Modelism - RHC Forum: Elice avion cu pas variabil - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Elice avion cu pas variabil

#1 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 02:56 PM

Nu stiu daca e o tampenie, nu stiu daca e ceva foarte cunoscut si doar eu nu stiu, dar intreb totusi, ca nu am vazut ceva similar pe acest forum... ar merge la un avion improvizata o elice cu pas variabil, comandat de un servo? Mai exact ceva cam ca la heli, de ex palele de coada, unde pasul variaza de la pozitiv la negativ. Avantajele pe care le vad eu ar fi: 1. Schimbarea pasului in zbor, in functie de figurile pe care le faci. 2.Poti regla si tura motorul la sol cu pas 0 fara sa mai fie nevoie de imobilizare a avionului. 3.Cel mai important avantaj, pentru mine cel putin, ar fi posibilitatea de a da gaz cu pas negativ la aterizare, dupa ce rotile au atins solul, si astfel avionul sa se opreasca mult mai repede (date fiind si pistele cu probleme pe care ne dam prin Bucuresti), cum de altfel au si unele avioane de pasageri.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#2 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 03:02 PM

Exista si este si de vanzare pe la magazinele mari asa ca poti nu numai sa improvizezi ci sa si cumperi...ai uitat ca si chestie utila, mersul cu spatele...sau hover cu botul in jos :lol:

Am vazut folosit doar la indoor-uri.

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 10 September 2009 - 03:03 PM

0

#3 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 September 2009 - 03:03 PM

ceva de genul asta?


am vzut un sistem vpitch si pentru DA50R... dar acum nu mai gasesc... cel mai usor se poate realiza cu brushless fara ax.


0

#4 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 03:05 PM

Vezi postareaCalin, la Sep 10 2009, 04:03 PM, a spus:

ceva de genul asta?


am vzut un sistem vpitch si pentru DA50R... dar acum nu mai gasesc... cel mai usor se poate realiza cu brushless fara ax.

Am uitat sa specific ca eu am auzit doar de termice (e optiunea mea, nu va suparati). De-aia ma gandeam doar la un sistem mecanic.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 September 2009 - 03:12 PM

uite si la termice...


din cate stiu eu turatia e constanta si accelerarea se face strict din pasul elicii... sau o avea curba de gaz ca la heli...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  VPP.jpg (47.43K)
    Number of downloads: 581



0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 September 2009 - 03:12 PM

Ceva exista, dar pentru electrice, si pare cam delicat sa pui asa ceva pe un termic:

http://www.nesail.co...?productID=3791
... cu picioarele pe pamant ...
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 03:21 PM

Vezi postareaCalin, la Sep 10 2009, 04:12 PM, a spus:

uite si la termice...


din cate stiu eu turatia e constanta si accelerarea se face strict din pasul elicii... sau o avea curba de gaz ca la heli...

Da, turatie constanta sau nu, nu e important aici. Cea mai misto in film e aterizarea, ce ma gandeam si eu, cu frana...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 03:25 PM

Vezi postarearenatoa, la Sep 10 2009, 04:12 PM, a spus:

Ceva exista, dar pentru electrice, si pare cam delicat sa pui asa ceva pe un termic:

http://www.nesail.co...?productID=3791

Pai daca nu se gaseste de-a gata fac de la zero ceva, pe masura avionului si motorului. Sistemul se foloseste la heli termic si la palele principale si la coada (am dat exemplul cozii ca acolo e doar pasul colectiv - asa cum trebuie si la avion, palele principale de heli avand si alte grade de libertate care aici nu folosesc).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#9 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 September 2009 - 03:57 PM

Vezi postareamisumat, la Sep 10 2009, 03:56 PM, a spus:

2.Poti regla si tura motorul la sol cu pas 0 fara sa mai fie nevoie de imobilizare a avionului.


Nu o sa il reglezi corect.Cu pas zero motorul o sa fie fara sarcina deci o sa urce sus in ture;in zbor daca dai de necaz si ii dai pas serios sa scapi dintr-o figura executat prea jos sa zicem poate sa dea in nas....


Citeaza

din cate stiu eu turatia e constanta si accelerarea se face strict din pasul elicii... sau o avea curba de gaz ca la heli...

Ca sa ramana turatia constanta in functie de sarcina in mod clar trebuie sa intre mai mult combustibil in motor.... deci ai nevoie de doua servo in loc de unul.
Cat despre aterizare eu zic ca daca zbori la pista de beton ar fi super,pe iarba se franeaza oricum serios modelul daca il pui imediat dupa prag,daca pui roata dupa jumatatea pistei .....nu stiu cat mai ai timp sa reactionezi sa schimbi pasul...
Oricum ideea merita disecata!
flying is my life...
0

#10 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 04:15 PM

Hai sa ma bag si eu in seama: Daca folosesti pasul variabil pt. diverse acrobatii gen hover cu capu-n jos, e OK sa vrei sa pui elice cu pas variabil pe avion.
Daca vrei sa o folosesti doar pt. franare la sol, mi se pare o tampenie, e mai simplu sa montezi frane. Reglajele motorului la sol se pot face si fara pas variabil (doar asa se fac de cand exista modelismul); in plus, pas variabil=sistem mecanic complex=fiabilitate mai mica si greutate mai mare.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#11 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 September 2009 - 04:34 PM

Din cate stiu pasul variabil se foloseste la indoor, dar la modele mai mare nu prea are rost. Si la indoor ai nevoie de multa experienta doar pentru a sta cateva secunde cu modelul in hover inverted daca motorul se afla in botul avionului. Dar la avioanele mari dupa cum zice si MlGore nu merita daca pasul e DOAR pentru franare, dar daca e pt diveste acrobatii la care te ajuta, gandestete ca nu prea exista multa lume care sa fi facut asa ceva si ar trebui sa iti fabrici propriu sistem, unde pot aparea o gramada de erori, etc...
Aplicatia cea mai fiavila pt v-pich e asta:
http://www.youtube.c...h?v=FUy7SYoj6cw
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#12 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 September 2009 - 04:53 PM

Axi face motoare cu axul gaurit,prin care trece comanda pasului,exista si elicii pt el la pasarea renascuta.
0

#13 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 September 2009 - 07:06 PM

Misule, comentez si eu :D) :(

1. Schimbarea pasului in zbor, in functie de figurile pe care le faci.

Corect


2.Poti regla si tura motorul la sol cu pas 0 fara sa mai fie nevoie de imobilizare a avionului.

Incorect. Reglajul se face pentru o anumita sarcina a motorului. Incarcarea/descarcarea sarcinii poate determina oprirea motorului din motive de saracire/imbogatire excesiva. Cu alte cuvinte trebuie ca atunci cand se modifica pasul sa se modifice in mod automat si reglajul jiglerului. Prea complex!!!

3.Cel mai important avantaj, pentru mine cel putin, ar fi posibilitatea de a da gaz cu pas negativ la aterizare, dupa ce rotile au atins solul, si astfel avionul sa se opreasca mult mai repede (date fiind si pistele cu probleme pe care ne dam prin Bucuresti), cum de altfel au si unele avioane de pasageri.

Alea au reversoare din cate stiu. Adicatelea schimba doar directia de refulare a aerului :(. Daca chiar vrei frane, pune niste servouri pe roti :D.


De ce se foloseste la heli pas variabil? Pai asa cum imi dau eu seama, diametrul mare al cositorii inseamna ca il face sa fie o mare volanta. Orice comanda de variatie a turatiei motorului se va efectua cu latente mari, ceea ce poate face pilotajul imposibil.

La avioanele de lupta si nu numai "managementul motorului" in timpul zborului este o intreaga stiinta. Evident ca si pasul variabil al elicei era un "must have", mai ales pentru cele care erau capabile de zbor la altitudini mari. Nu cred ca poate fi posibil acest lucru de la nici o statie RC pentru simplul motiv ca timpii de reactie sunt mult mai mici in zborul aeromodelelor.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#14 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 10 September 2009 - 07:31 PM

Pentru asta merita......... altfel nu cred

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#15 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 September 2009 - 09:34 PM

Vezi postareaold-boy, la Sep 10 2009, 08:31 PM, a spus:

Pentru asta merita......... altfel nu cred


Ma indoiesc ca-i termic!!!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#16 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 09:41 PM

Am inteles ideea generala. Sa rezum ce am inteles eu din ce ati postat cu totii. 1-Ajuta la diverse manevre in aer- inteleg ca sunteti de acord cu partea asta doar ca eu nu am nevoie, nefiind nici pe departe capabil de asa ceva acum. 2-Reglajul motorului la sol - perfect de acord ca nu poti tura motorul aiurea fara sarcina. Aici cred ca m-am exprimat cam aiurea. De fapt ma gandeam ca poti porni motorul, incalzi, ceva accelerari, rodaj, de-astea. Nu ma gandeam ca-i dau gaz maxim sau ca-i reglez jiclorul asa. 3-Partea cu frana, care ma interesa cel mai mult, inteleg ca nu merita deranjul doar pentru asta. Cand am dat exemplul avioanelor comerciale ma gandeam de ex. la Fokker 70 (sper sa nu gresesc) cu care am zburat recent, si care avea doua motoare pe aripi cu elici. Si cand a aterizat a pus pasul pe dos, asa am simtit si vazut. De altfel, cand elicea era in repaus, pasul ei era infinit, adica pala perpendiculara pe planul de rotatie, de unde si presupunerea mea ca pasul e variabil la acel avion. Cat despre frana pe roti la aeromodel... m-am gandit la asta mai demult, singura mea temere fiind ca risc sa-l dau in bot daca franez prea tare din roti. Dar presupun ca o frana moderata tot e mai buna decat nimic, mai ales daca pista e dura si fara iarba. CONCLUZIA: Am renuntat la ideea pasului variabil, eventual o sa incerc ceva cu franele pe roti daca tot nu o sa-mi ajunga pistele (din lipsa de experienta suficienta), pe langa joaca din mixere cu Flaperon, Air brake, etc.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#17 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 September 2009 - 09:49 PM

Cel mai simplu.. adopta sistem de franare cu carlig si franghie. Ca la portavioane !
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#18 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 September 2009 - 09:52 PM

Ca sa nu aveti probleme cu reglajul motorului eu cred ca e mult mai simplu sa pui servo-ul de comanda al pasului pe un canal on-off al statiei, adica sa ai doar doua pozitii de maxim (fata - spate) ale palelor ceea ce inseamna ca sarcina pe motor va fi aceeasi tot timpul.
0

#19 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 11 September 2009 - 09:46 AM

Vezi postareaAbburo, la Sep 10 2009, 10:34 PM, a spus:

Ma indoiesc ca-i termic!!!

poate nu observi fumul extraordinar de mare de pe fundal
ce crezi ca ii aia?? ceata??
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#20 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 11 September 2009 - 10:17 AM

Vezi postareaAbburo, la Sep 10 2009, 10:34 PM, a spus:

Ma indoiesc ca-i termic!!!

ma indoiesc ca e real!!!
iarba si oamenii par pusi peste...peste o imagine din simulator.
spun asta din mai multe considerente... e o barna peste avion, aia trebuia sa se vada neclara, ca doar e pozat avionul, nu barna.
omul din dreapta, daca observi, se sprijina in palma, dar palma nu atinge solul, etc.

Sistemul mi se pare foarte complicat...intr-adevar, daca vrei sa faci hover in bot, sa zicem ca ar merita...dar pentru altceva se gasesc alternative mai putin complicate...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 11 September 2009 - 10:25 AM

0

#21 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2009 - 12:01 PM

Poza aia e trucata sigur. Nu cred ca poti face hover invers atat de precis doar cu o elice cu pas reversibil, pt. ca, spre deosebire de hover-ul clasic, ala cu elicea in sus, unde curentul de aer generat de elice spala suprafetele de comanda ale avionului permitand astfel controlul acestuia, la hover-ul inversat elicea trage aer dinspre avion dar din imediata vecinatate a ei, nemaiavand astfel acel curent de aer peste suprafete care sa permita controlul avionului. Ai avea nevoie de tractiune vectoriala (ca la jet-urile ce fac hover) sau de platou ciclic ca la elicopter.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#22 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 September 2009 - 09:01 AM

e o poza din simulator ba!!! chiar nu observati ?!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#23 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 12 September 2009 - 09:35 AM

Strugurii-s tot mai acrii.
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#24 Userul este online   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 September 2009 - 10:21 AM

Vezi postareadocmarius, la Sep 12 2009, 10:35 AM, a spus:

Strugurii-s tot mai acrii.

or fi ei acri doc .

DAR:
umbra avionului e pe dos , e in partea corecta dar se vad aripile inaintea profundorului.

suprafetele de control nu se misca de loc.

O fi posibil dar poza asta e chiar trucata.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#25 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 12 September 2009 - 11:50 AM

Vezi postarealefmir, la Sep 11 2009, 11:17 AM, a spus:

omul din dreapta, daca observi, se sprijina in palma, dar palma nu atinge solul, etc.

the force is strong in this one! , you don't know the power of the dark sideeee :) =)) deci asta tine avionul , permitandu-i sa faca hover inverted.
ok seriously...probabil e legat cu o atza pescareasca de ceva si au sters-o dup aia in photoshop...no big deal (daca se putea face hover inverted cu termic fix ca in poza...sigur apareau si filme...)
dupa cum a spus abburo , cel mai bine ar fi cu carlig si sfoara :) si te costa 5 lei tot ansamblu
FLYING IS AN ART
0

#26 Userul este online   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 September 2009 - 12:58 PM

Vezi postarea9unuunu, la Sep 12 2009, 12:50 PM, a spus:

the force is strong in this one! , you don't know the power of the dark sideeee :) =)) deci asta tine avionul , permitandu-i sa faca hover inverted.
ok seriously...probabil e legat cu o atza pescareasca de ceva si au sters-o dup aia in photoshop...no big deal (daca se putea face hover inverted cu termic fix ca in poza...sigur apareau si filme...)
dupa cum a spus abburo , cel mai bine ar fi cu carlig si sfoara :) si te costa 5 lei tot ansamblu

sau direct in photoshop toata tarasenia
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#27 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 13 September 2009 - 10:50 AM

Eu cred ca poza e prinsa exact inainte de crash! De fapt nu are nici un pas variabil, ci se infige in sol. Iar mana aia tocmai se ridica de la sol, persoana in planul apropiat fiind in procesul imediat si imperios de a se ridica si a fugi. Celalalt e mai profesionist si incearca sa documenteze fotografic evenimentul.
Eh?
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#28 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 13 September 2009 - 12:13 PM

toate presupunerile sunt concludente....un lucru e sigur...numai avion cu pas variabil care face hover inverted nu e =))
FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu