Radiocomanda incepator--->intermediat
Postat 21 September 2009 - 07:40 AM
Sunt un incepator si momentan nu am cumparat nimic(nici macar simulatorul) in schimb am gasit o radiocomanda(ma gandeam ca ar fi indicat ca primul lucru pe care il cumpar sa fie radiocomanda) de pe mai multe siteuri care egaleaza performantele unor radiocomenzi de peste 600 lei.
"Problema" este ca ea nu costa decat 255 lei cu tot cu receptor.
As fi vrut sa aflu, daca se poate, ce anume o face sa fie atat de ieftina si care sunt avantajele/dezavantejele acestei radiocomenzi.
Nu stiu prea multe(aproape deloc) despre acest domeniu dar as vrea sa ma ajutati sa pot intelege care sunt punctele slabe si forte la un asemenea produs. Multumesc.
Radiocomanda este http://######/radiocomanda-himodel-can...nale-p-557.html
Specificatii radiocomanda:
Frecventa radiocomenzii: 2.4GHz-2.483GHz
Numar canale: 6 canale
Tipul modulatiei: FSK
Interfata radio: SMA
Functia Dual Rate: DA, pentru canalele 1 si 2
Functia revers: DA, pe fiecare canal
Trimare: DA, digitala
Avertizare baterii descarcate: DA, sonor si vizual
Functia bind, cautare receptor: DA
Functie trainer: DA
Mufa conectare la PC: DA
Curentul consumat: <250mA
Alimentare la: 8 baterii sau acumulatori AA (R6)
Dimensiuni: 201*192*60mm
Specificatii receptor:
Frecventa receptorului: 2.4GHz-2.483GHz
Numar canale: 6 canale
Sensibilitatea receptorului: ≤-100dBM
Tensiunea de alimentare: 4.8V ~ 6V
Curentul consumat: <20mA
Masa: 6 grame
Dimensiuni receptor: 34*20*14mm
Lungimea antenei: 14 cm
Este buna de ceva? Isi justifica pretul? As putea sa folosesc asa ceva si cand voi trece pe modele mai avansate?
Multumesc pentru parere :)
Postat 21 September 2009 - 08:14 AM
Aceasta telecomanda nu pare sa aiba nici un mixer, si nici chiar computer, cu toata pacaleala care o incearca cu asa zisa trimare digitala.