Pagina 1 din 1
Bugsier 3 Remorcher Graupner
#1
Postat 18 August 2009 - 04:07 PM
Salut!
La insistentele lui Kno3 am hotarat sa postez pe acest forum remorcherul la care lucrez in prezent.
Este vorba de Bugsier 3; un kit de la Graupner. Coca si unele piese sunt din ABS iar restul pieselor din placaj/ baghete din pin.
O sa postez in continuare niste poze din timpul executiei urman ca mai incolo; in functie de cum imi va permite timpul sa completez cu comentariile de rigoare.
P.S. Multumesc lui Kno3 si lui Ipsihi pentru sfaturi.
La insistentele lui Kno3 am hotarat sa postez pe acest forum remorcherul la care lucrez in prezent.
Este vorba de Bugsier 3; un kit de la Graupner. Coca si unele piese sunt din ABS iar restul pieselor din placaj/ baghete din pin.
O sa postez in continuare niste poze din timpul executiei urman ca mai incolo; in functie de cum imi va permite timpul sa completez cu comentariile de rigoare.
P.S. Multumesc lui Kno3 si lui Ipsihi pentru sfaturi.
Respect the forum staff

#15
Postat 19 August 2009 - 02:08 PM
Am o problema:
Motorul meu merge intre 6-12V
Vreau sa iau doi acumulatori Pb-acid de cate 4,5Ah fiecare si sa ii leg in serie - deci teoretic obtin 12V 4,5Ah.
ESC-ul merge la tensiuni intre 6-8,4V 70Ah Forward/reverse si 150Ah/brake (este un ESC auto).
Intrebare: Ce pot sa pun intre baterii si ESC astfel incat sa ajunga in ESC maxim 8,4 V?...
Multumesc!
Motorul meu merge intre 6-12V
Vreau sa iau doi acumulatori Pb-acid de cate 4,5Ah fiecare si sa ii leg in serie - deci teoretic obtin 12V 4,5Ah.
ESC-ul merge la tensiuni intre 6-8,4V 70Ah Forward/reverse si 150Ah/brake (este un ESC auto).
Intrebare: Ce pot sa pun intre baterii si ESC astfel incat sa ajunga in ESC maxim 8,4 V?...
Multumesc!
Respect the forum staff

#17
Postat 19 August 2009 - 11:42 PM
mihai_mag, la Aug 19 2009, 03:08 PM, a spus:
Am o problema:
Motorul meu merge intre 6-12V
Vreau sa iau doi acumulatori Pb-acid de cate 4,5Ah fiecare si sa ii leg in serie - deci teoretic obtin 12V 4,5Ah.
ESC-ul merge la tensiuni intre 6-8,4V 70Ah Forward/reverse si 150Ah/brake (este un ESC auto).
Intrebare: Ce pot sa pun intre baterii si ESC astfel incat sa ajunga in ESC maxim 8,4 V?...
Multumesc!
Motorul meu merge intre 6-12V
Vreau sa iau doi acumulatori Pb-acid de cate 4,5Ah fiecare si sa ii leg in serie - deci teoretic obtin 12V 4,5Ah.
ESC-ul merge la tensiuni intre 6-8,4V 70Ah Forward/reverse si 150Ah/brake (este un ESC auto).
Intrebare: Ce pot sa pun intre baterii si ESC astfel incat sa ajunga in ESC maxim 8,4 V?...
Multumesc!
mai repede cauti alt motor, care merge la o tensiune mai mica si pui cei doi acumulatori in paralel.
n-ai specificat ce motor folosesti si ce elice, dar vei avea un consum destul de mare. daca tii neaparat, pui vreo 7-8 diode de siliciu de 20-50 A (daca or exista?!) in serie cu alimentarea. dar e aiurea. cum la fel de aiurea a fost cand am pus si eu esc de auto la 12 V si nu s-a ars. am vazut din intamplare, dupa vreun an de folosinta ca era pt 6-7 celule nimh.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#18
Postat 19 August 2009 - 11:57 PM
fulgerica, la Aug 20 2009, 12:42 AM, a spus:
mai repede cauti alt motor...
Multumesc pentru sfaturi, dar am reusit sa rezolv. Am luat un ESC cu reverse care merge intre 6-12V, si am legat acumulatorii in serie (vezi testul din postul anterior). Nu m-as fi riscat sa bag ESC-ul auto la 12 V. Exista posibilitatea sa mearga 5-10 minute in cada si sa se arda dupa 30 min in mijlocul lacului...
Respect the forum staff

#20
Postat 22 August 2009 - 04:32 AM
Foarte frumos. Felicitari.
Singurul lucru care ma nelinisteste este nitul de plastic de la eche:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=58206
Ar fi trebuit....zic si eu....sa-i faci capul emisferic. Asa nu are "carne".
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Singurul lucru care ma nelinisteste este nitul de plastic de la eche:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=58206
Ar fi trebuit....zic si eu....sa-i faci capul emisferic. Asa nu are "carne".
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#21
Postat 22 August 2009 - 06:47 PM
dan_mitea, la Aug 22 2009, 05:32 AM, a spus:
...Singurul lucru care ma nelinisteste....
Cred ca am rezolvat... Merci de sfat si de urari!... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Respect the forum staff

#22
Postat 22 August 2009 - 11:41 PM
Asa da. Parca iti inspira incredere. Sunt convins ca i-ai dat si o mana-doua de lac.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. De aeromodele cad te apuci?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. De aeromodele cad te apuci?
#23
Postat 23 August 2009 - 08:43 AM
mihai_mag, la Aug 20 2009, 12:57 AM, a spus:
Multumesc pentru sfaturi, dar am reusit sa rezolv. Am luat un ESC cu reverse care merge intre 6-12V, si am legat acumulatorii in serie (vezi testul din postul anterior).....
Tot nu este prea sanatos sa tii ESC-ul la limita. La unii s-a ars in aceste conditii (pe Barci de nadit sunt semnalate niste cazuri). Era mai bun un ESC care sa mearga si pe la 16V, dar sa-l folosesti cu Pb de 12V. Chiar daca nu se arde imediat, ii scurtezi mult viata.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1