Modelism - RHC Forum: niste probleme la EG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

niste probleme la EG Probleme la planare si decolare

#1 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 08 August 2009 - 08:59 PM

deci la si la titlu am 2 probleme grave
1.la decolare
eu ii dau motor cu mana stanga si apui duc mana la comenzile de profundor ca sa trag unpic(sau unpic mai tare) de el cand ii cazul pana se ridica unpic
il arunc din mana si el o ia foarte tare in bot, ne multe ori se izbea upic cu burta de pamant si apoi se ridica fara nici o problema si isi continua zborul
2. dupa ce reusesc sa il duc sus, opresc motorul brusc iar apoi "cade" pur si simplu si dupa aceia incepe un balans(ca si cum ar fi la Mare pe valuri)
eu incerc sa il corectez dar nu reusesc sa ii scot tot acel balans mai raman, iar la multe filme care lam fazut la EG nu am vazut sa aiba problema asta

PRECIZEZ CA AM FACUT UN PINION PENTRU MOTOR UMPIC IN FATA ARIPI SI RESPECTAND APROPE IN TOTALITATE UNCHIUL MOTRULUI(zic aprope pt ca am scazut pt ca mi sa parut prea mult)
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#2 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 08 August 2009 - 09:12 PM

verifica centrul de greutate ! Dupa cum zici tu , ca o ia in bot asta duce a centru de greutate prea mult in fata ... mutal un pic mai in spate si vezi cum se comporta !
0

#3 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2009 - 09:17 PM

Vezi postareaBorz_Florin, la Aug 8 2009, 09:59 PM, a spus:

PRECIZEZ CA AM FACUT UN PINION PENTRU MOTOR UMPIC IN FATA ARIPI SI RESPECTAND APROPE IN TOTALITATE UNCHIUL MOTRULUI(zic aprope pt ca am scazut pt ca mi sa parut prea mult)

Adica pe romaneste ai modificat si centrul de greutate al aeromodelului precum si punctul axial in care se concentra forta motorului iar parghia e alta aruncand-ul spre bot la full throtlle

Nu stiu ce iti deformeaza mai mult dar inclin sa cred ca CG-ul este prea in fata si modelul este greu greu de bot

Ia pune matale o poza

Mai e un problem ascuns - nu e cazul tau dar opinia publica posesoare de EZ tre' sa stie

Ce dreacu' elice ai pe el si elicea e pusa cum trebuie sau invers ?

La zilele HC in celalalt weekend am zburat cu pustiul unui prieten in dubla comanda

Surpriza la primul zbor facea ca vaca pe valuri.....

Motivul - elicea era intoarsa invers in prop-saver sivdesi la sol facea vant destul in realitate avea tractiune canci

Vaca io'

Succes
0

#4 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2009 - 09:22 PM

Acum am vazut ca ai Glider nu Star - ce dreacu' iti trebui pilon - faci FPV ?

Si CG-ul si pilonul iti sfeterisesc modelul dar CG-ul e sigur in balarii

Pune o poza !
0

#5 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 08 August 2009 - 09:26 PM

Vezi postareamotzu, la Aug 8 2009, 10:17 PM, a spus:

Ce dreacu' elice ai pe el si elicea e pusa cum trebuie sau invers ?

elicea ii pusa bine
deci motorul lam facut sa "traga" iar partea mai "groasa" a elici ii in fata
elice eu consider ca ii bine
(elicea ii un fel de aripa de avion deci are bord de atac si de fuga, cel de atac fiin mai gros iar cel de fuga ii subtire)
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#6 Useril este offline   rares marco 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male

Postat 08 August 2009 - 09:47 PM

Salut si ieu am EG dar sa ai mare grija ca EG ii un model foarte sensibil cum nui place ceva si intra in bot nu ieu am patio ci alti :D, nus io in masura sa zic lucrurile aste dar spun ca poate te ajuta
0

#7 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2009 - 10:27 PM

Bun

Ramin in continuare CG-ul si pilon-ul

Poza ?
0

#8 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 08 August 2009 - 10:47 PM

1. o solutie ar fi mai intai sa-l arunci si apoi sa pornesti motorul. Se poate face, si inca bine. Asta daca nu arunci ca o fata.
2. probabil ar trebui modificat unghiul motorului, adica niste downthrust.
0

#9 Useril este offline   Dicocodino 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 14-January 08

Postat 08 August 2009 - 11:57 PM

La a doua problema... Ai zis ca opresti motorul brusc cand ajungi la inaltimea necesara. Motorul ar trebui redus treptat si poate e nevoie si de ajutor din partea profundorului sa nu o ia in jos. Am impresia ca inca nu ai mana formata pentru a opri balansul.
0

#10 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 09 August 2009 - 08:12 AM

balans face aproximativ 2-3 metri
dar reusesc sa il mai reduc
(cand el face balansul in jus eu trag de profundor cand face in jos imping si in cele din urma se stabilizeaza umpic)

Motzu poze voi pune mai pe seara
Renatua mia spus sa incerc sa modific unchiul motorului(sa in fac mai in jos) am posibilitatea asta

Aceasta postare a fost editata de Borz_Florin: 09 August 2009 - 08:14 AM

Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#11 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 09 August 2009 - 07:23 PM

deci la decolari nu mai ii asa periculos(am modificat unchiul motorului)
de la 2m(cand ii dau drumul) pierde 1m si dupaia se ridica fara probleme

balansul il opresc iar daca ii sa fie contra vantului, nu are deloc balans

intrebarea mea de acuma ii urmatoarea
daca il planez de la ceva inaltime si ajunge undeva la vreo 4-5m, logic ca ii dau motor sa urc inapoi
deci dau motor max, si la fel ca la decolare mai intai coboara vreo 1 1,5m
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#12 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 10 August 2009 - 01:06 PM

Vezi postarearares marco, la Aug 8 2009, 10:47 PM, a spus:

Salut si ieu am EG dar sa ai mare grija ca EG ii un model foarte sensibil cum nui place ceva si intra in bot nu ieu am patio ci alti :rolleyes:, nus io in masura sa zic lucrurile aste dar spun ca poate te ajuta




Te asigur ca EG este un model foarte periculos,ceva de domeniul fantasticului,asa este de sensibil.

Am lasat gluma la o parte si nu iti spun decat ca acest model bine facut si echilibrat zboara singur.Si zbor EG aproape zilnic de cativa ani.Centrul de greutate este si la mine complet aiurea dar nici macar nu mai tin cont de el.
Este un model foarte bun si foarte iertator,in nici un caz SENSIBIL.
Daca o ia in botic o face doar din cauza voastra si nimic altceva.
Te sfatuiesc sa o iei de la inceput cu totul.Cauta ca CG sa fie acolo unde trebuie,motorul la locul lui si ai sa ramai surprins de cat de stabil poate sa fie acest planoras.

Bafta.
0

#13 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 10 August 2009 - 01:09 PM

Si inca ceva.

Voi ma ajutati sa uit complet limba ROMANA.

Va multumesc.
0

#14 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 August 2009 - 03:45 PM

Si eu subscriu la aprecierile lui @Aantikk
EG-ul este un model extraordinar, si eu il zbor de 2 ani, este reparat de nenumarate ori (l-am luat deja busit binisor, fiind primul model al proprietarului dinaintea mea, am dat si eu de pamant cu el de cateva ori), acum este urat ca dracul, am axul de la motor indoit, vibreaza din toate incheieturile cind ii dau blana la motor si tot mai zboara impecabil. Il port cu mine in permanenta in portbagaj.
Sincer sa fiu, nu ma despart de el decat atunci cand nu voi mai avea ce lipi si atunci am sa-mi iau altul.
Numai bine si aterizari line.
Adrian
0

#15 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 August 2009 - 04:06 PM

am realizat ceva foarte "ciudat"
cand ii dau motor putin mai puternic elicea flambeaza pt ca iam pus elice dinaia slaba
ar putea fi asta problema???
voi incerca cu prima ocazie cu ce de carbon
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#16 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 10 August 2009 - 04:12 PM

Tendinta ca planorul sa pice cand opresti motorul este absolut normala.Imi inchipui ca cu motorul pornit tu tragi de el sa urce.
Cand opresti motorul ajutal din profundor si adul pe linia normala de zbor.
Nu incerca sa il tii tot cu botul pe sus.El centrat corect ar rebui sa planeze perfect.Daca inca nu stapanesti comenzile bine,incearca sa reduci motorul treptat.

Nici nu stiu ce sfaturi sa iti mai dau,pt ca el saracul zboara si tras cu ata,cu motor foarte slab,cu ce doresti tu.

Scoatei pilonul si punei motorul in botic pana ai sa inveti sa il controlezi corespunzator.
0

#17 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 August 2009 - 04:35 PM

cat de curand voi pune motorul in bot.
am vreo sansa sa pot pune motorul acesta?
si daca nu datimi pe privat un sit de la motor-ul pe care il sau care ai fii bun

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Borz_Florin: 10 August 2009 - 04:36 PM

Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#18 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 10 August 2009 - 05:38 PM

NU ai ce sa faci cu motorul ala !
Cauta motoare din seria 28xx... Roxy 2827 este cel mai raspandit la EG.
0

#19 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 August 2009 - 08:21 PM

eu pana acuma EG ii dadeam doar drumul din mana cu turatie

credeti ca ar fi mai bine daca as arunca mai tare??
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#20 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 August 2009 - 08:56 PM

Eu la EG am un motor de la un elicopter (asa l-am luat), pack 3S la 2500 si 2800, am zburat cu multe elici 9x5, 9x6, 10X5, 10x6, dar, parerea mea, cele mai bune rezultate le-am obtnut cu elicea lui originala, montata desigur pe un con corespunzator. Motorul meu este foarte puternic, in 20 sec esti sus de tot de nici nu mai vezi avionul. Parerea mea....un motor puternic te scoate din multe belele.
Am uitat sa sapun ca-i montat in bor pe un panou de pacaj de 4 mm. Cand ii dau blana pleaca din mana fara sa-i fac vant prea mare....
0

#21 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 August 2009 - 08:58 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Aug 10 2009, 06:38 PM, a spus:

NU ai ce sa faci cu motorul ala !
Cauta motoare din seria 28xx... Roxy 2827 este cel mai raspandit la EG.

ceva ce am gasit pentru tine
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....er#post12253177
si
http://img216.images.../4598/asw28.jpg
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#22 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 August 2009 - 10:04 PM

Apropo de motorizare, "chinezul vesel" dela "regele hobby", a clonat EG-ul la anvergura de 2 m. Palele elicei sunt identice cu cele ale Eg-ului vechi cu motorizare cu perii de 400 si reductor, dar motorul este un brushless tip clopot suficient de puternic ( motorul nu are nici-un indicativ pe el). Modelul zboara Ok cu lipo 3 S, pleaca din mana cu un mic impls.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu