Modelism - RHC Forum: intrebare motor termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

intrebare motor termic

#1 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 May 2004 - 07:10 AM

Buna ziua!

Am o intrebare referitoare la montajul motoarelor termice pentru aeromodele... la extra 300 mi se cere ca motorul sa fie cu capul in jos deci in zbor normal motorul e ca si cum ar fi in zbor pe spate (nu e chiar fix in jos ci putin inclinat fata de verticala... dar tot cu capul in jos este).
ce precautii suplimentare trebuie sa iau pentru astfel de montaj? motorul merge la fel ca si cand ar fi cu capul in sus? trebuiesc alte reglaje? e vorba de un motor magnum 0.36. (cu bujie).

MIG-29
0

#2 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 May 2004 - 09:18 AM

Salve!

Motorul merge la fel ca si cu capul in sus.
Precautii ce trebuie sa le iei:
- se poate ineaca destul de repede din cauza ca surplusul de combustibil iese cam greu in cazul asta.
- sa ai grija mare la terenul de zbor pentru ca fiind cu carburatorul in jos trage foarte rapid mizeriile de pe pista. O pista de asfalt ar fi indicata, sau eventual un filtru aero.

Vivi
0

#3 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 May 2004 - 09:26 AM

Salut!

Am sa folosesc o pista de beton.. dar mi-e cam frica la aterizare si ma atrage iarba de alaturi de pista... parca-i mai sigur la aterizare:)

N-am filtru aero... probabil saptamana viitoare cel mai devreme pot cumpara unul.

MIG-29
0

#4 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 May 2004 - 09:31 AM

...renunta la ideea cu filtrul si zboara linistit pe iarba!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 21 May 2004 - 09:31 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#5 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 May 2004 - 10:39 AM

Citeaza

...renunta la ideea cu filtrul si zboara linistit pe iarba!!!

...asta depinde cat de mult tii la motorul tau... :rolleyes:
0

#6 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 May 2004 - 11:09 AM

Vivi, la 21 May 2004, 11:39, a spus:

...asta depinde cat de mult tii la motorul tau... :rolleyes:

Dormi cu el pe perna, poate o sa-i fie mai bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#7 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 21 May 2004 - 01:28 PM

In fond si la urma urmei motorul este un consumabil...SCUMP! Si eu ma gandeam deja la un filtru aero pentru modelul meu ca e pacat de motor! Mai ales ca este cu carburatorul in jos si are tendinta de a capota mereu...
Cauta numai un filtru si da-mi de veste pe unde ai gasit. Marinaru vorbeste usor ca doar are o debara plina numai cu motoare termice... :rolleyes:
0

#8 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 May 2004 - 02:18 PM

o debara jumate
DT
0

#9 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2004 - 02:24 PM

consumabile sunt cam toate, important sa asigure prestatiile, asa cum sunt ele concepute. nu sunt impotriva menajarii diverselor chestii care (chiar) costa bani.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#10 Useril este offline   Dot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 14-January 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2004 - 02:34 PM

Salut,

Intr-un manual de la un termic de 1.5 cubici am vazut urmatoarea sugestie:

pentru medii cu mult praf se poate folosi pe post de filtru o bucatzica de ciorap de dama legata cu un elastic pe gura carburatorului... :)

N-am probat-o dar suna interesant.... poate te ajuta!

Bafta.
0

#11 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 May 2004 - 02:46 PM

ZOD, la 21 May 2004, 15:18, a spus:

o debara jumate

Debara de om gospodar are Marinaru asta!!!...
Imi place aia cu ciorapul de dama!!!...o sa incerc chiar cu un portjartier intreg :)
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#12 Useril este offline   Dot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 14-January 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2004 - 02:52 PM

Neneee....... da' ce pervers esti....... :)
0

#13 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 21 May 2004 - 06:41 PM

da, partea cu ciorapu este interesanta da pentru novicii care o musca. intrun post de pe alt forum cineva a incercat metoda pe un os de 10cc si in zbor carburatorul a supt ciorapul. motorul sa oprit si modelul a picat.

am vazut poza cu ciorapu'n motor. nu e prea placut. si cam stupid pentru un american caresi permite 5 dolari pe un filtru de calitate
come to the dark side. we have cookies!
0

#14 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 May 2004 - 07:46 PM

salut!
intr-adevar ciorapii s-ar putea sa aiba aceeasi posibilitate de filtrare de aer... dar am sa cumpar un filtru din doua motive:

1.) nu am ciorapi de dama
2.) nu vreau sa risc sa-l bag in pamant...

obs.: totusi daca se lipeste cu epoxy ciorapul de carburator s-ar putea sa nu mai fie aspirat... decat daca se rupe in zbor...


MIG-29

P.S.: pentru marinaru: nene cat eram in bucuresti n-ai zis nik de debaraua aia... macar asa sa fi facut un tur de vizita sa-mi faci in ciuda ce ai tu si ce n-am eu B) apropos... cu "ocaziunea" urmatoare poate facem schimb de niste chestii... :) are cineva vreun motor termic rusesc "taifun"? sper ca retin bine numele si astea erau rusesti... de mult timp imi doresc sa zbor cu un motoras rusesc... prima data si ultima cand am vazut o asemenea bijuterie a fost acum 8 ani de zile la Saliste-Sibiu... din pacate eu trageam la motor de cauciuc (parca B-2 se numea cateogoria)...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu