Modelism - RHC Forum: 1/2 A Project - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1/2 A Project Pacer al meu

#1 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 March 2009 - 05:06 PM

Salutare!
Primul meu avion facut de mana mea.Un avion 1/2A, Pacer.
Nu stiu ce sa fac cu motorizarea...am un motoras cox.Pare ca nu are suficienta forta pentru a zbura.Am facut greseala sa iau combustibil cu 5%nitro, fara sa stiu ca motoarele Cox merg cu 15-20% nitro.De pornit, porneste foarte greu, de fiecare data iti barbieresti degetele cu el...
Ce sa fac?el are 740g cu totul...e perfect echilibrat, conform planurilor gasite pe net...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0211.JPG

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 15 March 2009 - 05:13 PM

0

#2 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 March 2009 - 05:08 PM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0212.JPG

0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 March 2009 - 11:19 PM

Bine ai venit.
Cox-ul tau este RC?
Dupa parerea mea minimul ar fi:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXRWT3&P=0
si mai bine:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXPUD8&P=0
Am facut si eu ceva asemanator:
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=13175
Ascultand de maniacii de pe RCUniverse i-am pus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXPUD9&P=0
si merge foarte frumos.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#4 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 March 2009 - 11:48 PM

Multumesc :)
Spacewalkerul e mult superior ca detalii, minutiozitate...e frumos rau.
cred ca sunt cam grele motoarele in comparatie cu cox-ul meu.nu e rc.Ii dau drumu si merge pana i se termina "juice-ul", la turatie maxima.
eu am respectat planurile de pe net, am luat de pe eBay pana si acelasi motor, am dat 10$ pe el, destul de ieftin.
ca masa se incadreaza in ce scrie in planuri...singura problema cred ca este combustibilul...
hornetul de pe siteul romanesc (ca vad ca ma cenzureaza) e bun?e tot de 1,5cc?da' e greu al naibii in comparatie cu cox-ul.
Ma gandeam si la o motorizare electrica, dar se adauga greutatea acumulatorului.

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 15 March 2009 - 11:49 PM

0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 March 2009 - 12:04 AM

Atat cat ma pricep as spune ca un model de acest gen se va pilota dificil fara sa ai comanda pe gaz. Pentru un motoplanor mai zic, dar tu cum aterizezi? De fiecare data in deadstick?
Daca imi permiti un sfat ti-as sugera sa-l lasi termic. Sunt suficiete modele electrice....spun si eu.
Despre Hornet nu am auzit lucruri atat de onorabile. Pavcostel are...parca..unul. Oricum parerile sunt impartite. De aceea am si luat pentru Rascal un Thunder Tigre de 0.07 care este o adevarata bijuterie. Pare mai rafinat decat OS-ul.
Uite un site unde poti citi despre motoare, modele, etc:
http://www.rcunivers.../product_guide/

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 March 2009 - 12:11 AM

0

#6 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 March 2009 - 12:17 AM

am sa ma uit pe rc universe...nu m-am gandit la aterizare pana acum, aveti dreptate.
Trebuie sa gandesc problema.Fara sa-l zbor macar o data nu se poate....daca il busesc, asta e, vorba aceea "eu te-am facut, eu te omor" :) .
Cred ca am facut o alegere gresita pentru primul meu motor termic.
0

#7 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 16 March 2009 - 09:02 AM

Pana una-alta nu e lamuritor aspectul puterii. Ai incercat sa il zbori si nu a vrut? Ai incercat cu diferite elici? Poti incerca si cu nitrometan mai mult (eu as recomanda un minim de 20% la motoarele sub 1.5cc de la Cox). Conteaza si de care cox este, eu ti-as sugera un cox tee dee cu admisie prin ax...cele cu admisie prin spate sunt jucarele si mai fac si probleme. Si da, faci aterizari cu dead stick de fiecare data...la dimensiunea asta de model nu e nici o problema, prea departe nu o sa-l duci, ca se face prea mic.

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 16 March 2009 - 09:04 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#8 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 March 2009 - 10:36 AM

n-a zburat...am incercat o singura data, dar n-avea nici o intentie de zbor, a picat ca o piatra.
Cox-ul este sure start si e cu admisie prin spate...
Diferite elici n-am incercat...am folosit-o pe cea a motorului(era ca cea din planuri)....
Exista un aditiv, ceva sa pun in metanol, ca sa imbogatesc amestecul de nitrometan?

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 16 March 2009 - 10:39 AM

0

#9 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 16 March 2009 - 12:03 PM

Vezi postarealefmir, la Mar 16 2009, 10:36 AM, a spus:

n-a zburat...am incercat o singura data, dar n-avea nici o intentie de zbor, a picat ca o piatra.
Cox-ul este sure start si e cu admisie prin spate...


Motoarele astea au obiceiul sa porneasca invers sau sa tusesca odata si sa o ia invers, daca initial pornisera corect; poate chiar asta s-a intamplat....si fara motor daca il arunci si tot nu vine pietroi cum zici tu!!! Sau, nu il arunci tu corect!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 16 March 2009 - 12:04 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#10 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 March 2009 - 12:38 PM

Vezi postareaMarinaru, la Mar 16 2009, 12:03 PM, a spus:

Motoarele astea au obiceiul sa porneasca invers sau sa tusesca odata si sa o ia invers, daca initial pornisera corect; poate chiar asta s-a intamplat....si fara motor daca il arunci si tot nu vine pietroi cum zici tu!!! Sau, nu il arunci tu corect!

Il arunc de obicei paralel cu solul...
fara motor planeaza, pentru ca l-am aruncat prin curte fara motor si m-am lamurit ca are ceva portanta...poate ca asta s-o fi intamplat, sa porneasca motorul invers. Mai incerc sa-l pornesc. Ca tractiune mi se pare putin, oricum. Pana si wing dragonul din avatar il tin mai greu in mana decat pe el(cu motorul pornit, in sensul acesta)...Am observat ca are niste variatii de turatie.adica il las sa mearga vreo 5 minute si il aud dintr-o data cum accelereaza si dupa aceea cum revine la turatia dinainte...Rodaj eu nu prea i-am facut, doar un rezervor plin pana acum(era nou cand l-am luat), sa fie aceasta cauza?si daca e, cam cate rezervoare trebuie sa consume ca sa fie considerat rodat?E primul meu motor termic...n-am experienta...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 16 March 2009 - 12:42 PM

0

#11 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 16 March 2009 - 03:56 PM

Vezi postarealefmir, la Mar 16 2009, 12:38 PM, a spus:

Am observat ca are niste variatii de turatie.adica il las sa mearga vreo 5 minute si il aud dintr-o data cum accelereaza si dupa aceea cum revine la turatia dinainte


Da-i nitro tati cat cuprinde!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#12 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 19 May 2009 - 09:20 PM

gata...sunt hotarat sa-l zbor.
Am facut un test cu o elice de 8, pas 4 si trage destul de bine...Am insa o alta problema...Cand il misc in diferite pozitii, se ineaca motorul, trag concluzia ca rezervorul nu e unde trebuie...
Care este pozitia normala a rezervorului?trebuie sa fie mai sus decat motorul?
Multumesc anticipat de informatii,
Mircea

P.S.: Am rezervorul cel mai mic de la Jamara...e montat la 3 cm de motor, in spatele lui...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 19 May 2009 - 09:21 PM

0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 May 2009 - 06:25 PM

Nivelul combustibilului, cand rezervorul este plin, trebuie sa fie la aceeasi inaltime cu jiglorul.
Iti dau manualul de la un OS mititel. Faci o analogie si gasesti si explicatia de ce se schimba turatia cand ridici sau cobori nasul modelului.
http://www.modelflight.com.au/manuals/pdf/...25la-manual.pdf
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 May 2009 - 06:26 PM

0

#14 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 21 May 2009 - 10:57 PM

aha...gata, am inteles...
Totusi rezervorul chiar si cel din manual are o teava care vine la toba....cred ca face ceva presiune in rezervor...eu neavand toba, ce fac?
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 May 2009 - 12:55 AM

In cazul asta Marinarul este taticul. Plange la el si te va lamuri.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#16 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 May 2009 - 08:13 PM

In curand ii voi monta un alt ticaitor....un O.S. Max 15 de 2,5 cc ;)
Modelul s-a mai uscat....si are doar 500g cu tot cu motorul cox actual, deci un motor mai mare e binevenit...
va primi cadou si un tren de aterizare si mai vedem daca taiem si spatiu pentru carma... :D

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 24 May 2009 - 08:13 PM

0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 May 2009 - 06:17 PM

Va fi o fiara dezlantuita.
Sa-l zbori fara probleme.
0

#18 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 06 June 2009 - 05:08 PM

A sosit motorasul...e second am uitat sa specific si merge ca nou ;) .
Astazi l-am pornit si reglat...
Cred ca saptamana urmatoare va fi adaptat si Pacer-ul pentru noul motor.(facut suport servo pentru motor, facut batiu pt motor, etc...)

Are ceva daca arunc aeromodelul din mana? :lol:
intreb doar daca se poate face....sau e posibil la aterizare sa-i rup ceva?
o poza...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0533.JPG

0

#19 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 June 2009 - 09:26 AM

Vezi postarealefmir, la Mar 15 2009, 06:06 PM, a spus:

Salutare!
Primul meu avion facut de mana mea.Un avion 1/2A, Pacer.

Ce sa fac?el are 740g cu totul...e perfect echilibrat, conform planurilor gasite pe net...

In primul rand vreau sa te felicit ptr superbul avion a iesit superb ca design, nici nu spui ca nu e cumparat, felicitari inca odata, rugamintea mea este daca ai putea sa ne spui cel putin in mare daca nu detaliat cum ai facut fuselajul ca arata prea bine, am mai vazut cateva modele facute din lemn din polistiren din chestia aia verde de 0,6mm parca dar nici unul nu arata ca acesta, te rog ai putea sa ne spui din ce e facut, poate mai ajuti si pe altii sa isi construiasca ca eu as vrea sigur sa imi fac la cum arata superbul tau avion.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#20 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 07 June 2009 - 09:58 AM

Multumesc pentru aprecieri! :unsure:
In poze arata bine...in realitate putin mai rau, dar acceptabil :D
E facut din lemn de balsa...gasesti pe site-uri romanesti...
Pai fuselajul e facut pe principiul "cutiei" : 4 parti lipite pe o constructie de scandura de 1cmX1cm...
Arata asa pentru l-am slefuit pana n-a mai aratat a cutie, si tot mai arata putin...
Ca finisaj, e vopsit(deci asta a implicat si niste chit, dar nu cine stie ce)...nu e acoperit cu solarfilm...
Cam atat...e un model destul de simplu de construit, eu in 3 saptamani il aveam vopsit...

Chiar recomand modelul acesta ca prim Scratchbuild! doar sa aveti rabdare la confectionarea profilelor aripii :D
Iti trebuie pentru inceput ai nevoie de:
-planuri : http://my.pclink.com/~dfritzke/
-materiale de constructie: lemn de balsa, placaj (magazine online romanesti)...o observatie,sa nu te zgarcesti cand faci necesarul de materiale, o sa regreti ulterior;
-trusa de traforaj(fierastrau pentru traforaj, menghina pentru lemn) se gasesc la Practiker;
-eu am folosit aracet, acum depinde de fiecare in parte...

Oricum materialele m-au dus undeva la 80lei, deci nu e mare lucru, rabdare sa ai!
Bafta!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 07 June 2009 - 10:02 AM

0

#21 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 14 June 2009 - 11:45 AM

update...
Am montat noul motor!am taiat cam mult din bot, dar asta e...trebuia sa incapa cumva.
Am ars conul cu bormasina :) ...trebuie sa cumpar altul...
Urmeaza sa dau comanda luni pentru tren de duraluminiu si roti....
cum e mai bine?sa tai spatiul pentru carma?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0547.JPG

0

#22 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 14 June 2009 - 11:48 AM

Inca o poza...
As vrea si eu o parere despre cum s-ar pilota un astfel de aeromodel...ma refer la manevrabilitate...
Daca ma puteti ajuta va pot da mai multe detalii despre constructia aripilor(are diedru 0), ampenajelor, etc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0545.JPG

0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 June 2009 - 03:57 AM

Este extrem de manevrabil. Deci instabil. Va fi si rapid. Este un model dificil de pilotat. Eu te rog sa il zbori doar cu un meserias. Singur sansele sunt destul de mici sa scape teafar. Si ar fi pacat la cat de frumos este.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#24 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 15 June 2009 - 10:30 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 15 2009, 04:57 AM, a spus:

Este extrem de manevrabil. Deci instabil. Va fi si rapid. Este un model dificil de pilotat. Eu te rog sa il zbori doar cu un meserias. Singur sansele sunt destul de mici sa scape teafar. Si ar fi pacat la cat de frumos este.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Pacer-ul dupa parerea mea este comparabil cu Ultra Sport de la Great Planes, e adevarat ca la o alta scara....Am dreptate?
Cu Ultra Sport m-am tot "jucat" pe RealFlight G4, reusesc sa-l aduc cu bine la sol, reusesc si un looping, si un roll...acum din propria experienta pot afirma ca simulatorul nu seamana deloc cu realitatea...
acum nu stiu...eu m-as risca sa-l zbor :unsure: ...mai vedem, mai am de facut niste teste...
Azi de exemplu am testat acumulatorul de 250mAh(am legat 2 in paralel)...si in 30min de dat de gimbals isteric, tensiunea a coborat cu 0.4V...eu cred ca-s ok...
Si tot azi am fixat servo-ul pentru acceleratie(cam aiurea pozitia lui, dar nu am avut ce face pentru ca in planuri nu era specificat locul, el fiind motorizat de un motor non-rc) si rezerorul....credeti ca un rezervor de 55ml e prea mic pentru motorul asta?revin cu poze...

Later edit: motorul sta cam 5 minute la turatie maxima cu el, deci cred ca e ok, pentru ca nu vreau sa-l tin decat la 75% in prima faza...
oricum cred ca un rezervor de 110ml e binevenit...

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 15 June 2009 - 10:34 AM

0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 June 2009 - 01:13 PM

Scara conteaza mult. Cu cat este mai micut, cu atat este mai greu de zburat.
Oricum sa alegi o zi fara vant si un tapsan maaaaaaaaaaaare. In prima faza, te rog, sa nu te intereseze unde aterizeaza. Nu conteaza ca mergi un pic dupa el.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
0

#26 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 June 2009 - 03:45 PM

pozele promise....
Cred ca il voi zbura prima data la Paulesti...e destul loc acolo :D
Inca o chestie...referitor la aterizare...daca e prea departe nu prea pot sa-l aterizez intreg, pentru ca nu vad unde se termina pamantul :) (exprimandu-ma mai frumos as zice ca nu pot distinge orizontul de locul de aterizare, pentru ca par foarte apropiate, si nici nu vad pozitia lui in spatiu asa de bine...) , am sa incerc sa-l aduc undeva la 20-40m...

Revening la bricolat :) ...cred ca azi ii tai carma...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0554.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0556.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0557.JPG

0

#27 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 18 June 2009 - 05:00 PM

Am facut un Pacer virtual cu care sa ma distrez pana e gata realul... :lol:
Pot spune ca se manevreaza exact cum ati descris...vitezoman la greu, foarte manevrabil...

Date:
masa: 800g
motor : OS MAX 15 LA(nu difera mult de al meu)
Elice : 8X4
anvergura(fizica) 1.1m
lungime(fizica) 0.9m
anvergura(grafica**) 1.3m
lungime(grafica**) 1.1m

** - atat are modelul 3D, dar comportamentul il imprumuta de la un model facut pe baza datelor fizice...


Forma aripilor este cea a Pacer-ului(vezi poza 3)...

Revenind in realitate...am terminat de facut carma...nu a iesit prea stralucit, dar isi face treaba bine...
Maine cred ca ajunge trenul de aterizare...
pun poze dupa ce il montez http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ...pana atunci...Safe Flying!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PACER.JPG
  • Imagine atasata: pacer_2.JPG
  • Imagine atasata: Pacer_3.JPG

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 18 June 2009 - 05:01 PM

0

#28 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 20 June 2009 - 10:20 PM

Captain's log...
Il arunc din mana!s-a mai facut....deci se poate face, mai ales la dimensiunile si puterea motorului...trenul de aterizare, mult prea mare si greu, ma ducea undeva la 1100-1200g, acum avand intre 800-900g(masurat cu cantar de oameni)...
Motorul "vintage" merge frumos, papa rezervorul de 55ml in 9minute(cronometrat), dar nu are compresia atat de buna pentru a porni la pala...Demarorul a must have!
Azi l-am reglat la relanti si sta frumos; am programat Throttle Cut in caz de urgenta sau de aterizare si l-am turat putin sa vad ce zice...sincer scuipa cam mult ulei, dar nu ma ingrijoreaza...

Am aflat cate ceva despre model...am gasit un review "antic"...acolo zicea ca e Pylon Racer(de fapt daca ma gandesc mai bine de aici vine numele...Pylon Racer, Pacer) si ca motorul recomandat de Ace, Tee Dee de 0.7cc cu 20% nitro ofera zbor acrobatic fara probleme...DECIIIII...motor....2,5cc...oh dear :D !
Am mai aflat ceva...kit-ul original avea aripi de spuma...uluitor, dar ce sa faci cand electronica masura cam dublu(daca nu mai mult) fata de cea din ziua de azi...

Concluzie...Engage into warp speed! :D
0

#29 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 21 June 2009 - 02:41 PM

update...
Azi, dupa doua porniri s-a tasat firewall-ul de balsa si zbarnaia motorul ca naiba :mellow: .
vreau sa-l refac...ce lemn sa folosesc?as opta pentru stejar(5mm)...dar mai vedem...
0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 June 2009 - 04:24 PM

Eu iti sugerez sa-l faci din placaj de aviatie de 3-4 mm(cu multe foi) sau din placaj (tot de aviatie) de 1mm laminand 3-4 foi. Ca adeziv musai epoxi.....zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu