Modelism - RHC Forum: Revitalizare acumulator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Revitalizare acumulator

#1 Useril este offline   mhorea 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 May 2004 - 05:21 PM

Am un accu 12 V 7Ah Pb Acid.
L-am luat de 2 ani si nu l-am folosit deloc. Tensiunea la borne este 0.01 V

Bineinteles ca nu reusesc sa-l incarc si chiar am cu ce (Robbe Power Peak Infinity 2)

Aveti ceva idei ?

Aceasta postare a fost editata de mhorea: 23 May 2004 - 06:16 PM

0

#2 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 24 May 2004 - 08:36 AM

pai, poti sa incerci sa faci cam ce se face si la un acumulator de masina.


intai, are bushoane? ai access la electrolit?

ca daca da, vezi poate o fi uscat de tot, fara pic de zama.
Daca asta este cazul, fa bine si pune apa distilata in el, dar nu cu varf.
vezi ca ai pe undeva un nivel de plin acolo...


dupa care, fa rost de un incarcator de acumulatori de plumb si incarca-l cu... daca zici ca e de 7Ah... incarca-l cu vreo 50mAh maxim. Si lasa-l pe curentul asta pana cand vezi ca.. Doamne ajuta.. incepe sa prinda ceva. Regulile se pastreaza: tine-l in aer deschis, monitorizeaza daca nu se incalzeste.. etc.

daca zici ca nu l-ai folosit de 2 ani, cel mai probabil este sa fie uscat complet.

Sau, daca ai access la elementi, vezi daca nu cumva unul e in scurt. Masori dintr-o borna si pe urma tot mai adaugi un element si vezi daca tensiunea creste in egala masura. Cand nu mai creste, ai prins un element in scurt si atunci e mai greu.

Daca bateria e sulfatata.... hm.... e si mai greu. Principlial, poti sa incerci sa speli bateria (pe interior). Am facut o data asta, am stricat o cada de baie (deh, stau la bloc.. mai bine aruncam in WC dar a fost mai comod in cada...) si bateria nu si-a revenit dupa aia decat vreo15%.)

pe scurt: roaga-te sa-ti fie bateria doar uscata... pui apa distilata, o incarci la un curent mic mic mic si... cam asta e. Dar insist: LA CURENT MIC!!


spor
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#3 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 24 May 2004 - 08:42 AM

Nu spala niciodata bateriile cu plumb, ca le nenorocesti in loc sa le revitalizezi...practic speli pasta de pe elementi!!!...mortua est!...
Daca acumulatorul este cu gel si a coborat sub 3-5V, nu stiu daca se mai poate face ceva...eu am incercat tot posibilul si nu am reusit...am avut vre-o 30 de acumulatori cu gel din UPS-uri...doar cei cu peste 5 V au mai mers incarcati si au mai tinut 2-3 ani de zile...spre fericirea multor prieteni de ai mei!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#4 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 24 May 2004 - 08:54 AM

Marinare, eu traiam cu impresia ca speli sulfura, ca aia e solubila la apa. Pasta nu e solubila la apa, doar curentul electric o transforma in alcool sulfuric, si asa mai se deplaseaza oarece din placi in apa.

Dar, daca stii exact ca asa este, inseamna ca stii tu bine iar eu mei trebuie sa mai citesc.

Si, daca tot veni vorba de acumulator cu gel, si eu am incercat sa repar vreo patru-cinci si doar unu l-am revigorat. Am pus apa in locul gelului lipsa si... merge binishor. Aproape 80% din capacitatea initiala.
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#5 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 24 May 2004 - 10:14 AM

alexella, la 24 May 2004, 09:54, a spus:

Marinare, eu traiam cu impresia ca speli sulfura, ca aia e solubila la apa. Pasta nu e solubila la apa, doar curentul electric o transforma in alcool sulfuric, si asa mai se deplaseaza oarece din placi in apa.

Dar, daca stii exact ca asa este, inseamna ca stii tu bine iar eu mei trebuie sa mai citesc.

Nu stiu exact alexela si nu te contrazic, dar spalarea acumulatorului sigur duce si la indepartarea pastei de pe elementi...spala-ti acumulatorul de la autoturism si schimba apa pana nu mai iese neagra, dupa care pune-l la incarcat...eu am facut-o si mi-a parut rau!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#6 Useril este offline   mhorea 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 May 2004 - 10:15 AM

Acumulatorul este capsat, deci uscat. Nu am cum sa-l desfac (ma gandesc) fara sa-l deteriorez.
0

#7 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 24 May 2004 - 10:37 AM

Capsat adica nu ai acces la fiecare element, cum sunt la cele pe plumb.
Dar ai aici, tre' sa ai niste capacele, cate unul pentru fiecare element. Asta pentru ca acele capacele au fost folosite la inceput pentru umplerea cu gel iar mai apoi au fost transformate in ventile de siguranta.

Cel mai probabil este ca acele capace sa fie lipite in trei puncte cu un lipici punctual, daca bagi o surubelnita plata mica, apesi tare si.. poc, capacul ar trebui sa iasa afara.
Ultima sansa ar fi sa pui apa distilata... daca vezi ca nu prea ai gel.


dar, te previn ca urmeaza un proces indelungat de testari, de verificari....


cat ceea ce priveste spalarea acumulatoruli, completez cu urmatoarele.

Pasta NU se spala de pe placi atunci cand speli bateria. Pasta este prinsa de grila placilor (si este mai poroasa pentru acumulatoriii tip jump-start si mai.. ne-poroasa pentru cei tip deep-discharge. Primii pt demarorul de masina, urmatorii pt UPS de ex). Deci, pasta ceea acolo tre sa ramana. Daca speli o baterie si cade chestia aia neagra, aia oricum era pe fundul acumulatorului si nu se mai recombina cu nimic. Eventual mai facea si scurt-circuit cu placile. Deci, pasta ajunsa pe fund oricum e pierduta pentru societate.

Recunosc ca nici in cazul meu, spalarea bateriei nu mi-a adus mai mult decat o .. cada de baie mult mai aspra si timp pierdut. Stiu insa ca pe vremea lu' Ceasca, era o practica curenta de-a repara acumulatorii. Erau chiar si niste centre in care se facea asa ceva. Spalarea bateriei de sulfuri si impuritati era prima sansa care i se dadea unei baterii. Daca nu mergea asa, se inspectau placile si se schimbau cele prea bushite. Asta era sansa doi.


Dar de fapt nu conteaza, nu vreau sa ajung la discutii contradictorii...
O baterie moarta de 2 ani sunt sanse mici sa mai faci ceva cu ea.

Ai putea sa incerci sa-i dai un curent mic.. .muuulta vreme, sa vezi daca-si revine. (nu uita, a murit in 2 ani, nu poti s-o invii in cateva zile....) Mai poti incerca cu o metoda de genul

http://www.shaka.com...pa/lowpower.htm


si daca forezi pe subiectul asta, metoda respectiva (care este si un patent american in acelasi timp), exista statitici foarte pozitive in ceea ce priveste procentul si capacitatea recuperata a unor baterii considerate moarte.

cauta pe net un fisier pe numele desulfator.pdf si ai sa dai de o schema tare interesanta. Sunt aproape 2 ani de cand tot ma starnesc s-o fac.. dar lenea cred ca a fost mai mare.

Aceasta postare a fost editata de alexella: 24 May 2004 - 11:00 AM

Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#8 Useril este offline   mhorea 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 May 2004 - 10:42 AM

Ma gandesc serios sa-mi iau altul, mai ales din cauza ca ma costa maxim 500.000
0

#9 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 24 May 2004 - 11:02 AM

iatzi altu'
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#10 Useril este offline   RealAlex 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 19-March 03

Postat 24 May 2004 - 11:27 AM

alexella, la 24 May 2004, 11:02, a spus:

iatzi altu'

Asta era primul lucru care trebuia sa-l spui :)
____________________________________________

Cu respect, Alexandru B.
0

#11 Useril este offline   mhorea 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 May 2004 - 02:49 PM

alexella, la 24 May 2004, 08:36, a spus:

dupa care, fa rost de un incarcator de acumulatori de plumb si incarca-l cu... daca zici ca e de 7Ah... incarca-l cu vreo 50mAh maxim. Si lasa-l pe curentul asta pana cand vezi ca.. Doamne ajuta.. incepe sa prinda ceva. Regulile se pastreaza: tine-l in aer deschis, monitorizeaza daca nu se incalzeste.. etc.

alexella

gura de aur ai avut alexella

am incercat cu 60 mAh timp de 3 zile si l-am scos din neagra mizerie in care se afla.
acuma este full-functional.

Aceasta postare a fost editata de mhorea: 26 May 2004 - 02:50 PM

0

#12 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 27 May 2004 - 08:03 AM

Ok, happy revival.


La Pb, ai grija de o chestie: nu-l mai descarca SUB 9.6V si mai ales in sarcina.

O minune nu se intampla de prea multe ori....

Tine-l incarcat, fie daca ai un dispozitiv de control al incarcarii fie tine-l pe un incarcator care-i da un curent mic-mic... cat sa-l incalzeasca la picioare.

Lasand gluma, sa te bucuri de el si.. nu-l mai descarca prea tare.

alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#13 Useril este offline   tavix 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 09-September 04

Postat 09 September 2004 - 02:34 PM

:wacko:
Am si eu doi accumulatori exact la fel Pb-acid de 7Ah.
Sunt variante Pb-acid sigilate care au un mecanism electrochimic intern de reabsorbie a gazelor care se degaja in timpul incarcarii la un accumulator Pb-acid clasic(deschis), astfel incat nu pierd apa si nu trebuie intretinute decat prin incarcare periodica. Autodescarcarea este foarte redusa ceea ce atrage dupa sine o sulfatare redusa la pastrarea nefolosita in stare complet incarcata. In nici un caz sa nu-l deschizi ca l-ai terminat.

Totusi in cazul tau, deoarece acumulatorul a stat mult timp in stare descarcata, este sulfatat intr-o proportie mare poate chiar 80-90% din capacitate. Exista insa o metoda foarte eficiente de desulfatare pentru acumulatorii Pb-acid. Se bazeaza pe incarcarea cu impulsuri de curent de inalta frecventa (zeci KHz) impulsuri care cica sparg macrocristalele de sulfat si regenereaza pasta placilor (am gasit un articol despre asta pe net si o schema). Oricum, un cunoscut a incercat o schema din astea si a obtinut rezultate excelente pe acumulatori Pb-acid complet morti, deci se pare ca treaba functioneaza. Incearca o cautare pe google dupa desulfatare sau asa ceva si vezi ce gasesti daca te intereseaza sa-l recuperezi mai mult.
0

#14 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 09 September 2004 - 05:20 PM

Da am si eu un acumulator cu plumb si nu scrie daca este cu acid.
12v la 7A
Are cateva capacele care sunt lipite.
Am deslipit unul si sub el am gasit un alt capacel de cauciuc si l-am scos si pe ala. Am intors bateria dar nu curge nimic. Am bagat ceva in ea si are un cauciuc in ea deasupra perte placi deci nu am cum sa ajung la acid sau ce are acolo.
Acum nu stiu daca este cu acid si este sigilata sau este cu gel.
Oricum are sub un volt si nu ma indur sa o pun la incarcat.
0

#15 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 09 September 2004 - 08:21 PM

bun....asta este la acumulat pe Pb dar la cei ni-cd sau ni-mh cum se face revitalizarea?am vazut pe net ceva scheme de "sterge memoria acumulat" si il aduce undeva pe la 95% din valoarea lui initiala?atunci un pachet daca ii vorba poate tine 10 ani?poate mai mult?
0

#16 Useril este offline   tavix 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 09-September 04

Postat 10 September 2004 - 09:21 AM

:)
La Ni-Cd sau MH recuperarea din "memorare" se face printr-un proces similar cu cel de formare, descarcare completa sub 1V pe element si reincarcare urmata de overcharge dar cu curent mic 0.1C pentru a nu supraincalzi acumulatorul, apoi se repeta pana cand e bun.
Daca nu-si revine inseamna ca are si alte stricaciuni, cel mai rapid se duce separatorul dintre placi, care este afectat in special de temperatura ridicata(deci atentie mare la incalzirea excesiva din timpul incarcarii). Manifestarea tipica in cazul unui separator dus este cresterea curentului de autodescarcare, acumulatorul se autodescarca complet intr-o saptamana si chiar mai repede, in acest caz nu mai exista remediu.
0

#17 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 14 September 2004 - 09:15 PM

am priceput...dar...ca sa incarc acumulatorii,incarcatorul trebuie sa fie conectat la o baterie de masina de 12v.am facut rost de o baterie de masina (cand am pus mana pe ea avea 5.8V) si am incarcat-o.dar degeaba nu se ridica mai mult de 7V si "fierb" doar 3 elementi.ce are? sa fie de vina concentratia acidului?sau placile de pb s-au dus?ahh....bateria a stat cam un an fara consumator prin garaj :)
0

#18 Useril este offline   tavix 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 09-September 04

Postat 15 September 2004 - 03:24 PM

:)
Daca are doar 7V (juma' din cat ar fi normal) si fierb doar 3 elementi, este foarte probabil ca ceilalti 3 elementi(care nu fierb) sunt in scurt si nu mai lucreaza. Nu cred ca poti sa mai faci ceva pentru ei.
0

#19 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 15 September 2004 - 04:08 PM

Exact cum spune tavix elementii care nu fierb sunt terminati. Ei pot ramine in scurt sau chiar ni mai conduc mai deloc curentul. Acelasi lucru am patit la o baterie de la camion care spre norocul meu avea doar un element dus si am pus o punte (strap) perte el.
0

#20 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 16 September 2004 - 08:04 AM

"lumea zice ca"... o solutie viabila in revitalizare, in special a acumulatorilor pe baza de Pb, o constituie incarcarea in impulsuri, si mai ales cate-un impuls scurt si puternic pe invers.

Mai jos e o ... schema la care ma chinui de cativa ani de zile aproape. Nuuu.. nu-i chiar asa grea schema, n-am gasit o piesa doua si... in ritmul in care-mi caut eu piese, este normal sa tina asa de mult timp.
Deci, schema va rugam:

http://www.geocities.com/alexella.geo/temp.../desulfator.pdf

Zice-se ca efecte similare se pot obtine si pentru celulele de tip NiCd si NiMh.

La ultimele tipuri de baterii, o alta metoda aprobata de public este aplicarea unei descarcari capacitive pe celula bolnava. Metoda se numeste "battery zapping".


Ambele subiecte sunt inca in studiu....
Timp sa fie...
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#21 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 16 September 2004 - 08:30 PM

"La ultimele tipuri de baterii, o alta metoda aprobata de public este aplicarea unei descarcari capacitive pe celula bolnava. Metoda se numeste "battery zapping". "

adica iau un un "borcan de muraturi" de vreo xV si capacitate de unu micro farad si pun pe celula?
0

#22 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 17 September 2004 - 07:58 AM

Desi afirmatia ta jigneste firme care produc zapper-e care costa intre 159$ si peste 500$... in esenta raspunsul este DA!

Dar, se mai impun cateva precautii, pentru cei care lucreaza pentru prima data cu asa ceva:
manusi, ochelari de protectie.... chestii.
Plus alte cateva detalii, celula trebuie sa fie intr-o anumita stare... etc....
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 September 2004 - 03:06 PM

Dar tensiunea cum trebuie sa fie ? De aceeasi polaritate sau inversa ?
0

#24 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 17 September 2004 - 05:17 PM

de ce polaritate? hm....

pai, teoretic + la + si - la -.

oricum, important este ca celula bolnava sa fie descarcata in prealabil caaat mai bine.
Si lent, ca sa dea din ea tot ce-a mai ramas si ca sa nu se opuna prea mult.

(o sa vedeti ca schinteia pe o celula incarcata va fi mult mai mica decat pe una descarcata. Semn ca-n cazul doi, celula anihileaza o buna parte din curent).

Nu stiu exact ce se intampla daca pui invers.... dar e mai bine sa nu.
Daca celula e bine incarcata... s-ar putea sa fie chiar distractiv...


alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#25 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 17 September 2004 - 05:56 PM

Daca celula are ceva curent si pui invers iese sigur fuuuum.
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 September 2004 - 09:04 PM

Eu am intrebat ca sa inteleg ce se intampla. Daca punem + la + atunci inseamna ca noi crestem un pic tensiunea pe baterie ( cat se descarca condensatorul ) . Deci asta-i fenomenul ?
0

#27 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 20 September 2004 - 08:55 AM

Nu, fenomenu' nu tine de cresterea tensiunii. Asta e.. efect secundar.

O mare parte din acumulatori se strica in sensul ca acumuleaza tot mai putina capacitate pe motivul cresterii rezistentei interne. Rezistenta creste pentru ca in interior se formeaza niste formatiuni cristaline intre anod si catod. In timp, aceste formatiuni devin din ce in ce mai dense si ajung in final sa scurt-circuit-eze acumulatorul (pe interior).

Aceasta descarcare de pe un condensator reprezinta de fapt un impuls de curent de MARE amperaj dar de foarte scurta durata. Curentul tre' sa fie cat mai mare pentru a distruge formatiunea cristalina iar durata cat mai scurta pentru a nu distruge termic acumulatorul.

O varianta barbara si foarte riscanta este aceea de a folosi in loc de condensator.. o baterie de masina. Dar, imi declin orice responsabilitate fata de cei care folosesc aceasta metoda ce poate rezulta in rani prin arsura si intoxicatii grave. Nu glumesc.... Pana acuma, eu doar m-am ars...


alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 September 2004 - 02:16 PM

Ok. Am inteles. Concis, clar si la obiect.
Ce parere ai despre acumulatorul ( Ni Cd ) de la receptorul modelului sechestrat in copac ? Dupa o luna de stat descarcat complet se va resimti ?
0

#29 Useril este offline   charlie 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 765
  • Inregistrat: 31-May 04

Postat 20 September 2004 - 03:48 PM

Ma bag si eu putin in discutia asta...cu putina caterinca si va intreb daca stiti vreo metoda care sa merga la toate "operatiile" astea de incarcare, descarcare, revitalizare a acumulatorilor care sa faca cumva sa scada "durata", timpul necesar pentru aceste opertaii.

Nu stiu cum naiba da eu ma plictisesc tare cand trebuie sa fac 5 cicluri la un acumulator cu curenti mici ca sa-l revigorez ca sa nu mai zic ca am un pumn de acumulatori de 2100 la care dureaza de ma plictisesc o incarcare si o descarcare. ca sa nu mai zic de un ciclu de 2-3 incarcari/descarcari...si unde mai pui ca sunt 8.

Asadar aveti vreo idee...sa facem cumva sa devine toata treaba "instantanee".

Acum zic si eu...nu sariti pe mine.

Specific ca am un charger destept si tot ma plictisesc... chiar daca face el tot. :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#30 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 September 2004 - 03:59 PM

am impresia ca accu ni-mh obosesc (imbatranesc)
sa va dau un exemplu:folosesc 7 celule nimh /1000 mah.pana acu o luna o incarcare la 1000 mah dura cam 35-40 min.
acum sub 1 ora nu scap.
io n-am charger destept(nu stie sa descarce).acasa cand am timp ii descarc pe un speed300 cu reductor si elice 9x7 cu motoru in 30% pana taie controleru.
si dupe aia ii dragalesc cu 500mah pana zice hopa delta-peaku.
o sa vad sambata la zbor ce treaba am facut.

alexello une'esti cand e nevoie de tine? :)
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu