intrebare motor termic
#1
Postat 21 May 2004 - 07:10 AM
Am o intrebare referitoare la montajul motoarelor termice pentru aeromodele... la extra 300 mi se cere ca motorul sa fie cu capul in jos deci in zbor normal motorul e ca si cum ar fi in zbor pe spate (nu e chiar fix in jos ci putin inclinat fata de verticala... dar tot cu capul in jos este).
ce precautii suplimentare trebuie sa iau pentru astfel de montaj? motorul merge la fel ca si cand ar fi cu capul in sus? trebuiesc alte reglaje? e vorba de un motor magnum 0.36. (cu bujie).
MIG-29
#2
Postat 21 May 2004 - 09:18 AM
Motorul merge la fel ca si cu capul in sus.
Precautii ce trebuie sa le iei:
- se poate ineaca destul de repede din cauza ca surplusul de combustibil iese cam greu in cazul asta.
- sa ai grija mare la terenul de zbor pentru ca fiind cu carburatorul in jos trage foarte rapid mizeriile de pe pista. O pista de asfalt ar fi indicata, sau eventual un filtru aero.
Vivi
#3
Postat 21 May 2004 - 09:26 AM
Am sa folosesc o pista de beton.. dar mi-e cam frica la aterizare si ma atrage iarba de alaturi de pista... parca-i mai sigur la aterizare:)
N-am filtru aero... probabil saptamana viitoare cel mai devreme pot cumpara unul.
MIG-29
#4
Postat 21 May 2004 - 09:31 AM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 21 May 2004 - 09:31 AM
Cu rabdare si ciocan.
#5
Postat 21 May 2004 - 10:39 AM
Citeaza
...asta depinde cat de mult tii la motorul tau... :rolleyes:
#6
Postat 21 May 2004 - 11:09 AM
Vivi, la 21 May 2004, 11:39, a spus:
Dormi cu el pe perna, poate o sa-i fie mai bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Cu rabdare si ciocan.
#7
Postat 21 May 2004 - 01:28 PM
Cauta numai un filtru si da-mi de veste pe unde ai gasit. Marinaru vorbeste usor ca doar are o debara plina numai cu motoare termice... :rolleyes:
#9
Postat 21 May 2004 - 02:24 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#10
Postat 21 May 2004 - 02:34 PM
Intr-un manual de la un termic de 1.5 cubici am vazut urmatoarea sugestie:
pentru medii cu mult praf se poate folosi pe post de filtru o bucatzica de ciorap de dama legata cu un elastic pe gura carburatorului... :)
N-am probat-o dar suna interesant.... poate te ajuta!
Bafta.
#13
Postat 21 May 2004 - 06:41 PM
am vazut poza cu ciorapu'n motor. nu e prea placut. si cam stupid pentru un american caresi permite 5 dolari pe un filtru de calitate
#14
Postat 21 May 2004 - 07:46 PM
intr-adevar ciorapii s-ar putea sa aiba aceeasi posibilitate de filtrare de aer... dar am sa cumpar un filtru din doua motive:
1.) nu am ciorapi de dama
2.) nu vreau sa risc sa-l bag in pamant...
obs.: totusi daca se lipeste cu epoxy ciorapul de carburator s-ar putea sa nu mai fie aspirat... decat daca se rupe in zbor...
MIG-29
P.S.: pentru marinaru: nene cat eram in bucuresti n-ai zis nik de debaraua aia... macar asa sa fi facut un tur de vizita sa-mi faci in ciuda ce ai tu si ce n-am eu B) apropos... cu "ocaziunea" urmatoare poate facem schimb de niste chestii... :) are cineva vreun motor termic rusesc "taifun"? sper ca retin bine numele si astea erau rusesti... de mult timp imi doresc sa zbor cu un motoras rusesc... prima data si ultima cand am vazut o asemenea bijuterie a fost acum 8 ani de zile la Saliste-Sibiu... din pacate eu trageam la motor de cauciuc (parca B-2 se numea cateogoria)...