Freigeboren, la Jun 1 2009, 11:26 AM, a spus:
"nu sunteti pe acelasi ca sa puteti purta discutii pe aceasta tema cu el." mai omule , eu desi sunt "amator" in discutiile astea, am invatat vreo 18 ani, absolvind o facultate de elita (la vremea ei, cand inca se facea cate!) si pot sa-ti garantez ca "sunt pe acelasi" ca sa pot purta discutii pe "aceasta tema" cu oricine de pe aici, macar ca s-ar apuca vreunu sa faca vreo nava cosmica RC. E semn bun ca TU , incepator fiind iti poti permite sa spui ca ;;;"coca MEA dupa cum arata , nu e nici la "parterul" (blocului lui Ipsi). dar totodata TOT TU spui :" noi incepatorii ar trebui sa avem ciocul mai mic" !!! ESTI TARE!!! Inima mea este alaturi de tine , sa stii! Esti ca puiu' de lup de la mine din semnatura!
Eu , n-am avut (inca) onoarea (sau inteligenta?!) sa ma duc la EL , dar am discutat cu EL , suficient ca sa-mi dau seama ca este un tip complex si foarte bine pregatit si fundamentat pe ceea ce obisnuieste sa discute. deci N.B.: Recunosc aici , public ca Ipsi este foarte bine pregatit in notiuni de fizica, matematica, chimie cu aplicatie in electro-tehnica si modelism ! NA ! Dar ceea ce chiar nu pricep deloc , este ce-ti veni sa sari chiar la gatu'meu?!
Baieti, eu aici nu-i fac critica sau apologia lu'Ipsi , ci pur si simplu , dupa o gramada de sfaturi primite de la diversi de aici cat si vizualizarea a "n+1" topice care m-au ajutat enorm , ma simt dator d.p.d.v. moral sa-mi "destainui" propria mea experienta in scopul ca si altii (ca mine) sa poata invata din "tehnicile" mele sau din GRESELILE mele, si eventual chiar eu sa pot primi sugestii in timp real. Deasemenea n-am "caderea" sau posibilitatea de a judeca sau de a edita comentariile altora , deci va rog :
"NU TRAGETI IN PIANIST!"
Si apropo de avansati vs incepatori: Avansatii de azi sunt incepatorii de "ieri" si chiar si un drum de 1000 de km , incepe cu primul pas !