cine ma ajuta
#1
Postat 24 July 2009 - 07:02 PM
#2
Postat 24 July 2009 - 07:06 PM
incepatoru, la Jul 24 2009, 08:02 PM, a spus:
Oricum il pui el trebuie sa se invarta ori in stanga ori in dreapta, la motor nu conteaza firele, ai grija la alimentare la esc, acolo conteaza, acolo scoate fum daca nu e pus corect, sper sa nu gresesc, dar asa am inteles si eu de la cei mai cu experienta
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 24 July 2009 - 07:09 PM
#3
Postat 24 July 2009 - 08:20 PM
Zeus, la Jul 24 2009, 08:06 PM, a spus:
deci sa inteleg rosu la rosu ,negru la negru,galben la alb......
#4
Postat 24 July 2009 - 08:50 PM
Daca vei inversa oricare dintre perechi motorul va merge invers
Daca ai culori corespondente la ESC si motor mergi pe ce a dat fabrica caci e clar ca sunt pereche
In viitor ramine regula cu schimbarea oricaror fire intre ele si tzusti motoru merge invers
Atentie sa nu pui alimentarile la ESC( regulator ) invers si la receptie - dar te iei dupa mufa ca e standard
Atentie deasemeni la Li-Po - e un vademecum pe forum - cauta si citeste - acumulatorii Li-Po au un specific de folosire intretinere etc altminteri te poti alege cu flacari si fum
Succes
#5
Postat 24 July 2009 - 08:53 PM
#6
Postat 24 July 2009 - 09:23 PM
nicolas, la Jul 24 2009, 09:53 PM, a spus:
mersi de sfat cred ca ma descurc
#7
Postat 25 July 2009 - 03:18 PM
motzu, la Jul 24 2009, 09:50 PM, a spus:
Daca vei inversa oricare dintre perechi motorul va merge invers
Daca ai culori corespondente la ESC si motor mergi pe ce a dat fabrica caci e clar ca sunt pereche
In viitor ramine regula cu schimbarea oricaror fire intre ele si tzusti motoru merge invers
Atentie sa nu pui alimentarile la ESC( regulator ) invers si la receptie - dar te iei dupa mufa ca e standard
Atentie deasemeni la Li-Po - e un vademecum pe forum - cauta si citeste - acumulatorii Li-Po au un specific de folosire intretinere etc altminteri te poti alege cu flacari si fum
Succes
bun am bagat la cap.si pe urma cum e cu beepurile ale cand cuplez,cu frana ,si tot ce mai e legat de el.am inteles ca se poate programa ...mai multe te rog vreau sa ma documentez ,sa nu am surprize la primul meu zbor,bl+lipo,,,ms
#8
Postat 25 July 2009 - 09:00 PM
Cu beep-urile trebuie sa citesti manualul ESC-ului, dar principiul este:
cand alimentezi ESC-ul si statia are motorul pe 0, beepurile raporteaza setarile. Fiecare ESC are codurile proprii. Ce ESC este ?
cand alimentezi cu stick-ul de la motor pe maxim, intra in modul de setat. Din nou, programarea difera.
Mai zi detalii: ce motor este, ce esc, ce avion.
#9
Postat 27 July 2009 - 08:18 AM
Dragos Avramescu, la Jul 25 2009, 10:00 PM, a spus:
Cu beep-urile trebuie sa citesti manualul ESC-ului, dar principiul este:
cand alimentezi ESC-ul si statia are motorul pe 0, beepurile raporteaza setarile. Fiecare ESC are codurile proprii. Ce ESC este ?
cand alimentezi cu stick-ul de la motor pe maxim, intra in modul de setat. Din nou, programarea difera.
Mai zi detalii: ce motor este, ce esc, ce avion.
motor bl 2410-12d esc fly 33a blmc himodel
#10
Postat 27 July 2009 - 12:24 PM

Number of downloads: 140
Dar din proprie experienta pot spune ca esc-ul meu nu prea bip-uie ca la manual...deci nu prea am reusit sa setez mare lucru. Stiu ca am frana activata...in rest...habar n-am.
Repet si eu...atentie la polaritate cand lipesti mufa deans tata la esc. Cea de la accu vine deja montata (din cate am retinut e vorba de accu zippy de 3s).
Bafta!
#11
Postat 27 July 2009 - 02:02 PM
#12
Postat 27 July 2009 - 03:29 PM
Dragos Avramescu, la Jul 27 2009, 03:02 PM, a spus:
da sunt din galatiii si ms de sfaturii,,,,,,cred ca o sa ma descurc