Pagina 1 din 1
Accident cu Raptor 30
#1
Postat 06 April 2009 - 01:04 PM
Salutare , am decis sa initiez acest topic pentru ca ceilalti piloti (in special cei incepatori ) sa nu repete aceleasi greseli , astazi am avut un accident destul de urat cu raptorul meu si mai exact ce anume : dupa ce l-am pornit am observat ca odata cu cresterea stik'uli de acceleratie scade turatia motorului , destul de clar , amestecul aer combustibil prea sarac in combustibil, am scazut turatia am pus jos radiocomanda si am incercat sa-l opresc dar din greseala am atins si implicit impins cu piciorul stikul acceleratie , rezultatul a fost o pala de carbon peste femur , daca pala sa crapat va puteti inchipui cum arata piciorul , nu o sa va plictisesc cu ce a urmat in schimb vreau sa subliniez greselile :
- am pornit un motor nereglat fara sa scot palele principale .
- nu am asezat RC-ul, intr-o zona sigura .
- m-am grabit sa-l vad in aer inainte de a fi pregatit pt. asta .
Numai de bine , si zboruri fara incidente.
T..
- am pornit un motor nereglat fara sa scot palele principale .
- nu am asezat RC-ul, intr-o zona sigura .
- m-am grabit sa-l vad in aer inainte de a fi pregatit pt. asta .
Numai de bine , si zboruri fara incidente.
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 06 April 2009 - 01:48 PM
ipsihi, la Apr 6 2009, 02:23 PM, a spus:
...nasol, bine ca nu te-ai lovit la tibie !!!
La capitolul medical sunt varza , ca se numeste femur ,tibie sau peroneu ...........dar doare tare de tot....
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#6
Postat 06 April 2009 - 02:35 PM
Calin, la Apr 6 2009, 02:59 PM, a spus:
insanatosire grabnica si sa nu mai ai parte de asemenea evenimente!
Multumesc
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#8
Postat 07 April 2009 - 07:30 PM
Primus, la Apr 7 2009, 04:49 PM, a spus:
Imi pare rau sa vad asemenea incident.... mare grija va rog!
Saracu' elicopter... ;)
Insanatosire grabnica tantar!
Saracu' elicopter... ;)
Insanatosire grabnica tantar!
' Saracul elicopter ' sa ales si cu un tunning dupa incident ; pale noi , flybarr si un rotor hub nou nout din aluminiu ,asa ca sa ma ierte ca l-am lovit cu piciorul..
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 07 April 2009 - 09:03 PM
Uite asa iti inveti rau "copilul", te loveste in picior si ii faci upgrade.... ;) .
Insanatosire grabnica si nu lasa sa te acapareze obisnuinta, ca e cel mai mare inamic.
Succes,
Catalin C.
Insanatosire grabnica si nu lasa sa te acapareze obisnuinta, ca e cel mai mare inamic.
Succes,
Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion." Â
#11
Postat 14 April 2009 - 11:52 AM
scimitar, la Apr 14 2009, 12:19 AM, a spus:
bine ca nu a decolat...
ar mai fi de evidentiat tendinta de face setari cu telecomanda de gat . la modele mici mai ales
sa inteleg ca te-a lovit asa tare cu pornire de la 0 a rotorului?
ar mai fi de evidentiat tendinta de face setari cu telecomanda de gat . la modele mici mai ales
sa inteleg ca te-a lovit asa tare cu pornire de la 0 a rotorului?
A decolat , dar sub un metru , amestecul combustibil aer era prea sarac in combustibil . Asa ca l-am pus jos , iar cu motorul in relanti am facut ajustarea carburatorului , dar din greseala am atins stickul throtle , motorul sa accelerat si automat am luat contact cu palele .
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
Arata acest topic
Pagina 1 din 1