Motoare termice de la diversi producatori .....
#31
Postat 14 August 2009 - 07:58 PM
Am OS 46 AX si OS 55AX. Ambele merg impecabil si pornesc la con. 55-ul nu are consum mare deloc; am zburat Katana 50 cu motorul asta si dupa 15 minute rezervorul nu era mai gol de 3/4.
Petru modelul tau OS 55AX este perfect. Inclusiv pentru Piperul ala, daca vrei sa il zbori scale.
#32
Postat 14 August 2009 - 08:07 PM
Sunt fabricate exclusiv prin frezare CNC (mai putin pistonul). Toate marimile din gama sunt prevazute cu 2 segmenti (unul de compresie, altul raclor). Toate vin reglate si rodate din fabrica. Nu necesita suprapresiune in rezervor. Admisia cat si evacuarea sunt in capul cilindrului, nu in vilbrochen(admisia) ca la toate celelalte motoare. Functioneaza cu majoritatea bujiilor pentru 2T.
In 1996 am vazut la un mondial de machete un Laser 1.80 montat pe un Albatros al lui Marx Merckenschlager (Germania), care a si iesit campion mondial atunci. Motorul lui avea pe log-book peste 650 ore de functionare, fara sa umble la el.
Anul asta am vazut in Norvegia un Laser .80 montat pe un Hurricane de 1,70 m anvergura. Posesorul mi-a spus ca il folosea de 10 ani fara sa fi umblat la el mai mult de un click-doua la jigler, functie de combustiil.
Sunt foarte fiabile, foarte puternice, dar sensibil mai scumpe decat altele in 4T. Asta este si motivul pentru care fabricantul nu-l vinde decat direct si nu prin intermediari.
Aveti cateva poze de la un Laser .80.
Mai multe informatii pe www.laserengines.com
#33
Postat 14 August 2009 - 09:06 PM
Laser-ul este cu doua axe cu came ca si Enya, la care te poti juca putin la distributie ca sa o optimizezi pentru cuplu sau turatie, in functie de elicea pe care o ai.
REAL DESIGN, la Aug 14 2009, 07:57 PM, a spus:
Am fost doua duminici consecutive la zbor la aproximativ 50 Km de Bucuresti.
- In prima duminica am ajuns pe la ora 11 la camp si pana la oara 17 m-am chinuit sa reglez un
Magnum 4T ! Nu statea la ralanti nici batut ! Amortisem de tot stand aplecat pe langa model !
la 17,30 s-a stabilizat dar cu un ralantii foarte mare si AM FACUT UN SINGUR ZBOR in aceea zi
iar la aterizare am oprit motorul in aer caci cu ralantiul ala ...... !
Se merita ?? Eu zic ca NU !
- A doua duminica am luat doua alte modele - unul cu OS 61 FX la care am pus si pompa Perry pentru alimentare.
Am reglat 10 min cu ajutorul colegilor inclusiv pompa si reglat a ramas !
Celalalt cu motor Saito 63 , a fost si mai bestial 2 min de reglaj.
Dar nu am avut ce face si m-am ambitionat cu modelul cu motor Magnum si
iar am pierdut 2-3 ore si tot nu a vrut !! Am demontat rezervor , furtune, filtre TOT si am sa pun altele noi !
Intre timp am comandat si set reparatie motor ( Cilindru + piston si segment )
Se merita ?? Eu zic iarasi ca NU !
Cum ai distrus setul ? La cat mergi tu, chiar si cu amestec excesiv de sarac si ulei Meccamo (adica fara ulei) si tot nu avea cum sa se uzeze atat de rau. Pentru motoare indaratnice, tunari si preparari poti apela la serviciile mele.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 14 August 2009 - 09:15 PM
TEL. 0726.191.725
#34
Postat 15 August 2009 - 03:20 AM
Pentru cei din urma le sugerez:
http://www.rcvengines.com/rcv120sp.htm
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 August 2009 - 03:21 AM
#35
Postat 15 August 2009 - 08:15 AM
ERASER, la Aug 14 2009, 10:06 PM, a spus:
Laser-ul este cu doua axe cu came ca si Enya, la care te poti juca putin la distributie ca sa o optimizezi pentru cuplu sau turatie, in functie de elicea pe care o ai.
Cum ai distrus setul ? La cat mergi tu, chiar si cu amestec excesiv de sarac si ulei Meccamo (adica fara ulei) si tot nu avea cum sa se uzeze atat de rau. Pentru motoare indaratnice, tunari si preparari poti apela la serviciile mele.
Multumesc !
Cum vin piesele am sa te deranjez ! Le-am comandat pentru ca nu are compresie buna cand dai la pala dar asta am inteles ca este boala lor de noi !
Se tureaza si are super repriza - cu 12x8 ajunge la 9.500 rot dar nu sta la ralanti . Am schimbat rezervorul si l-am mutat langa panoul de foc ( era mai in
spate cu aprox. 5 cm ).
#37
Postat 18 August 2009 - 06:07 PM
Ulei:
cele LA minimum 18%
cele AX minimum 16%
Vorbim de combustibili buni. Daca utilizezi din ceilalti...total nerecomandabil...atunci procentul de ulei ar trebui sa fie 20% si respectiv 18%....cel putin eu asa stiu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Preferabil ca in uleiul sa fie sintetic amestecat cu ricin.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 August 2009 - 06:09 PM
#39
Postat 18 August 2009 - 08:39 PM
Dan Andrei, la Aug 18 2009, 08:06 PM, a spus:
Am folosit mult timp un ASP .46 2T (anii '96-98).
A pornit din prima pala, la relanti.
Odata stabilita setarea jiglorului de combustibil, nu i-am mai schimbat pozitia 2 ani, pana cand l-am facut cadou impreuna cu un model bushit (US AirCore NightHawk).
Motorul pe care l-am avut eu se poate cataloga drept SUPERB!...intretinere minima, putere in exces(fara nitro)....
Nu ma indoiesc ca mai sunt si alte pareri.
#40
Postat 18 August 2009 - 08:47 PM
Nu ma indoiesc ca mai sunt si alte pareri.
[/quote]
O prima parere inbucuratoare :rolleyes:
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#44
Postat 18 August 2009 - 09:10 PM
Am un Saito .82 4 timpi care are 500 g cu toate accesoriile fata de OS max .55 AX 2 timpi in aceasi configuratie 525 g.
Cu privire la calitatile motoarelor la noi a devenit un fix cu acest OS deoarece au cam fost primele de calitate care au aparut pe la noi dupa Magnum care acum vreo 4-5 ani era venerat cu toate ca era greu de reglat sau imposibil.
Mai sunt marci de calitate cum ar fi Webra care fac niste motoare de calitate foarte buna si foarte usoare.
In fine este mult de discutat pe aceasta tema dar nu mai am rabdare...
O seara buna !
Later edit:
Apropo, poate ma ajuta cineva daca reusesc sa vin si eu pe camp la Chitila cand sunteti si voi sa verific cu un cantar cat trage acest Saito cu care ma laud:)
Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 18 August 2009 - 09:19 PM
#45
Postat 18 August 2009 - 09:20 PM
dan_mitea, la Aug 18 2009, 07:07 PM, a spus:
Ulei:
cele LA minimum 18%
cele AX minimum 16%
Vorbim de combustibili buni. Daca utilizezi din ceilalti...total nerecomandabil...atunci procentul de ulei ar trebui sa fie 20% si respectiv 18%....cel putin eu asa stiu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Preferabil ca in uleiul sa fie sintetic amestecat cu ricin.
Multumesc frumos Domnul Dan intodeauna pe faza !
#46
Postat 19 August 2009 - 02:24 AM
cosmindjc, la Aug 18 2009, 10:10 PM, a spus:
Am un Saito .82 4 timpi care are 500 g cu toate accesoriile fata de OS max .55 AX 2 timpi in aceasi configuratie 525 g.
@adrian82. Cu placere.
Dar puterea motorului?
Excelenta ideea de a vedea tractiunea la cele doua motoare. Poate ne vom lamuri daca conteaza sau nu puterea.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 August 2009 - 02:30 AM
#47
Postat 19 August 2009 - 07:52 AM
9unuunu, la Aug 18 2009, 09:49 PM, a spus:
Daca este acrobat si vrei a faci 3D pune 61 FX ! Al lui Turok nu era un acrobat ci un " racer ' de viteza !
Tie i-ti trebuie unul la care sa poti pune o elice mare cu pas mic 14X5 ... etc iar 55 - ul nu va
putea face fata prea bine.
#48
Postat 19 August 2009 - 07:53 AM
adrian82, la Aug 18 2009, 06:20 PM, a spus:
Cool Power cu 10 % nitro si este super suficient !
#49
Postat 19 August 2009 - 08:20 AM
dan_mitea, la Aug 19 2009, 03:24 AM, a spus:
Dar puterea motorului?
Excelenta ideea de a vedea tractiunea la cele doua motoare. Poate ne vom lamuri daca conteaza sau nu puterea.
Saito .82 are 1,5 HP la cca 7000-8000 rpm si OS .55 AX are 1.7 HP la 16000 rpm
Eu l-am pus pe un model de 2700-2800g am folosit la inceput 16% nitro Cool Power iar acum i-am dat sa pape 20% nitro Pro-Patern Cool Power si trage foarte bine, la putin peste jumatate din acceleratie tine modelul in hover.
Si o aparitie foarte tare este un benzinar de la Saito la aceiasi capacitate 13.8 cmc
http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=80302
Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 19 August 2009 - 08:28 AM
#51
Postat 19 August 2009 - 12:52 PM
Multumesc pentru informatie.
#52
Postat 19 August 2009 - 01:04 PM
dan_mitea, la Aug 19 2009, 01:52 PM, a spus:
Multumesc pentru informatie.
Aici am gasit si eu informatia http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=68500
#53
Postat 19 August 2009 - 01:10 PM
PS. Turatia nu-i cam mare in ultimul link? Parca nu se potriveste ceva.....
#54
Postat 19 August 2009 - 01:31 PM
Si se pare ca cei de la Lindinger au fost mai indulgenti, uite si un site care asigura si garantiile pe SUA la Saito:
http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...ProdID=SAIE082A
Nu este recomandat sa-l duci in turatie asa mare, dar se poate.
Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 19 August 2009 - 01:34 PM
#55
Postat 19 August 2009 - 03:20 PM
Stiti cumva un site national care sa vanda bujie cu acel cadreu la baza bujiei pentru a reduce cica consumul si a proteja mai bine rezistenta ?
Oare ce se intampla daca se combina nitrometan + ulei + benzen evident amestecat , ruleaza motorul prost ? Stiu ca la cele benzinare daca le adaugi putin nitro prinde viata dar se duce si repede .
#56
Postat 19 August 2009 - 06:37 PM
Iti multumesc.
#58
Postat 19 August 2009 - 08:03 PM
Borz_Florin, la Aug 19 2009, 08:02 PM, a spus:
Diferenta dintre ele este de 2 ( doi ) !
Daca ar fi cu mai multi timpi diferenta apare cand
incerci sa numeri timpii ( pentru ca ori te plictisesti ori pierzi umaratoarea )
#59
Postat 19 August 2009 - 08:18 PM