Modelism - RHC Forum: UN SFAT de la cei cere le cunosc va rog. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

UN SFAT de la cei cere le cunosc va rog.

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 10:25 AM

Cu motoarele pe benzina m-am mai lamurit, desii nu au postat foarte multe persoane !
Acum am un semn de intrebare in a alege intre YAK si EXTRA de la acelasi producator
ExtremeFlight si avand aceleasi dimensiuni :

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Yak.jpg (43.85K)
    Number of downloads: 737
  • Fisier atasat  Extra.jpg (106.15K)
    Number of downloads: 752

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 April 2009 - 10:26 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 07 April 2009 - 10:40 AM

ambele ...... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 10:46 AM

Vezi postareaTUROK, la Apr 7 2009, 11:40 AM, a spus:

ambele ...... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif



Da Merci ! Dar Trebuie sa aleg doar unul ! Am inteles ca au caracteristici de zbor diferite EXTRELE !?
Pe mine nu prea ma incanta Oala aia de capota de la Yak , in rest e super.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 April 2009 - 10:48 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 07 April 2009 - 10:53 AM

Da dar in oala aia iti permite sa asezi cum vrea muschiul tau motorul ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#5 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 10:54 AM

uite aici detalii despre yak. despre consturctie si conversie la electric.
http://www.rcuniverse.com/magazine/article...?article_id=595

cat despre caracteristicile de zbor, nu cred ca o sa simti vreo diferenta intre cele doua. poate numai florin http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#6 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 April 2009 - 11:17 AM

Din cate stiu, Extra isi pastreaza mai bine energia in viraje.
Yakul are ca avantaj profilul perfect simetric.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 11:33 AM

Vezi postareahash84, la Apr 7 2009, 11:54 AM, a spus:

uite aici detalii despre yak. despre consturctie si conversie la electric.
http://www.rcuniverse.com/magazine/article...?article_id=595

cat despre caracteristicile de zbor, nu cred ca o sa simti vreo diferenta intre cele doua. poate numai florin http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif


I-mi spunea Dragos ca Extra ca model in general este mai pretentios, ca viteza de angajare , etc. nu ca si
calitati in zbor, caci la mine nu se pune problema de a face ce face Florin sau multi altii ci as fi foarte fericit
doar sa trag niste linii DREPTE pe cer cu tur de pista si cu o aterizare O.K. As pune si pompa de fum sa vad
cat de drepte sunt linile.

ABBUO tu o sa poti sa ne spui dupa ce zbori si Extra ta desi sunt mult mai mici decat cele la care am facut eu referire,
dar vei putea faca comparatie intre cele doua'

Apropo Extra ce fel de profil are ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 April 2009 - 11:35 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 April 2009 - 11:56 AM

Ok! Atunci urmareste topicul Yak vs Extra.. cand am sa adaug acolo impresiile http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Perfect simetric insemna si faptul ca aripa e in pozitie mediana.
Extra are aripa mai jos.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 07 April 2009 - 11:58 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#9 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 07 April 2009 - 01:14 PM

Perfect simetric insemna si faptul ca aripa e in pozitie mediana.
Extra are aripa mai jos.
[/quote]

Am sa te contrazic un pic, termenul de aripa "simetrica " se refera la profilul aripii simetric /asimetric , termenii de : parasol ,median si jos se refera la pozitia de prindere pe fuselaj ,sectiunea nu influenteaza pozitia de prindere.
Frumos YAK-ul ,sa-l zbori cu placere . Ai montat "GRATARUL" care imita voletii de racire in fata motorului ?

Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 07 April 2009 - 01:15 PM

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#10 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 01:31 PM

Vezi postareaRontaila, la Apr 7 2009, 02:14 PM, a spus:

Perfect simetric insemna si faptul ca aripa e in pozitie mediana.
Extra are aripa mai jos.


Am sa te contrazic un pic, termenul de aripa "simetrica " se refera la profilul aripii simetric /asimetric , termenii de : parasol ,median si jos se refera la pozitia de prindere pe fuselaj ,sectiunea nu influenteaza pozitia de prindere.
Frumos YAK-ul ,sa-l zbori cu placere . Ai montat "GRATARUL" care imita voletii de racire in fata motorului ?



Da ! le au montat toti baietii care au YAK , le au vopsit frumos unii galben altii rosu , dar tot nu am aflat mare lucru
referitor la intrebarea mea EXTRA sau YAK.

Vezi postareaRontaila, la Apr 7 2009, 02:14 PM, a spus:

Perfect simetric insemna si faptul ca aripa e in pozitie mediana.
Extra are aripa mai jos.


Am sa te contrazic un pic, termenul de aripa "simetrica " se refera la profilul aripii simetric /asimetric , termenii de : parasol ,median si jos se refera la pozitia de prindere pe fuselaj ,sectiunea nu influenteaza pozitia de prindere.
Frumos YAK-ul ,sa-l zbori cu placere . Ai montat "GRATARUL" care imita voletii de racire in fata motorului ?



Da ! le au montat toti baietii care au YAK , le au vopsit frumos unii galben altii rosu , dar tot nu am aflat mare lucru
referitor la intrebarea mea EXTRA sau YAK.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#11 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 April 2009 - 01:51 PM

pai sa te lamuresc eu:
daca tot esti la inceput cu pilotajul incepe cu asta
parerea mea....
flying is my life...
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 02:17 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Apr 7 2009, 02:51 PM, a spus:

pai sa te lamuresc eu:
daca tot esti la inceput cu pilotajul incepe cu asta
parerea mea....


Am deja Katana 50 de la Sebart ca a lui Mada , o sa incep rodajul la motor in weekend vroiam ceva putin mai mare ( cam 2 m ) si pe benzina
care sa fie montat in lunile urmatoare si daca nu progresez , il zburam cand io veni vremea.
Am multe de incercat (stricat) pana atunci ( Oxalis, PinkLady, Katane 3 buc etc ) si electrice si termic in speranta ca voi progresa macar putin.
Dar probabil sau mai mult ca sigur Silviu ai dreptate caci cu cat este mai mare este si mai grea, si s-ar putea pista de la Kitila sa nci nu fie suficienta
nici chiar pentru un pilot mai avansat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 April 2009 - 02:31 PM

katana 50 nu se compara cu ce ti-am recomandat eu.nici oxalis,pink lady sau ce ai mai enumerat acolo.
Funtana are niste calitati de zbor exceptionale ,destul de greu de regasit la alte modele,si anume:
-este extrem de precis si ascultator si la viteze mici de zbor;
-planeaza extrem de bine fara motor datorita anvergurii mari si incarcarii alare extrem de scazute pentru un model cu anvergura lui;
-are autopilot la aterizare! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

deci,mai gandeste-te!
flying is my life...
0

#14 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 07 April 2009 - 02:43 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 7 2009, 03:17 PM, a spus:

Am multe de incercat (stricat) pana atunci ( Oxalis, PinkLady, Katane 3 buc etc ) si electrice si termic in speranta ca voi progresa macar putin.

Nu te supara, dar asta cu avut n-shpe modele de avioane "in speranta ca voi progresa putin" mi se pare cel putin ciudata. Fiecare aparat are propriile caracteristici, unele cer viteza mai mare, altele sunt mai docile, altele sunt acrobate de precizie (Oxalys) etc. De ce nu te opresti asupra unui model mai cuminte, pe care sa inveti, sa il inveti, cu care sa incepi diverse elemente de acrobatie, si dupa ce te descurci bine cu modelul respectiv sa treci la altul? Fa-ti un "stoc" de 2-3-4-cate_vrei_tu exemplare din aparatul respectiv (structura, ca in caz de busitura chestiile importante scapa de obicei) si ia-le la tavaleala. Eu as fi tras mult si bine de Calmato Sports, care mi se pare un avion EXTRAORDINAR pentru un incepator care stie sa tina un aeromodel in aer si sa-l aduca la sol intreg.

Altfel ai doar o colectie de aparate bune de expozitie, care cine stie cand vor zbura (iar cand vor zbura structura va fi tras umezeala si va fi imbatranit). Evident, fiecare este liber sa isi organizeze invatatura dupa cum doreste, dar in cazul tau mi se pare ca te intinzi in toate directiile fara o... hai sa-i zicem tinta, bine definita. De exemplu "sa ajung sa trec cu avionul in razmut pe spate la 1 m de sol". Eu n-aveam mana de asa ceva pe Calmato, probabil la Iak o sa-mi ia o luna-doua sa ajung la nivelul de control pe care-l simteam pe Calmato inainte sa-l fac zdrente.

Daca zbori 5-6 avioane diferite alternandu-le rapid... nu cred ca vei inregistra progrese vizibile, pentru ca te vei chinui sa stapanesti un avion pe care nu-l cunosti foarte bine / nu-l "simti" in stickuri. Ori tie exact asta iti trebuie. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif Si, din cate vad, in timp ce scriam eu cele de mai sus Silviu66 ti-a explicat acelasi lucru dar in cuvinte mai putine :)
Ave
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 02:48 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Apr 7 2009, 03:31 PM, a spus:

katana 50 nu se compara cu ce ti-am recomandat eu.nici oxalis,pink lady sau ce ai mai enumerat acolo.
Funtana are niste calitati de zbor exceptionale ,destul de greu de regasit la alte modele,si anume:
-este extrem de precis si ascultator si la viteze mici de zbor;
-planeaza extrem de bine fara motor datorita anvergurii mari si incarcarii alare extrem de scazute pentru un model cu anvergura lui;
-are autopilot la aterizare! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

deci,mai gandeste-te!


Gata , mai convins ! Multumesc mult pentru sfat ! Si nu este nici urata ! iar un model mare ca cele de care am inceput a vorbi
pe linga avantajul maretei lor , creeaza si probleme de transport, depozitare, pista etc. si devine un calvar sa incerci sa il iei singur
din casa si sa mergi la zbor, repetandu-se povestea cand te intorci de la zbor.
Si daca tot mai ajutat cu sfatul o ultima intrebare Siliu : merge sa pun un benzinar de 20 cmc sau o ingreunez si stric tot ? si daca da
de care motor cu benzina - ca marca ! in ideea ca este mai ieftin carburantul si creste si autonomia de zbor cu rezerva de timp pentru
mai multe treceri in incercarea de a ateriza.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 07 April 2009 - 02:59 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 7 2009, 03:48 PM, a spus:

Si daca tot mai ajutat cu sfatul o ultima intrebare Siliu : merge sa pun un benzinar de 20 cmc sau o ingreunez si stric tot ? si daca da de care motor cu benzina - ca marca ! in ideea ca este mai ieftin carburantul si creste si autonomia de zbor cu rezerva de timp pentru mai multe treceri in incercarea de a ateriza.

Lucian ti-a explicat ca un motor cu benzina e greu de reglat. Vrei sa reglezi un motor sau sa zbori?

Rezerva de timp pentru mai multe treceri... La primele zboruri tot ce-am facut a fost sa zbor lent, sa ma obisnuiesc cu avionul, si MULTE, MULTE "aterizari". In 10 minute ai timp sa bag 20 de apropieri, dupa care incepi sa "simti aterizarea". pe 14 martie am facut numai apropieri de aterizare cu vant din lateral, si ma simteam ca pestele in apa dupa 5 rezervoare consumate.

A, da: promit ca nu mai postez in topicul asta, care incearca sa raspunda altei intrebari decat cea a initiatorului lui. Ceea ce nu inseamna ca raspunsurile sunt aiurea...

Aceasta postare a fost editata de ave: 07 April 2009 - 03:00 PM

Ave
0

#17 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 April 2009 - 03:00 PM

Da, imi cer scuze Rontaila, eu ma refeream la simetria modelului in general, incluzand pozitia mediana a aripei cu profil simetric http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif. Imi cer scuze pentru exprimarea defectuoasa.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 03:16 PM

Vezi postareaave, la Apr 7 2009, 03:43 PM, a spus:

Nu te supara, dar asta cu avut n-shpe modele de avioane "in speranta ca voi progresa putin" mi se pare cel putin ciudata. Fiecare aparat are propriile caracteristici, unele cer viteza mai mare, altele sunt mai docile, altele sunt acrobate de precizie (Oxalys) etc. De ce nu te opresti asupra unui model mai cuminte, pe care sa inveti, sa il inveti, cu care sa incepi diverse elemente de acrobatie, si dupa ce te descurci bine cu modelul respectiv sa treci la altul? Fa-ti un "stoc" de 2-3-4-cate_vrei_tu exemplare din aparatul respectiv (structura, ca in caz de busitura chestiile importante scapa de obicei) si ia-le la tavaleala. Eu as fi tras mult si bine de Calmato Sports, care mi se pare un avion EXTRAORDINAR pentru un incepator care stie sa tina un aeromodel in aer si sa-l aduca la sol intreg.

Altfel ai doar o colectie de aparate bune de expozitie, care cine stie cand vor zbura (iar cand vor zbura structura va fi tras umezeala si va fi imbatranit). Evident, fiecare este liber sa isi organizeze invatatura dupa cum doreste, dar in cazul tau mi se pare ca te intinzi in toate directiile fara o... hai sa-i zicem tinta, bine definita. De exemplu "sa ajung sa trec cu avionul in razmut pe spate la 1 m de sol". Eu n-aveam mana de asa ceva pe Calmato, probabil la Iak o sa-mi ia o luna-doua sa ajung la nivelul de control pe care-l simteam pe Calmato inainte sa-l fac zdrente.

Daca zbori 5-6 avioane diferite alternandu-le rapid... nu cred ca vei inregistra progrese vizibile, pentru ca te vei chinui sa stapanesti un avion pe care nu-l cunosti foarte bine / nu-l "simti" in stickuri. Ori tie exact asta iti trebuie. :) Si, din cate vad, in timp ce scriam eu cele de mai sus Silviu66 ti-a explicat acelasi lucru dar in cuvinte mai putine :)



Nu ma supar caci nu am de ce ! Cand am fost copil parintii mi-au cumparat toate jucariile care existau pe piata, era casa plina.
Pentru mine chestia cu avioanele este tot o joaca, de data asta pentru oameni mai mari putin. Nu vreau licente si afirmari internationale.
Daca ai vazut cand vin la zbor am masina plina, pentru ca nu vreau sa strabat tot orasul si sa vin la camp cu o singura "jucarie" pe care sa
o stric in primele 5-10 secunde dupa care sa stau ca prostu , ca boul sau cum vrei sa spui, bosumflat si sa ma uit la ceilalti cum se " joaca"
sau sa plec acasa.
Asta este ! Si daca in depozit la chinezi nu s-a umflat de umezeala modelu fi sigur ca scapa si la mine ca stau mai O.K. ca in depozitele lor
iar daca nu, luam altul.
Iar cu motorul , asa sunt baietii - mesteresc, regleaza, deregleaza si iar o iau de la capat.

P.S. i-mi place la nebunie si pescuitul . Nici nu ai vrea sa stii cate lansete si mulinete si standuri si senzori si monturi si etc etc am , total diferite
unele de altele ( de la mici si simple la mari si foarte complicate - sa vezi acolo carbon Shimano, DAM, Mitchell si altele - broderie nu alta ).

Samuraii repetau o figura la infinit pana devenea reflex, eu nu sunt japonez , dac sau roman cine stie, si nu am nici timp caci de un an medicii
au descoperit ca am glucom si asta nu se trateaza se incearca doar incetinirea procesul de pierdere a vederii - poate de aia le si amestec eu asa
din dorinta de a ma " juca" cai mai mult - si nu este nici gluma, nici misto ci realitate.

Hai numa bine si cand vedem un nou Calmato - alta culoare !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 April 2009 - 03:23 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 April 2009 - 03:24 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 7 2009, 03:48 PM, a spus:

Gata , mai convins ! Multumesc mult pentru sfat ! Si nu este nici urata ! iar un model mare ca cele de care am inceput a vorbi
pe linga avantajul maretei lor , creeaza si probleme de transport, depozitare, pista etc. si devine un calvar sa incerci sa il iei singur
din casa si sa mergi la zbor, repetandu-se povestea cand te intorci de la zbor.
Si daca tot mai ajutat cu sfatul o ultima intrebare Siliu : merge sa pun un benzinar de 20 cmc sau o ingreunez si stric tot ? si daca da
de care motor cu benzina - ca marca ! in ideea ca este mai ieftin carburantul si creste si autonomia de zbor cu rezerva de timp pentru
mai multe treceri in incercarea de a ateriza.

Merge sa pui,dar nu prea am vazut benzinare de 20.Am vazut de 26 dar deja e prea greu pentru funtana.
Eu am pe stramosul Funtana S90 un osmax de 20,rezervor de 500ml.dupa 10-12 minute de zbor , (sa zicem un timp mediu normal la un zbor pana incepi sa obosesti sau sa-ti pierzi concentrarea) ,mai aveam ~70% combustibil in rezervor.Adica sa mai incerc inca 20 de minute sa aterizez.
E mai scump metanolul, adevarat, dar pe modelul de care vorbim nu merita.
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 03:27 PM

sugestie. hotaraste-te la un model si cumpara 5-10 bucati. ce zici de asta?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 03:40 PM

Vezi postareahash84, la Apr 7 2009, 04:27 PM, a spus:

sugestie. hotaraste-te la un model si cumpara 5-10 bucati. ce zici de asta?


Este o idee dar am deja 30 - 40 de modele daca le pun la socoteala pe toate. pentru inca 5-10 nu
mai am loc.
Si nu cred ca exista vre-un copil care sa vrea sa aiba 10 papusi Barbie identice - doar daca nu vrea
sa creeze corul fetelor de la Bobalna !

Modelul este de la Hangar 9 si ei propun urmatorul motor pe benzina de 20 :

Product Specifications

Type: 4-stroke
Displacement: 1.25 cu in (20.52cc)
Bore: 1.24 in (31.7mm)
Stroke: 1.02 in (26.0mm)
Cylinders: Single AAC
Total Weight: 30.1 oz (850 g - with muffler and ignition)
Engine (Only) Weight: 21.87 oz (620 g)
Muffler Weight: 2.89 oz (80 g)
Crankshaft Threads: M8 x 1.25mm
Prop Range: 15x7–16x6 2-blade; 14x9–15x7 3-blade
RPM Range: 1,800–10,000 rpm
Fuel: Gas oil mix of 20:1 (20:1 is recommended for break in and continuous operation)
Mounting Dimensions: 152 x 60 x 126mm
Muffler Type: Cast
Cylinder Type: AAC
Carb Type: 2-needle Saito gas carburetor
Crank Type: Dual ball bearing

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  MOTOR.jpg (9.4K)
    Number of downloads: 346

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 April 2009 - 03:45 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 April 2009 - 04:51 PM

Ei propun acolo mai multe motoare,tu te-ai legat doar de cel pe benzina.De ce?
Scopul tau este sa inveti sa zbori sau sa cumperi modele?
flying is my life...
0

#23 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 07 April 2009 - 05:26 PM

Eu am cele doua modele de la EF (Yak si Extra) dar in versiunea lor mai mica, electrice.
Extra e mai precis si mult mai usor de controlat decat Yakul. In schimb sta mai rau la capitolul 3d.
Mi-a trecut prin mana si Yakul pt 50cc si pare o replica exacta a celui mic. De aici trag concluzia ca si extra mare trebuie sa fie tot pe acolo.

Eu zic ca alegerea e doar o chestiune de "care iti place mai mult".

PS
Nu te supara dar daca ma apucam sa-ti spun cat de incet zboara (merge chiar cu spatele) avionul X, renuntai si la Funtana lu' Silviu si bagai comanda de X?
Prea indecis esti si prea iti stau avioanele pe raft. De ce nu le zbori?
Cred ca ai vazut live cel putin 10 modele care zboara bine. De ce nu iei unul si sa-l construiesti exact la fel?
Pe la inceputuri, am vazut un avion care m-a fascinat la cineva (wabo) si m-am dus la el si atata l-am batut la cap pana mi l-a vandut. Si am mai repetat faza de cateva ori inclusiv cu heli.
Din pacate n-am mai putut sa dau vina pe model ca zbura aiurea (sti tu, "zborul mustei nebune pe cer") si din fericire, m-am pus pe antrenamente.
Asta e, ai de ales.
www.redsky.ro
0

#24 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 April 2009 - 06:35 PM

Vezi postareaRed Sky, la Apr 7 2009, 06:26 PM, a spus:

Eu am cele doua modele de la EF (Yak si Extra) dar in versiunea lor mai mica, electrice.
Extra e mai precis si mult mai usor de controlat decat Yakul. In schimb sta mai rau la capitolul 3d.
Mi-a trecut prin mana si Yakul pt 50cc si pare o replica exacta a celui mic. De aici trag concluzia ca si extra mare trebuie sa fie tot pe acolo.

Eu zic ca alegerea e doar o chestiune de "care iti place mai mult".

PS
Nu te supara dar daca ma apucam sa-ti spun cat de incet zboara (merge chiar cu spatele) avionul X, renuntai si la Funtana lu' Silviu si bagai comanda de X?
Prea indecis esti si prea iti stau avioanele pe raft. De ce nu le zbori?
Cred ca ai vazut live cel putin 10 modele care zboara bine. De ce nu iei unul si sa-l construiesti exact la fel?
Pe la inceputuri, am vazut un avion care m-a fascinat la cineva (wabo) si m-am dus la el si atata l-am batut la cap pana mi l-a vandut. Si am mai repetat faza de cateva ori inclusiv cu heli.
Din pacate n-am mai putut sa dau vina pe model ca zbura aiurea (sti tu, "zborul mustei nebune pe cer") si din fericire, m-am pus pe antrenamente.
Asta e, ai de ales.


Ma straduiesc sa zbor, dar am luat-o treptat, intai cu alea urate ca daca se strica sa nu i-mi para prea rau.
Reusesc asta doar in weekend dupa lunile de iarna pauza. Pe kitila ma duc duminica de la 10 - 11 pana seara
dar nu pot face mai mult de 3-4 zboruri pentru ca este la fel de placut sa si socializezi cu ceilalti .

Cand nu stii si nu ai nici informatii esti si indecis. Ai vazut un copil pus in fata unui raft cu Jucarii cum reactioneaza :
.... si aia, si aia ....

Am zburat si cu avioane mai putin precise ca sa i-mi fac ceva reflexe ( o " scandura " termica care nu mergea 10 metrii drept).

De cumparat cumperi cand poti si te lasa cei din casa ca nu se stie cand se taie bugetul.

Am vrut motor cu benzina caci de ala nu am ( am 2T si 4T metanol. am Magnum, am OS, am Yamada cu pompa si fara )

cam asta.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#25 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 07 April 2009 - 08:47 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 7 2009, 07:35 PM, a spus:

Am zburat si cu avioane mai putin precise ca sa i-mi fac ceva reflexe ( o " scandura " termica care nu mergea 10 metrii drept).


sunt pe langa subiect dar gresesti ... scandura aia termica era super tare (daca despre aia albastra e vorba). Ai zburat-o cu motorul reglat prost si comenzile total aiurea.CG-ul nu stiu daca era la locul lui sau tu trageai aiurea de el dar avionul ala e ok .
DT
0

#26 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 07 April 2009 - 10:11 PM

Ok, am inteles o parte din problemele tale. Imi pare sincer rau sa aud de diagnosticul ala, e groaznic, dar ma bucur ca vrei - si-ti si reuseste - sa te bucuri de timpul ramas. Dar serios: opreste-te asupra UNUI aparat; ai destul de munca sa-l reglezi cum trebuie (mecanic, suprafete de comanda si motor plus electronic din reglajele statiei) incat sa nu te poti dilua intre 'nshpe pasari DIFERITE care nu te ajuta sa inveti, ba din contra.

Eu prefer sa merg FOARTE devreme dimineata, cand eventual nu e nimeni, dar la avioane peste 1,8 m anvergura asta e periculos. Ajung la camp si bag zbor dupa zbor dupa zbor etc. timp in care INVAT activ. 3 zboruri pe zi este destul de putin. Dimineata, singur, poti baga scurt o serie de 5-6 rezervoare pana se inghesuie lumea, iar daca ai invatat sa aduci avionul jos poti "da" in el fara grija, si incepe invatatul real. Dar stai naibii pe un singur avion (si nu-ti spun asta cu rautate, ba dimpotriva) si simte-te ca si cand il tii in mana acolo sus, si simti FIECARE miscare a lui, si la sol iti dai seama ca ceva e stramb / decalat / inclinat etc. Abia atunci treci la al doilea aparat, si o sa-l simti pentru ca vei sti cum stau treburile p-acolo pe sus.

Aici poti citi tomuri intregi; experienta din stickuri nu o dobandesti decat pe camp. La multe rezervoare golite de motor si aterizari dese si line!
Ave
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 April 2009 - 09:42 AM

Vezi postareaZOD, la Apr 7 2009, 09:47 PM, a spus:

sunt pe langa subiect dar gresesti ... scandura aia termica era super tare (daca despre aia albastra e vorba). Ai zburat-o cu motorul reglat prost si comenzile total aiurea.CG-ul nu stiu daca era la locul lui sau tu trageai aiurea de el dar avionul ala e ok .


Pentru cine stie orice avion este O.K. daca este bine facut si reglat
In al doilea Razboi , cand romanii au trecut de partea alliatilor pentru a anunta acest lucru au procedat astfel :

intr-un avion Messerschmitt Bf 109 G dupa ce au scos tot ce era de scos de pe el , in fuselaj au facut loc
pentru un ofiter superior din alianta ( care era prizonier la roamani ) si a decolat unul din pilotii buni ai
aviatiei romane , s-a dus cu omu la aliati ca acesta sa confirme si sa intareasca cele spuse de pilot privind intentia
Romaniei.
Acolo dupa terminarea discutiilor si predarea documentelor unul din camandantii americani vazand avionul BF a cerut permisiunea sa dea o tura
si a reusit la aterizare sa rupa trenul. Ce erea de facut caci pilotul nostru nu mai avea cu ce sa se intoarca.
Ei au propus sa ii dea un Mustang dar sa il piloteze un om de al lor, crezand ca pilotul nostru nu se descurca.
Acesta insa s-a urcat in Mustang si dupa ce a primit informatii asupra comenzilor a decolat si a facut toata gama
de manevre acrobaice posibile si imposibile pentru cu acel model , lasandu-i pe americani cu gura cascata,
A aterizat cu modestie , a facut plinul si a plecat ajungand cu bine acasa.

Asa ca ZOD aduc scandura si esti invitatul meu in weekend daca vrei si esti de acord ! ( Are peste 3 Kg si motor
Magnum de 7,5 - ma gandeam sa mai "tai " din aripi sa iasa mai usoara , macar de 2 ori cat Eratix-ul lui Florin).

In rest aveti dreptate, dar stiti cum este , altfel nu si-ar mai luat nimeni SUV-uri sa mearga cu a-I-a si a - II - a pe Magheru
sau in Militari dimineata ( eventual si cu motoare de 3500 cmc pe BENZINA - Infiniti , Nisan Murano, Subaru Tribeca etc )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 April 2009 - 09:42 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 April 2009 - 09:46 AM

are peste 3kg ca asa l-ai scos tu sau are 3kg de la mama lui??!


0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 April 2009 - 09:58 AM

Vezi postareaCalin, la Apr 8 2009, 10:46 AM, a spus:

are peste 3kg ca asa l-ai scos tu sau are 3kg de la mama lui??!


De la mama Lui eu nu am pus decat servouri 3003, un pack NiMh 4 cell si un receptor.
Nu am lipit decat aripile de fuselaj la el , iar C.G. facut ca in manual nu are nici o treaba
cu avioanele - am pus 200 grane de plumb direct in bot pt. zbor 3D ( altfel pentru zbor nomal cum trebuia de fapt
fiind primul zbor puneam si mai mai mult plumb .)
Daca nu eram atent venea direct in bot sau in plumb . Acum nu are plumb deloc si merge cat de cat.
Dar motorul este mic si nu il urca pe verticala ca pt. un 3D iar daca pui motor mai mare
iese si mai greu si iar trebuie plumb iar de data asta pe coada .
Este un Thunder Tiger G 200 ARF.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 08 April 2009 - 10:11 AM

Salutare, ia Funtana aia cu un motor pe metanol si pana la ea eu zic sa scoti la zbor Katana de la Sebart. Zboara aproape singura daca e trimata corect; eu am rupt-o din prostie dar daca esti atent n-o sa pateasca nimic.
Faci la inceput zboruri simple cum ti-a mai spus si Zod si ture de pista cu aterizari. Daca o fi sa ai nevoie gasesti la mine ampenaje si eventual aripi. Fuselajul e varza si chiar nu mai am chef sa stau sa il repar.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu