Modelism - RHC Forum: Pornire grea VIRUS - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Pornire grea VIRUS

#1 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 May 2009 - 07:34 PM

Salutare domnilor , ca sa nu incarc prea mult o sa trec direct la subiect ; am un VIRUS care nu porneste decat daca pun ceva combustibil in capul filtrului de aer , apoi functioneaza perfect , dar dupa a doua alimentare nu mai porneste decat dupa ce se raceste motorul , care ar putea fi cauza ? Daca cineva este din zona GALATI si ar fi dispus sa-mi acorde ceva asistenta ar fi super .

Stima

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 28 May 2009 - 07:39 PM

Vezi postareatantar, la May 28 2009, 08:34 PM, a spus:

Salutare domnilor , ca sa nu incarc prea mult o sa trec direct la subiect ; am un VIRUS care nu porneste decat daca pun ceva combustibil in capul filtrului de aer , apoi functioneaza perfect , dar dupa a doua alimentare nu mai porneste decat dupa ce se raceste motorul , care ar putea fi cauza ? Daca cineva este din zona GALATI si ar fi dispus sa-mi acorde ceva asistenta ar fi super .

Stima

T..

cati litri a papat motorul ala si in ce conditii?
daca la incalzire nu mai trage / nu mai porneste e posibil sa nu mai ai compresie. aka setul motor si-a atins durata de viata.
daca detaliezi problema cu simtomatica e mai usor de gasit buba...

p.s. capul de la filtru de aer unde pui gaz e carburatorul

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#3 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 May 2009 - 08:03 PM

inainte de a porni primezi carburatorul?adica ajunge combustibil pe furtun la carburator?e setat cum trebuie?ce combustibil folosesti?

Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 May 2009 - 08:03 PM

If it is to be it is up to me
0

#4 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 May 2009 - 09:06 PM

Vezi postareaprisi, la May 28 2009, 09:03 PM, a spus:

inainte de a porni primezi carburatorul?adica ajunge combustibil pe furtun la carburator?e setat cum trebuie?ce combustibil folosesti?

Ne , de acum ma voi asigura ca ajunge combustibilul ; cred ca este setat , dupa ce porneste merge de ' rupe ' problema este la a doua pornire ; comb. cu 16%

Multumesc
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#5 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 May 2009 - 09:16 PM

Vezi postareatantar, la May 28 2009, 10:06 PM, a spus:

Ne , de acum ma voi asigura ca ajunge combustibilul ; cred ca este setat , dupa ce porneste merge de ' rupe ' problema este la a doua pornire ; comb. cu 16%

Multumesc



Probabil ca o fi intrat ceva in rezervor si problabil opreste benzina .... nu stiu ce sa zic e cam ciudata problema am si io virus dar nu mi sa intamplat asta ... mai umbla si tu la reglaje sau uitate la ce temperatura ajunge motorul poate nu isi face aeriserea...

Aceasta postare a fost editata de Ady.: 28 May 2009 - 09:17 PM

0

#6 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 May 2009 - 09:32 PM

Vezi postareaAdy., la May 28 2009, 10:16 PM, a spus:

Probabil ca o fi intrat ceva in rezervor si problabil opreste benzina .... nu stiu ce sa zic e cam ciudata problema am si io virus dar nu mi sa intamplat asta ... mai umbla si tu la reglaje sau uitate la ce temperatura ajunge motorul poate nu isi face aeriserea...


O sa incep cu schimbarea filtrului , care este temperatura medie de lucru , la OS 'ul de 6.5 de la heli stiu ca nu trebuie sa depaseasca 100 grade Celsius

Multumesc de raspuns

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#7 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 09 June 2009 - 05:24 PM

Al meu porneste super pana i-am prins smecheria : suflu pe furtunul care intra in rezervor pana intra putin combustibil in carburator si cam atat, porneste f f usor si al meu are 15l consumati motorul..... Parerea mea nu sint reglajele bine facute nu combustibilul este de vina. Tantar suna-ma iti da Dan numarul.

Aceasta postare a fost editata de ady23: 09 June 2009 - 05:25 PM

0

#8 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 15 June 2009 - 10:26 AM

Vezi postareatantar, la May 28 2009, 10:06 PM, a spus:

Ne , de acum ma voi asigura ca ajunge combustibilul ; cred ca este setat , dupa ce porneste merge de ' rupe ' problema este la a doua pornire ; comb. cu 16%

Multumesc


Dupa cum spui tu, cred ca motorul lucreaza la o temperatura prea mare. Daca se incalseste excesiv, nu va reporni pana nu se raceste. Temperatura medie de lucru pentru un motor offroad este de 100 - 120grC, pana la un maxim de 135grC. Eu zic sa mai deschizi admisia (high speed-ul) cu 1/2 sau chiar 1 tura.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#9 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 15 June 2009 - 12:37 PM

Vezi postareaady23, la Jun 9 2009, 06:24 PM, a spus:

Al meu porneste super pana i-am prins smecheria : suflu pe furtunul care intra in rezervor pana intra putin combustibil in carburator si cam atat, porneste f f usor si al meu are 15l consumati motorul..... Parerea mea nu sint reglajele bine facute nu combustibilul este de vina. Tantar suna-ma iti da Dan numarul.

Multumesc f. mult pt. raspunsuri , in parte am gasit problema , pierdusem garnitura de la filtru de combustibil si tragea aer fals pe acolo , legat de temperatura am in buget sa-mi cumpar un termometru , apoi totul va decurge de la sine

Multumesc

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu