Modelism - RHC Forum: Motoare termice de la diversi producatori ..... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Motoare termice de la diversi producatori .....

#61 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 August 2009 - 09:45 PM

Simplu! Diferenta se gaseste in manualul de fizica clasa X-a editat in 1975!Pe vremea aceea se invatau lucruri interesante.Ca si un motor pentru alte destinatii ca motociclete,auto(Trabant),barci
ferastraie necanice etc.motorul in doi timpi imbina la cursa pistonului alimentarea cu amestec carburant(metanol sau benzina)cu evacuarea gazelor arse la ciclul precedent.In general diferenta
o face proportia de carburant si gaze aflate in acelasi timp in cilindru la cursa inferioara.practic in timpul nr.1 pistonul aduce carburant din carter si-l impinge in capul cilindrului.Datorita configuratiei
cilindrului(canelat pe 30%din cursa)gazele rezultate la ciclul precedent sint directionate spre esapament.Timpul 2 consta in arderea initiata de presiunea in cilindru plus bujia incandescenta,detenta cu evacuarea de gaze si reluarea ciclui.Neavind supape de alimentare si evacuare si combustibilul venind prin carter se foloseste carburant cu ulei care spala si unge intreg motorul.Motorul in 4 timpi
are faze de lucru clar diferentiate supapele 2 sau 4 separind timpul de alimentare de timpul de evacuare avind intre timpi fazele de compresie si ardere.Timpii:alimentare,compresie,ardere,evacuare.
Rotind elicea unui OS FS91 de 15cmc sesizezi de fapt 3 segmente de rotatie pina sa simti compresia(este impresia ca e motor in 3 timpi-de ce? se combina inteligent primii doi timpi in unul.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#62 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 August 2009 - 06:25 PM

Remarca este acida,prea acida! Nici chinezii nu sunt prosti sa-si dea cu m...in fasole! Concurenta o stapinesc totusi prin productivitate insa vin din ce in ce mai mult cu calitate!La motoare nu avem ce discuta -produc 70% din motoarele din lumea asta(copiate,modificate,in licenta,multe creeatii remarcabile.Importatorii romani s-au aliniat pe ASP,Magnum,Evolitione..etc si OS Max(facute in japonia)
Eu simpatizez europenele pursinge(J'En de exemplu greutate cu 20% mai mica la aceeasi putere plus foarte fiabile)Bucuria a fost scurta cind exportul de la Just Eng.Anglia mi-a spus cu mindrie ca
sint facute in Taiwan.Piata si-a spus cuvintul : cine a cumparat un OS va mai cumpara ,la fel si cu celelalte.Nu stiu ce vinzator mai trisaza azi !Poate umflind putin pretul !Daca la un second hand pina
in 12 cmc metanol economisesti 100 lei nu-l cumpara !Ia mai bine unul nou smecherii sint printre noi si poti lua un prostrodat care consuma mult la o putere mai mica.Vinzatorul cu firma iti da garantie
;daca nu o ceri esti fraier.Idem la elicii !!!
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu