Modelism - RHC Forum: rezervor combustibil - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

rezervor combustibil cu indicator de nivel

#1 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

  Postat 26 April 2009 - 09:44 PM

dupa cum bine stiti unii din voi (cei care veniti pe chitila), mi-am facut cu ajutorul lui Hash, un indicator de nivel al combustibilului in rezervor. indica prin 4 leduri fiecare sfert de rezervor. indicatorul, are 4 senzori, plus masa, care au fost fixati pe fundul rezervorului, (vezi foto) si izolati si etansati cu rasina epoxidica, din cea folosita la fibra de sticla. toate bune si frumoasa, a functionat impecabil (si functioneaza in continuare).

Fisier atasat  IMG_7437.JPG (82.34K)
Number of downloads: 370
Fisier atasat  IMG_7438.JPG (79.76K)
Number of downloads: 383

problema cea mai stranie este ca azi, am constatat cu stupoare, ca pierd presiunea din rezervor. motivul: rasina, in contact cu metanolul (5% nitro) s-a macinat. mai exact, s-a facut ca un cauciuc, o parte, i-ar o parte s-a scorojit.

aveti vreo idee, sugestie, cum as putea rezolva acest aspect? ce as putea folosi in loc de rasina respectiva?

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 26 April 2009 - 09:45 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2009 - 10:06 PM

Scoti electronica aia afara si pui doua stuturi cinstite cu garnitura, unul jos si unul sus, si un furtun transparent pe exteriorul modelului daca vrei neaparat indicator. Banuiesc ca nu vedeai in mers cata zeama mai ai....
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#3 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 26 April 2009 - 10:51 PM

Vezi postareaMLGore, la Apr 26 2009, 11:06 PM, a spus:

Banuiesc ca nu vedeai in mers cata zeama mai ai....


nu vad rezervorul decat daca dau aripa jos (lucru incomod).
e si asta cu furtunul o solutie, dar ma gandesc si la cata greutate adaug pe model. montajul electronic este cat o moneda de 50 bani si cantareste f putin.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 26 April 2009 - 10:51 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#4 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2009 - 10:59 PM

Avand in vedere ca rezervoarele sunt facute de obicei din polietilena sau polipropilena, cel mai eficace lipici pt. ele ramane glue-gun-ul, daca nici asa nu rezolvi etansarea eu zic sa incerci treaba cu furtunul.

PS: Ce avion e?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#5 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 April 2009 - 11:12 PM

eu asa aveam la un model cu rezervorul inaccesibil.

Fisiere atasate




0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 April 2009 - 12:40 AM

Eu am acoperit fuselajul in dreptul rezervorului cu folie transparenta. Acum nu mai este nevoie. Fac asa: Numar cate ture de manivela dau la pompa cand rezervorul este gol...sa zicem 30. Cand complectez dupa zbor numar cate ture este nevoie....sa zicem 15. Stiind ca am zburat 15minute si din diferenta turelor ca am golit 50% din rezervor, am toate informatiile necesare.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 April 2009 - 12:41 AM

0

#7 Useril este offline   grundig 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 01-September 08

Postat 27 April 2009 - 08:20 AM

Vezi postareaMLGore, la Apr 26 2009, 11:59 PM, a spus:

Avand in vedere ca rezervoarele sunt facute de obicei din polietilena sau polipropilena, cel mai eficace lipici pt. ele ramane glue-gun-ul, daca nici asa nu rezolvi etansarea eu zic sa incerci treaba cu furtunul.

PS: Ce avion e?

NU faza cu gluegun nu e valabila eu am incercat iar dupa un zbor doua plesnea fara retinere deci nu exista nici o solutie ! Foloseste faza cu furtunul ca e mai cuser!!!

Aceasta postare a fost editata de grundig: 27 April 2009 - 08:21 AM

0

#8 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 27 April 2009 - 08:38 AM

Vezi postareaMLGore, la Apr 26 2009, 11:59 PM, a spus:

PS: Ce avion e?


Cap 580. rezervorul e la interior, fix in capota. il pot vedea doar daca scot buretele protector (iar, un lucru incomod). altfel nu vad nik.

gluegan nu este o solutie viabila, pe polietilena, din care este facut rezervorul, adera superficial. cred ca faza cu furtunul este solutia cea mai OK.

daca mai sunt si alte parereri, sfaturi, le accept cu mare placere.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 27 April 2009 - 08:39 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 April 2009 - 09:04 AM

Parerea mea este ca ce a spus DAN MITEA este cel mai O.K. Timerul pe statie setat cum trebuie si cu timpul te obisnuiesti
cat carburant mai ai, cand umplii da putin pe toba sau numeri cate roatii dai la manivela ( mai greu daca ai pompa electrica ).
Cu cit mai multe modificari la rezervor cu atat mai multe complicatii pot apare ( furtun uzat, aer fals, pierdere presiune etc. ) !

Intre zboruri numeri iar turele de la pompa si poti afla in " X" minute cit ai consumat ( 50 %, 70 % etc ) ti cont si cum ai zburat
( mai in forta cu multe urcari pe verticala, mai linistit cu mult zbor orizontal la viteza redusa etc. )

In final idea este sa tratezi rezervorul ca un PACK de LiPo - tragi tare de el - te tine 7 min, mergi mai usor - te tine 12 min - cand il incarci
vezi cat se incarca - aproape capacitatea lui - clar ai golit " rezerorul ", doar 1/2 din capacitatea lui - clar mai ai juma de " rezervor ".

P.S. si la LiPo sunt tot felul de dispozitive care arata tensiunea dar nu prea sunt folosite.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 27 April 2009 - 11:48 AM

Pentru pompele electrice merge varianta cu cronometrul. De exemplu pe Calmato mie imi lua cam 30-40 s la un rezervor de 270 ml. O sa pun ceasul la asta de pe Iak, din pacate ieri nu am apucat sa zbor. Orientativ (la numarat in gand) sta cam 1' 20" la primul plin. Apoi evident considerabil mai putin.

ATENTIE: de contorizat incepi sa contorizezi din clipa in care intra combustibil in rezervor (la mine dureaza ceva, e un furtun spiralat destul de lung pana acolo). Dupa aia se aplica regula de 3 simpla, si evident se tine cont de sfaturile lui dan_mitea si ale lui REAL DESIGN.
Ave
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu