Strejnic
#2
Postat 30 August 2004 - 03:27 PM
Se merge inspre Ploiesti si dupa ce se trece de toate comunele alea imbecile unde trebuie sa reduci viteza ca e plin de radare se ajunge in Barcanesti. Practic acolo unde se bifurca drumul, este si o benzinarie iar drumurile o iau unul prin dreapta care intra in Ploiesti si cel din stanga care merge pe centura Ploiestului catre METRO si mai departe catre Baicoi - Campina - Sinaia etc acesta este drumul pe care trebuie sa o luati. Pentru cei care ati mai fost, si cred ca tot bucuresteanul a mers macar odata pe drumul ala, dupa ce ai facut stanga incepi sa urici si sa cobori niste poduri...ei bine la un moment dat se face o intersectie cu un drum perpendicular unde scrie pe indicator STREJNIC. Acolo se face stanga si mai departe nu mai stiu si las pe cei care au mai fost sa descrie drumul sau am s-o fac eu dupa ce o sa ajung acolo. Dar macar o idee v-ati facut cam pe unde este pentru ca fata de Calugareni, Clinceni sau Maracana este mult mai departe.
:D
#3
Postat 30 August 2004 - 03:38 PM
charlie, la 30 Aug 2004, 15:27, a spus:
:D
pana acolo stia toata lumea.
mai departe pe drumul catre strejnic se merg cam 1500-2000 de metri se face dreapta si se intra pe camp.
ATENTIE:personal nu stiu cum e intelegerea cu cdt-ul aerodromului pentru aeromodelisti.acolo se zboara mult 1:1 cu diferite aeronave (cea mai tare fiind extra 300-le)
io am zburat acolo cu iar330 puma.
DECI GRIJA MARE!!
trebuie intrebat inainte daca aerodromu are activitate
#5
Postat 31 August 2004 - 09:35 AM
charlie, la 30 Aug 2004, 15:27, a spus:
De la intersectia de la Barcanesti pana la STJ este un singur pod, ala de langa Combinatul ...Petrochimic (?).
Dupa ce se intra pe stanga spre Strejnicu si se trece pe langa monumentul lui locul unde a f. asasinat Nicolae Iorga si se scoate basca in semn de respect, ma' nesimtzitilor, se poate face la dreapta imediat inainte de birtu' din coltul gardului aerodromului. Se merge cam 100m pe un drum de tzara si in stanga se face terenul aerodromului, pe care nu tre intrat ca animalele ce suntem ci trebuie mers la hangar si dat bonjur pe acolo si dup'aia tre tras o injuratura cacand aude de aeromodele va ia la goana, huliganilor!
Cel mai bine este sa se intre prin intrarea normala in aerodrom, sa se opreasca langa cishmea, sa se mearga la OS sau cine o fi pe acolo, sa se dea "Bonjur, am venit si noi pe aici sa deschidem zborul cu niste aeromodele, undeva, mai in coltul terenului, daca nu deranjam pe fratii nostri mai mari, care se joaca cu aveoane adevarate p'acilea. Se poate? Saru'mana!"
'Ntzeles?
#6
Postat 19 December 2008 - 03:15 PM
valteras tata ...avand in vedere ca stiu si cine era comandant si cine era sef tehnic acu 4 ani sunt convins ca lucrurile stateau chiar mai rau decat le-ai descris tu.
in prezent insa aeroclubul "Gh. banciulescu" Strejnic este aproape istorie...tot campul fiind acaparat de cei de la ARA (Academia Romana de Aviatie)...care cu ajutorul fostului comandant si al autoritatilor au luat tot...inclusiv hangarul.
Mai mult campul este acum imprejmuit cu gard si nici macar intrand pe poarta aeroclubului nu se poate ajunge pe camp ci stict doar pe la ARA.
Deci daca in urma cu 4 ani acest topic isi dorea sa deschida drumul spre Strejnic....ma vad nevoit sa va anunt ca e un drum infundat.
Totusi pentru a nu deschide alt subiect...mai stiti terenuri de zbor pe langa Ploiesti? Eu o sa incerc maine undeva langa Paulesti in zona lacurilor..e un teren destul de bun...dar vara nu e accesibil deoarece pe acolo merge lumea la un gratar.
#7
Postat 20 December 2008 - 04:48 PM
yr-zbg, la Dec 19 2008, 03:15 PM, a spus:
... sa deschida drumul spre Strejnic....ma vad nevoit sa va anunt ca e un drum infundat.
Din pacate ai dreptate...
Si ce amintiri frumoase (aeromodelistice si ultra-usoristice) ma legau de STJ...
Futu-i!
PS
Cu hangarul lui Stoicescu cum o mai fi?
#8
Postat 20 December 2008 - 05:09 PM
yr-zbg, la Dec 19 2008, 03:15 PM, a spus:
valteras tata ...avand in vedere ca stiu si cine era comandant si cine era sef tehnic acu 4 ani sunt convins ca lucrurile stateau chiar mai rau decat le-ai descris tu.
in prezent insa aeroclubul "Gh. banciulescu" Strejnic este aproape istorie...tot campul fiind acaparat de cei de la ARA (Academia Romana de Aviatie)...care cu ajutorul fostului comandant si al autoritatilor au luat tot...inclusiv hangarul.
Mai mult campul este acum imprejmuit cu gard si nici macar intrand pe poarta aeroclubului nu se poate ajunge pe camp ci stict doar pe la ARA.
Deci daca in urma cu 4 ani acest topic isi dorea sa deschida drumul spre Strejnic....ma vad nevoit sa va anunt ca e un drum infundat.
Totusi pentru a nu deschide alt subiect...mai stiti terenuri de zbor pe langa Ploiesti? Eu o sa incerc maine undeva langa Paulesti in zona lacurilor..e un teren destul de bun...dar vara nu e accesibil deoarece pe acolo merge lumea la un gratar.
e unu la 1 ora si ceva de mers de tine ... ii zice chitila ;)
Stiu ca pare mult.. dar "gasca" face bine la modelism...
Nu stiu daca te consoleaza dar si noi din bucuresti daca prindem aglomerat tot o ora si ceva facem
#9
Postat 20 December 2008 - 06:20 PM
Sa o iau pe rand...
hangarul lui Stoicescu (si langa mai era si a lui Nicolof parca) e tot acolo....si mai mult aeroclubul ar trebui ca in locul fostei baze sportive (terenul unde se antrenau parasutistii) sa construiasca un nou hangar in care sa inghesuie cele vreo 3 avioane care mai sunt apte de zbor.
Sunt de acord cu tine la partea cu "ce amintiri frumoase"...in 1994-2004 au fost perioade cand se zbura si cu 8 avioane iar hangarul era full...dar sunt alte vremuri....ca sa nu mai vorbesc de aeromodelisti care se adunau pe acolo.
Acum sa ii raspund lui Zod....cel mai probabil ca voi ajnge si pe Chitila...desi nu stiu exact unde este...o gasesc eu daca citesc tot ce scrie pe aici. Dar o sa astept sa trec de pragul de incepator ...si mai ales o sa astept sa mai "investesc" cate ceva...pentru ca deocamdata nu cred ca se merita drumul...avand in vedere ca am un singur aeromodel iar acumulatorul ma tine vreo 15min. Parca N-as bate vreo 60km dus si tot atata inapoi pt 15 min. Dupa ce imi voi lua un incarcator care sa mearga la 12v....e altceva.
Si acum sa revin un pic la topic....la Paulesti exista cateva terenuri destul de bunicele...in zona lacurilor pentru cei care cunosc. Azi am fost si am facut primul meu zbor cu un aeromodel si totul a fost ok. Din cauca unei turme de oi n-am folosit zona cu iarba...de langa padure ci am zburat la marginea unui camp cu grau....cu aterizarea pe aratura...care fiind afanata a amortizat perfect aterizarile pe "burtica".
O zi buna si mai vorbim.
#10
Postat 20 December 2008 - 06:48 PM
Ca esti incepator, nu conteaza. Din contra, abia ai de unde invata cate ceva. Asa cum si eu "fur" ce pot pe camp. Ca vii ptr 15 min, e irelevant. O sa-ti doresc sa ai de 1 ron in buzunar la catzi am incarcat packuri, si la catzi am dat sa-mi incarce si mie! Asta nu se pune in gasca! Singura dificultate e drumul. Ideal pentru tine e sa faci "reverse" drumul Chitila-Strejnic. Adica vii de la Ploiesti spre Buftea/Mogosoaia. E chiar mai liber ca DN1 si nu sunt radare/politisti. Drumul insa are portini unde trebuie sa o lasi mai moale un pic. Din Mogosoaia, in dreptul statiei Lukoil faci dreapta spre Chitila. La rondul din capatul acestei portiuni tii la stanga, spre Bucuresti, prin Chitila. Te bagi pe banda 1 si mergi calm. La un moment dat se face o intersectie,chiar pe un pod/pasaj. La dreapta e Soseaua de centura si pe acolo trebuie sa o iei. Mergi inainte cam un km, un km si jumatate, cred, pana dai pe dreapta de o statie Petrom. Reper suplimentar, in fundal tot pe dreapta se vad antenele de la UM si niste hale albe nou construite. Modelele sunt prea mici sa le vezi de acolo. :blush: :blush: Ai ajuns, trebuie sa treci pe dupa Petrom si sa o iei de-a latul campului, spre linia de masini ce adapostesc o gashca de bolnavi iremediabil.
Bafta si Felicitari!
Costel
#11
Postat 20 December 2008 - 08:18 PM
Oricum ...povesteam pe aici ca suntem mai multi frati si toti brevetati sau pe aproape....dupa ziua de azi am mai imbolnavit 2...deci sunt sanse de 95% ca pana de craciun in familie sa mai apara inca 2 bucati. Pacat ca nu vor putea zbura simultan niciodata...sau ma rog nu cu statiile cu care vin.
Tinem legatura...si mersic de indicatii.
#12
Postat 21 December 2008 - 02:29 PM
Ca sa detaliez (copy/paste din subiectul de mai sus) de unde a ramas Costel, dupa intersectia-pod-pasaj-sens giratoriu:
Mergi pe centura cam un kilometru-doi, ca n-am masurat.
Imediat dupa o curba usoara la stanga, dai de o benzinarie pe DREAPTA.
O lasi moale, ca imediat dupa benzinarie se face un drum la DREAPTA.
Drum care se infunda in unitatea militara, dar nu ajungi pana acolo, ca imediat in spatele benzinariei cobori de pe drumul asfaltat, in DREAPTA si o tai pe camp.
Poanta e ca de aici e mai greu de explicat si de fapt iti trebe calauza, ca nu nimeresti singur.
Nu te amagi, ca nu e vorba de "terenul de sport" care e imediat langa drumul de asfalt. Pe asta, faceam pe vremuri golaneli cu nenea Puiu cu motodeltaplanele si cu un paramotor. Am zburat si aeromodele acolo, dar nu e asta.
De principu, ca orientare, terenul de zbor este la dreapta unitatii militare (cum te uiti la unitate cu spatele la benzinarie) cam cu 800m - 1 km. Si pana la soseaua de centura e cam un km., poate unu jumate.
Se tine "poteca" deja batuta pe camp si dupa fo doua zone de "off road" se ajunge la zona tunsa.
A nu se aventura pe timp ploios.
#13
Postat 06 January 2009 - 03:52 PM
#14
Postat 06 January 2009 - 04:11 PM
Am zburat si undeva in zona industriala...oarecum peste drum de Iazaki...dar acolo aratura e cam populata cu pietre (ceea ce a dus la avarierea capotei motorului)...deci nu recomand.
Inca mai caut un teren in zona...unde sa fie si iarba/aratura....dar si un pic de beton/asfalt pentru a zbura cu trenul de aterizare montat.
La Chitila cred ca voi ajunge mai la primavara.....oricum dupa ce isi scoate si amicul avionul lui la zbor.
#15
Postat 06 January 2009 - 04:23 PM
#16
Postat 06 January 2009 - 04:31 PM
In plus m-am decis sa nu mai ies la zbor cand e f. frig afara pt. ca ultima data (era ger) accu mi-a cam facut figuri....
Oricum ....mai vedem...
#17
Postat 06 January 2009 - 08:44 PM
#18
Postat 06 January 2009 - 10:14 PM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 06 January 2009 - 10:15 PM
#19
Postat 06 January 2009 - 11:01 PM
Oricum am retinut si tinem legatura.
#20
Postat 06 January 2009 - 11:27 PM
acolo puteti sa va desfasurati in voie cu comentarii despre zborurile voastre.
#22
Postat 26 April 2009 - 08:07 AM
yr-zbg, la Dec 20 2008, 09:18 PM, a spus:
Oricum ...povesteam pe aici ca suntem mai multi frati si toti brevetati sau pe aproape....dupa ziua de azi am mai imbolnavit 2...deci sunt sanse de 95% ca pana de craciun in familie sa mai apara inca 2 bucati. Pacat ca nu vor putea zbura simultan niciodata...sau ma rog nu cu statiile cu care vin.
Tinem legatura...si mersic de indicatii.
Salut si eu locuiesc an ploiesti zona malul rosu am 7 zile de cand m/am molipsit cu simdromul aeromodelelor doresc sa ma andrume cineva pentru achizitionarea de radiocomanda si aeromodel
mentionez ca sunt priceput an ale mecanici si electronica .
Adersa mea de email cristidc04@yahoo.com /Cristian Dumitrescu 0727329011
#24
Postat 21 April 2010 - 07:35 PM
yr-zbg, la Dec 20 2008, 09:18 PM, a spus:
Oricum ...povesteam pe aici ca suntem mai multi frati si toti brevetati sau pe aproape....dupa ziua de azi am mai imbolnavit 2...deci sunt sanse de 95% ca pana de craciun in familie sa mai apara inca 2 bucati. Pacat ca nu vor putea zbura simultan niciodata...sau ma rog nu cu statiile cu care vin.
Tinem legatura...si mersic de indicatii.
din fericire am reusit sa zburam toti patru impreuna si nu doar odata !!! dar exact asa cum a zis si mihai am schimbat statiile si acum ... " ne antrenam" !!! a fost un vis pe care 1:1 nu am putut sa-l indeplimim cel mai mult am reusit sa zburam 3 odata fiecare in alt avion !!! 2 in simpla comanda si unul in dubla comanda dar a fost .... " fara cuvinte"