Modelism - RHC Forum: Sisteme in 2.4 GHz - noul val - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sisteme in 2.4 GHz - noul val studiu de piata

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 09:41 AM

Vezi postareadraude80, la Apr 15 2010, 10:19 AM, a spus:

Optic cu 4 receptoare in 2.4GHz????


Bineinteles, doar nu in FM...
Numai cele 4 receptoare luate la retail fac 4 * 50 = 200
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   Catalin_a 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 15 April 2010 - 09:45 AM

Multumesc pentru reply.

-Statia doresc sa o achizitionez in luna Mai A.C.
-Vreau sa o cumpar de la magazinele din RO.
-Nu am nevoie de mai mult de 2 receptoare
-Telemetria pe accu. receptiei este un +

PS. Detin un optic6 (nu este in 2.4), statia doresc sa o iau si sa ma tina ceva ani, fara sa mai imi bat capu' cu... ce statie sa'mi mai iau ?!
PS2. Postul nu este la misto' , am citit ce s'a scris pe acest forum si daca la inceput stiam ce vreau, acum nu mai stiu :rolleyes:
CESSNA 182 brushless
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 09:57 AM

Atunci eu as lua doar setul de upgrade 2.4Ghz din tara.
Este 559 lei cu doua receptoare 7ch, cele de 6 au telemetria mai redusa, si de fapt nici nu se prea gasesc.
Si chiar ca nu iti vei mai bate capul... pentru nevoi reale ma refer, nu daca te doare capul ca a vecinului e mai lucioasa...
Poti comanda un planor cu 2 servo pe aripa, sau un acrobat cu profundor splitat, mi-e greu sa cred ca vei ajunge curand sa te limiteze statia.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 April 2010 - 10:01 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2010 - 10:03 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 10:08 AM, a spus:

.............
Minusuri:
La Hitec touch screen-ul ala e un factor de risc...
.........


Din ce cauza? Ca poate fi atins accidental? Sau ca se poate defecta?


0

#35 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 15 April 2010 - 10:13 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 10:57 AM, a spus:

Atunci eu as lua doar setul de upgrade 2.4Ghz din tara.
Este 559 lei cu doua receptoare 7ch, cele de 6 au telemetria mai redusa, si de fapt nici nu se prea gasesc.
Si chiar ca nu iti vei mai bate capul... pentru nevoi reale ma refer, nu daca te doare capul ca a vecinului e mai lucioasa...
Poti comanda un planor cu 2 servo pe aripa, sau un acrobat cu profundor splitat, mi-e greu sa cred ca vei ajunge curand sa te limiteze statia.


Merge acest set pe Graupner mx16???
0

#36 Useril este offline   Catalin_a 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 15 April 2010 - 10:21 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 09:57 AM, a spus:

Atunci eu as lua doar setul de upgrade 2.4Ghz din tara.
Este 559 lei cu doua receptoare 7ch, cele de 6 au telemetria mai redusa, si de fapt nici nu se prea gasesc.
Si chiar ca nu iti vei mai bate capul... pentru nevoi reale ma refer, nu daca te doare capul ca a vecinului e mai lucioasa...
Poti comanda un planor cu 2 servo pe aripa, sau un acrobat cu profundor splitat, mi-e greu sa cred ca vei ajunge curand sa te limiteze statia.


1.Statia care o am acum, este cumparata SH de pe forum si are mici urme de uzura. Decat sa fac upgrade de 600 lei, mai bine iau un optic6 in 2.4 nou noutz la 750 lei din care mai scad banii care'i recuperez prin vanzarea statiei care o am acum, ies undeva la 450 lei. Zic eu ca nu se merita sa o tin si sa o upgradez pe asta :rolleyes:

2.Cele 6 canale care le are statia, le cam folosesc si acum (flapsuri, eleroane, profundor, directie, autopilot, motor), bine nu chiar acum, cam peste o luna cand am de gand sa achizitionez o cessna 500 class. Daca "astazi" folosesc cele 6 canale, ma gandesc ca peste 6 luni 1 an o sa am nevoie de mai mult. Statia care o achizitionez acum (indiferent care o sa fie) vreau sa fie "competitiva" cel putin 4 (patru) ani.

3.Nu ma intereseaza bling-blingul vecinului (care oricum nu suntem prea multi in CT, care este), dar nici foarte limitat de buget nu sunt.
CESSNA 182 brushless
0

#37 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 10:25 AM

Vezi postareanavigator, la Apr 15 2010, 11:03 AM, a spus:

Din ce cauza? Ca poate fi atins accidental? Sau ca se poate defecta?


Pe de o parte anumite manevre curente de zbor, critice ! mi se pare hazardat sa le plasezi pe un touch screen si sa le accesezi cu ochii la avion fara a mai avea un feedback palpabil, de exemplu cele legate de throttle cut / lock.
Pe de alta parte, da, sunt deja raportate cazuri de inlocuire completa a statiei ( scris pe buletinul constatator "subansamblu neserviceabil" !!! ) din cauza afectarii ecranului de uleiurile folosite la termice ! In garantie mai merge, ce faci dupa un an ?
Si nu in ultimul rand, sistemul de siguranta "model check" implementat de Hitec, care iti afiseaza mare la pornire modelul curent selectat si trebuie sa votezi cu degetul ca sa porneasca transmisia, face ca odata defectat touch screen-ul sa ramai cu nimic, pe cand la o statie normala, daca se defecteaza ecranul tot mai poti zbura cu ultimul model selectat.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#38 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 15 April 2010 - 10:34 AM

Vezi postareaCatalin_a, la Apr 15 2010, 11:21 AM, a spus:

1.Statia care o am acum, este cumparata SH de pe forum si are mici urme de uzura. Decat sa fac upgrade de 600 lei, mai bine iau un optic6 in 2.4 nou noutz la 750 lei din care mai scad banii care'i recuperez prin vanzarea statiei care o am acum, ies undeva la 450 lei. Zic eu ca nu se merita sa o tin si sa o upgradez pe asta :rolleyes:

2.Cele 6 canale care le are statia, le cam folosesc si acum (flapsuri, eleroane, profundor, directie, autopilot, motor), bine nu chiar acum, cam peste o luna cand am de gand sa achizitionez o cessna 500 class. Daca "astazi" folosesc cele 6 canale, ma gandesc ca peste 6 luni 1 an o sa am nevoie de mai mult. Statia care o achizitionez acum (indiferent care o sa fie) vreau sa fie "competitiva" cel putin 4 (patru) ani.

3.Nu ma intereseaza bling-blingul vecinului (care oricum nu suntem prea multi in CT, care este), dar nici foarte limitat de buget nu sunt.

Ia-ti atunci Multiplex.Cred ca un Royal pro9 te-ar satisface pe perioada de 4 ani precizata de tine.Are si telemetrie. :(
Softul e destul de fain.Parerea mea.Altii poate apreciaza alte variante dar e ca si la telefoane unii sunt fani Nokia altii Sony,...
Asta cu siguranta o sa o poti folosi si la aplicatii mai complexe.Intr-adevar regula cu cea buna statie pe care ti-o permiti este spusa din experienta si chiar daca nu am aplicat-o am ajuns tot acolo.Am avut si noroc dar ...acum pot sa ies cu statia mea la pensie,ca sa citez un zburator de pe forum.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#39 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 10:37 AM

Vezi postareaCatalin_a, la Apr 15 2010, 11:21 AM, a spus:

...mai bine iau un optic6 in 2.4 nou noutz la 750 lei ...

... bine nu chiar acum, cam peste o luna cand am de gand sa achizitionez o cessna 500 class. Daca "astazi" folosesc cele 6 canale, ma gandesc ca peste 6 luni 1 an o sa am nevoie de mai mult. Statia care o achizitionez acum (indiferent care o sa fie) vreau sa fie "competitiva" cel putin 4 (patru) ani...


Si mai bine un Eclipse la 780, si mai ai inca un canal in plus la doar 30 lei.
Dar, nu uita ca socotelile tale sunt pentru un singur receptor, al doilea cumparat separat inseamna 219 lei, si ajungi mult peste cei 569 (nu 600) lei de care vorbeam :(

Eu nu fac upgrade cand nu am nevoie, mai ales cu un sistem nou care e pe val si inca nu a inceput sa se ieftineasca. Cand o apare avionul cu "nevoia", atunci ma gandesc si la statie, parerea mea...

Oachidori, poate ar fi bine sa pui si niste cifre pe masa, ca sa vedem daca se compara. Tu esti un caz fericit care de abia acum incepe sa aiba dureri de cap :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 April 2010 - 10:45 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#40 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 10:41 AM

Vezi postareadraude80, la Apr 15 2010, 11:13 AM, a spus:

Merge acest set pe Graupner mx16???


Da, dar cu hacking.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#41 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 April 2010 - 11:12 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 11:25 AM, a spus:

Pe de o parte anumite manevre curente de zbor, critice ! mi se pare hazardat sa le plasezi pe un touch screen si sa le accesezi cu ochii la avion fara a mai avea un feedback palpabil, de exemplu cele legate de throttle cut / lock.
Pe de alta parte, da, sunt deja raportate cazuri de inlocuire completa a statiei ( scris pe buletinul constatator "subansamblu neserviceabil" !!! ) din cauza afectarii ecranului de uleiurile folosite la termice ! In garantie mai merge, ce faci dupa un an ?
Si nu in ultimul rand, sistemul de siguranta "model check" implementat de Hitec, care iti afiseaza mare la pornire modelul curent selectat si trebuie sa votezi cu degetul ca sa porneasca transmisia, face ca odata defectat touch screen-ul sa ramai cu nimic, pe cand la o statie normala, daca se defecteaza ecranul tot mai poti zbura cu ultimul model selectat.



Ce manevre curente de zbor si mai ales critice pui pe touchscreen-ul ala? Throtle cut? Ala se pune pe switch. Throtle lock? Nu cumva se acceseaza cand modelul nici macar nu e pornit? Sau se apuca cineva sa isi blocheze comanda motorului in aer?
Iar aia cu ecranul afectat de uleiuri e aiurea rau de tot. Pai unde tii statia? Sub model? Langa esapament? Daca o luam asa poti sa spui si ca o sa zgarie acasa pisica display-ul ala si nu o sa mai fie bun de nimic.
0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 11:47 AM

Vezi postareaMADA, la Apr 15 2010, 12:12 PM, a spus:

Ce manevre curente de zbor si mai ales critice pui pe touchscreen-ul ala? Throtle cut? Ala se pune pe switch. Throtle lock? Nu cumva se acceseaza cand modelul nici macar nu e pornit? Sau se apuca cineva sa isi blocheze comanda motorului in aer?
Iar aia cu ecranul afectat de uleiuri e aiurea rau de tot. Pai unde tii statia? Sub model? Langa esapament? Daca o luam asa poti sa spui si ca o sa zgarie acasa pisica display-ul ala si nu o sa mai fie bun de nimic.


Nu doresc sa polemizez pe tema asta, fiecare isi alege ce doreste dupa propriile criterii. Eu le-am prezentat pe ale mele.
Comenzile nu le pui, sunt puse deja si nu pot fi schimbate... Am colegi care au schimbat sistemul pentru ca statia curenta nu le oferea throttle lock pe un buton, ci doar prin accesarea unui meiu, deci pentru unii poate fi o necesitate reala.
Iar "aia cu ecranul" este reala. Nu la motivul pentru care cade drobul cu sare ma gandesc, ci la faptul ca dupa ce cade nu mai ai nimic. Si faptul ca ecranul nu este serviceabil nici macar in state nu poate decat sa ma umple de fericire.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#43 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 April 2010 - 12:59 PM

Nu e nici o polemica erau niste intrebari punctuale legate de afirmatia conform careia anumite comenzi critice pentru zbor nu se pot accesa decat de pe touchscreen.
Daca despre throtle lock si throtle cut era vorba la capitolul "comenzi critice pentru zbor", m-am lamurit.
0

#44 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 15 April 2010 - 05:20 PM

imi cer scuze daca sunt offtopic dar ce inseamna throttle lock? Incerc sa-mi imaginez scenarii in care ar fi utila aceasta functie dar nu pot sa-mi dau seama la ce... poate la heli sau?


0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 05:23 PM

Ca sa fie lamurirea mai deplina, niste extrase din discutii de astazi:

"If I was demonstrating student control on the ground, and the student advanced the throttle on an electric model, should I slap his fingers with a ruler so he doesn't do it again???
On the E7 there is this really nice throttle lock button that works every time it's pressed.
Sure would be nice if there was a way to install one of those buttons just below the power switch on the A9. You would be able to find it by "touch", no need to "look at screen for icon, hold icon for 2 seconds, and verify you're locked and not in a sub menu".
...
If we were able to mix throttle to throttle in the P.Mixes then it'd be a simple matter of assigning a switch to control throttle operation.
At present we have no external control over the throttle other than the throttle stick itself.
I too don't like the built-in throttle lock feature.
...
Why do you mix throttle to throttle?
...
Having the ability to mix a channel to itself allows you to control its operation with a switch. For example, by mixing throttle to throttle you can assign a switch to the mix and disable the throttle stick. Flick the switch and the throttle is enabled again.
In fact this is what I always did with my 10x when flying electrics. "

Nu pretind ca dorintele respectivilor sunt sau nu justificate, sau ca e o lipsa majora, implementata la 99% din statiile de pe piata, dar, ca unul care mai si programeaza din cand in cand, mi se par chiar banal de implementat, si daca tot avem statii care permit update de firmware ... de ce sa nu facem customeru fericit ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 15 April 2010 - 05:23 PM

Vezi postareaCalin, la Apr 15 2010, 06:20 PM, a spus:

imi cer scuze daca sunt offtopic dar ce inseamna throttle lock? Incerc sa-mi imaginez scenarii in care ar fi utila aceasta functie dar nu pot sa-mi dau seama la ce... poate la heli sau?

nu are nici o legatura cu zborul. este o functie de siguranta: activata, nu porneste motorul nici daca dai gaz accidental.
0

#47 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 05:28 PM

@Calin: nu stiu daca si la heli, dar probabil ca da, functioneaza foarte asemanator, dar la 'coptere throttle e mult mai critic pentru mentinerea altitudinii decat la avioane, si, daca vrei sa faci frumos din coditza... cateva rotocoale pe loc, care se face din stick-ul stanga, directia, acelasi cu throttle, si ai miscat numai un zimtz sus-jos gazul, poti avea probleme. Cu th lock s-a rezolvat.

@VasiM: aceea este throttle cut, si despre ea e vorba in dialogul in engleza de mai sus.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 April 2010 - 05:29 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#48 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 15 April 2010 - 06:45 PM

Daca tot ti-au si-au dat cu parerea.

Eu as spune de Aitronics SD10 (pret foarte convenabil pentru 10 canale), daca se doreste din afara, dar in tara, sfaturile de mai sus sunt ok, toate. Cel mai important e sa iti placa statia, ca sa fie cea buna pentru tine.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#49 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 April 2010 - 06:51 PM

Posesor de sd10,de vreo 3 luni,meniu super spimlu,o galagie de functii,praful vremii trecut peste ea,pareri excelente in afara mai ales de pilotii pretentiosi de f3j`uri,nu am nici cea mai mica problema cu ea.Bateria aia de 6 celule e fenomenala.Ma tine 2 zile de zbor.Merg si lipouri dar chiar n`am nevoie.

Aveam de ales cand am luat`o intre ea si aurora.Nu am luat aurora din motivele insirate de renatoa mai sus.
0

#50 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2010 - 06:53 PM

Throtle lock nu este altitude lock. Daca vrei sa te indrepti spre dezastru apasa th lock la un heli. Un heli intotdeauna urca sau coboara. Si la heli nu misti nici un zimtz sus sau jos ca nu ai zimtz.

Aici, la noi, deoarece sunt 2-3 vanzatori de statii mari si lati (Futaba si Hitec in speta) cei mai multi folosesc la heli statii de avioane care merg bine mersi.

Dar, statiile dedicate heli sunt putin altfel. Nu au zimtz si au switch-urile esentiale puse invers.

Eu vad treaba asa:

- poti sa zbori avioane cu o statie orientata heli si o sa te simti bine

- poti sa zbori heli cu o statie orientata aero dar nu o sa te simti bine. De aceea cei care au statie aero au modificat-o - cel putin au scos zimtz-ul.

Eu inca astept noul val in 2.4 GHz. Vreau numai 3 lucruri:

1. - siguranta (nu vreau sa-mi pice din cer, nu ma intereseaza cati kilometrii bate)
2. - raspandire - vreau sa il gasesc usor si peste tot locul si acum si peste 10 ani
3. - pret - vreau sa fie RX-ul ieftin, foarte ieftin. 50 USD e scump, 20 USD e acceptabil, 10 USD e ieftin

Spektrum bifeaza punctele 1 si 2 (si se apropie la 3) si Corona bifeaza partial punctele 1 si 2 si e la mijloc la 3.


Futaba pica la punctul 3 (dar sta bine la 1 si 2), Hitec e undeva incert peste tot, singurul aliat este numele si touchscreenul. Oricum toate statiile Hitec sunt orientate spre aero si cei cu heli in general le ignora.

Ceilalti producatori sunt, ca si Hitec, intre doua ape, nu au avantajul numelui, sunt condamnati din start la disparitie lenta prin vanzari din ce in ce mai mici.

Stefan

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 06:28 PM, a spus:

@Calin: nu stiu daca si la heli, dar probabil ca da, functioneaza foarte asemanator, dar la 'coptere throttle e mult mai critic pentru mentinerea altitudinii decat la avioane, si, daca vrei sa faci frumos din coditza... cateva rotocoale pe loc, care se face din stick-ul stanga, directia, acelasi cu throttle, si ai miscat numai un zimtz sus-jos gazul, poti avea probleme. Cu th lock s-a rezolvat.

@VasiM: aceea este throttle cut, si despre ea e vorba in dialogul in engleza de mai sus.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 April 2010 - 06:57 PM

0

#51 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 15 April 2010 - 07:07 PM

Citeaza

@VasiM: aceea este throttle cut, si despre ea e vorba in dialogul in engleza de mai sus.

Gresit: Throtle cut e pentru oprirea motoarelor termice. Cu gazul la minim ai relantiul, cu throttle cut opresti motorul.
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 April 2010 - 07:36 PM

La mine la electrice opreste motorul indiferent in ce pozitie ar fi maneta.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 April 2010 - 07:36 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 16 April 2010 - 07:23 AM

Vezi postarearenatoa, la Apr 15 2010, 08:36 PM, a spus:

La mine la electrice opreste motorul indiferent in ce pozitie ar fi maneta.



aceasta functie e foarte buna , in special cand iti verifici avionul la comenzi ,cu statia atarnat de gat , pentru ca se poate intampla sa dai pesta maneta de gaz si sa oa ia avionul de nebun pe camp. unul din baieti a patit o chestie din asta si era sa ramana fara un deget . acuma are ditamai semnul de la incident ( a avut nevoie de 4 copci ) . pana acum doar la Hitec am vazut functia asta . daca or mai avea si altele , chiar nu stiu ( si aici ma refer la statiile din categoria de mijloc ca sa zic asa ) . treaba cu aurora ca are ecran cu touch , poate e mai bine , poate ca nu . dar in general cred ca are niste plusuri :meniul poate fi accesat foarte repede , nu tre sa mai apesti pe n butoane ca sa ajungi unde trebuie si sa dai din scroll pana te doare degetul ( cum e la 7 CAP ) , pretul la receptoare e decent chiar si in tara , iar faza cu touch-ul ca daca din greseala versi ceva pe el sau in zgarii sau ca il atingi in timpul zborurlui , mi se pare o aberatie . in primul rand , daca e touch , ca sa il protejezi , ii aplici o folie , exact ca la telefoanele mobile ,iar faza cu atinsul , mai mult ca sigur are optiune de blocat ecranul . nu cred ca astia de la hitec au fost atat de dobitoci incat sa nu puna si aceasta optiune de lock screen . un telefon cu touch de 200 lei are , asa ca sigur are si Aurora .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#54 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 16 April 2010 - 08:29 AM

Vezi postareaon_off road, la Apr 16 2010, 08:23 AM, a spus:

aceasta functie e foarte buna , in special cand iti verifici avionul la comenzi ,cu statia atarnat de gat , pentru ca se poate intampla sa dai pesta maneta de gaz si sa oa ia avionul de nebun pe camp. unul din baieti a patit o chestie din asta si era sa ramana fara un deget . acuma are ditamai semnul de la incident ( a avut nevoie de 4 copci ) . pana acum doar la Hitec am vazut functia asta . daca or mai avea si altele , chiar nu stiu ( si aici ma refer la statiile din categoria de mijloc ca sa zic asa ) . treaba cu aurora ca are ecran cu touch , poate e mai bine , poate ca nu . dar in general cred ca are niste plusuri :meniul poate fi accesat foarte repede , nu tre sa mai apesti pe n butoane ca sa ajungi unde trebuie si sa dai din scroll pana te doare degetul ( cum e la 7 CAP ) , pretul la receptoare e decent chiar si in tara , iar faza cu touch-ul ca daca din greseala versi ceva pe el sau in zgarii sau ca il atingi in timpul zborurlui , mi se pare o aberatie . in primul rand , daca e touch , ca sa il protejezi , ii aplici o folie , exact ca la telefoanele mobile ,iar faza cu atinsul , mai mult ca sigur are optiune de blocat ecranul . nu cred ca astia de la hitec au fost atat de dobitoci incat sa nu puna si aceasta optiune de lock screen . un telefon cu touch de 200 lei are , asa ca sigur are si Aurora .

Buton de blocare are si ETC 62.Si intr-adevar e foarte buna.Si e o statie ieftina. :rolleyes:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#55 Useril este offline   Catalin_a 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 18 April 2010 - 04:46 PM

M'am uitat putin peste manualul de la 8FG (fugitiv ce'i drept) si nu am gasit nimic precum ca se poate bloca throtle stick asa cum au cei de la Hitec :rolleyes:
In rest meniul se pare ca este destul de bine structurat ...daca vorbele astea vin de la un incepator ca mine, inseamna ca este FOARTE bine structurat :D (cel putin asa mi s'a parut mie)
Imi place mai mult aurora totusi, da ma scoata din sarite touchscreen'ul ala :( ...parca nu as da 1300 lei astazi, ca sa'mi pice maine surubelnitza in display :(
...inca sunt nehotarat.
CESSNA 182 brushless
0

#56 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2010 - 05:16 PM

Ca fost posesor de Hitec Optic 6 pot spune ca butonul throtle lock imi pare o mare idiotenie.

- din cele 4 butoane unul este asta si are numai aceasta functie inutila.
- daca il apesi din greseala cand motorul merge - motorul ramane blocat la turatia respectiva, daca intri in panica ai pus-o, throtle lock nu este throtle hold sau kill sau ceva in genul asta, pur si simplu blocheaza throtle in pozitia in care este - eu era sa o patesc cu un motor electric.
- faptul ca nici un alt producator major nu are functia asta arata ca este o inventie fara rost.
- la heli ai switch-ul de throtle hold care face acelasi lucru in mod inteligent (a se citi programabil).

- pe scurt dintre chestiile care ma suparau la Hitec Optic (nu foarte multe) butonul asta era sus pe lista. Stefan
0

#57 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 April 2010 - 07:06 PM

Vezi postareastiganas, la Apr 18 2010, 06:16 PM, a spus:

Ca fost posesor de Hitec Optic 6 pot spune ca butonul throtle lock imi pare o mare idiotenie.

- din cele 4 butoane unul este asta si are numai aceasta functie inutila.
- daca il apesi din greseala cand motorul merge - motorul ramane blocat la turatia respectiva, daca intri in panica ai pus-o, throtle lock nu este throtle hold sau kill sau ceva in genul asta, pur si simplu blocheaza throtle in pozitia in care este - eu era sa o patesc cu un motor electric.
- faptul ca nici un alt producator major nu are functia asta arata ca este o inventie fara rost.
- la heli ai switch-ul de throtle hold care face acelasi lucru in mod inteligent (a se citi programabil).

- pe scurt dintre chestiile care ma suparau la Hitec Optic (nu foarte multe) butonul asta era sus pe lista. Stefan

E fly 62 are un buton de blocare respectiv punere la 0 a turatiei.Dc este activat butonul poti sa atingi stickul si nu se intampla nimic.Iar daca esti sus si dai pe aceasta maneta la fel anuleaza gazul nu ramane blocata la turatia motorului.In ceea ce priveste MPX are un buton de throtle cut care dc il tii apsat iti taie gazul iar in momentul in care ii dai drumul revine la turatia data de mansa. :D
Acum asa cum am spus depinde de buget si ce vrei sa stie si sa faca statia respectiva. :rolleyes:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#58 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 19 April 2010 - 01:33 PM

Vezi postareaCatalin_a, la Apr 18 2010, 05:46 PM, a spus:

Imi place mai mult aurora totusi, da ma scoata din sarite touchscreen'ul ala ;) ...parca nu as da 1300 lei astazi, ca sa'mi pice maine surubelnitza in display :D
...inca sunt nehotarat.


In nici un caz nu lua aurora. S-ar putea sa vrei sa pui mustaru pentru mititei pe display-ul ala cand o sa faci gratar iar cei de la hitec nu vor accepta sa ti-l schimbe in garantie.
0

#59 Useril este offline   Catalin_a 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 19-October 06

Postat 19 April 2010 - 03:02 PM

Vezi postareaMADA, la Apr 19 2010, 02:33 PM, a spus:

In nici un caz nu lua aurora. S-ar putea sa vrei sa pui mustaru pentru mititei pe display-ul ala cand o sa faci gratar iar cei de la hitec nu vor accepta sa ti-l schimbe in garantie.


Nu trebuie sa fi ironic. Da... am "impresia" asta ca o sa stric display'ul, printr'o modalitate sau alta ;)
CESSNA 182 brushless
0

#60 Useril este offline   modelnicson 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 20-December 06

Postat 07 June 2010 - 09:08 AM

Cautand informatii utile in alegerea noului sistem pe 2,4 Ghz, am aflat ca:

-Receptoarele FAAST Futaba nu se descurca bine cu servo-urile Hitec (in special cele digitale). Servo-urile "ingheata" datorita nivelului slab al semnalului transmis de receptor.

-Jeti a scos versiunea 2 pentru TX si RX

Nicu

PS. Apreciez ca fiind obiective, review-urile (produse 2,4 Ghz) facute la http://www.rcmodelre...m/reviews.shtml
Sonic Low Wing
Multiplex AcroMaster
Multiplex EasyCub
Graupner MC-19 40 Mhz/2,4 Ghz (JETI)
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu