Pornire grea VIRUS
#1
Postat 28 May 2009 - 07:34 PM
Stima
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2
Postat 28 May 2009 - 07:39 PM
tantar, la May 28 2009, 08:34 PM, a spus:
Stima
T..
cati litri a papat motorul ala si in ce conditii?
daca la incalzire nu mai trage / nu mai porneste e posibil sa nu mai ai compresie. aka setul motor si-a atins durata de viata.
daca detaliezi problema cu simtomatica e mai usor de gasit buba...
p.s. capul de la filtru de aer unde pui gaz e carburatorul

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#4
Postat 28 May 2009 - 09:06 PM
prisi, la May 28 2009, 09:03 PM, a spus:
Ne , de acum ma voi asigura ca ajunge combustibilul ; cred ca este setat , dupa ce porneste merge de ' rupe ' problema este la a doua pornire ; comb. cu 16%
Multumesc
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5
Postat 28 May 2009 - 09:16 PM
tantar, la May 28 2009, 10:06 PM, a spus:
Multumesc
Probabil ca o fi intrat ceva in rezervor si problabil opreste benzina .... nu stiu ce sa zic e cam ciudata problema am si io virus dar nu mi sa intamplat asta ... mai umbla si tu la reglaje sau uitate la ce temperatura ajunge motorul poate nu isi face aeriserea...
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 28 May 2009 - 09:17 PM
#6
Postat 28 May 2009 - 09:32 PM
Ady., la May 28 2009, 10:16 PM, a spus:
O sa incep cu schimbarea filtrului , care este temperatura medie de lucru , la OS 'ul de 6.5 de la heli stiu ca nu trebuie sa depaseasca 100 grade Celsius
Multumesc de raspuns
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#7
Postat 09 June 2009 - 05:24 PM
Aceasta postare a fost editata de ady23: 09 June 2009 - 05:25 PM
#8
Postat 15 June 2009 - 10:26 AM
tantar, la May 28 2009, 10:06 PM, a spus:
Multumesc
Dupa cum spui tu, cred ca motorul lucreaza la o temperatura prea mare. Daca se incalseste excesiv, nu va reporni pana nu se raceste. Temperatura medie de lucru pentru un motor offroad este de 100 - 120grC, pana la un maxim de 135grC. Eu zic sa mai deschizi admisia (high speed-ul) cu 1/2 sau chiar 1 tura.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#9
Postat 15 June 2009 - 12:37 PM
ady23, la Jun 9 2009, 06:24 PM, a spus:
Multumesc f. mult pt. raspunsuri , in parte am gasit problema , pierdusem garnitura de la filtru de combustibil si tragea aer fals pe acolo , legat de temperatura am in buget sa-mi cumpar un termometru , apoi totul va decurge de la sine
Multumesc
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2