Modelism - RHC Forum: Recomandare Motor 4T - OS sau SAITO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Recomandare Motor 4T - OS sau SAITO

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 April 2009 - 09:46 AM

As dori un sfat : pentru echipare Funtana 125 HANGAR 9

Pentru a alege dintre trei motoare 4T :

O.S. - FS 120 S III - 19,96 cmc la 349 EURO - greutate 920 gr

sau

SAITO FA 120 S GK - 20,00 cmc la 299 EURO - greutate 900 gr.

sau

SAITO FA 125A GK 4T - 20,50 cmc la 329 EURO si mult mai usor - 620 - 700 grame

O.S. - ul cred ca are pompa


Eu as prefera YAMADA dar nu stiu unde sa gasesc in Europa .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 April 2009 - 09:50 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 27 April 2009 - 07:53 PM

Daca te hotarasti sa-ti cumperi SAITO, ceea ce-ti recomand deoarece este mult mai usor decat OS si YAMADA, nu-ti cumpara modelul GK decat daca esti interesat de aspect, unica diferenta intre aceste modele de motoare de la SAITO este culoarea neagra si capacele de la culbutori aurii, din punct de vedere tehnic sunt la fel.

Si apropo, vezi ca greutatile de la motoarele OS sunt cam ajustate pe minus...

Ai aici un link pentru a te documenta cu privire la SAITO: http://saito-engines.info/index.html

Numai bine!

Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 27 April 2009 - 07:55 PM

Cosmin tel. 0742033887
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 April 2009 - 09:08 PM

Vezi postareacosmindjc, la Apr 27 2009, 08:53 PM, a spus:

Daca te hotarasti sa-ti cumperi SAITO, ceea ce-ti recomand deoarece este mult mai usor decat OS si YAMADA, nu-ti cumpara modelul GK decat daca esti interesat de aspect, unica diferenta intre aceste modele de motoare de la SAITO este culoarea neagra si capacele de la culbutori aurii, din punct de vedere tehnic sunt la fel.

Si apropo, vezi ca greutatile de la motoarele OS sunt cam ajustate pe minus...

Ai aici un link pentru a te documenta cu privire la SAITO: http://saito-engines.info/index.html

Numai bine!


Multumesc tare mult de sfat ! Stateam in dubiu numai datorita faptului ca O.S. - ul in cauza cred ca are pompa si nu ar mai fi problema cu
pozitionarea rezervorului ! Nu stiu daca Saito are pompa ! Yamada stiu ca are are ( am deja unul mai mic un YS - FZ-63-S.)
Sunt unele mai mari care au chiar injectie dar cred mai greu de reglat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 28 April 2009 - 03:30 PM

cu motor de 700 de grame nu o sa se centreze modelul fara plumb in bot.
in rest dupa preferinte si buzunar.
flying is my life...
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 April 2009 - 04:06 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Apr 28 2009, 04:30 PM, a spus:

cu motor de 700 de grame nu o sa se centreze modelul fara plumb in bot.
in rest dupa preferinte si buzunar.



Pai Hangar 9 tocmai pe ala usor il recomanda la 4T.

(FA-125A Golden Knight: AH
(SAIE125AGK)

Eu ma gandeam la O.S.-ul cu pompa cum are Florin 100 % find mai popular la noi si avand cam acelasi pret cu Saito dar este mai greu !
Necazul este ca in Europa inca nu a aparut Funtana 125 si din State nu mai iau ca te rup la vama cu taxe si TVA.

P.S. Ma gandeam la Katana 120 E de la Sebart cu kit de conversie la termic ca are Dragos pe stoc , dar alea parca sunt prea firave la trenul
de aterizare si chiar ele in general la structura mai ales la marimea asta.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 28 April 2009 - 04:10 PM

aia de la hangar 9 recomandau os61 sau os91 pentru s90,care este stramosul lui 125.
eu am pus motor dublu din start si s-a centrat impecabil.
toti producatorii in general recomanda motoare mici ca sa iasa ok cu greutatea in linie de zbor.
flying is my life...
0

#7 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 April 2009 - 05:37 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 28 2009, 05:06 PM, a spus:

P.S. Ma gandeam la Katana 120 E de la Sebart cu kit de conversie la termic ca are Dragos pe stoc , dar alea parca sunt prea firave la trenul
de aterizare si chiar ele in general la structura mai ales la marimea asta.


Nu sunt deloc firave la trenul de aterizare. Oricum complet echipate au incarcare alara destul de mica astfel incat sa nu vina precum caramida la aterizare.
Cat priveste structura este adevarat ca sunt usurate cat mai mult, insa exact asa si trebuie ca sa zboare 3D, pentru ca asta si sunt: modele pentru zbor 3D.
Si sa stii ca nici Funtana de la Hangar 9 nu e lucrata altfel pentru ca este tot pentru 3D. E usurata si aia cat de mult se poate.
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 April 2009 - 03:35 PM

Vezi postareaMADA, la Apr 28 2009, 06:37 PM, a spus:

Nu sunt deloc firave la trenul de aterizare. Oricum complet echipate au incarcare alara destul de mica astfel incat sa nu vina precum caramida la aterizare.
Cat priveste structura este adevarat ca sunt usurate cat mai mult, insa exact asa si trebuie ca sa zboare 3D, pentru ca asta si sunt: modele pentru zbor 3D.
Si sa stii ca nici Funtana de la Hangar 9 nu e lucrata altfel pentru ca este tot pentru 3D. E usurata si aia cat de mult se poate.



Silviu , Mada este comparabila Katana 120 cu Funtana125 ? Si daca da ( ma refer la calitatile de zbor ) ce motorizare
ar avea nevoie ( 2T sau 4T ) MlGore spune ca vrea sa puna benzinar Jamara de 26.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 29 April 2009 - 03:37 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 29 April 2009 - 07:51 PM

Eu zic ca sunt comparabile.
Katana de la Sebart am vazut-o si este perfect OS 120 pentru ea. Mie personal benzinarul de 26 mi se pare prea mare pentru ea, dar e doar parerea mea.
Nu am vazut Funtana noua de la Hangar dar recomandarile lor sunt pentru motor de 18 cmc 2T sau benzinar de 20.
0

#10 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2009 - 10:16 AM

Funtana 125: Wingspan: 69.5 in (1765mm)
Overall Length: 68.5 in (1745mm)
Wing Area: 1108 sq in (71.5 sq dm)
Flying Weight: 8–8.5 lb (3.63–4.03 kg)
Engine Size: .6o–1.00 2-stroke; .90–1.25 4-stroke; 20cc gas
Motor Size: E-flite Power 110 brushless motor
Radio: 4+ channel
Servos: 6 required (5 for electric)
Trim Scheme Colors: White HANU870
Spinner Size: 2 1/2 in (65mm) not included


Katana 120 sebart: Apertura alare: 187 cm
Lunghezza: 186 cm
Sup. alare: 78 dm2
Peso: 3.900/4.100 gr.
ODV senza batterie
Radio: 6-canali con 5 servi
digitali con ingranaggi in metallo

Wing Span 187 cm
Lenght 186 cm
Wing area 78 dm2
Weight 3.900/4.100 gr.
RTF less battery
Radio: 6-Channel with
5 digital and metal gear servos

Mie imi iese Katana la 4,6 kg cu benzinar de 26cc, adica o incarcare de 58g/dm^2. Funtana, daca iau in calcul o greutate de 3800 g o sa aibe o incarcare de 53 g/dm^2. Ca lucratura, modelele sunt comparabile. (calitativ vorbind). Nu stiu daca Funtana are ampenajul orizontal profilat, la Katana este. Acum, tu alegi!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 April 2009 - 11:38 AM

Si daca vreau sa pun un 4T ce marime ar trebui ( Saito 125 sau mai mare ) ?

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 30 April 2009 - 11:43 AM
Motiv editare: NU MAI DA QUOTE LA POSTUL ANTERIOR!!!

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 30 April 2009 - 09:03 PM

Vezi postareaMLGore, la Apr 30 2009, 11:16 AM, a spus:

Mie imi iese Katana la 4,6 kg cu benzinar de 26cc, adica o incarcare de 58g/dm^2. Funtana, daca iau in calcul o greutate de 3800 g o sa aibe o incarcare de 53 g/dm^2. Ca lucratura, modelele sunt comparabile. (calitativ vorbind). Nu stiu daca Funtana are ampenajul orizontal profilat, la Katana este. Acum, tu alegi!


Si Katana de la Sebart iese cu o incarcare alara sub 55 gr/dm2 cu OS 120.
Are ampenajele profilate si chiar .......demontabile.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu