Incepator...foarte incepator va rog nu dati cu pietre
#1
Postat 05 October 2009 - 07:54 AM
Daune:
Dupa a 3 a tentativa aviounul chiar s-a inaltat putin si cum l-am vazut acolo sus m-am speriat si nu am stiut ce sa mai fac si uite asa s-a prabusit fix in bot (elicie rupta ,si compartimentul in care sta motoru,fix acolo in bot s-a rupt zdravan)
Acum principala mea intrebare este cu ce il lipesc si cat de daunator va fi acest accident tinutei de zbor a avionului dupa reparare?
Multumesc pt raspunsurile ce vor urma si toate intrebarile la care nu voi gasi raspuns le voi posta aici pentru a ma ajuta cei avizati. Multunesc.
Radio:Acoms Technisport 2.4GHZ
Off Road 1:10: Condor Pro Buggy
Radio : Acoms Techniplus 27AM
#3
Postat 05 October 2009 - 08:47 AM
Pe site la mine gasesti un tutorial pentru incepatori care are o sectiune care se numeste "8. Cum se repara un model din spuma" .... cred ca e ce doresti tu.
uite likul http://flightaddicted.ro/mambo/index.php?o...2&Itemid=57.
#4
Postat 05 October 2009 - 10:07 AM
ZOD, la Oct 5 2009, 09:47 AM, a spus:
Pe site la mine gasesti un tutorial pentru incepatori care are o sectiune care se numeste "8. Cum se repara un model din spuma" .... cred ca e ce doresti tu.
uite likul http://flightaddicted.ro/mambo/index.php?o...2&Itemid=57.
multumesc f mult..va rog sa-mi spuneti si un loc din buc de unde as putea sa cumpar piese de schimb gen elice..multumesc
Radio:Acoms Technisport 2.4GHZ
Off Road 1:10: Condor Pro Buggy
Radio : Acoms Techniplus 27AM
#5
Postat 05 October 2009 - 11:02 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#6
Postat 05 October 2009 - 11:06 AM
ZOD, la Oct 5 2009, 09:47 AM, a spus:
daca pui apa expandeaza mai mult si implicit lipitura e mai "moale".
incearca sa nu pui apa si sa acoperi lipitura cu un scoci.
banuiesc ca asta a vrut sa spuna si zod prin lipitura cuminte.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#7
Postat 05 October 2009 - 12:35 PM
andriu, la Oct 5 2009, 12:06 PM, a spus:
incearca sa nu pui apa si sa acoperi lipitura cu un scoci.
banuiesc ca asta a vrut sa spuna si zod prin lipitura cuminte.
Nope.. daca pui apa nu expandeaza mai mult. Nu nu asta am vrut sa spun. Foloseam tone de din asta cand zburam zagi si alte avioane din depron si polistiren. Daca pui 2-3 picaturi de apa nu mai expandeaza asa mult si se si intareste mai repede. Se face un fel de muci si nu se mai umfla asa mult. Si da poti sa acoperi cu scotch asa cum scrie in tutorial...
#11
Postat 05 October 2009 - 04:24 PM
http://www.youtube.c...h?v=wqZWQ-4zzGA
#12
Postat 05 October 2009 - 04:47 PM
In primul rand...ce fel de cessna ai?...
Pt ca ultimul model scos de cei de la art-tech are motor BL si elice in 3 pale....dar zboara impecabil cu o bipala 8x4. Modelul mai vechi are motor cu perii si elice bipala 7x4 parca.
deci o poza cu modelul...sau macar daca e cel cu anvergura de 970mm spune ce culoare e ...alb cu rosu sau alb cu albastru.
merge lipit cum zice zod si iese f bine. Si eu inainte de a aplica bison pulverizez apa pe suprafetele de lipit...si lipitura e "mai cuminte".
Astept detalii...nu de alta dar pe masa in bucatarie ma asteapta o cessna de la art-tech ...pt lipit. Si cum nu e prima data ....cred ca am ceva detalii interesante pt tine.
Bafta!
#14
Postat 05 October 2009 - 07:53 PM
crazymih, la Oct 5 2009, 08:54 AM, a spus:
Daune:
Dupa a 3 a tentativa aviounul chiar s-a inaltat putin si cum l-am vazut acolo sus m-am speriat si nu am stiut ce sa mai fac si uite asa s-a prabusit fix in bot (elicie rupta ,si compartimentul in care sta motoru,fix acolo in bot s-a rupt zdravan)
Acum principala mea intrebare este cu ce il lipesc si cat de daunator va fi acest accident tinutei de zbor a avionului dupa reparare?
Multumesc pt raspunsurile ce vor urma si toate intrebarile la care nu voi gasi raspuns le voi posta aici pentru a ma ajuta cei avizati. Multunesc.
salut,
eu in cazul modelelor facute din spuma recomand cu caldura bison hobby care se gaseste la toate magazinele mari de constructii,brico,praktiker,etc.Cel expandabil e util in alte scopuri,zic eu.Acum depinde foarte mult si cum arta avionul dupa impact.Elici gasesti pe toate site-urile de profil.
mult succes sau "succesuri" cum se zice in lumea buna. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#17
Postat 06 October 2009 - 07:28 AM
crazymih, la Oct 5 2009, 11:03 PM, a spus:
1. Nu ne mai tot ruga sa nu radem.
2. Nu mai bine vii tu la camp cu toate acareturile si vezi la fata locului ce si cum?
Aceasta postare a fost editata de ave: 06 October 2009 - 07:38 AM
#19
Postat 06 October 2009 - 08:08 AM
Daca zici ca ai prima varianta de cessna inseamna ca ai motor cu perii seria 400...deci este exclus sa incerci o elice tripala...mergi exact pe ce recomanda producatorul. (7x4 daca nu gresesc).
Elicea se prinde pe un adapter care la randul lui se prinde pe axul motorului.
Bafta....si fuguta la chitila sau 3d....ca inveti intr-o zi cat intr-o luna de citit pe forum.
#20
Postat 06 October 2009 - 06:03 PM
Radio:Acoms Technisport 2.4GHZ
Off Road 1:10: Condor Pro Buggy
Radio : Acoms Techniplus 27AM
#25
Postat 07 October 2009 - 10:24 PM
protheus, la Oct 6 2009, 09:12 PM, a spus:
Era 7x4 toata ziua aia neagra. Inainte se gasea la Botosani spare elicea si era 7 RON bucata.
Cessna merge foarte bine cu un 8x4 de la GWS. Elicea e ieftina si elastica. Eu nu am rupt niciuna pana acum si au mai fost si incidente neplacute ;-) fata de cele originale negre care se ciobeau imediat
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#26
Postat 07 October 2009 - 10:31 PM
crazymih, la Oct 7 2009, 10:09 PM, a spus:
Iti trebuie un motor din seria 28xx (2812, 2822), un regulator pt brushless de 30A (sa fii sigur ca nu ai probleme) si baterii LiPo 3s intre 1000mAh si 2200mAh in functie de ce greutate de zbor vrei sa ai / cat de agil il vrei / cat de mult vrei sa stai in aer / cat te tine buzunarul.
La mine pe combinatia de mai sus cu elicea 8x4 DD GWS raportul e cam 1:1. Cu o elice un pic mai mare cred ca as incalzi un pic motorul dar cred ca as urca la verticala fara probleme
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#27
Postat 08 October 2009 - 05:19 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#28
Postat 08 October 2009 - 05:23 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#29
Postat 08 October 2009 - 08:52 AM
Radio:Acoms Technisport 2.4GHZ
Off Road 1:10: Condor Pro Buggy
Radio : Acoms Techniplus 27AM