Trex 500 EP DIFERENTE INTRE CF si GF
#1
Postat 23 June 2009 - 11:14 AM
Multumesc
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2
Postat 23 June 2009 - 01:16 PM
Unul este din fibra de sticla GF, altul din carbon CF .
Il iei pe care vrei ( se spune ca la electrice frame-ul din carbon ar creea ceva curenti electrostatici
sau asa ceva ( nu stiu exact ) si ca ar putea apare anomalii in functionarea receptoarelor a servourilor
dar nu am auzit pe cineva care a patit-o concret.
Cel din carbon cred ca este si ceva mai scump.
Eu as lua T-rex 600.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 23 June 2009 - 01:18 PM
#3
Postat 23 June 2009 - 01:33 PM
REAL DESIGN, la Jun 23 2009, 02:16 PM, a spus:
Unul este din fibra de sticla GF, altul din carbon CF .
Il iei pe care vrei ( se spune ca la electrice frame-ul din carbon ar creea ceva curenti electrostatici
sau asa ceva ( nu stiu exact ) si ca ar putea apare anomalii in functionarea receptoarelor a servourilor
dar nu am auzit pe cineva care a patit-o concret.
Cel din carbon cred ca este si ceva mai scump.
Eu as lua T-rex 600.
Multumesc , pt. raspunsul foarte clar , legat de trex 600 ; am deja un raptor 30 ( dintr-o clasa mai apropiata de 600 ) dar vreau sa schimb flotila de 450 asa ca ...
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 23 June 2009 - 01:33 PM
tantar, la Jun 23 2009, 12:14 PM, a spus:
Multumesc
T..
inca nu l-am pus la vanzari ....
am 500 cf aranjat boboc etc. vb pe mail, daca esti interesat.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#7
Postat 26 June 2009 - 09:48 PM
cornel parscov, la Jun 26 2009, 10:01 PM, a spus:
de ce gf si nu cf ..argumentul ma intereseaza?
p.s
1. carbonul e mai rezistent ca fibra de sticla .
2. carbonul e mai usor ca si fibra de sticla(vreo 30-35 grame parca e diferenta la t-rex 500)
3. t-rex 500 nu e frame craker..adica la crash sansele sunt foarte mici sa spargi frame-ul
Aceasta postare a fost editata de nen77: 26 June 2009 - 09:48 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#8
Postat 27 June 2009 - 07:52 PM
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#10
Postat 04 July 2009 - 10:01 PM
cornel parscov, la Jun 28 2009, 09:47 PM, a spus:
Salutare domnilor , astazi , in sfarsit , am reusit sa ridic TREX'UL 500 de abia achizitionat ( nen 77 este mai usor cu un 500 ) , ESTE SUPER SCULA , dupa ceva reglaje a decolat aproape singur . Sunt super incantat , asta in detrimentul raptorului 30 care ma astepta de 2 saptamani . Ce alte recomandari mai puteti da unui proaspat propietar de Trex 500
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2