Cand folosim elicea cu terminatie " N " adaugata dimensiunilor de baza ?
Eu am vrut de fapt una " W " dar cand a venit a fost " N " - este foarte ingusta !
Daca tot o am as vrea sa stiu la ce sau cand as putea sa o folosesc daca ma poate ajuta cineva cu un sfat .
Pagina 1 din 1
ELICE 14x5 N - cand se foloseste
#2
Postat 24 August 2009 - 09:02 AM
w vine de la wide, n de la narrow. Mai departe, gandeste-te ce face "latimea" aia mai mare sau mai mica, apropos de incarcarea elicii la diverse regimuri de turatie.
Dupa mintea mea ingusta, n se foloseste la turatii mai mari, fiind mai putin incarcata. Gandeste pala elicii ca o aripa, care are CMA diferita la n fata de w. Hai, baga!
Dupa mintea mea ingusta, n se foloseste la turatii mai mari, fiind mai putin incarcata. Gandeste pala elicii ca o aripa, care are CMA diferita la n fata de w. Hai, baga!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#3
Postat 04 September 2009 - 01:22 AM
Elicea cu pala wide "W" se foloseste la motoare care au cuplul mare si turatia relativ mica, adica motoare 4T, motoare 2T "long stroke" (OS Max SF, OS Max Hanno Special, unele MVVS de 10cc, HB-PDP) si benzinare, pe aeromodele 3D, trainere, tractoare, machete (nu la modele viteziste sau F3A).
Elicea cu pala narrow "N" se foloseste la motoare 2T care au turatie mare si cuplu mai slab (Magnum, ASP, Thunder Tiger), sau daca mergi cu mult nitro sau ai rezonator si te intereseaza viteza, sau mai bine zis te intereseaza sa ai tractiune mare la o viteza mai mare si nu te intereseaza tractiunea statica (adica modele F3A).
Elicea cu pala narrow "N" se foloseste la motoare 2T care au turatie mare si cuplu mai slab (Magnum, ASP, Thunder Tiger), sau daca mergi cu mult nitro sau ai rezonator si te intereseaza viteza, sau mai bine zis te intereseaza sa ai tractiune mare la o viteza mai mare si nu te intereseaza tractiunea statica (adica modele F3A).
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 04 September 2009 - 01:26 AM
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#4
Postat 04 September 2009 - 10:26 AM
ERASER, la Sep 4 2009, 02:22 AM, a spus:
Elicea cu pala wide "W" se foloseste la motoare care au cuplul mare si turatia relativ mica, adica motoare 4T, motoare 2T "long stroke" (OS Max SF, OS Max Hanno Special, unele MVVS de 10cc, HB-PDP) si benzinare, pe aeromodele 3D, trainere, tractoare, machete (nu la modele viteziste sau F3A).
Elicea cu pala narrow "N" se foloseste la motoare 2T care au turatie mare si cuplu mai slab (Magnum, ASP, Thunder Tiger), sau daca mergi cu mult nitro sau ai rezonator si te intereseaza viteza, sau mai bine zis te intereseaza sa ai tractiune mare la o viteza mai mare si nu te intereseaza tractiunea statica (adica modele F3A).
Elicea cu pala narrow "N" se foloseste la motoare 2T care au turatie mare si cuplu mai slab (Magnum, ASP, Thunder Tiger), sau daca mergi cu mult nitro sau ai rezonator si te intereseaza viteza, sau mai bine zis te intereseaza sa ai tractiune mare la o viteza mai mare si nu te intereseaza tractiunea statica (adica modele F3A).
Multumesc ! Eu pt. F3A am luat-o dar am motor 4T asa ca nu merge !
A venit si setul ( cilindru, piston si garnituri ) pentru Magnum 70 dar mai incerc reglajele si daca nu reusesc am sa te deranjez !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1