@Lefmir: imi cer scuze. Da, a fost o gluma proasta, dar asta pentru ca Florin Borz, care acum incearca sa intre in tainele acestui hobby, da diverse sfaturi in totala necunostinta de cauza.
S-a scris destul de mult despre chestiile astea, inclusiv aici pe forum.
Se accepta?
Multam anticipat !
interferente in 2.4G cu DX5
#31
Postat 12 September 2009 - 10:43 PM
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#32
Postat 12 September 2009 - 11:06 PM
nu trebuie sa-mi ceri mie scuze, am facut doar o observatie. cam acida, recunosc, scuze
Dar daca s-a mai discutat, de ce un moderator nu inchide topicul(sa puna eventual un link catre topicul in care s-a discutat problema)? de ce trebuie sa interveniti si sa faceti misto. sau altfel, daca un topic nu prezinta interes,de ce nu-l lasati sa putreasca in arhiva?pur si simplu nu-l mai bagati in seama...
cat despre @Florin Borz....nu-l cunosc personal, si nici tu...nu inteleg, parca trebuia sa fim toti in aceeasi tabara si sa ne ajutam unii pe altii...in fine, cred ca e doar viziunea mea optimista si oarecum naiva....
Bafta tuturor!
Dar daca s-a mai discutat, de ce un moderator nu inchide topicul(sa puna eventual un link catre topicul in care s-a discutat problema)? de ce trebuie sa interveniti si sa faceti misto. sau altfel, daca un topic nu prezinta interes,de ce nu-l lasati sa putreasca in arhiva?pur si simplu nu-l mai bagati in seama...
cat despre @Florin Borz....nu-l cunosc personal, si nici tu...nu inteleg, parca trebuia sa fim toti in aceeasi tabara si sa ne ajutam unii pe altii...in fine, cred ca e doar viziunea mea optimista si oarecum naiva....
Bafta tuturor!
#33
Postat 15 September 2009 - 10:29 PM
Salut !
intreb si eu, ai facut toate setarile ca in manualul statiei ?
Eu am zburat o serie de zboruri in urmatoarea varianta. Porneam emitatorul, porneam receptorul, dar nu aveam motor, decat dupa ce opream receptorul si apoi il reporneam. Acum mergea si motorul.
Intr-o zi am luat manualul si am facut toate setarile ca la carte: spunea clar acolo ca trimerul de la motor trebuie dus la capat de cursa.
Acum merge totul ok, din prima.
Testul de range iti poate spune deasemenea multe daca il faci corect, ca in manual.
Eu alte probleme nu am avut cu DX5e.
intreb si eu, ai facut toate setarile ca in manualul statiei ?
Eu am zburat o serie de zboruri in urmatoarea varianta. Porneam emitatorul, porneam receptorul, dar nu aveam motor, decat dupa ce opream receptorul si apoi il reporneam. Acum mergea si motorul.
Intr-o zi am luat manualul si am facut toate setarile ca la carte: spunea clar acolo ca trimerul de la motor trebuie dus la capat de cursa.
Acum merge totul ok, din prima.
Testul de range iti poate spune deasemenea multe daca il faci corect, ca in manual.
Eu alte probleme nu am avut cu DX5e.
#34
Postat 17 November 2009 - 11:01 PM
Eu cred ca de aia ai avut "interferente" pt ca ai antena rupta ori la receptor, ori la emitator. Dar si atunci daca receptorul nu primeste semnale ar trebui sa stea fiecare servo si motorul cum a fost in momentul in care s-a intrerupt semnalul. Eu am incercat odata din greseala: am inchis radiocomanda, inainte sa scot acumlatorul. Foarte putin s-a miscat servoul de la directie, si atat.
#35
Postat 17 November 2009 - 11:31 PM
Adam 3D, la Nov 17 2009, 11:01 PM, a spus:
...Dar si atunci daca receptorul nu primeste semnale ar trebui sa stea fiecare servo si motorul cum a fost in momentul in care s-a intrerupt semnalul. ...
Se cheama failsafe. Probabil (si) in asta consta diferenta intre un 2.4Ghz cinstit si unul chinezesc...
Poate prezinta interes faptul ca un sistem 2.4GHz "de firma" testat recent are range la sol 150m fara nici o antena pe receptor !
... cu picioarele pe pamant ...
#36
Postat 18 November 2009 - 09:17 PM
Am un Spectrum DX6i cu receptor ar 6200 de un an jumate si am avut glitch o singura data cind intre mine si model (FUN JET) din greseala mea au ajuns niste fire de inalta tensiune 110000 V.
Dupa ce a iesit sub fire la cam 15 metri de pamint si cam 250 metri de mine a revenit legatura si am reusit sa il "aterizez" fara avarii majore (s-o indoit un pic botul modelului). In rest nici o data nu am avut probleme cu legatura in 2.4 ghz.
Dupa ce a iesit sub fire la cam 15 metri de pamint si cam 250 metri de mine a revenit legatura si am reusit sa il "aterizez" fara avarii majore (s-o indoit un pic botul modelului). In rest nici o data nu am avut probleme cu legatura in 2.4 ghz.