Extra 300s Vs.Edge 540
#1
Postat 19 September 2009 - 08:41 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#2
Postat 19 September 2009 - 09:28 PM
Dan Andrei, la Sep 19 2009, 09:41 PM, a spus:
eu am un extra 300s...si pot sa spun ca e foarte vitezoman la aterizare,
sa nu faci gresala mea,eu am pus un os de 15cc+rezonator,incearca cu maxim 10cc,mie ca model mi sa parut cam fragil pentru termic(tremura din toate incheieturile),cred ca e mai potrivit un EDGE pentru 3d,
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#3
Postat 19 September 2009 - 09:40 PM
furios, la Sep 19 2009, 10:28 PM, a spus:
sa nu faci gresala mea,eu am pus un os de 15cc+rezonator,incearca cu maxim 10cc,mie ca model mi sa parut cam fragil pentru termic(tremura din toate incheieturile),cred ca e mai potrivit un EDGE pentru 3d,
sunt un milon de modele extra!!! toate sunt fragile?? extra facela fel de bine 3d ca si edge !!
#4
Postat 19 September 2009 - 10:08 PM
e facut pentru motorizare electrica(cl putin ei asa recomanda),in manualul lui nu zice nimic despre motorizare termica,chitul nu contine rezervor si nici nu are locas pentru servo -motor
ps.banuiesc ca la acest model de extra te refereai,daca nu....eu altul nu am.....:rolleyes:
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#5
Postat 19 September 2009 - 10:20 PM
Dan Andrei, la Sep 19 2009, 09:41 PM, a spus:
Cred ca e bine sa precizezi la care modele anume te referi (caracteristici). Altfel apar deja supozitiile pe care le-ai vazut deja.
In aeromodelism nu se pot face aceleasi comparatii ca si in cazul 1:1 ...
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 19 September 2009 - 10:21 PM
#6
Postat 20 September 2009 - 07:32 AM
furios, la Sep 19 2009, 10:28 PM, a spus:
sa nu faci gresala mea,eu am pus un os de 15cc+rezonator,incearca cu maxim 10cc,mie ca model mi sa parut cam fragil pentru termic(tremura din toate incheieturile),cred ca e mai potrivit un EDGE pentru 3d,
Cred ca Extra al tau este supra motorizat si mai tine cont si de faptul ca este construit pt motorizare electrica probabil de aceea este mai firav in constructie.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#7
Postat 20 September 2009 - 07:42 AM
Abburo, la Sep 19 2009, 11:20 PM, a spus:
In aeromodelism nu se pot face aceleasi comparatii ca si in cazul 1:1 ...
Motorul pe care vreau sa-l folosesc este un ASP de 10cc(il am deja) asa ca m-am orientat la un Extra 300S cu anvergura de 1620mm(similar cu cel de la Graupner dar mai robust construit) produs de Seagull Models pe care il pot cumpara la un pret decent.In ceeace priveste Edge-ul nu am gasit in tara nimic sa mearga cu motorul meu dar mai caut si pe afara poate gasesc ceva la o anvergura convenabila de circa 1600mm. PS.Pusesem si un link cu Extra 300S dar vad ca moderatori mi-au sters toata postarea asa ca dati voi o cautare sa vedeti modelul.Multumesc
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#9
Postat 20 September 2009 - 10:18 AM
#11
Postat 20 September 2009 - 10:34 AM
matzisor, la Sep 20 2009, 11:18 AM, a spus:
imi pare rau ca te contrazic dar acest model este de acrobatie. Nu doar 3D-ul e "acrobatie" ce si pattern si f3a. Un asemenea model a zburat la prima competitie F3A privata la noi in tara si s-a descurcat admirabil. De altfel Adi de la Alba il considera modelul preferat si crede-ma il zboara mai corect ca multe 3d-uri din tara :blink:
Asa ca sa fim expliciti, nu este 3D pentru cauzele enumerate mai sus de tine, dar este un acrobat veritabil. Curse mici si rabdare in manevre deoarece presupun ca la curse mari se va angaja/face snap ca orice alt extra.
Numai bine,
Calin
#12
Postat 20 September 2009 - 12:35 PM
matzisor, la Sep 20 2009, 11:23 AM, a spus:
modelul meu este identic cu cel din avatarul tau.....doar ca aripa e din 2 bucati si are tija de aluminiu,poate nu zici de modelul din poza
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#13
Postat 20 September 2009 - 04:33 PM
matzisor, la Sep 20 2009, 11:18 AM, a spus:
De cine este produs modelul aratat de tine si cat cantareste?Te intreb aceste lucruri pt ca daca este un model greu este clar ca trebuie sa aiba viteza mai mare pt a putea sta in aer.Si da intradevar acela este modelul in lini mari numai ca fuselajul este de fibra.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#14
Postat 20 September 2009 - 04:57 PM


Anvergura: 1650 mm
Lungime: 1460 mm
Greutate aproximativa: 3800 grame
Propulsie: motor termic 12-15 cmc 2T sau 15-20 cmc 4T
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 20 September 2009 - 05:00 PM
#15
Postat 20 September 2009 - 06:04 PM
silver arrow, la Sep 20 2009, 05:57 PM, a spus:


Anvergura: 1650 mm
Lungime: 1460 mm
Greutate aproximativa: 3800 grame
Propulsie: motor termic 12-15 cmc 2T sau 15-20 cmc 4T
Eu vorbeam de cel de la Seagull der este oarecum similar cu cel de la BH.Diferenta dintre cele doua este data doar de greutate modelul de la BH fiind mult mai greu si implicit necesitand un motor mai mare.
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro