr-o bucata si vreau sa le elimin pentru ca nu sunt bune, mai ales la o barca de forex.
Astept cu interes un raspuns.
Multam!
0726 109 561
0

#279 Useril este offline   Piticu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 17-January 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2010 - 10:37 PM

Vezi postareamr.tim, la Jan 26 2010, 08:38 PM, a spus:

Poate ne explicati si ce fel de furtun ne trebuie si eventual de unde cumparam asa ceva, furtunul stiu ca trebuie sa mearga pe bucsile de bronz de la botosani.
Dar pe unde gasim asa ceva in Bucuresti si de care trebuie.
Eu am ceva vibratii cu cel de aluminiu fix, dintr-o bucata si vreau sa le elimin pentru ca nu sunt bune, mai ales la o barca de forex.
Astept cu interes un raspuns.
Multam!


eu am folosit furtun de benzina de la dacie(ala care este intre carburator si pompa de benzina)
motorul este 755/40 (deci ax de 5mm) si arborele de 4mm; pe axul motorului a intrat fix iar pe arbore mai larg un pic, ptr a fii mai fix am strans furtunul cu doi soricei de plastic (aia cu care se prind firele)
barca am folosit-o anul trecut fara probleme asa cu furtun!
0

#280 Useril este offline   bbibi55 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 334
  • Inregistrat: 20-June 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 January 2010 - 11:23 PM

La cati strungari sunt prin Bucuresti tu nu ai gasit nici unul care sa poata sa ti faca 1 cuplaj rigid la cotele tale? ,eu ma indoiesc .,cauta frate un strungar si te rezolva in 10 minute , vezi si pe la publicitate personala gasesti ceva pentru atata lucru comanda la Botosani? bafta si spor la bricolat
0

#281 Useril este offline   Piticu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 17-January 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2010 - 11:27 PM

Vezi postareabbibi55, la Jan 26 2010, 11:23 PM, a spus:

La cati strungari sunt prin Bucuresti tu nu ai gasit nici unul care sa poata sa ti faca 1 cuplaj rigid la cotele tale? ,eu ma indoiesc .,cauta frate un strungar si te rezolva in 10 minute , vezi si pe la publicitate personala gasesti ceva pentru atata lucru comanda la Botosani? bafta si spor la bricolat


am cuplaj rigid si nu imi place cum merge cu el, mie mi se pare o varianta mai buna cuplajul elastic, nu vibreaza deloc motorul cu cuplajul elastic plus ca este foarte silentioasa barca
0

#282 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 26 January 2010 - 11:28 PM

...daca ai ax de 5 pe motor si ax de 4 pe elica, cu ce te ajuta un cuplaj de 3,17 cu 5 , ai ax elica de 3,17 ?!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#283 Useril este offline   bbibi55 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 334
  • Inregistrat: 20-June 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 January 2010 - 11:32 PM

Fiecare are punctul lui de vedere privind cuplajele intre motor si ax ala vrea asa pentru ca nu suna tare celalalt ca e mai bun si tot asa eu am vazut si cu arc si cu fel de fel .. nu testez ..au testat altii pentru mine cel mai bun inseamna rigid ,ce daca suna un pic asta este daca o iei de la motor spre iesirea tubului din barca si nu invers nu are cum sa vibreze nimic ultima lipitura dupa ce se prinde tot este la tub in partea in care iese afara ... cel mai rezistent si cel mai bun parerea mea este cel rigid .. oxigen cauta rigid parca..

Aceasta postare a fost editata de bbibi55: 26 January 2010 - 11:35 PM

0

#284 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 26 January 2010 - 11:49 PM

...repet a nshpea mia oara: motorul si axul se solidarizeaza cu coca IN ACELASI TIMP, ACEEASI OPERATIUNE, AMBELE SI IMPREUNA, TOGETHER, INSIEME, ALLE ZUSAMMEN SI LA UN LOC, dupa ce in prealabil au fost asamblate prin intermediul unui CUPLAJ RIGID din metal de preferat GREU, otel ,bronz, alama, care in acelasi timp va juca si rol de volant care volant dupa cum stie oricine are rolul de a UNIFORMIZA MISCAREA DE ROTATIE A ANSAMBLULUI SI ELIMINA eventualele vibratii !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#285 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 27 January 2010 - 08:57 AM

de acord cu cuplajul elastic dar nu cel din furtun.nu are viata lunga.Iar montajul cum a spus si ipsihi se face simultan si obligatoriu cu un cuplaj rigid pentru o aliniere cat mai exacta....apoi se poate pune si unul elastic....eu mi-am facut unul care merge super pe jet la o turatie de peste 15000 rot/min si care e destul de usor de facut si arata asa:
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#286 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 27 January 2010 - 10:07 AM

Vezi postareaipsihi, la Jan 26 2010, 11:28 PM, a spus:

...daca ai ax de 5 pe motor si ax de 4 pe elica, cu ce te ajuta un cuplaj de 3,17 cu 5 , ai ax elica de 3,17 ?!!!


Cuplajul e de fapt 4 cu 5 daca i scoti camasa aceea din partea de 3,17.
PS: Cel putin asa e la cel de 3,17 cu 4. Am schimbat motorul cu unul de ax 4mm si cuplajul a devenit rapid 4-4.
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#287 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 27 January 2010 - 10:10 AM

Vezi postareaipsihi, la Jan 26 2010, 11:49 PM, a spus:

...repet a nshpea mia oara: motorul si axul se solidarizeaza cu coca IN ACELASI TIMP, ACEEASI OPERATIUNE, AMBELE SI IMPREUNA, TOGETHER, INSIEME, ALLE ZUSAMMEN SI LA UN LOC, dupa ce in prealabil au fost asamblate prin intermediul unui CUPLAJ RIGID din metal de preferat GREU, otel ,bronz, alama, care in acelasi timp va juca si rol de volant care volant dupa cum stie oricine are rolul de a UNIFORMIZA MISCAREA DE ROTATIE A ANSAMBLULUI SI ELIMINA eventualele vibratii !!!


Corect ! Singura conditie : volantul sa fie uniform si perfect centrat, lucru care nu se intampla la cuplaje, din cauza prezentei suruburilor de strangere.
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#288 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 27 January 2010 - 10:37 AM

Vezi postareageorgedr72, la Jan 27 2010, 10:07 AM, a spus:

Cuplajul e de fapt 4 cu 5 daca i scoti camasa aceea din partea de 3,17.
PS: Cel putin asa e la cel de 3,17 cu 4. Am schimbat motorul cu unul de ax 4mm si cuplajul a devenit rapid 4-4.

...asta este valabil doar la cuplajul cardanic, restul sunt facute exact pe diametre ; la cuplajul fix gaurile nu se dau pe aceasi parte, se dau in opozitie, iar pt solidarizarea cu axele se folosesc stifturi filetate cu cap imbus ,suruburile cu cap normal descentreaza puternic!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#289 Useril este offline   catalin34 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 134
  • Inregistrat: 10-June 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 27 January 2010 - 11:39 AM

cuplajele din aluminiu de la botosani nu sunt din pacate centrate.adica gaurile date pe o parte si pe alta nu se pupa la fix de unde si vibratiile care apar la ele.pina acum am incercat 2 buc de 5/4 si unul de 3.17/4 parca si toate fac la fel.trebuiesc niste cuplaje cu gaurile perfect centrate.mai cautati si voi.eu tot mai caut un cuplaj rigid centrat perfect.cam greu de gasit
bafta
0

#290 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 27 January 2010 - 11:52 AM

...am eu, 30 lei bucata, ce diametre vrei?!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#291 Useril este offline   Piticu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 17-January 09
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2010 - 01:33 PM

Vezi postareaamador, la Jan 27 2010, 08:57 AM, a spus:

de acord cu cuplajul elastic dar nu cel din furtun.nu are viata lunga.Iar montajul cum a spus si ipsihi se face simultan si obligatoriu cu un cuplaj rigid pentru o aliniere cat mai exacta....apoi se poate pune si unul elastic....eu mi-am facut unul care merge super pe jet la o turatie de peste 15000 rot/min si care e destul de usor de facut si arata asa:


la ce pret ajunge un astfel de cuplaj? ai tu de vanzare?
0

#292 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 27 January 2010 - 02:06 PM

Am rezolvat-o pana la urma dupa mai multe telefoane :D. Am gasit intr-un final la BT ce imi trebuie mie.

SUCCESURI!
It's time to go outside and play now!
0

#293 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 27 January 2010 - 02:10 PM

Vezi postareaPiticu, la Jan 27 2010, 01:33 PM, a spus:

la ce pret ajunge un astfel de cuplaj? ai tu de vanzare?

eu le-am facut singur pe strung,,,atentie!!! se executa dintr-o singura prindere in strung pentru a iesi centrat cat mai perfect.daca axul motor difera de cel port elice se executa dintr-o bucata cu gaura potrivita la fiecare capat...intao cea de diametru mic pe toata lungimea apoi doar pe 1/2 din lungime cea de diametru mai mare.dupa care se debiteaza piesa in 2 componente.se executa cate 2 gauri asa cum se vede in poza apoi se face o bucsa de cauciuc si se vulcanizeaza sau in loc de cauciuc se poate cu silicon negru ce se foloseste la lipirea geamurilor de termopan....inaintea vulcanizarii sau lipirii va trebuie un ax in cele doaua(sau una)cote care se monteaza in bucsi pentru centrarea acestora una fata de alta.

Aceasta postare a fost editata de amador: 27 January 2010 - 02:12 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#294 Useril este offline   catarata 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:pitesti

Postat 28 January 2010 - 08:55 AM

Vezi postareaipsihi, la Jan 27 2010, 11:52 AM, a spus:

...am eu, 30 lei bucata, ce diametre vrei?!!!

Du-te la vanzari!!!!Trebuie sa fii CORECT precum le pretinzi altora...
0

#295 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 28 January 2010 - 09:38 AM

Vezi postareacatarata, la Jan 28 2010, 08:55 AM, a spus:

Du-te la vanzari!!!!Trebuie sa fii CORECT precum le pretinzi altora...


Si tu acuma ... Sa zicem de data asta ca a vrut sa ajute rapid un prieten ...
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#296 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 January 2010 - 09:44 AM

...eu nu pretind nimanui nimic, fiecare cu a masii, raspunde pt ceea ce face ,dar dupa cum ai observat acolo nu este specificat cum ca as vinde cuplaje, ci doar i-am transmis ca am cuplaje perfect centrate care costa 30 lei bucata , deci EXISTA SI CUPLAJE PERFECT CENTRATE!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#297 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 28 January 2010 - 09:34 PM

Vezi postareacatarata, la Jan 28 2010, 08:55 AM, a spus:

Du-te la vanzari!!!!Trebuie sa fii CORECT precum le pretinzi altora...

Nu cred ca a fost cu intentie. Eu aveam nevoie si omul a sarit sa ma ajute nu s-a intins pe taraba cu produsul la vanzare, ci doar a sarit in ajutor atata tot.
It's time to go outside and play now!
0

#298 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 29 January 2010 - 10:01 PM

Salut am rezolvat problema cu, cuplajul de transmisie ax motor ax port elice cu un cuplaj zic eu destul de bun.
S-a pupat numai bine de la 3mm la 5 mm cat aveam eu nevoie plus ca este si flexibil ajutand in cazul in care sunt cateva mici deviatii :rolleyes:
Am refacut sistemul de racire la motor si anume am taiat din spirala si am lasat doar 2 randuri cat sa acopere zona doar cu perii de la motorul 755/40.
Inelul l-am pastrat pe motor "pentru ca e altceva" cu el montat pe motor. Maine poate ma hotarasc si la ce elice sa ramana montata ori 50mm 3 pale pe dreapta ori 35mm 3 pale pe dreapta (asta in functie de rezultatele date).

Succesuri!

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  3697.jpg (8.15K)
    Number of downloads: 833

Aceasta postare a fost editata de oxygen2k8: 29 January 2010 - 10:14 PM

It's time to go outside and play now!
0

#299 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 29 January 2010 - 10:29 PM

...racirea carcasei motoarelor periate e frectie la picior de lemn, elementele care trebuiesc racite sunt periile si armaturile, rotorul adica, faptul ca tii carcasa rece nu protejeaza motorul cu nimic, singura racire eficienta cu adevarat fiind ventilatorul integrat pe rotor, pentru evitarea ambalarii termice a motorului , acesta trebuie ales corect in functie de sarcina si adaptarea unei elice pe masura motorului, in rest este folclor, serpentina sau camasile de racire sunt eficiente in cazul motoarelor brushless -inrunner, deoarece armaturile sunt trase pe carcasa, amin!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#300 Useril este offline   oxygen2k8 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 425
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Colentina
  • Interests:Pescuitul

Postat 30 January 2010 - 05:24 PM

N'seara... am pus azi barcazu pe cantar pentru ca l-am terminat de "construit" si surpriza am o greutate de 8 Kg cu, cuvele goale.
It's time to go outside and play now!
0

Arata acest topic


  • 15 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu