IL2 Sturmovik 1946 legenda continua
#1
Postat 18 April 2008 - 10:37 AM
Incerc pe aceasta cale sa readuc in scena un simulator aparut in 2001 si care nici acum nu si-a pierdut din frumusete.
Subiectul a fost prezentat foarte frumos in topicul: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...4&hl=sturmovik&
Tot ce vreau sa adaug acelui topic este ca ultima versiune se numeste "IL2 Sturmovik 1946" ( patch4.08) si aparut la sfarsitul lui 2006. Suplimentar contine o serie de avioane noi, inclusiv cateva jet-uri, harti si campanii noi.
Insa cea mai frumoasa parte a acestui joc o reprezinta comunitatea online ce s-a creeat si se mentine inca. De la adresa http://hyperfighter.sk/ puteti descarca gratuit cea mai folosita aplicatie de tip lobby pt acest joc.
Pe mine ma gasiti in acel lobby in general dupa ora 22:00 sub pseudonimul HH_Abburo. HH (Head Hunters) reprezinta escadrila virtuala din care fac parte si puteti gasi detalii la adresa http://www.hh80th.com. Serverul dedicat al acestei escadrile il gasiti in HyperLobby sub numele 4.08 si este plasat fizic undeva in Germania. Administratorul este o tipa foarte draguta cu pseudonimul HH_Bluemoon. Insa sunt destule alte asemenea escadrile mai mult sau mai putin active online.
Ca si avantaje ale acestui joc pot enumera urmatorele (parerea mea):
1. Simulare foarte buna a comportamentului de zbor pt toate tipurile de avioane: angajare, calare, recul tunuri, curenti de aer etc.
2. Nu necesita prezenta non-stop in fata calculatorului in timpul jocului. Se poate fuma o tzigare intre doua zboruri :()
3. Servere de dogfight rapid numai bune pt cei care se grabesc sa intre rapid in lupta - si eu ma numar printre acestia. Pt mine un zbor (sortie) dureaza de obicei cateva minute, maxim un sfert de ora.
4. Servere cu campanii istorice cu setari de realism duse la maxim.
Pentru toti cei interesati, va astept la un dogfight ;)
#3
Postat 06 December 2008 - 08:28 PM
http://www.youtube.c...h?v=ux2_gn3eGOU
Filmuletul este de pe DVD-ul original si veti vedea o formatie de acrobatie cu P51. Realizarea este de exceptie.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 06 December 2008 - 08:29 PM
#6
Postat 07 December 2008 - 12:59 PM
#7
Postat 07 December 2008 - 01:10 PM
Si ca sa intelegem cu totii despre ce este vorba: http://www.naturalpoint.com/trackir/
Aici un filmulet demo pentru TRackIR+IL2. Jocul este "mod-at" in acest filmulet si se pot observa cele 6 axe de mobilitate. In mod normal IL2 suporta doar 4 axe de mobilitate. Eu tin jocul asa cum e original, pentru ca orice "mod" suplimentar poate induce latente in dogfight-urile online.
PS: Exsita un "mod" foarte reusit, care schimba sunetele mai multor avioane. Motoarele si tunurile de bord se aud absolut bestial.
#8
Postat 07 December 2008 - 01:20 PM
Abburo, la Dec 7 2008, 01:10 PM, a spus:
Si ca sa intelegem cu totii despre ce este vorba: http://www.naturalpoint.com/trackir/
Aici un filmulet demo pentru TRackIR+IL2. Jocul este "mod-at" in acest filmulet si se pot observa cele 6 axe de mobilitate. In mod normal IL2 suporta doar 4 axe de mobilitate. Eu tin jocul asa cum e original, pentru ca orice "mod" suplimentar poate induce latente in dogfight-urile online.
PS: Exsita un "mod" foarte reusit, care schimba sunetele mai multor avioane. Motoarele si tunurile de bord se aud absolut bestial.
Dar jocul unde il putem gasi si de unde downloada ?
#9
Postat 07 December 2008 - 01:46 PM
alex-revo97, la Dec 7 2008, 01:20 PM, a spus:
Pentru a cumpara jocul folositi pe gogu ceva de genul "il2 pret"!!
Pentru online este obligatoriu jocul original, cu update-ul 4.08.
Inca ceva. Joystickul este obligatoriu si trebuie sa fie foarte precis. Nu incercati cu statiile din dotare!!
O recomadare ar fi: http://www.saitek.co...prod/x52pro.htm
Exista un mic programel care permite schimbarea cursei joystickului pe toate axele.. functie cu care suntem toti obisnuiti EXPO. Obligatoriu de folosit pentru o precizie cat mai buna.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 07 December 2008 - 01:59 PM
#10
Postat 07 December 2008 - 06:34 PM
E vorba despre baietii de la Haute-Voltige, o echipa de acrobati 1:1 care au trecut si in sfera virtuala.
PS: Este tot un extras de pe DVD-ul original
#12
Postat 12 December 2008 - 02:38 PM
Abburo, la Dec 9 2008, 01:42 PM, a spus:
Fokke... ? iei masuri? :D
Romulus, Evrikus ... Ave...
Alti amatori...?
Facem si noi o escadrila virtuala: Escadrila 54 RHC :D :D) :D ????
exista o escadrila virtuala romaneasca de IL-2. activeaza de mai bine de 6 ani , mai precis de la 06 August 2002.
Cei interesati pot cauta pe google dupa D13-th , nu mai postez link-uri deoarece mi se sterg mesajele.
@abburo si ceilalti interesati, va asteptam.
multumesc,
electric
Aceasta postare a fost editata de D13-th_electric: 12 December 2008 - 02:39 PM
#13
Postat 12 December 2008 - 04:08 PM
D13-th_electric, la Dec 12 2008, 02:38 PM, a spus:
Salut,
Stiu de existenta voastra, chiar am si zburat cu voi o data :D. Id-ul meu in HyperLobby este HH_Abburo.
Voi in general sunteti axati pe misiuni cooperative, istorice, samd. Mie insa imi plac mai mult dogfight-urile. Asta a fost si motivul pentru care am ales in final sa ader la HH.
Si cu rusine trebuie sa recunosc ca in ultima vreme nici nu am mai activat foarte mult online... insa stai asa ca vine concediul :D
Toate cele bune,
PS: N-am inteles faza cu stersul link-urilor...
#14
Postat 27 October 2009 - 12:16 PM
Pentru detalii aici: http://www.mission4today.com/
Dupa cum veti vedea din descrierea de mai jos au aparut cateva chestiute interesante: harti pentru Basarabia, Iasi, Odessa, marire camp vizual de la 36 la 72km in conditii de atmosfera senina doar pentru cei cu calculatoare puternice :D... precum si o serie de optimizari grafice pentru placi video de generatie mai noua (nu uitati ca primul Il2 Sturmovik a aparut in 2001 :) )
Citeaza
Warning: The current version 4.09m is not compatible with the previous versions of the sim when playing over the network (Online). Both the server and client must have the appropriate versions in order to connect.
Maps - final versions of
Bessarabia
Iasi
Odessa
MTO
MTO Light
Slovakia Summer
Slovakia Summer Light
Slovakia Winter
Slovakia Winter Ligh
New Planes
Avia B-534-IV (flyable)
CW-21 (AI only)
Fokker D.XXI - 5 versions (Only SARJA 3 Early and Late flyable)
Fiat G.55 Series I (early and late - AI only)
I-15bis (AI only)
I-16 Type 5 + Ski version (flyable)
I-16 Type 6 + Ski version (flyable)
Letov S-328 (AI only)
Re.2000 (AI only)
SM.79 (flyable)
Cockpits
MC.200 series 7 and series 7 FB flyable (new cockpit)
MC.200 series 3 (improved original cockpit)
Ground objects
MBV-2 and MBV-2 (flak version) trains have new models + all guns are functional
Other
Quick Mission Builder with new features
Updated new default skin pack
Parachutes are not AAA target anymore
Navigational lights turned off during flight by AI planes
Pylon/bomb racks weight fixed -> better climb and takeoff performance for planes armed with external ordnance
Corrections in Flight Models (by Maddox Games)
MC-200 increased airframe drag-> reduced speed
P-11c corrected rudder roll response. Previously left rudder was inducing right roll and vice versa.
Ta-152C wing area corrected from Fw 190D-9 values (~1.2m²) -> slightly improved turn performance
DB-603L critical altitude increased from 9200m to 10200m.
Changes in Graphics (by Maddox Games)
Increased buffer size for stationary objects (buildings etc.) to prevent freezes under some circumstances.
Colors of water corrected for Water=2,3,4 modes. Now when looking down it is no more black/dark blue.
Optimized Shaders for Nvidia 8X00 series video cards.
Added a new mode for increased visibility distance. Visibility increased from 36 km to 72km under "Clear" and
"Good" weather conditions.
Note: This mode is not optimized for performance: (freezes and low fps are possible on low-end systems).
This new feature is available only in "Perfect" game graphics mode.
Also, there is a possibility to have problems with clouds and their shadows at far distances, due to some engine limitations.
Modify your conf.ini string in the [Render_OpenGL] section to use this mode:
LandGeom=3 (new mode is ON)
LandGeom=2 (back to normal mode)
#15
Postat 27 October 2009 - 12:41 PM