Noutati auto .... si nu numai.
#62
Postat 24 June 2004 - 04:39 PM
Citeaza
vad ca esti un mare fan.si eu sunt.imi plac masinile frantuzesti toate(mai putin citroen)
Nu sunt fan, ci doar incerc sa va fac sa nu mai fiti asa de catastrofici :huh: Nu spun ca Dacia este o masina super, ci doar ca este la latitudinea fiecaruia sa-si ia ce masina doreste. Si asa cum nu ma apuc io sa caut nod in papura la Daewoo sau alte marci, asa nu pot sa stau sa ma uit la voi cum luati peste picior Dacia.
Citeaza
Adica 6 ani garantie e frectie (la picior de lemn, vorba lu Marinaru')?
#63
Postat 24 June 2004 - 05:16 PM
Legat de Dacie nu suntem catastrofici dar hai sa fim realisti nene Vivi, intrucat nu poti sa ai pretenti intr-o asemenea conjuctura.... :huh:
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 24 June 2004 - 05:18 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#64
Postat 26 June 2004 - 01:59 PM
Citeaza
In ce conditii se respecta perioda de timp privind modalitatea romaneasca de a lucra la o caroserie?
Pasamite ca nu citejti presa (nu atent :D). Zgria undeva prin Nov. ca cei de la Kolibashi au achiz o instalatzie robotizata pt. vopsire ce ar fi trebuit sa ajunga in Cehia, da' a poposit pana la urma pe meleaguri mioritice... Poate de aia se bat amu cu pumnu'n piept pt. cei 6 ani de garantzie la caroserie. Totusi cred, ca daca ar fi sa-ti urmaresc optica, m-as fi legat de calitatea tablei, care tot de la Galatzi va veni si sub acelasi ztandard (nu cred c-a mai investit indianul ceva pitaci in calitate ... tre' sa-l intzelegem, avu si omu' nunta lu' fica-sa :D ).
Si rogu-va, daca vreti sa facetzi comparatii cu alte masini, macar tineti cont de volumul portbagajului, sau de datele de mai jos:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gama de preturi Dacia Logan - disponibile din 6 iunie 2004
Dacia Logan Ambiance: 5700 euro
o sa fie disponibil numai motorul de 1.4l
-airbag sofer
-centuri peste tot
-Tetiere fata
-Antidemaraj electronic
-Indicatori electronici carburant, temperatura, km
-reglaj interior faruri
-Geamuri colorate
Dacia Logan Preference: 6300 euro/ 6700 euro (motor 1,4 sau 1,6 EURO III, iar nu IV!)
in plus:
- airbag pasager
- deconectare manuala airbag pasager
- 2 tetiere spate
- inchidere centralizata
- geamuri fata electrice
- radiocasetofon 2x15W
Dacia Logan Laureate: 7100/7500 euro, in functie de motor
in plus fata de Preference:
- centura centrala spate in 3 puncte
- inca o tetiera in spate
- computer de bord
- semnal sonor usi deschise
- proiectoare ceata
- retrovizoare electrice, degivrante
- aer conditionat
- stingere progresiva a luminii plafoniera
- geamuri electrice fata
- buzunare scaune fata
- radiocasetofon 4x15W
Dacia Logan Ambition (Versiunea de top): 8000 euro (doar motorul de 1,6)
in plus fata de Laureate:
- ABS Bosch 8.0
- geamuri electrice spate
- Radio CD codat 4x15W
Interior Dacia Logan
Tabloul de bord de la Dacia Logan este imprumutat de la Renault Clio 2004, cu iluminare pe fond portocaliu. Cuprinde doua indicatoare analogice rotunde, intre care sunt plasate doua mici afisaje, unul pentru indicatori optici si celalalt pentru nivelul de combustibil si temperatura lichidului de racire.
Volanul este aproape identic cu al modelului Solenza.
Ca masuri de siguranta, Dacia Logan cuprinde airbag-ul soferului si airbag pentru pasager.
Schema treptelor de viteza inscriptionata pe levierul schimbatorulu
i arata ca marche arriere-ul este in stanga-sus, in loc de dreapta-spate, asa cum este la Solenza si SupeRNova. Cutia de viteze nu mai este cea folosita la Solenza, ci este preluata de la Megane.
Versiunea Dacia Logan de top ofera si reglaj lombar pentru scaunul soferului.
Design Dacia Logan
La noua Dacia Logan se remarca imediat noua grila a radiatorului, asemanatoare celei de la Solenza, si noua emblema a marcii, care este prezenta si pe capacul portbagajului. In plus fata de Solenza, deasupra grilei apare un element cromat.
In spate, stopurile au designul de la Solenza.
Linia laterala a caroseriei Dacia Logan este destul de inalta, inspirand soliditate. Taietura usii din spate este mai dreapta, pentru a asigura un acces mai bun in interior.
Si linia portbagajului de la Dacia Logan este foarte inalta, pentru a putea oferi un volum interior suficient, iar silueta in trei volume este evidenta.
Plansa de bord este un hibrid interesant Dacia-Renault. Gurile de ventilatie sunt rotunde, ca la Solenza.
Date tehnice Dacia Logan
Vor exista 3 game de motoare: Renault 1.4 de 75 CP si cel de 1.6 si 90 CP, la care se va adauga, in viitor, varianta diesel 1.5 dCi de 65 CP. Va exista si o varianta diesel de 85 CP dCi.
Transmisia: cutie manuala cu cinci trepte.
Trenul de rulare: punte fata tip McPherson, spate - semirigida.
Frane: discuri fata neventilate (238 mm fara ABS, 259 mm cu ABS), spate - tamburi.
Pneuri: 165/80 R14, jante 5.5 J14 sau pneuri 185/65 R14, jante 6 J15.
Dimensiunile modelului Logan
DIMENSIUNE VALOARE (mm)
A - Ampatament (distanta intre axe) 2.630
B - Lungime totala 4.250
C - Consola fata 777
D - Consola spate 843
E - Distanta intre roti fata 1.466*
F - Distanta intre roti spate 1.456*
G - Latime totala / cu retrovizoare 1.735 / 1.975
H - Inaltimea fara incarcatura 1.525
J - Inaltimea planseului fara incarcatura 690
K - Garda la sol cu incarcatura 155
L - Lungime habitaclu (pedalier / spatar bancheta spate) 1.685
M - Latime la coate fata 1.418
M1 - Latime la coate spate 1.428
N - Latime la bandouri fata 1.390
N1 - Latime la bandouri spate 1.420
P1 - Distanta de la sezut pentru scaunele din fata pina la pavilion sub unghi de 14 grade 906
P2 - Distanta de la sezut pentru scaunele din spate pina la pavilion sub unghi de 14 grade 873
Y - Deschidere superioara portbagaj 1.072
Y1 - Deschidere inferioara portbagaj 941
Y2 - Deschidere maxima portbagaj 1.127
Y3 - Latime interioara intre locasul rotilor 1.030
Z1 - Lungimea maxima a incarcaturii 1.005
Z2 - Inaltimea portbagajului 535
Volumul portbagajului (in litri) 510
* pe versiunile de 15"
Caracteristici Logan
Logan Benzina
Motor K7J K7M
Cutie de viteze BVM BVM
Nivel de depoluare Euro 4 Euro 4
TIP MINE
LSRAEH LSRAFH
Numar de locuri 5 5
MOTOR
Tipul motorului K7J710 K7M710
Cilindree (cm3) 1.390 1.598
Alezaj x Cursa (mm) 79,5x70 79,5x80,5
Numar cilindri 4 4
Raport volumetric 9,5 9,5
Numar total de supape 8 8
Putere maxima kW CEE (CP) 55 (75) 64 (90)
Regim putere maxima (r/min) 5.500 5.500
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) 112 128
Regim cuplu maxim (r/min) 3.000 3.000
Injectie multipunct multipunct
Carburant benzina benzina
Catalizator S S
CUTIE DE VITEZE
Tip JH1 JH3
Numar rapoarte A.V. 5 5
Viteza (km/h) la 1.000 r/min in viteza 1 de BV 7,24 7,24
In a 2-a 13,18 13,18
In a 3-a 19,37 19,37
In a 4-a 26,21 26,21
In a 5-a 33,94 33,94
DIRECTIE
Raza de bracaj intre trotuare (m) 10,50
Numar de ture de volan (manuala / asistata) 4,5 / 3,2
PUNTI
Tip punte fata Pseudo Mc-Pherson cu brat triangular
Tip punte spate Osie in H cu profil deformabil si epura programata - resorturi elicoidale
Raza bara antiruliu fata (mm)* 24,5
ROTI SI PNEURI
Jante de referinta (") 5,50 J 14 6,0 J 15
Pneuri de referinta fata / spate 165/80 R14 185/65 R15
FRINARE
Tipul circuitului de frinareitX
A.B.S. Bosch 8.0 Optional/Serie*
Repartitor electric al fortei de frinare Optional/Serie*
Servofrina: simpla (S), dubla (D) - raza (") S-9"
fata: disc in mm 238 / 259**
spate: tamburi in toli 7" / 8" **
PERFORMANTE
Viteza maxima (km/h) 162 175
0-100 km/h (s) 13,00 11,80
1.000 m D.A. (s) 34,90 33,50
AERODINAMICA
Cx 0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO2 (g/km) 164 175
urban 9,2 10,0
extraurban 5,5 5,8
mixt 6,8 7,3
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l) 50
MASE (kg), CA Optional
Gol in ordine de mers 975 980
Gol in ordine de mers in fata 580 585
Gol in ordine de mers in spate 395 395
maxima autorizata (M.M.A.C.) 1.535 1.540
total rulant (M.T.R.) 2.300
Sarcina utila (CU) 425
Masa maxima cu remorca frinata 1.100
Masa maxima cu remorca nefrinata 525
*Optional sau in serie in functie de tara
**in functie de versiune
SURSA : http://www.automotorclub.com/articole/Daci...dacia-logan.htm
#65
Postat 28 June 2004 - 09:47 AM
Evenimentele mondene sunt una dar de la nunta in familie la masina dacia(stiu de ce scriu cu litere mici) este cale lunga intrucat de fatata totul este frumos in Romania. Sloganul de genul cu reclama sufletul comertului este fumata de mult... :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 28 June 2004 - 09:49 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#66
Postat 28 June 2004 - 03:27 PM
Degeaba citesti 1000 de articole sau accesezi "n" siteuri tot degeaba.
Ce te faci cand o sa constati ca toate elementele cromate isi pierd luciul dupa nici un an, apare rugina s.a.m.d.... :D
In final merg pe idea ca masina este construita pentru buzunarele si drumurile noastre europene, nu pentru sosele ca-n occident. :D
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#67
Postat 28 June 2004 - 03:53 PM
Citeaza
In primul rand vreau sa te rog sa-ti cumperi mertzan, ca la ala precis nu se decoloreaza nimic. In al doilea rand vreau sa-ti readuc aminte ca are garantie 6 ani la caroserie. Deci de unde si pana unde rugina? Tu chiar vrei sa faci de cacao masina asta cu orice pret? :angry:
#74
Postat 22 July 2004 - 11:18 AM
CUM RAMANE CU LOGAN? :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif :)
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 22 July 2004 - 03:12 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#75
Postat 04 August 2004 - 06:51 AM
LEXXRDM, la 22 Jul 2004, 11:18, a spus:
ramane cum am vorbit. :lol:
#78
Postat 04 August 2004 - 10:14 AM
Silfax, la 4 Aug 2004, 09:17, a spus:
Deocamdata sunt cam 5000 de persoane(cifra neoficiala) inscrise dar pana in septembrie listele raman deschise....:lol:
Asta in ideea ca nu apare cineva care sa spuna "primul pe lista cu voia dvs" :lol:
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 04 August 2004 - 10:17 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#80
Postat 05 August 2004 - 08:45 AM
Asta numai daca nu am beut prea mult in ultima vreme si l-am confundat cu vre-un Renault botzit... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif!!!
#81
Postat 07 August 2004 - 08:17 AM
Silfax, la 5 Aug 2004, 09:45, a spus:
Asta numai daca nu am beut prea mult in ultima vreme si l-am confundat cu vre-un Renault botzit... :D!!!
Se pare ca ai mers pe blat si ai reusit sa devii reprezentat Dacia(Logan).... daca ai 30% din vanzari bravo tie.... :D; :);TUBORG este de "vina" pentru imaginea deformata sau botita.... :) :)
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#82
Postat 07 August 2004 - 09:39 AM
Si la capitolul 2 ai fi avut dreptate daca spuneai de Stelutza... Culmea este ca masina n-am mai vazut-o prin oras (chiar sa fi sarit calu' la bere oare :) ?)
Noroc de un amic de-al meu care mi-a spulberat orice dubiu... si el a vazut-o! Poate ca era chiar de la Pitesti in vizita la niscai rude de la Iesi, cine stie?
#83
Postat 07 August 2004 - 09:46 AM
Silfax, la 7 Aug 2004, 10:39, a spus:
Si la capitolul 2 ai fi avut dreptate daca spuneai de Stelutza... Culmea este ca masina n-am mai vazut-o prin oras (chiar sa fi sarit calu' la bere oare  :) ?)
Noroc de un amic de-al meu care mi-a spulberat orice dubiu... si el a vazut-o! Poate ca era chiar de la Pitesti in vizita la niscai rude de la Iesi, cine stie?
Daca tu zici 15% aste e alegerea iti apartine, ma gandeam ca am si eu un cont amarat care este golit de money asa ca imi prindea bine si mie un kilogram. Oricum asa cum spuneam din discutii ies solutzii....inseamna ca prietenul era treaz? :)
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 07 August 2004 - 04:25 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#84
Postat 08 August 2004 - 01:10 PM
Citeaza
...treaz au ba, sa stii ca de baut am baut la carciumi diferite oricum... deci un dram de obiectivism tot exista!
Si daca in mod subit o sa-ti intre niscai bani in contul ala devalizat, sa stii ca sunt de la partea ta de afacere, respectiv consilierea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif!!!
#85
Postat 10 August 2004 - 07:48 AM
Silfax, la 7 Aug 2004, 09:39, a spus:
au anuntzat ca e disponibila din septembrie!
inseamna ca romanasu nostru a reusit sa converteasca francezii la sistemul de pile si spagi :(
daca loganu e deja pe strada!
#86
Postat 11 August 2004 - 12:47 PM
Iar acuma off topic: Silviule ti-ai tras pasare noua sau mi s-a parut doar...?
#88
Postat 11 August 2004 - 02:24 PM
Silfax, la 8 Aug 2004, 14:10, a spus:
Citeaza
...treaz au ba, sa stii ca de baut am baut la carciumi diferite oricum... deci un dram de obiectivism tot exista!
Si daca in mod subit o sa-ti intre niscai bani in contul ala devalizat, sa stii ca sunt de la partea ta de afacere, respectiv consilierea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif!!!
Sunt cu cardul pregatit.... :D
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#89
Postat 12 August 2004 - 03:15 PM
Prefer un fiat seicento, ford fiesta sau si mai bine peugeot 206 fara drept de apel orcarei masini facuta in romania indiferent de cum arata (fie dacia sau chiar daewoo)!!!
Daca nu am bani de masina serioasa mai bine iau abonament RATB autobuzele daca se strica nu trebuie sa pierd timpul sa le repar eu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sleep.gif
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 12 August 2004 - 03:17 PM
#90
Postat 12 August 2004 - 03:21 PM
MrSpace, la 12 Aug 2004, 15:15, a spus:
ios de acord cu tine.da vezi ca o sa te razboiesti http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif cu vivi ca e mare fan dacia.
la daewoo sunt de acord am auzit ca cele produse la craiova nici nu se compara cu cele koreene.