Comparatie intre Spektrum DX7 si JR DSX7
#1
Postat 28 April 2009 - 07:54 PM
Totusi este o diferenta consistenta intre cele 2, de ce?
Ce inseamna practic aceste mixaje si cu ce o sa ma ajute pe mine (in special la pilotarea de heli electrice gen trex)?
Mai stiti si alte deosebiri intre cele 2?
Ma mai vazut ca cica in viitor statiile Spektrum si JR vor avea probleme de legalitate fata de Futaba care nu va avea acesta problema. Ce stiti concret de asta?
#2
Postat 28 April 2009 - 08:11 PM
cornel parscov, la Apr 28 2009, 08:54 PM, a spus:
Totusi este o diferenta consistenta intre cele 2, de ce?
Ce inseamna practic aceste mixaje si cu ce o sa ma ajute pe mine (in special la pilotarea de heli electrice gen trex)?
Mai stiti si alte deosebiri intre cele 2?
Ma mai vazut ca cica in viitor statiile Spektrum si JR vor avea probleme de legalitate fata de Futaba care nu va avea acesta problema. Ce stiti concret de asta?
1.throtel trim -digital
2.are timer,varianta SE nu are trainer
3.are 4 modele deswash
4.diferenta de culoare,mici amanunte
5.mixaje la trex 450 nu ai nevoie,oricum exista 3mix
6.probleme cu legalitatea........nu cred,as fi curios sa aflu
7.minus la ambele,poti folosi numai anumite headtracker(pt FPV)
#3
Postat 28 April 2009 - 08:17 PM
Citeaza
E ca si cand ai spune ca Ford va avea probleme in a mai vinde masini, in comparatie cu Opel, care nu va avea nici un fel de probleme. Nu le purtam noi de grija, stiu ei ce sa faca sa vanda... stati linistiti!
Aceasta postare a fost editata de Primus: 28 April 2009 - 08:17 PM
#4
Postat 28 April 2009 - 09:08 PM
cornel parscov, la Apr 28 2009, 08:54 PM, a spus:
Tinand cont de faptul ca TU ai vazut acest lucru, ideal ar fi sa ne arati si noua unde si cand s-a spus asta. Niste linkuri si eventual si citatele relevante (o fraza sau doua) ar fi mai mult decat binevenite.
#5
Postat 28 April 2009 - 09:23 PM
Graupner, prin IFS3 s-a aranjat, nu stiu Spektrum ce intentioneaza.
#6
Postat 28 April 2009 - 11:10 PM
ave, la Apr 28 2009, 10:08 PM, a spus:
uite ce zice unu pe helifreak:
There's a lot of discussion going on about what will be legal in the future. Spectrum is limited in Europe, but it works by now. If you buy one now, you can use it. But the future isn't as clear... a DSX7 would be interesting too, but it's not legal to use it here.
si mai jos zice:
You can buy a DX7 here in Austria, but the discussion right now is if Spectrum will be legal (in the EU) because they used a gray area of the regulation. It doesn't affect current customer, but shops will not sell it anymore if they can't prove it. The US version isn't legal and never was because it transmits with too much power for EU regulations. I don't know how other countries than Germany or Austria handles that, but if something happens insurance will not pay for it if they find out that the radio wasn't legal.
The new regulation is much more clear that's why Act is coming with their system. This affects the whole EU. There're additional regulations in each EU country... the hardest are in French and Austria. Spectrum will have to prove that they fulfill the new regulation. There're some months left and the German reseller wrote that it will be possible. But no change for about a month and no official prove by now. FASST isn't affected because they always fulfilled the regulation.
si linkul:
http://www.helifreak.com/showthread.php?p=...dsx7#post549975
#7
Postat 28 April 2009 - 11:26 PM
#8
Postat 28 April 2009 - 11:29 PM
takeoff, la Apr 28 2009, 09:11 PM, a spus:
2.are timer,varianta SE nu are trainer
3.are 4 modele deswash
4.diferenta de culoare,mici amanunte
5.mixaje la trex 450 nu ai nevoie,oricum exista 3mix
6.probleme cu legalitatea........nu cred,as fi curios sa aflu
7.minus la ambele,poti folosi numai anumite headtracker(pt FPV)
Nu am inteles exact care are functiile de mai sus dintre cele 2 modele.
Eu am gasit pana acum din descrierile pe magazinele on line urmatoarele diferente:
DX7 are timer | DSX7 are timer de la versiunea V3
DX7 Throttle trim analogic | DSX7 Throttle trim digital
aici observatia ca cica pentru heli termice e mai bine analogic ca taie mai repede gazu .(aicea voi trebuie sa detaliati care stiti :(
ambele au 4 modele de swash
DX7 - are 3 mix-uri programabile | DSX7 are unul singur
aici habar n-am la ce folosesc aceste mixuri programabile . stiu ca acum si in viitorul apropiat nu imi vor folosi dar nu vreau sa iau iar alta comanda peste juma de an!
DX7 - configurat default ca heli | DSX7 - configurat default ca avion
(ambele binenteles se pot programa pentru si pt heli si pt avion)
DSX7 - poate fi usor configurata in Mode 1 sau 2 iar DX7 mult mai greu (sau de loc)
Ce ma mai nedumireste este:
- diferenta de PRET este destul de mare intre ele
- si faptul ca DX7 este mult mai bine documentata pe net ca si DSX7
- iar pe situl www.jrradios.com - distribuitor official in US, DSX7 nici nu apare !!!
Poate sa fie diferenta intre ele data de echiparea pachetului cu servo-uri diferite?
Si alta intrebare ca sa lamurim o data subiectul ca desi am sapat pe net tot nu sunt lamurit:
- cu privire la receptoarele celor 2 RD
AR7000 si JR RD721 ce diferente exista?
Nu stiu de ce dar am impresia ca producatorul lasa intentionat aceste confuzii intre cele 2 modele pentru a cuceri o cota cat mai mare din piata.
Aceasta postare a fost editata de cornel parscov: 28 April 2009 - 11:30 PM
#9
Postat 28 April 2009 - 11:36 PM
Primus, la Apr 28 2009, 09:17 PM, a spus:
E ca si cand ai spune ca Ford va avea probleme in a mai vinde masini, in comparatie cu Opel, care nu va avea nici un fel de probleme. Nu le purtam noi de grija, stiu ei ce sa faca sa vanda... stati linistiti!
la noi nimica nu e clar - azi se poate maine nu - la ce idei au in cap guvernantii astia nu poti sta linistit . am auzit aberatii ca unii ar vrea sa interzica circulatia scuterelor in Bucuresti de exemplu - si nu era mult pana a fi adoptata o hotarare dasta asa, plus si cu treaba asta cu impozitul forfetar - o sa distruga micile afaceri...
#10
Postat 29 April 2009 - 12:04 AM
#11
Postat 29 April 2009 - 12:38 AM
takeoff, la Apr 29 2009, 01:04 AM, a spus:
uite:
http://flying-hobby.com/catalog/product_in...roducts_id=4635
si aici
http://www.rc711.com/shop/product_info.php...roducts_id=1441
ma refer la "one programmable mix" si nu la "Revolution mixing up and down"
si am mai vazut si in alta parte si pe helifreak daca vrei iti mai dau linkuri.
Te rog sa imi explici si mie asa succint ce inseamna mixul ala programabil si la ce lai folosi.
Din ce am inteles eu este ca atunci cand de exemplu actionezi aileronul se produce si o deplasare pe cealalta axa f mica care poate fi compensata prin acest mixaj. Gresesc?
#12
Postat 29 April 2009 - 01:14 AM
#13
Postat 29 April 2009 - 06:14 AM
Citeaza
Vopseaua si forma carcasei. :(
Citeaza
Subscriu.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 April 2009 - 06:14 AM
#14
Postat 29 April 2009 - 03:04 PM
pute a tertip de la o posta
http://www.updaterc.com/V2/catalog/images/graupner/mx12.jpg
MX12 brandat de Graupner/JR
http://www.toprc.co.nz/webshop/images_catalog/JR-DSX7_LRG.jpg
DSX7 brandat de JR/Propo
http://mibomodeli.si/trgovina/images/spektrum_dx7_b1.jpg
Creat si brandat de Spektrum ca urmatorul pas dupa
http://www.modelflight.com.au/pics/spektrum_dx6_g.jpg
#15
Postat 29 April 2009 - 03:25 PM
nu arata,carcasa este identica,mici modificari pe ici colo,am si Mx12 si DSX7.
#16
Postat 29 April 2009 - 03:43 PM
Aceasta postare a fost editata de Calin: 29 April 2009 - 03:43 PM
#17
Postat 29 April 2009 - 03:56 PM