Modelism - RHC Forum: Barca de nadit tip monococa cu 2 cuve - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Barca de nadit tip monococa cu 2 cuve cum sa o contruiesti de la zero

#61 Useril este offline   Anukis 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 02-May 09

Postat 02 June 2009 - 08:00 AM

Vezi postareaFreigeboren, la Jun 1 2009, 11:26 AM, a spus:

Stimate Domnule Anukis, SI eu sunt incepator in ale navomodelismului , si as dori sa va informez ca : DA , am vazut o coca realizata de Ipsi (aici suntem niste "entitati" virtuale si e cam contraproductiv sa ne tot "domnim")

"nu sunteti pe acelasi ca sa puteti purta discutii pe aceasta tema cu el." mai omule , eu desi sunt "amator" in discutiile astea, am invatat vreo 18 ani, absolvind o facultate de elita (la vremea ei, cand inca se facea cate!) si pot sa-ti garantez ca "sunt pe acelasi" ca sa pot purta discutii pe "aceasta tema" cu oricine de pe aici, macar ca s-ar apuca vreunu sa faca vreo nava cosmica RC. E semn bun ca TU , incepator fiind iti poti permite sa spui ca ;;;"coca MEA dupa cum arata , nu e nici la "parterul" (blocului lui Ipsi). dar totodata TOT TU spui :" noi incepatorii ar trebui sa avem ciocul mai mic" !!! ESTI TARE!!! Inima mea este alaturi de tine , sa stii! Esti ca puiu' de lup de la mine din semnatura!

Eu , n-am avut (inca) onoarea (sau inteligenta?!) sa ma duc la EL , dar am discutat cu EL , suficient ca sa-mi dau seama ca este un tip complex si foarte bine pregatit si fundamentat pe ceea ce obisnuieste sa discute. deci N.B.: Recunosc aici , public ca Ipsi este foarte bine pregatit in notiuni de fizica, matematica, chimie cu aplicatie in electro-tehnica si modelism ! NA ! Dar ceea ce chiar nu pricep deloc , este ce-ti veni sa sari chiar la gatu'meu?!