Modelism - RHC Forum: motor nou pt arcus - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor nou pt arcus pe care sa-l aleg?

#1 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 27 November 2009 - 05:55 PM

Deci in urma unui crash am ramas fara motor la un arcus, motor original nu mai gasesc sa cumpar (cel putin in romania). Am gasit niste alternative dar nu stiu pe care sa-l aleg, la specificatii scrie ca merge cu orice motor din clasa 28xx. Am gasit asa la pasarea %^&&^%#$%&^: Motor BL C2830B Motor BL Outrunner, KV1460. E bun de ceva?
ps: esc-ul e de 25A
0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 November 2009 - 06:10 PM

Eu tias sugera un Motor BL FC2830-12T Kv 980 tot de pe acelasi site, eu am asa ceva pe EG care este mai greu ca si Arcusul si cu elice de 9x5 urca ca nebun plus ca consumul nu este mare, undeva la 13-14A.
Cei din mures care avem EG si Arcus folosim acest motor.


Sau ai mai avea ceva alternative de afara: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...hless_Outrunner

Aceasta postare a fost editata de casper20: 27 November 2009 - 06:12 PM

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 27 November 2009 - 06:18 PM

eu am 2830 pe EG si merge ca uns.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#4 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 27 November 2009 - 06:35 PM

Vezi postareacasper20, la Nov 27 2009, 06:10 PM, a spus:

Eu tias sugera un Motor BL FC2830-12T Kv 980 tot de pe acelasi site, eu am asa ceva pe EG care este mai greu ca si Arcusul si cu elice de 9x5 urca ca nebun plus ca consumul nu este mare, undeva la 13-14A.
Cei din mures care avem EG si Arcus folosim acest motor.


Sau ai mai avea ceva alternative de afara: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...hless_Outrunner


La specificatii vad ca scrie Regulator recomandat: 18 A, asta pe care il am acum e de 25 A presupun ca nu are nimic nu? niciodata n-am inteles care-i faza cu amperii astia.
0

#5 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 27 November 2009 - 06:56 PM

Amperii masoara consumul; consumatorul, in cazul asta, este motorul. Adica tu poti sa pui orice ESC, dar daca celelalte date raman neschimbate (ma refer in special la elice), amperajul ramane acelasi.
Daca cresti voltajul, creste turatia (aproximativ proportional; acel KV de la motor iti da raportul dintre turatie si voltaj). Daca creste turatia, creste si curentul (consumul, amperajul).
KV-ul este important, pentru ca sa nu depasesti turatia maxima a elicii. Eu as merge pe un KV mai mic (cel de 980, de exemplu, de care zice casper20)
In cazul ideal, tensiunea nu se schimba la schimbarea consumului. In realitate, la consum mare mai scade si voltajul, pentru ca bateria nu poate face fata. In sarcina, un acumulator de 3 celule li-po (11.1 volti) da cam 10.4 si mai scade cand se descarca.
Cauta pe net 'drive calculator' si experimenteaza cu motoare de acolo, cu diverse elici si voltaje. Chiar daca probabil motorul ala nu apare (sau poate ai noroc), dupa un timp o sa te prinzi.
link: http://www.drivecalc.de/

Am mai vazut si un motor protronik, de la magazinul din Bucuresti, pe arcus (de fapt, i-am instalat eu unui incepator, in locul motorului original, care se busise intr-un accident nefericit).
Daca tot suntem aici, accidentul de care ziceam a constat in ruperea gaurilor din panoul original, din plastic. Motorul a iesit, agatat doar in cabluri; din cauza cuplului elicii, s-a rotit pana ce cablurile s-au infasurat si au facut scurt. Deci, mai verificati prinderea aia din cand in cand.
0

#6 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 28 November 2009 - 12:56 AM

Ms mult pt expilcatie, o sa incerc si link-ul ala.

Vezi postareaDragos Avramescu, la Nov 27 2009, 06:56 PM, a spus:

Am mai vazut si un motor protronik, de la magazinul din Bucuresti, pe arcus (de fapt, i-am instalat eu unui incepator, in locul motorului original, care se busise intr-un accident nefericit).
Daca tot suntem aici, accidentul de care ziceam a constat in ruperea gaurilor din panoul original, din plastic. Motorul a iesit, agatat doar in cabluri; din cauza cuplului elicii, s-a rotit pana ce cablurile s-au infasurat si au facut scurt. Deci, mai verificati prinderea aia din cand in cand.


Lol exact asa s-a stricat si motorul meu, plasticul ala fiind incins de la motor + vibratii.. motorul a iesit de acolo din locas si s-a invartit pana cand s-au impletit firele.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu