Truggy 1/10 Monitor de la KLModel Ce componente are standard si cu ce se potrivesc
#1
Postat 07 April 2009 - 03:28 PM
Intebarea mea, pentru cei care il au sau l-au vazut:
- ce componente sunt compatibile cu altele "standard" usor de gasit ? eventual de o calitate mai buna.
- am citit pe forum ca sasiul este identic cu Ansman Royal Flash. Nu stiu nimic despre partea care leaga motorul (care este sigur standard) de sasiu: cutie de viteze, ambreiaj, etc.
Daca este clona 100% a unui model cunoscut cu atat mai bine, sa-mi spuneti numai care :)
Am vrut sa cumpar un Kyosho DST (putin mai scump) dar Kyosho, ca orice firma mare, a facut diverse chestii care sunt numai la ei: rotile nu au hex standard, motorul nu are prindere standard, etc. si asta ma face retinut.
La truggy-ul asta pot spera ca, daca ceva e slab, il pot schimba cu componente mai bune, eventual gasibile in tara. Peste asta, importatorul are un stoc de piese rezonabil.
Inca nu l-am cumparat, maine ma duc sa il vad si o sa mai stau cateva zile sa ma gandesc, sa mai adun informatii.
Am luat de Craciun de la aceeasi firma un buggy electric - Attacker 02s. Nu stiu cum e fata de altele de aceeasi clasa dar fiul meu de 5 ani e foarte multumit. L-am tavalit de cateva ori si nu am avut probleme.
Am o slabiciune pentru produsele chinezesti no-name. Unele sunt uluitor de bine facute la preturi uluitor de mici (motoare brushless, ESC, etc), altele nu merg deloc.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 07 April 2009 - 06:36 PM
Ambele sunt f. bune. La pretul lor, nu cred ca gasesti ceva mai bun. KL Monitor este identic cu Ansman Royal Flash, doar ca ansman-ul este electric, deci probabil ca sunt gaurile din sasiu diferite. in rest orice piesa se potriveste. parerea mea este ca isi merita pe deplin banii.
Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 07 April 2009 - 06:36 PM
#3
Postat 07 April 2009 - 08:55 PM
Oare care e modelul initial dupa care sunt clonate toate ? Pare ca HSP e producatorul chinez nr.1 care se vinde rebranduit in 1000 de feluri.
Scuze posesorilor de Kyosho DBX - rotile sunt standard, am citit multe in ultimul timp si le-am amestecat.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 09 April 2009 - 06:12 PM
Primele impresii sunt bune. Pare lucrat ingrijit. Motorul e cam cel mai mic ce se mai gaseste azi la 1/10 (am vrut un motor mic). Producatorii pun motoare din ce in ce mai mari pe eceasi masina caci marimea vinde.
Cutia avea un miros nasol de cauciuc si plastic care insa pare ca a disparut. In cutie se afla de toate:
- doua surubelnite de o calitate indoielnica;
- doua chei hex in cruce care par OK;
- un glow starter;
- sticlute de alimentare (superbine caci tocmai s-a rupt cea de la Ansman) nu ai ce sa te plangi
RX-ul se alimenteaza cu 4 baterii/Acc. Are un holder standard care este prevazut cu mufa JST, poate fi scosa in afara cutiei cu electronica pentru incarcare usoara.
Manualul nu are multe vorbe dar schema si piesele cu coduri sunt in detaliu.
Azi am pornit-o pentru prima oara si am tras cateva ture la blana ... am glumit am cumparat intai un termometru caci meseriasul fara scule nu e meserias si am inceput rodajul dupa metoda Traxx, asta mi-a fost mie mai simpatica (am citit cateva ore numai despre rodaj si am ajuns la concluzia ca orice rodaj e bun cat timp nu bagi blana si tii motorul la o temperatura optima).
Prima pornire a fost un chin, nici nu ma pricep dar in final a luat-o si nu s-a oprit. Setarile din fabrica par OK. Al doilea tank a plecat usor. Iddle este cam sus, a inceput sa se lase, turatia a crescut, si agata rotile la ralanti. Dupa asta m-am oprit si am plecat acasa caci nu am mai avut timp. Temperatura a fost in jurul a 110C, combustibil de 16%.
Am gasit un loc meserias (pentru mine) pentru rodaj. Pe Grivita, intre podul Basarab si podul Grant sunt in dreptul liniei de tren niste parcari semipustii cu asfalt, plane. Nu deranjezi pe nimeni, nu sunt gura casca. Cat m-am fatait eu au trecut 3 oameni. In vacarmul de pe Grivita motorasul meu abia se auzea. Volumul lui e mult inferior celui de la Savage 25, ala se aude.
Am descoperit pe Tower ca cel mai ieftin motor auto este 50 USD si este de 2.5 cm3. Si din poza pare ca este identic cu este acum pe truggy.
Astept si alti posesori sa scoata capul. Baietii au vadut ceva anul trecut si acum au cateva zeci proaspat importate impreuna cu piese de schimb. Trebuie sa apara si alti posesori.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 09 April 2009 - 09:47 PM
Buggy este sub pragul psihologic de 800 ROn si are, la fel, toate accesoriile, inclusiv sticla pentru combustibil. Pentru cine le cumpara ca sa se distreze si sa se initieze cred ca nu are nici o importanta pe care il ia. Teoretic mai dai 200 RON sa cumperi combustibil (pe care il poti folosii si pentru conditionarea filtrului de aer), acc. sau baterii AA si poti porni treaba. Motorul cum e mic poti sa te dai muuult cu un bidon de 5 litri.
Nu ma-m uitat deloc le cele de 1/8 dar alea sunt deja peste 1000 RON si te gandesti ca poti lua ceva de firma.
Am aruncat un ochi peste manualul de la Ansman MULISHER si pare ca multe chestii sunt identice. Ma intreb care este modelul dupa care toate astea au fost clonate (cu mici variatii).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 09 April 2009 - 09:56 PM
stiganas, la Apr 9 2009, 10:47 PM, a spus:
Buggy este sub pragul psihologic de 800 ROn si are, la fel, toate accesoriile, inclusiv sticla pentru combustibil. Pentru cine le cumpara ca sa se distreze si sa se initieze cred ca nu are nici o importanta pe care il ia. Teoretic mai dai 200 RON sa cumperi combustibil (pe care il poti folosii si pentru conditionarea filtrului de aer), acc. sau baterii AA si poti porni treaba. Motorul cum e mic poti sa te dai muuult cu un bidon de 5 litri.
Nu ma-m uitat deloc le cele de 1/8 dar alea sunt deja peste 1000 RON si te gandesti ca poti lua ceva de firma.
Am aruncat un ochi peste manualul de la Ansman MULISHER si pare ca multe chestii sunt identice. Ma intreb care este modelul dupa care toate astea au fost clonate (cu mici variatii).
Clonate dupa alte clone clonate :D . Macar stii ca-s simple si clar e un lucru bun si gasesti piese ici colo si daca te gandesti ca nu e ceva asa calitativ ar trebui ca asta sa te opreasca sa o fortezi inutil, nici nu ar trebui sa ai nevoie de piese de schimb, daca si ele sunt facute cat de cat din materiale bunicele. Daca vrei neaparat sa faci salturi cat mai mari sau sa vezi cu ce viteza maxima poate sa mearga pe un teren foarte denivelat, nu are de ce sa nu cedeze. Sper ca ati inteles ideea.
Bafta!
#8
Postat 10 April 2009 - 06:12 PM
Acasa am inceput prin a da jos motorul, l-am spalat si am verificat sa vad cum merge. Abia atunci am vazut ca intrase o pietricica in spur si, avident cand ajungea in dreptul ei nu se mai invartea. Ambreiajul nu avea nimic.
A fost o buna ocazie sa spal motorul cu apa si sapun, sa spal putin sasiul si sa incerc sa spal filtrul. Rodaju e practic terminat, acu trebuie sa reglez motorul si sa iii dau bataie pe offroad, nu vreau sa o fac bucati intr-o bordura.
Temperatura motorului se misca intre 110C la relanti si a atins 130C maximum. E destul de mult. Motorul a mers tot timpul frumos (cam inecat dar e firesc) nu s-a oprit niciodata. Bujia originla cred ca a inceput sa nu se simta bine. Cand i-au glow plugul de pe bujie turatia scade, chestie care nu se intampla la inceput. Dupa ce motorul se incalzeste turatia se stabilizeaza.
In continuare multumit.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 10 April 2009 - 08:52 PM
Eu de fiecare data cand mi-am spalat masina, (cu motorul pe ea) am lasat-o la relanty cateva minute dupa.
bafta
#10
Postat 10 April 2009 - 09:07 PM
Dupa aceea l-am sters si l-am pus repede pe masina si am mers cateva minute pana s-a incalzit bine. Orice urma de apa s-a evaporat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 13 April 2009 - 01:59 PM
Mr. F, la Apr 11 2009, 12:04 AM, a spus:
va recomand filtru de aer de la savage ...este dublu si rezista mai mult
si daca ai ulei pe el nu sta apa
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#13
Postat 13 April 2009 - 07:16 PM
Toate motoarele sunt interschimbabile intre ele daca apartin unei categorii sau alteia. Poti de pilda sa pui motor de 5.9 pe Savage 25 (daca ai bani sa dai pe motor).
M-am lovit de o problema stupida. M-am tot jucat la HSN pana am reusit sa il fac sa se inece (si sa moara) la WOT. Banuiala mea este ca e prea bogat. Am zis, nu-i nimic, pornesc de la setarea de fabrica si de acolo il saracesc.
Surpriza: manualul nu contine setarile de fabrica pentru HSN si LSN. Daca le dai peste cap ai incurcat-o. Stie careva care sunt setarile de fabrica ?
Din fericire la LSN nu m-am jucat. Altfel am reusit sa-i rup o fuzeta in singura piatra de pe camp. Combinatia arcuri amortizoare pe spate nu e OK. E foarte moale si fundul e lasat. Acu trebuie sa ma lamuresc daca trebuie un arc mai tare sau un ulei mai consistent in amortizoare sau amandoua. Inca sunt multumit dar e clar ca e o jucarie.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#14
Postat 14 April 2009 - 06:02 AM
Lev, la Apr 9 2009, 10:56 PM, a spus:
Bafta!
@Stefan: Cand vi se spune ca sunt proaste, nu ascultati, imi pare foarte rau ca trebuie sa aflati toti pe propria piele ce inseamna "chinezaria" adevarata, si din pacate aflati pierzand niste bani. Imi pare sincer rau, Stefan.
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 14 April 2009 - 06:03 AM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#15
Postat 14 April 2009 - 09:36 AM
stiganas, la Apr 13 2009, 08:16 PM, a spus:
Toate motoarele sunt interschimbabile intre ele daca apartin unei categorii sau alteia. Poti de pilda sa pui motor de 5.9 pe Savage 25 (daca ai bani sa dai pe motor).
M-am lovit de o problema stupida. M-am tot jucat la HSN pana am reusit sa il fac sa se inece (si sa moara) la WOT. Banuiala mea este ca e prea bogat. Am zis, nu-i nimic, pornesc de la setarea de fabrica si de acolo il saracesc.
Surpriza: manualul nu contine setarile de fabrica pentru HSN si LSN. Daca le dai peste cap ai incurcat-o. Stie careva care sunt setarile de fabrica ?
Din fericire la LSN nu m-am jucat. Altfel am reusit sa-i rup o fuzeta in singura piatra de pe camp. Combinatia arcuri amortizoare pe spate nu e OK. E foarte moale si fundul e lasat. Acu trebuie sa ma lamuresc daca trebuie un arc mai tare sau un ulei mai consistent in amortizoare sau amandoua. Inca sunt multumit dar e clar ca e o jucarie.
Stefan
Daca vrei sa aibe garda la sol mai sus ii pui distantierele de le ai in pachet. Sunt foarte bine setate amortizoarele, este un truggy facut pentru stabilitate, nu este monster truck si nici Crowler ca sa aibe garda la sol mare.
Aceasta postare a fost editata de Duf: 14 April 2009 - 09:37 AM
#16
Postat 14 April 2009 - 06:03 PM
Am vazut ca sunt niste chestii in punga (habar nu aveam ca sunt distantiere si cu atat mai putin la ce se folosesc), inca odata multam de sfat. Am avut de ales intre a desface masina bucati si a o face de la zero ca sa inteleg cum merge sau sa o desfac numai pe masura ce apar probleme si atunci sa invat. Am ales calea a 2-a.
Nu imi pare rau de banii dati si nu ma plang. Stiam de la bun inceput ce am luat si cred ca isi merita banii. Am luat-o ca sa invat si sa o surabaresc fara sa fiu stresat ca stric o chestie bine facuta si reglata de firma (de exemplu pe Tower motorul de 0.15 identic este cel mai ieftin motor nitro la 55 USD fata de 145 USD motorul de Savage).
Fuzeta care s-a rupt se rupea la fel si la o masina scumpa, am lovit o piatra. O sa aflu pana la urma care sunt setarile de fabrica ale celor doua ace din carburator, vor fi postate si nu o sa mai fie o problema.
Chestiile astea chinezesti ieftine au o pozitie clara si utila in lantul trofic si au contribuit mai mult decat orice la boomul modelismului din ultimii ani. Eu am inceput cu un avion de 100 RON de la Carefour acum 3 ani. Avionul a zburat de 2 ori dar de aici am ajuns sa am 20 avioane, 7 elicopter si 3 masinute.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#18
Postat 14 April 2009 - 07:00 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp